Oke dan, begrijpelijk. Het is ook een hele goede tekening; krachtig en positief tegelijk. I like it.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef mousy31 het volgende:
En hier dan maar weer verder
@Hiperviper
Dat is nou ook mn lievelings tekening die van grensgeval, het verwoord precies hoe ik me toen in de maatschappij voelde staan. Ik heb m ingelijst en hij hangt hier aan de muur.
Geen dank, je mist alleen de originele OP nog, deze kan je toevoegen door de OP van het vorige topic te quoten en de inhoud te kopiëren naar jouw OP.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef mousy31 het volgende:
Eigelijk zat er een 3D effect in, toen ik m tekende zag ik dat dus ook , maar toen ik dus uit mn trance kwam was het weg. Dank voor je compliment Hyperviper
edit; ik hoop dat ik t nieuwe topic zo goed heb gedaan k weet nl niet precies hoe t gaat als het oude dicht gaat omdat de pagina's vol waren.
Lol dus k moet ff plakken en knippen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Geen dank, je mist alleen de originele OP nog, deze kan je toevoegen door de OP van het vorige topic te quoten en de inhoud te kopiëren naar jouw OP.
Nee, igv de fake invasie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef mousy31 het volgende:
@Bankfurt je zou later nog meer op mn post ingaan, heb je nu wat meer tijd k ben nl erg benieuwd wat je nog meer over mn post te zeggen had, ik plak m ff hieronder
Ik heb nog een vraag aan Bankfurt, je had het laatst over het project Greenstar....Ik heb begrepen dat er een valse alien invatie zal worden afgespeeld op een soort hologram die door satelieten word gemaakt.
Betekend dit dat jij niet in aliens geloofd?
Kan een echte alien invloed zijn; maar het kan ook uit sateliet transmissies op je af zijn gestuurd.quote:Ik herinner me ineens een andere droom
deze voelde heel anders als die andere die ik eerder beschreef.
Ik was in Rotterdam in een soort glazen toren en er kwam een alien schip op me af
Ik was bang maar bleef voor het raam staan.
In dat schip zaten aliens, het beste te omschrijven dat ze eruit zagen als insecten.
Hele lange gezichten met sprieten etc. ze waren bruin van kleur.
Ze zaten in een schip dat 2 grote doorzichte ramen had in de vorm van een soort halve bol.
Voor mij was deze droom een nachtmerrie want k werd badend in t zweet wakker.
Die aliens hadden nou niet de beste bedoellingen en schoten op de toren
toen werd k dus wakker.
Deze droom had ik toen ik een jaar of 30 was.
Heb jij een idee wat dit betekend?
Ja, de microchip door aliens hier gebracht.quote:Verder ben ik gaan lezen over microchips, onze hondjes hebben nl ook een chip, dus ja ben toch nieuwsgierig geworden erna en denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten, dat we al een chip hebben. Gisteren las ik nl ook dat de technologie al 50 jaar verder is ,als wij gewone mensen denken. Ik denk ook dat dit wel waar is. Met het oog op Amerika en wat die allemaal voor wapens e.d. hebben. Veel is geheim zoals vroeger het area51.
allemaal waar, water is een zeer sterke energizer; het heeft zeer unieke eigenschappen in relatie tot uitwisselingen van soorten energie.quote:Ook ben ik een stuk over vaccinaties tegengekomen, heel interessante site,
http://www.jankraak-taich(...)?hoofdpagina_id=1019
Door zulke dingen word je toch wel aan het denken gezet.
Ik hoorde ook wat interessants van mn broer, hij werkt op een centrum en daar is een joga man die zo'n sterke chi heeft dat als hij energie gaat opwekken met zn armen en hij die richting jouw borstkast beweegt (maar je niet aanraakt) krijgt diegene een blauwe plek daar. Dus puur alleen door zn energie daar te richten.
We kwamen zo op dat onderwerp omdat ik een stuk van een docu heb gezien, dat gedachten krachten zijn. Water schijnt erdoor te kunnen veranderen, er was een test gedaan met water en er een etiket op plakken waar een bepaald woord op stond, hij bekeek dan het water de volgende dag onder een speciale microscoop en het water was verandert. Toen werd er gezegt, als gedachten water kan veranderen wat kan het dan wel niet met ons doen.
Ik weet al heel lang dat onze geest zeer sterk is en dat gedachten krachten zijn.
Die docu heet : What the bleep do we know.
Over kwantummechanica dus , echt heel interessant.
Nee dat hoeft niet, maar implants kunnen deze vaardigheid vergroten.quote:Ik heb je verteld van dat blauwe licht wat ik zie als ik in een soort trance ga, dat is dus energie en die energie kan ik mezelf mee opladen, ook kan ik het sturen naar mensen die wat hulp nodig hebben en t werkt! Verschillende mensen hebben t gevoeld en t maakt niet uit hoe ver iemand bij me vandaan is.
Het heet Kundalini : http://nl.wikipedia.org/wiki/Kundalini
Dus het is niet zoiets als wat jij zei laatst. Dat het met de illuminati te maken heeft.
in de natuur zijn is ook zeer goed, gezond, en werkt ook wel tegen programmeringen.quote:En dan mn post met die tekeningen
Ik hoop dat je de rest ook nog beantwoord.
Ik leef prima hoor k laat me niet zo gauw van de wijs brengen, heb veel gezien en meegemaakt en dat heeft me een sterker mens gemaakt. Vroeger was ik wat zweverig, maar dat ben ik inmiddels niet meer. Ik kan ook altijd met dingen bij mn moeder terrecht en die is heel nuchter en staat met beide benen op de grond. Ik heb inmiddels ook geleerd om me te gronden. Verder ben ik graag aan het fietsen en geniet dan van de natuur om me heen en ben dan helemaal niet met deze zaken bezig.
Ik blijf hier gewoon lezen en berichten plaatsen, maar wel wanneer het mij uitkomt.
Dit gaat idd te ver, maar er is nu wel een bewustzijnsgroei aan de gang.quote:Alles wat men meemaakt is om van te leren zowel van de negatieve als positieve dingen.
Ik kom soms ook ff een paar dagen hier niet omdat ik dan met andere dingen (gewone leven) bezig ben.
Ook heb ik 2 tennisellebogen en een peesontysteking in mn duin dus kan sommige dagen niet eens typen.
Mn broer vertelde me laatst dat de aarde in 2012 overgaat naar de 5e dimensie en dat dit idd de tijd is dat veel verandert omdat , dat er dus aan zit te komen. Verder heb ik me daar niet erg in verdiept, heb wel wat gelezen op niburu maar dat gaat me vaak mn pet te boven. Of te wel k geloof t niet wat daar staat, net als die channeling met die alien die van Sirius komt.....dat gaat me te ver.
Iluminati organiseren de Egypte revoltes.quote:Met Egypte houd ik me niet zo bezig , k snap die mensen wel ze willen onder de druk van de overheid weg, t zelfde zag je toen in Roemenie met die dictator: Nicolae Ceauescu
Ik denk dat er steeds meer van die opstanden zullen komen, mensen worden het gewoon zat.
Daarom denk ik dat het illuminati gedeelte van het 3kwart van de mensheid uitroeien ook niet gaat lukken, mensen pikken het gewoon niet! En samen staan we sterk toch?
Het zijn mooie tekeningen. Je zou er een semi-beroep van kunnen maken.quote:Over dat blauwe ik tekende vroeger en heb hele apparte tekeningen gemaakt, jammer dat ik je niet een pm kan sturen. je mag mij ander je email wel pm-en en dan kan ik ze je toesturen. Zal er een paar ter verduidelijking hier onder mn bericht plaatsen. Heb ze ooit naar iemand gestuurd en die zei dat ik dingen uit het universum tekende......
Een bad heb ik niet, maar ik heb zo mn eigen manier om mn lichaam te zuiveren van all negatieve shit.
Dat ik geprogrammeerd zou zijn wil er bij mij niet in, ik ben daar namelijk veels te eigenwijs voor Mn ouders hadden vroeger ook problemen met me omdat ik gewoon weg niet luister en omdat ik autoriteit haat.
phoenix
spiraal
grensgeval (deze heet zo omdat ik me altijd een buitenstaander voelde)
deze hangt bij mn moeder thuis
Ik had er nog veel meer maar heb vroeger ook heel wat weggegeven aan mensen, als ze een bepaalde tekening mooi vonden gaf ik ze weg. De mooiste heb ik dus niet meer.
De tekeningen ontstaan vanzelf k teken ze vanuit een soort trance.
Ik kan nu helaas niet meer tekenen omdat ik dus met mn armen zit.
Ik doe ook aan deprogrammering, soms nog wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef mousy31 het volgende:
Dank voor je antwoorden Bankfurt. Wat doe jij zelf dan tegen die programmering?
Ik zelf ben niet zo bezig met die programmering maar wel met de negatieve energie uit mezelf te krijgen, ik doe dat d.m.v met die blauwe energie te werken k kan daar alle rottigheid instoppen en weg sturen, moeder aarde of de Goddelijke energie recycled dat en komt terug als schone energie.
Ja, dit is een hele goeie methode; visualiseer het water in violet en goud, dat versterkt het proces. Zilver mag ook.quote:Of onder de douche de straal lekker op mn hoofd laten gaan en dan visualiseren dat alle negativiteit met het water meegaat het putje in en het werkt.
Eens! Ik blijf het met interesse volgen.quote:
Ik denk zelf dus dat ik mijn manier al gevonden heb daarin, werken met mn blauwe/paarse energie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef Bankfurt het volgende:
@mousy31,
deprogrammering is niet noodzakelijk, er zijn oefeningen of akties mogelijk die je ineens onaantastbaar maken, maar enige ervaring met programs en deprogramming is wel zeer gewenst om dat te kunnen. Wat die meneer S. Swerdlow schrijft in het boek dat ik je heb aangewezen, is wel nuttig voor beginners, maar op de lange termijn niet noodzakelijk.
men moet streven naar totale protectie en deprogrammeren niet meer te hoeven, bijv. door een verhoogde staat van evenwicht en helder bewustzijn.
k Vind m mannelijkheid uitstralen, iemand die nadenkt (filosofeerd) Ik hou zelf erg van chroom en zilver kleuren en paars dus ja ik vind m wel mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef Gray het volgende:
Even een vraagje aan de kleurtovenaars: wat kunnen jullie zeggen over mijn icoontje?
Hele goede vraag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Eens! Ik blijf het met interesse volgen.
Bankfurt, hoe kunnen we een fake alien invasie van een echte onderscheiden?
Ik zal es kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef mousy31 het volgende:
Maar Bankfurt wat doe je zelf dan voor dingen om niet zo beinvloed te worden? Je kan toch niet de hele dag maar dat paarse met goud visualiseren. En nog een vraagje werk jij ook of zit je nog op school ? Zo ja dan zou k graag weten wat je doet.
Ik ben dus afgekeurd en ben thuis.
edit; zou je ook naar mn tekeningen willen kijken>? heb een topic gemaakt
Ben ik wel benieuwd, want deze vraag negeer je nu.. Werk je of ga je naar school?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:08 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik zal es kijken.
Maar vertrouw me, bewustzijnsontwikkeling is het belangrijkste; evenwichtig blijven en je intuitie en gevoel volgen in samenwerking met je gezonde verstand. Intentie is het belangrijkste:
d.w.z kies je bewust voor het kwade of bewust voor het goede.
Ga jij wel eens naar de WC ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd, want deze vraag negeer je nu.. Werk je of ga je naar school?
Jawel hoor, dat is wel vanzelfsprekend.. Werken of naar school aan is niet echt iets wat ELK mens moet en doet. Ben ik wel benieuwd naar, in het kader van het topic past dit ook gewoon. De vraag is gesteld aan (misschien wel de meest fanatieke) een complotter, ik ben wel benieuwd of jij gewoon actief meedoet in de maatschappij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ga jij wel eens naar de WC ?
ON-Topic s.v.p.
Dit is het vragen topic Bankfurt dus wel degelijk ontopic. En ben ook heel benieuwd of je nog op school zit of werkt. En wat je dan doetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ga jij wel eens naar de WC ?
ON-Topic s.v.p.
Dit is OFF-topic en helemaal niet relevant;quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dit is het vragen topic Bankfurt dus wel degelijk ontopic. En ben ook heel benieuwd of je nog op school zit of werkt. En wat je dan doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |