abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93848015
Ik kijk ook nog wel eens, en heb er wel wat ideeen over. Het hele korte antwoord; het is geinfiltreerd door dezelfde soort corrupte krachten die hun hand hebben in politiek, economie, media etc.
Voetbal was voor mij een symbool voor creativiteit en teamspirit, en ik denk dat dat voor best veel mensen geldt. Dat moest dus om zeep geholpen worden. (ik zeg niet dat het allemaal kut is, maar de tekenen zijn duidelijk)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93851598
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 03:39 schreef truepositive het volgende:
Ik kijk ook nog wel eens, en heb er wel wat ideeen over. Het hele korte antwoord; het is geinfiltreerd door dezelfde soort corrupte krachten die hun hand hebben in politiek, economie, media etc.
Voetbal was voor mij een symbool voor creativiteit en teamspirit, en ik denk dat dat voor best veel mensen geldt. Dat moest dus om zeep geholpen worden. (ik zeg niet dat het allemaal kut is, maar de tekenen zijn duidelijk)
Ik heb zelfs nog een seizoenskaart bij Feyenoord.. Niet zo zeer meer voor de club, maar om nog regelmatig wat te doen met jeugd vrienden. Maar het is belachelijk hoe het nu gaat vind ik en was benieuwd of mensen met een aantal mooie linkjes of inzichten konden komen. Zelf heb ik me er nog niet echt in verdiept, dit omdat het dan mijn spelletje nog meer zou verpesten.
pi_94002864
http://nieuws.nl.msn.com/home/buitenaards-leven-ontdekt

Zeg het maar. :D Waar of gelul?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2011 14:47:04 ]
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:48:29 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94002926
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:46 schreef Typisch het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/home/buitenaards-leven-ontdekt

Zeg het maar. :D Waar of gelul?
Waar.. natuurlijk is er buitenaards leven.
The truth was in here.
pi_94003118
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Waar.. natuurlijk is er buitenaards leven.
Ik bedoel meer, of dít dan de doorbraak gaat zijn voor het bekend maken van aliens en/of weer een duwtje richting de (fake) alien invasion zou zijn.
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 16:08:57 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_94005711
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik bedoel meer, of dít dan de doorbraak gaat zijn voor het bekend maken van aliens en/of weer een duwtje richting de (fake) alien invasion zou zijn.
Ik denk wéér een duwtje die richting op.
pi_94628757
Schaamteloze kick, maar waar is Bankfurt?
pi_94628786
Ik denk dat hij er geen zin meer in had, omdat er niet zoveel meer gebeurt en anders worden we wel overlopen door pseudo-skeptici. Ik zit te bedenken of ik nog een paar leuke nieuwe topics kan openen maar ben heel erg inspiratieloos momenteel :P
Voltaire.
pi_94628798
Dus bij deze, doe een paar suggesties ^O^
Voltaire.
pi_94629188
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:36 schreef truepositive het volgende:
Dus bij deze, doe een paar suggesties ^O^
Doe maar eens wat over het zonnestelsel Sirius A, dat was wel 1 van de stokpaardjes van Bankfurt. :D
pi_94629297
Ahh dat klinkt goed, want daar weet ik zelf namelijk heel weinig van. Iets met de Dogon stam geloof ik maar dan wordt het vaag :P
Bedankt :)
(en meer ideeen zijn altijd welkom)
Voltaire.
pi_94629321
Even tussendoor, weet je nog een thread van hem waar hij het daar over heeft?
Als een stukje ondergrond-informatie.
Voltaire.
pi_94629329
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 03:41 schreef truepositive het volgende:
Even tussendoor, weet je nog een thread van hem waar hij het daar over heeft?
Als een stukje ondergrond-informatie.
Hij had het meestal over aliens uit Sirius A die gewoon op humanoids/mensen leken en die hier regelmatig op Aarde kwamen. Als ik het me goed herinner.
pi_94629364
Er begint me iets te dagen. Wordt even zoeken though, en ik heb al een paar glaasjes op, maar misschien rolt ie vanavond nog uit de bus :P
Voltaire.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 04:36:13 #265
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94629605
Dat hele Libie gedoe :{

Discussies, meningen, praten praten praten hoe wat wie wel wanneer waarom. En eigenlijk is het heel simpel maar niemand schijnt het meer te zien. Die daffy zit daar door het Westen zelf. Het Westen had belangen daarom bleef hij aan. Het is hetzelfde riedeltje telkens weer, Amerika/VN plaatsen hun eigen dictators zodat ze later een excuus heben om ze te verjagen en dan als held naar voren komen. Al dat leed is de schuld van het Westen. En net zoals het MO wordt Afrika het nieuwe Midden-Oosten. Wedden dat VN/Amerika de rest van Afrika gaan ownen net zoals ze flikken met het Midden-Oosten?

De hypocrisie van het westen, de hypocrisie! |:(
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94629625
Uiteraard.
Heb je nog een leuk onderwerp voor een nieuw topic hier?
Ben bijna klaar met Sirius.
Voltaire.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 05:02:36 #267
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94629650
In de Op staat "In de natuurkunde wordt alles gedicteerd, in complottheorieen worden regels gebogen".

Daarmee impliceer je dat de natuurkunde (wetenschap) imperatief is aan alles (jaja das de mentalieit van tegenwoordig). En je zou haast de wetten der natuur moeten buigen om maar tot een "complot" te kunnen komen. Maw. "complotten zijn onzin.." Maar waarom zijn wellicht complotten niet gewoon de regel in ons bestaan?

Ik denk enkelt omdat het geen algemene erkenning krijgt. Men noemt het beestje n zn algemeenheid niet expliciet bij haar naam (het complot). En onbekend maakt vreemd en raar. Wat weer leidt tot het valse idee dat een complot onmogelijk zou zijn. Of in ieder geval niet de regel maar meer "een zeldzame uitzondering".

Ik denk het volgende: kudde dieren,wat wij als mensen dus zijn. Daarin spelen complotten juist een heel natuurlijke rol. Hetzij om een derde groep te benadelen hetzij te helpen. Complotten zijn dus niet vreemd maar eigenlijk natuurlijk. Inherent aan onze soort. Complotten zijn dus zelfs een natuurlijke wet waar wij als mens niet aan ontkomen.

Wij denken in groepen, voor groepen, omdat wij niet zonder groepen kunnen. Als ergens een belang is denken wij in groepen en dan ontkom je er niet aan afentoe een derde partij te benadelen. Dus is "complot" eigenlijk in ons bestaan, eerder de regel dan uitzondering. Hetzij om een derde groep te benadelen of juist te helpen.

MAW. Wij als mensen zijn kuddedieren. ZIjn complotten dan niet eigenlijk een wezenlijk deel van ons bestaan. En eerder een natuurlijke regel/wet dan een uitzondering?

[ Bericht 19% gewijzigd door Schenkstroop op 26-03-2011 05:25:27 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94629657
Ik heb godverdomd mijn complete Sirius artikel weggeflanst met een mongolen actie in mijn browser...
Voltaire.
pi_94629660
Ja daar kan ik wel wat mee. Dank u :)
Was even boos, ben net een kleine 2 uur werk kwijtgeraakt :/
Voltaire.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 05:15:52 #270
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94629665
Nu ben ik klaar met mijn edit. zoals het er nu staat is wat ik wel zo ongeveer wil zeggen.
pi_94629674
Ik ga bier halen. Ik had een fucking dik item staan en ik heb hem weggepist. Misschien probeer ik het morgen weer |:(
Voltaire.
pi_94629676
Ik ga binnenkort in op jou suggestie, ben alleen even pissed dat ik een goed artikel waar ik 2 uur aan bezig was naar de pleuris geholpen heb. Brb.
Voltaire.
pi_94629767
Ik heb Sirius af, en het is 3 keer zo slecht als de versie die ik 2 uur geleden had staan. Ik ga nu naar jouw voorstel kijken. Dat wordt zowiezo een intellectueel zwaargewicht dus die kan ik misschien beter niet nu doen :P
Voltaire.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 07:02:28 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94629784
In de geest van het topic, we hebben een apart SlowChat topic, hier svp vragen aan de andere BNW user, waarom en hoe iets gezien word in het algemeen ;)
The truth was in here.
pi_94629788
Ik wilde het topic niet bevuilen, het was gewoon frustratie.
Voltaire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')