dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij hoeft je de eerste 2 dagen ook niet uit te betalen, dus dat scheelt hem ook weer geld.
Blijf gewoon lekker een paar weken ziek totdat je een andere baan hebt gevonden?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Nou mensen, we kunnen 130 rijden.
Op de afsluitdijk
dat deed ik alquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Op de afsluitdijk
Ja. Jottum. Voor de lol een paar keer op-en-neer rijden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Op de afsluitdijk
ik ook. iedere dinsdagavond vanuit Wateringen met 140 over de A4 rond 21.30uquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook. En niet alleen op de Afsluitdijk
dat ze uberhaupt niet buiten moet wachten van jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Als we al in zo'n winkel zouden komen hou ik haar kort aan het bandje en mag ze verder niets optillen of aanraken.
Oh help, wat is er aan de handquote:
Na die eerste 2 dagen is hij wel verplicht je gewoon te betalen hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een item over dronken Poolse bestuurders
Ah ja, daar heb ik hier in de dorp altijd last van inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een item over dronken Poolse bestuurders
70% krijg ik na die 2 dagen. iedereen toch? of is dat per bedrijf anders?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Na die eerste 2 dagen is hij wel verplicht je gewoon te betalen hoor.
En wat ik gisteren als schreef tegen je: de arbodienst waar jullie bij zijn aangesloten heeft er vast wel begrip voor als je de omstandigheden uitlegt waarom jij je ziek blijft houden.
Tussendoor lekker sollicitatiegesprekken voeren met uitzendburo's en andere bedrijven.
Naar aanleiding van de Pool die in Noordwijk iemand doodde en iemand zwaar gewond maakte in de huiskamer van hun huis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef TAV74 het volgende:
Ah ja, daar heb ik hier in de dorp altijd last van inderdaad
oja wat een bizar verhaal was dat. bezopen, erin gereden en daarna weggevluchtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de Pool die in Noordwijk iemand doodde en iemand zwaar gewond maakte in de huiskamer van hun huis.
ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet vind kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoel
Nee, dat snap ik. Ik heb redelijk wat van het verhaal meegekregen. Maar, golfer had het over ziek melden om werk te zoeken, en dat vind ik niet eerlijk. Ziek melden omdat het niet meer gaat, zo snel mogelijk, je eigen grenzen in de gaten houden is belangrijk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het bij FFT iets genuanceerder, Jagartrut. Ik denk dat als ze zo door gaat ze binnenkort oprecht behoorlijk ziek zal zijn.
Maar goed, daar tegenover staat dat als ze dit verhaal aan de arbo arts vertelt dan is hij verplicht allemaal gesprekken tussen baas en haar te regelen. En of ze daar trek in heeft...
Mini, welkom terug in de wereld der werkenden!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we wilden vanavond Chinees eten. Maar mijn favo restaurant bleek gesloten. Naar een ander restaurant gegaan en oa. 2 tomatensoep en Ku Loe Yuk besteld.
Ross zei direct dat hij de tomatensoep zo raar vond. Ik had geen idee waar hij het over had, de mijne was prima. Nadat ik de soep op had en hij ongeveer 1/3 van zijn soep, heb ik de rest uitgepakt. Ku Loe Yuk heerlijk knapperig gefrituurdMet losse saus! ...eh, ik bedoel tomatensoep
Ik had Ross de oranje gembersaus van de deegballetjes voorgeschoteld
Chinees in Zweden is wat traditioneler denk ik. Wat meer groentes en tofu en dat soort zaken. Maar, ik mis de babi pangang en de tomatensoep wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is de Chinees in Zweden? En heb je dat leuke TED praatje wel eens gezien over dat meisje dat onderzoek had gedaan naar de 'Chinese keuken' in de hele wereld? Zo geinig!![]()
En ik vind dat ze moet proberen te werken wanneer het wel gaat, baas ontlopen en zo snel mogelijk een andere baan vinden.
Volgens mij zijn dat ook echt Hollandse variëteitenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Chinees in Zweden is wat traditioneler denk ik. Wat meer groentes en tofu en dat soort zaken. Maar, ik mis de babi pangang en de tomatensoep wel!
Tomatensoep is niks Chinees aan en babi pangang is ook niet Chinees, maar hebben we te danken aan onze ex-kolonie Indonesië.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Chinees in Zweden is wat traditioneler denk ik. Wat meer groentes en tofu en dat soort zaken. Maar, ik mis de babi pangang en de tomatensoep wel!
Oh, we wilden vanavond Chinees eten. Maar mijn favo restaurant bleek gesloten. Naar een ander restaurant gegaan en oa. 2 tomatensoep en Ku Loe Yuk besteld.
Ross zei direct dat hij de tomatensoep zo raar vond. Ik had geen idee waar hij het over had, de mijne was prima. Nadat ik de soep op had en hij ongeveer 1/3 van zijn soep, heb ik de rest uitgepakt. Ku Loe Yuk heerlijk knapperig gefrituurdMet losse saus! ...eh, ik bedoel tomatensoep
i know..maar wel lekker!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Tomatensoep is niks Chinees aan en babi pangang is ook niet Chinees, maar hebben we te danken aan onze ex-kolonie Indonesië.
whahhaha jemig dat hij dat gewoon eet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Het smaakte ook echt niet naar soep en al helemaal niet naar tomaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef golfer het volgende:
Ross eet ook alles wat je hem voorzet, he?
hoi hoi, ik heb me nu 2x ziekgemeld omdat het echt ff niet ging. vandaag van de gelegenheid gebruik gemaakt omdat ik 's middags ook niet meer welkom was om iets anders te zoeken. kan dus tegelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ik heb redelijk wat van het verhaal meegekregen. Maar, golfer had het over ziek melden om werk te zoeken, en dat vind ik niet eerlijk. Ziek melden omdat het niet meer gaat, zo snel mogelijk, je eigen grenzen in de gaten houden is belangrijk!
Oh bah, gembersaus als soep..de NL chinees, die mis ik soms wel!
Komt omdat je niet door de kou bent gefietstquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ross![]()
Arme kerel.. zoete bende als je het zo puur moet eten
![]()
Redelijk lekker gesport. Heb het idee dat ik toch flink mijn best heb gedaan, maar voel me niet heel erg vermoeid of opgewarmd of zoDat is dan wel weer jammer..
Was met de autoquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Komt omdat je niet door de kou bent gefietst![]()
Je hebt gewoon goed gesport!
Ohja.. maar dat is dan toch gewoon niet logisch wat je zegt?quote:
Ik word dan juist weer helemaal warm als ik binnenkomquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja.. maar dat is dan toch gewoon niet logisch wat je zegt?![]()
Koel van het fietsen door de kou altijd wat af namelijk
Ewww.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Ross![]()
Het zou mijn vader kunnen zijn, die slobberde ooit rustig yoghurt met maggi naar binnen toen hij zich vergist had met de ranja, onder het mom van "weggooien is zonde"
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Ross![]()
Het zou mijn vader kunnen zijn, die slobberde ooit rustig yoghurt met maggi naar binnen toen hij zich vergist had met de ranja, onder het mom van "weggooien is zonde"
Ik niet.. maar ik hoef ook niet zo ver. Iig niet ver genoeg om weer warm te worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik word dan juist weer helemaal warm als ik binnenkom
Was uiteraard ook niet de bedoeling, maar in een verstrooide bui gooide hij de maggi er in ipv de ranja die er naast stondquote:
Echt waar? Was ze ook net zo ritmisch gestoord als ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
er was vanavond een meisje bij Xco-training die volgens mij je kleine zusje kan zijn
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt waar? Was ze ook net zo ritmisch gestoord als ik?
onee he? potverdriequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, daar tegenover staat dat als ze dit verhaal aan de arbo arts vertelt dan is hij verplicht allemaal gesprekken tussen baas en haar te regelen. En of ze daar trek in heeft...
och jee... ik zou best wat meer als je vader moeten zijn qua weggooien van eten maar dit is wel heel ergquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Ross![]()
Daar kan je wel op rekenen als je dat als reden voor je ziek zijn aan voert. De arts zal begrip voor je tonen, tuurlijk. Maar dan niet zeggen: 'Oh, rot voor je, blijf dan maar thuis' want hij moet tot oplossingen komen zodat je weer fit bent om te werken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
en toen viel mn pc *poef* uit...
onee he? potverdrie
quote:
O dan zou je eens moeten zoeken op Jamie's Italië en dan de broodjes als voorafje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef LieLie het volgende:
Wat zijn lekkere smeerseltjes voor op stokbrood?
Ben met hapjes voor m'n verjaardag bezig
Ik kan die mevrouw Verbaan niet uitstaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Duderella het volgende:
Isa, wat een brave borst dat hij een bakje ku lu yuk (?)-saus naar binnen lepelt!Hij dacht vast: dit is Ollandse tomatensoep zeker?
Kent hij trouwens wel Chinees eten zoals bij ons? Het zal in Engelenad ook wel weer een beetje anders zijn, niet?
Ik had vandaag een nieuwe groep studenten en die vertellen vanavond thuis dat ze les hebben van Georgina Verbaan, zeiden ze.Ze verzekerden me dat het een compliment was, toen ik zo keek:
"Zeker voor jouw leeftijd!" Hm...
![]()
![]()
Maar ze waren wel hartstikke leuk en we hebben kei gelachen in de les.Eentje woont in een garage met haar opa. Gewoon omdat ze dat samen leuk vinden en ze hun huis hebben afgestaan aan een Pools gezin.
![]()
ja je hebt gelijk. maar mn adem stokte net toen ik erover na ging denken hoe dat zou gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar kan je wel op rekenen als je dat als reden voor je ziek zijn aan voert. De arts zal begrip voor je tonen, tuurlijk. Maar dan niet zeggen: 'Oh, rot voor je, blijf dan maar thuis' want hij moet tot oplossingen komen zodat je weer fit bent om te werken.
Zit je te stumblen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Voor iedereen die een website wil maken en zich afvraagt hoe en wanneer je een flash intro moet maken een super handige link met alles wat je moet weten! Do I need a flash-intro. com
quote:
ze zien denk niet vaak roodharigenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Duderella het volgende:
Isa, wat een brave borst dat hij een bakje ku lu yuk (?)-saus naar binnen lepelt!Hij dacht vast: dit is Ollandse tomatensoep zeker?
Kent hij trouwens wel Chinees eten zoals bij ons? Het zal in Engelenad ook wel weer een beetje anders zijn, niet?
Ik had vandaag een nieuwe groep studenten en die vertellen vanavond thuis dat ze les hebben van Georgina Verbaan, zeiden ze.Ze verzekerden me dat het een compliment was, toen ik zo keek:
"Zeker voor jouw leeftijd!" Hm...
![]()
![]()
Maar ze waren wel hartstikke leuk en we hebben kei gelachen in de les.Eentje woont in een garage met haar opa. Gewoon omdat ze dat samen leuk vinden en ze hun huis hebben afgestaan aan een Pools gezin.
![]()
Ik dacht even: wie is Yasi?? Maar oh ja! Wel prettig dat hij afneemt in kracht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Yasi is van 5 naar 3.
En Gordonvale is ok, hoor ik net op deze stream.
Kennelijk wel, want ik hoor het al haar (televisie)leven lang. Zelfs op straat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan die mevrouw Verbaan niet uitstaanZo'n dommige blik heb jij toch niet in je ogen?!
Vage student(e) die laatste zeg. Gezellig met je opa in de garage!
Leuk om een vergelijkend warenonderzoek te doen.quote:En Ross noemde al een paar gerechten die hij hebben wilde en ik maar steeds nee-schudden omdat ik het niet ken
Ik stumble net op een geweldige link voor as zaterdag! "How to fake a clean house"quote:
Ik zag het net op het Journaal Bluezz.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Yasi is van 5 naar 3.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stumble net op een geweldige link voor as zaterdag! "How to fake a clean house"
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stumble net op een geweldige link voor as zaterdag! "How to fake a clean house"
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Yasi is van 5 naar 3.
Kijk daar heb je wat aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
ok, nu al erg onzinnigquote:
Oh, gelukkig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Yasi is van 5 naar 3.
Hahaha een pony heb ik, maar mooie grote ogen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat viel wel mee maar ze heeft ook van die mooie grote ogen en een flinke pony
Ik de jam!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Knoop in zakdoek: morgen niet vergeten de hangop voor te bereiden![]()
Hangopquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Knoop in zakdoek: morgen niet vergeten de hangop voor te bereiden![]()
Moet je nu werken??quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
En Ross is dol op krokettenverder vindt hij Nederlands eten wel wat op Engels eten lijken.
Nee hoor, morgen moet ik even een paar uurtjes administratie doen en wat dingen regelen. That's itquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Moet je nu werken??
En Ross is dol op krokettenverder vindt hij Nederlands eten wel wat op Engels eten lijken.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef Duderella het volgende:
Ik ga slapen!
Die twee uur van afgelopen nacht waren wat weinig. Ik flikkerde zowat van mijn hoefjes voor de klas.
Trusten allemaal.
Iets zegt me dat ik heel boos word als ik dat filmpje ga kijken, dus maar niet doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
gelezen over dat 13-jarig naïeve meisje wat een pikante foto had gemaakt samen met haar vriendin? iemand anders heeft het op Twitter gegooid. Op school is zij toen in elkaar geslagen door een groep en dan zie ik hier een filmpje met een reactie van een (Marokkaanse) jongen
Belachelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
gelezen over dat 13-jarig naïeve meisje wat een pikante foto had gemaakt samen met haar vriendin? iemand anders heeft het op Twitter gegooid. Op school is zij toen in elkaar geslagen door een groep en dan zie ik hier een filmpje met een reactie van een (Marokkaanse) jongen
quote:I saw the smallest just yesterday. It belonged to an incontinent 79-year-old man who had come in for a urine sample. In these cases we require a very large condom, attached to a large bag, to be secured to the penis. After several failed attempts to grab his tiny dick, the nurse came to find me in a panic. I didnt believe her. I went to go see it, and I must admit, it was pretty traumatizing. I was a bit embarrassed. It looked like a clit, or like the tip of a pinkie finger. I tried to apply a catheter but I couldnt hold on to it. It was like trying to fork an oily olive. In the end I applied a Band-Aid at the base of his penis, which allowed me to get a bit more friction between the two plastics, so that the condom wouldnt slide off. That was my first time with a micropenis.
But then, now that I think about it, that wasnt the smallest. You also have retracted penises. It usually happens to the morbidly obese, who accumulate so much fat that their penises get sucked back into their bodies. When they come in for appointments, we have to grab their dicks with tweezers and pull them out. From the outside they look like belly buttons.
Ieuwquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees een interview met een vrouwelijke uroloog en dit antwoordt ze op de vraag wat de kleinste penis was die ze heeft gezien:
[..]
neerhoeken zo'n eikelquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan weet je ook hoe ze er thuis over pratenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker interview Isa
en die jongen zegt dat hij niet alles weet behalve dat ze sletterig was. vraagt de verslaggever of hij begrijpt dat ze in het ziekenhuis geslagen is, zegt hij: "ja hoerengedrag moet gewoon bestraft worden". en dan ben je 13-14....
dat systeem volg ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gij zult geen kwaad met kwaad vergelden, broeder
Neen, Karmaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
dat systeem volg ik niet
en oog om oog tand om tand?
Dat is ook het eerste wat ik dan denk, ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef Sarabi het volgende:
Dan weet je ook hoe ze er thuis over praten
Jij ook alquote:
ik ook! De zon scheen vandaag! En het was boven 0! Met als resultaat dat het spekglad was, want het bovenste laagje sneeuw op de straten is gesmolten, maar de onderste laag ijs nog niet. Wat een exercitie, naar huis wandelen!quote:
Ja, ik heb een LSD trip genomen, en ik had een out-of-body experience. Toen werd alles helder voor me.quote:
Nee, niet echt. Zou hem gewoon graag ff willen spreken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
Word je er een beetje geruster op, Bluezzmama ?
Mijn hemel - had Lein zo slecht gekookt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ik heb een LSD trip genomen, en ik had een out-of-body experience. Toen werd alles helder voor me.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zou hem gewoon graag ff willen spreken.
Dopjes noemden wij ze in de zorgquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees een interview met een vrouwelijke uroloog en dit antwoordt ze op de vraag wat de kleinste penis was die ze heeft gezien:
Nou!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn hemel - had Lein zo slecht gekookt?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zou hem gewoon graag ff willen spreken.
Ik denk dat het probleem vooral was dat hij zelf moest kokenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn hemel - had Lein zo slecht gekookt?
Ik heb 2 weken bij urologie mee gelopen, maar die hele kleintjes heb ik nog nooit gezien!quote:
En Emile dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 2 weken bij urologie mee gelopen, maar die hele kleintjes heb ik nog nooit gezien!
Voor de meeste mannen die denken een kleine penis te hebben zou 2 weken urologie stage een uitkomst zijn overigensIk heb namelijk wel veel kleintjes gezien, maar geen micro's dus.
Ook dat was geen micropenisquote:
ja, nou ben ik op mijn pik getrapt.quote:
Ach, er staat toch geen foto van de beste man bij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
Het feit dat die uroloog dat verhaal met de buitenwereld wil delen doet bij mij wel enige vraagtekens over haar beroepsethiek oproepen.
Hoe serieus neemt ze haar vak dan?
Nou, ze heeft nog meer verhalen die ze geloof ik niet zo moet delenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
Het feit dat die uroloog dat verhaal met de buitenwereld wil delen doet bij mij wel enige vraagtekens over haar beroepsethiek oproepen.
Hoe serieus neemt ze haar vak dan?
Dat is wel knap dan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, nou ben ik op mijn pik getrapt.
Ik vroeg niet naar jouw lengte,quote:
mmm dat klinkt allemaal heel goed keukenprinses!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik voel me trouwens een keukenprinses! Heerlijke macaroni&cheese gemaakt* met witte cheddar en slow-roasted tomaatjes, een pittige azatische-style koolsalade, en een uien-mosterdquiche als lunch voor morgen. En de bosbessenclafoutis heb ik net uit de oven gehaald
*ik had bij de aziaat iets gekocht waar bay leaves (laurierblad) op stond, maar het rook naar kaneelgelukkig net op tijd eruit gehaald.
mmmmmmmmmmquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik voel me trouwens een keukenprinses! Heerlijke macaroni&cheese gemaakt* met witte cheddar en slow-roasted tomaatjes, een pittige azatische-style koolsalade, en een uien-mosterdquiche als lunch voor morgen. En de bosbessenclafoutis heb ik net uit de oven gehaald
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
*ik had bij de aziaat iets gekocht waar bay leaves (laurierblad) op stond, maar het rook naar kaneelgelukkig net op tijd eruit gehaald.
Ik ook , ik heb alleen geen zin om 't te maken nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt goed, CF! Ik heb nu ook wel zin in bosbessenclafoutis, yum!
Was het lekker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb net een blikje fruitcocktail opengetrokken en opgegeten
jaaaquote:
Ah joh, als je het fruit niet eerst verdrinkt in alcohol, heb je zo'n ding in 5 minuten in de oven staan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ook , ik heb alleen geen zin om 't te maken nu
Ik vraag me trouwens af waarom ik het niet vaker maak, het is helemaal niet zo'n calorieenbom, namelijk. Vooral veel ei.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt goed, CF! Ik heb nu ook wel zin in bosbessenclafoutis, yum!
hahaha dat kan ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaazag het eerder vandaag in de kast liggen en wilde het als toetje maar vergeten. nu dacht ik er ineens aan
Ook lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Omdat jullie nu over toetjes praten heb ik maar een schaaltje yoghurt met honing gepakt
is een mineola een kruising tussen een mandarijn en sinaasappel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook lekker
Ik heb net nog een Mineola op en mok melk, dat moet wel weer genoeg zijn voor vandaag
Mandarijn en grapefruitquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is een mineola een kruising tussen een mandarijn en sinaasappel?
Hmm, misschien binnenkort. Ik was laatst bij Koekela en daar hadden ze heerlijke "Walnut Melts"Lein zei dat ze 't een beetje op baklava vond lijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ah joh, als je het fruit niet eerst verdrinkt in alcohol, heb je zo'n ding in 5 minuten in de oven staan!
Delhaize heeft tegenwoordig trouwens een of andere franse AOC zure room waar ik echt lyrisch over ben. Supervet (40%), ontzettend romig en mild. Dat spul is zo dik dat het smelt als je het verhit
Trouwens, die zure room wat doe je daarmee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ah joh, als je het fruit niet eerst verdrinkt in alcohol, heb je zo'n ding in 5 minuten in de oven staan!
Delhaize heeft tegenwoordig trouwens een of andere franse AOC zure room waar ik echt lyrisch over ben. Supervet (40%), ontzettend romig en mild. Dat spul is zo dik dat het smelt als je het verhit
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil ook naar de Delhaize, of naar de Carrefour, of naar de Intermarché![]()
Straks vruchtenkwarkquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Omdat jullie nu over toetjes praten heb ik maar een schaaltje yoghurt met honing gepakt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
Meer dan 200 Japanners afgeslacht. Maar eigenlijk helemaal niet overdone ofzo zoals je het meestal ziet.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef AnneX het volgende:
Mn. AnneX belde dat-ie nog een nachtje blijft logeren.
En dat-ie een digitaal fototoestel heeft gekocht voor zijn vader (90+) .
Neuh, das niks johquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
13 Assasins was echt geweldig goed. Goed verhaal, goed gespeeld, rustig opgebouwd, mooie beelden, mooie natuur, humor en een spectaculair einde. Meer dan 200 Japanners afgeslacht
. Maar eigenlijk helemaal niet overdone ofzo zoals je het meestal ziet.
Nah, normaal bij dit soort films zie je het bloed in overvloed en het viel wel mee. De intro van Saving Private Ryan was bloederigerquote:
Klein likje door de clafoutis, en een klodder ernaast. En verder gewoon voor vanalles. Vorige week lekkere paddestoelensaus gemaakt voor Meneer ermee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Trouwens, die zure room wat doe je daarmee?
Ik wil ook naar de Delhaize, of naar de Carrefour, of naar de Intermarché![]()
Ga je er iedere avond voor heen en weer naar Rotterdam?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi!
13 Assasins was echt geweldig goed. Goed verhaal, goed gespeeld, rustig opgebouwd, mooie beelden, mooie natuur, humor en een spectaculair einde. Meer dan 200 Japanners afgeslacht
. Maar eigenlijk helemaal niet overdone ofzo zoals je het meestal ziet.
Ach ja, het blijven Samurai films. En nu is het IFFR voor mij afgelopen
.
Nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je er iedere avond voor heen en weer naar Rotterdam?
Klinkt allebei best prettigquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klein likje door de clafoutis, en een klodder ernaast. En verder gewoon voor vanalles. Vorige week lekkere paddestoelensaus gemaakt voor Meneer ermee.
DE, het komt dus uit dat Accidental Vegetarian boek. Korstdeeg maken, bodem voorbakken, je kent het wel (heel raar, er zit veel vloeistof door zijn korstdeegrecept en je moet het uitgebreid kneden?). Onderwijl 4 grote uien in repen bakken in roomboter+olie, teen knoflook uitknijpen plus wat z&p (ik heb altijd geleerd dat je zwarte peper pas op 't laatst moet toevoegen, maar hee), en 30-40 minuten op laag vuur zacht&zoet laten worden en niet te bruin. Dan 2 eieren, 2 dooiers, 150 ml double cream (ik gebruik die lekkere room van Delhaize), 2 grote eetlepels grove mosterd en peper en zout mengen, uien erdoor, in de vorm en 25-30 minuutjes op 180 graden.
Nou ja, ik moet het nog opeten. Maar de mac&cheese kwam ook uit dat boek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt lekker!
Eerste recept uit je veggieboek is dus geslaagd
Ik had ook altijd een paar uitschieters naar 120 euroquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
een ander studieboek was 80 euro, meeste boeken dusver rond de 40-50 dus is ff wennen diten nog 1 an 43 en dan nog readers
Zoutoplossing opsnuiven? 't Is even goor, maar vaak helpt het bij mij als een tierelier om alles weer een tijdje open te houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef LieLie het volgende:
Mijn neus en holtes zitten ineens vol waardoor ik niet kan slapen
Oh, dat is wel heel vies ineensquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoutoplossing opsnuiven? 't Is even goor, maar vaak helpt het bij mij als een tierelier om alles weer een tijdje open te houden.
Ai, na een neusoperatie lijkt het me pijnlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat is wel heel vies ineens
MrLie deed dat na zn neusoperatie, huuh, nog trauma's van zo goor was dat
Ja, over soep gesproken dan hequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat is wel heel vies ineens
MrLie deed dat na zn neusoperatie, huuh, nog trauma's van zo goor was dat
En dan begint je Maastrichtse leven dus echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
yeey mn modem ligt op me te wachten bij de pakketbalie en digitale tv pakket is ook verzonden, nu nog tot maandag wachten tot de knop van de aansluiting is om gezet en de modem daadwerkelijk internet krijgtdan ben ik helemaal gesettled, laatste stukje stress is nu ook achter me, woensdag ff naar utrecht om sleutels in te leveren maar tis netjes en schoon en leeg
ik voel me al helemaal thuis hoor, kwam utrecht binnen en mn oude huisje en dacht mwah, kwam maastricht weer binnen en dacht meteen hehe bijna thuis, zo gek hoe snel dat kan gaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan begint je Maastrichtse leven dus echt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef golfer het volgende:
We hebben de vreemde film Black Swan bekeken.
Intrigerende film.
Snap dat ie een aantal Oscarnominaties heeft gekregen.
Succes morgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Morgen voor het eerst op mijn nieuwe werkplek beginnen![]()
Ik gok zomaar dat ik niet meer ga/kan fokken, de werkzaamheden zitten wat anders in elkaar en bovendien kan iedereen nu op mijn scherm kijken
Veel van die klassieke krakers zijn ook in films te horen, misschien ken je ze daarvan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit me nu ineens af te vragen hoe het komt dat ik al die klassieke nrs ken
Zal wel door mijn ouders komen die het toch allemaal draaiden, ik heb er anders geen verklaring voor. Of mss Willem Duys op zondagochtend op de radio?
Gezellig! en Maastricht is gewoon ook een hele leuke stad om te bezoeken natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:38 schreef golfer het volgende:
B. en ik moeten binnenkort maar eens met de trein richting het verre zuiden reizen en een dubbelbezoek aan Steer en jou brengen en jullie plekken bekijken?
Wel een beetje een 'vrouwenfilm', maar goed gespeeld. En mooie choreografie en muziek.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:06 schreef Aure het volgende:
Ik wil Black Swan ook echt graag zien, maar gelukkig draait ie ook in de gewone bios straks![]()
Die ga ik dan maar even zoeken.quote:De beste film die ik tot nu toe op het IFFR heb gezien is Never let me go. Bizar verhaal, goed geacteerd en mooi gefilmd. Moet ik zeker op DVD hebbenAanrader dus
Bue Valentine wil ik ook nog heel graag zien jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel een beetje een 'vrouwenfilm', maar goed gespeeld. En mooie choreografie en muziek.
[..]
Die ga ik dan maar even zoeken.
Heb ook nog True Grit en Blue Valentine op de plank liggen hier.
Aan het begin van het eerste studiejaar had ik 1208 euro aan boekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
Mijn duurste vak was totaal 200e aan boeken. Wel boeken die ik straks ook nog nodig heb gelukkig over een paar jaar dus dan is het een aanschaf waarvan je denkt dit gaat nog. Ik heb letterlijk boeken gehad die ik nooit open heb geslagen. Binnenkort maar eens wat op marktplaats zetten wat ik niet meer nodig heb.
Oeh, moet hebben!!quote:
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 07:30 schreef Duderella het volgende:
Pee, alles wel weer goed deze ochtend?
Kijk even hoe het gaat en misschien anders een paar uur eerder vrij nemen? Naar Hoek rijden en even uitwaaien en een warme choco drinken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeGisteravond kut-bui. Ruim 1,5 uur nog wakker gelegen. Katten verrot gescholden toen ze de kapstok omtrokken (
). Onrustig geslapen. Nog steeds kut-bui. En eigenlijk wil ik gewoon thuisblijven, maar ik ga zo toch maar kantoor terroriseren. Ik hoop alleen dat er niemand gaat lopen zeiken want dan hebben ze een goeie aan me vandaag.......
Vrij nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kijk even hoe het gaat en misschien anders een paar uur eerder vrij nemen? Naar Hoek rijden en even uitwaaien en een warme choco drinken?
Sterkte in elk geval.
FOTquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zitten ze te rellen in FOT? Of hebben we je teveel genegeerd?
Dan doe je dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vrij nemenOntslag nemen lijkt me beter
![]()
Uit praktisch oogpunt misschien toch maar nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan doe je dat.
En dán lekker uitwaaien.
Neh.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uit praktisch oogpunt misschien toch maar niet
Nou moet ik lachen om jequote:
Jaquote:
Werk ze Bloessiequote:Op donderdag 3 februari 2011 08:08 schreef Bluezz het volgende:
Opgestart op nieuwe werkplekwel erg wennen aan pc scherm.
Zelfs de ingewikkelde telefoon heb ik aan de praat gekregen en meteen op ' niet beschikbaar' gezetDat is lekker, hij rinkelt nu niet de godganse tijd als je bezig bent met ptn
Er lopen ook alweer 100 bouwvakkertjes rond
Nee, er druppelen nu mensjes binnen dus ik ben weer wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:12 schreef Duderella het volgende:
En toch FOK!ken daar Bluezz? of kijkt er nu nog niemand mee?
FREEEEEEDOMquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:12 schreef Duderella het volgende:
En toch FOK!ken daar Bluezz? of kijkt er nu nog niemand mee?
Klinkt als een martelwerktuig steer.
Heb je me maandag al aangestoken dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:49 schreef TAV74 het volgende:
Blergh. Ik word nu erg verkouden of ik krijg griep. Zat er al op te wachten. Nu een Lielie vanuit de trein naar utrecht, hopelijk op tijd klaar.
Dat!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
succes Bluezz vandaag op je nwe stekkie. En lekker Memo dat het regelen allemaal bijna klaar is
Geen koorts meer (nu althansquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen Freecell!
Hoe is het met F.?
Ja, dat vind ik knap!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen koorts meer (nu althans) wel blauwe lippen...
Even urine heen gebracht (knap hè? urine van een baby in een potje)
En nu even afwcahten.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:49 schreef TAV74 het volgende:
Blergh. Ik word nu erg verkouden of ik krijg griep. Zat er al op te wachten. Nu een Lielie vanuit de trein naar utrecht, hopelijk op tijd klaar.
Jullie blijven zaterdag echt ff VEEEEEEEEEEEEEEEEEER uit mijn buurt, ok?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je me maandag al aangestoken dan?
Bleh.. Alles vol
Ik twijfelde, maar mijn kantonees is niet zo best.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is al Kerst geweest krak
San Lin Fai Lok
Met melk verdunde slagroom?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:59 schreef LieLie het volgende:
Iemand enig idee wat je in nederland moet nemen als er 'half & half cream (10%) in het recept staat?
Slagroom is 35%. Misschien iets als koffieroom?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:59 schreef LieLie het volgende:
Iemand enig idee wat je in nederland moet nemen als er 'half & half cream (10%) in het recept staat?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kom ik dan niet op 10% uit.. Niet bij half om half in elk geval.
quote:Half and Half Cream
12% fat (range 10.5-18%)
In the United States, half and half is a mix of 1/2 whole milk and cream, typically used as a cream in coffee. Half-and-half does not whip, but it can be used in place of whipping (heavy) cream in many recipes for less fat cooking.
Hm.. maar even wat pakjes bij elkaar houden in de winkel, kijken waarmee ik wat lager uit kom dan met slagroomquote:
Hoe ga je het gebruiken? En kijk anders eens naar die light kookroom. Worst case gooi je er gewoon slagroom inquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm.. maar even wat pakjes bij elkaar houden in de winkel, kijken waarmee ik wat lager uit kom dan met slagroom
Heb je genoeg voor drie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:08 schreef DarkElf het volgende:
zo eens even hardlopen, en dan eea in huis doen (is nodig, zit een beetje in een 'blegh tis winter-suf-energieloze-bui geloof ik) en dan vanmiddag lekker focaccia bakkenwant vanavond maak ik een beetje een Italian style tuna melt met versgebakken focaccia dus
(en een simpele caprese salade ernaast)
Was ook mijn eerste gedachte, gooi er 'gewone' room inquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe ga je het gebruiken? En kijk anders eens naar die light kookroom. Worst case gooi je er gewoon slagroom in
Het is écht tijd voor lente hè?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef DarkElf het volgende:
Gammelheid heerst blijkbaar? de mr heeft keelpijn en voel zich moe en futloos.
Leuk hé zo'n winter
Ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is écht tijd voor lente hè?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is écht tijd voor lente hè?
Hier ook!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja!
Gelukkig schijnt hier een zonnetje.
*meldtquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef DarkElf het volgende:
Leuk hé zo'n winter
Bluezzdaal dus weer tweedequote:AMSTERDAM - Blaricum is nog steeds de duurste gemeente om in te wonen. Huizenkopers betaalden daar vorig jaar gemiddeld 790 duizend euro voor een woning, ruim twaalf procent meer dan in 2009.
Dat meldt de website woningmarktcijfers.nl donderdag op basis van cijfers van het Kadaster.
Bloemendaal en Laren bezetten de tweede en derde plaats met 667 duizend en 610 duizend euro.
Kopers betaalden in de gemeenten Pekela, Oldambt en Brunssum het minst. In Pekela kostte een huis vorig jaar gemiddeld 132 duizend euro.
Vorig jaar werden ruim 126 duizend huizen verkocht, daarvan verruilden 590 woningen van eigenaar voor een bedrag tussen de een en vier miljoen euro. De meeste miljonairswoningen, 250 stuks, staan in Noord-Holland.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kan ik maken maar ik maak voor 2sorry.
Ik was vanmorgen ook aan het autorijden in een zonnetjequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja!
Gelukkig schijnt hier een zonnetje.
tijd om de kou op te zoeken en te gaan skienquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef DarkElf het volgende:
Leuk hé zo'n winter
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tijd om de kou op te zoeken en te gaan skien wandelen
neuh hij gaat binnenkort maar lekker even naar Israël ofzo*, hoewel feb daar de natste en koudste maand isquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tijd om de kou op te zoeken en te gaan skien
verse knoflookquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:37 schreef DarkElf het volgende:
hé mijn knoflook loopt uitals ik die in een pot stop, krijg ik dan meer knoflook?
Ja, als je een teentje in een grote pot zet, komen daar weer kleine teentjes aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:37 schreef DarkElf het volgende:
hé mijn knoflook loopt uitals ik die in een pot stop, krijg ik dan meer knoflook?
ah ok, ga ik eens even doen dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, als je een teentje in een grote pot zet, komen daar weer kleine teentjes aan.![]()
De bloemen zijn ook leuk en daar kan je een salade mee versieren.
Kan je je wel mooi ziek meldenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie blijven zaterdag echt ff VEEEEEEEEEEEEEEEEEER uit mijn buurt, ok?
Wordt aan gewerktquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
En P, als dit je zo tegenzit momenteel, dan moet je misschien toch heroverwegen een andere baan te zoeken.
Oequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Ja ik zag het op google, dus heb t bolletje maar eens in de aarde gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |