Ik heb zelfs nog een seizoenskaart bij Feyenoord.. Niet zo zeer meer voor de club, maar om nog regelmatig wat te doen met jeugd vrienden. Maar het is belachelijk hoe het nu gaat vind ik en was benieuwd of mensen met een aantal mooie linkjes of inzichten konden komen. Zelf heb ik me er nog niet echt in verdiept, dit omdat het dan mijn spelletje nog meer zou verpesten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:39 schreef truepositive het volgende:
Ik kijk ook nog wel eens, en heb er wel wat ideeen over. Het hele korte antwoord; het is geinfiltreerd door dezelfde soort corrupte krachten die hun hand hebben in politiek, economie, media etc.
Voetbal was voor mij een symbool voor creativiteit en teamspirit, en ik denk dat dat voor best veel mensen geldt. Dat moest dus om zeep geholpen worden. (ik zeg niet dat het allemaal kut is, maar de tekenen zijn duidelijk)
Waar.. natuurlijk is er buitenaards leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:46 schreef Typisch het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/home/buitenaards-leven-ontdekt
Zeg het maar.Waar of gelul?
Ik bedoel meer, of dít dan de doorbraak gaat zijn voor het bekend maken van aliens en/of weer een duwtje richting de (fake) alien invasion zou zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar.. natuurlijk is er buitenaards leven.
Ik denk wéér een duwtje die richting op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, of dít dan de doorbraak gaat zijn voor het bekend maken van aliens en/of weer een duwtje richting de (fake) alien invasion zou zijn.
Doe maar eens wat over het zonnestelsel Sirius A, dat was wel 1 van de stokpaardjes van Bankfurt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:36 schreef truepositive het volgende:
Dus bij deze, doe een paar suggesties
Hij had het meestal over aliens uit Sirius A die gewoon op humanoids/mensen leken en die hier regelmatig op Aarde kwamen. Als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:41 schreef truepositive het volgende:
Even tussendoor, weet je nog een thread van hem waar hij het daar over heeft?
Als een stukje ondergrond-informatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |