Die gaat nooit naar meetsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Airwin.... zit je op de verkeerde account.....
Leuk dat jij, PeuRac en missbehavin altijd als heilige drie-eenheid aan Huppelmuts vastzitten.quote:
Huh?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk dat jij, PeuRac en missbehavin altijd als heilige drie-eenheid aan Huppelmuts vastzitten.
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
Relatief leuk... als in: ze weten niet beter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom die meets zo leuk waren![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma van lief ligt in t ziekenhuis.
Vanavond ben ik geweest en ze is goed de weg kwijt.
Voel me er naar bij.
HW is tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Relatief leuk... als in: ze weten niet beter.
Als wij er bij zijn is het tof!
En HW moet ook komen![]()
Ik had nog niet op de link gekliktquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie ik het niet goed? Moet ik mijn uitspraak herzien?
Wat doet Yuki tussen mij en Airwin in?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/gm/vriendjes/201101/179024.gif
Hij heeft z'n momenten...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
HW is tof
[..]
Ik had nog niet op de link geklikt
En ik connect met veel meer Singles dan alleen MissB en Peu
Minimeets is een ander verhaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet.....
en hoe gaat ie mij dan een massage geven?
Zal best, maar jullie zitten wel in een package dealquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
HW is tof
[..]
Ik had nog niet op de link geklikt
En ik connect met veel meer Singles dan alleen MissB en Peu
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Iemand deze trouwens nog gezien afgelopen vrijdag? Begon echt klote tot ze bij het refrein kwam, men wat was dat goed.
Ik zou vannacht maar ff controleren of ze niet toevallig tussen jullie in slaaptquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doet Yuki tussen mij en Airwin in?
Er klopt heul niets van die dingenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal best, maar jullie zitten wel in een package deal
Ach joh, wat weet jij er nu vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal best, maar jullie zitten wel in een package deal
Bij wie? Huppel zeker? Want ik ben nogal obscuur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach joh, wat weet jij er nu van![]()
Ik ben ook aan jou gelinkt, heb je dat wel gezien? He, he?
Valse nicht, die Gordon ook altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Iemand deze trouwens nog gezien afgelopen vrijdag? Begon echt klote tot ze bij het refrein kwam, men wat was dat goed.
Blijft gewoon een heerlijk foute leuke feestplaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij een gave signature trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |