abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92237381
Door vallende ziektes. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92237398
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij hoeft je de eerste 2 dagen ook niet uit te betalen, dus dat scheelt hem ook weer geld.
Blijf gewoon lekker een paar weken ziek totdat je een andere baan hebt gevonden?
dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoel :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 februari 2011 @ 19:05:33 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92237406
Nou mensen, we kunnen 130 rijden.
Op de afsluitdijk :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_92237420
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
:D
pi_92237429
SunTav, jullie dorp was op HvN net :P
pi_92237447
overigens voelde ik me vandaag goed. geen benauwdheid aanval *O* heb dat sowieso nog niet eerder gehad dan sinds een week..
pi_92237467
quote:
dat deed ik al :@
pi_92237472
quote:
Ja. Jottum. Voor de lol een paar keer op-en-neer rijden. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92237499
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
dat deed ik al :@
Ik ook. En niet alleen op de Afsluitdijk *)
pi_92237541
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ook. En niet alleen op de Afsluitdijk *)
ik ook. iedere dinsdagavond vanuit Wateringen met 140 over de A4 rond 21.30u :@
tot ik ooit een keer word geflitst, maar tot nu toe in 5 jaar nog niet :o
pi_92237577
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Als we al in zo'n winkel zouden komen hou ik haar kort aan het bandje en mag ze verder niets optillen of aanraken. ~O>
dat ze uberhaupt niet buiten moet wachten van jou ;)
grappie Bluezz ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:08:56 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92237591
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Leintjeuh het volgende:
SunTav, jullie dorp was op HvN net :P
Oh help, wat is er aan de hand :o
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:09:07 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92237599
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:

dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoel :(
Na die eerste 2 dagen is hij wel verplicht je gewoon te betalen hoor.
En wat ik gisteren als schreef tegen je: de arbodienst waar jullie bij zijn aangesloten heeft er vast wel begrip voor als je de omstandigheden uitlegt waarom jij je ziek blijft houden.
Tussendoor lekker sollicitatiegesprekken voeren met uitzendburo's en andere bedrijven. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92237622
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef TAV74 het volgende:
Oh help, wat is er aan de hand :o
Een item over dronken Poolse bestuurders :')
pi_92237633
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

woensdag 2 februari 2011 @ 19:10:18 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92237676
Nu even een klein tukkie doen. :W
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:10:45 #17
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92237696
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ah ja, daar heb ik hier in de dorp altijd last van inderdaad :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92237802
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Na die eerste 2 dagen is hij wel verplicht je gewoon te betalen hoor.
En wat ik gisteren als schreef tegen je: de arbodienst waar jullie bij zijn aangesloten heeft er vast wel begrip voor als je de omstandigheden uitlegt waarom jij je ziek blijft houden.
Tussendoor lekker sollicitatiegesprekken voeren met uitzendburo's en andere bedrijven. :)
70% krijg ik na die 2 dagen. iedereen toch? of is dat per bedrijf anders?
en ja goed idee.. mn moeder stelde het vanochtend voor. misschien moet ik morgen thuisblijven. zal overigens wel mn collega's gaan missen. we hebben 'opa', 'vader' etc.. echt gezellig mja, die staan beneden dus zie ik helaas alleen tijdens pauzes.
pi_92237818
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef golfer het volgende:
Nu even een klein tukkie doen. :W
slaap lekker Golfer! :*
pi_92237828
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef TAV74 het volgende:
Ah ja, daar heb ik hier in de dorp altijd last van inderdaad :P
Naar aanleiding van de Pool die in Noordwijk iemand doodde en iemand zwaar gewond maakte in de huiskamer van hun huis.
pi_92237867
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Naar aanleiding van de Pool die in Noordwijk iemand doodde en iemand zwaar gewond maakte in de huiskamer van hun huis.
oja wat een bizar verhaal was dat. bezopen, erin gereden en daarna weggevlucht
pi_92237990
2 jaar geleden bij ons in het dorp was er ook een Pool die midden op de dag bezopen keihard op de verkeerde weghelft reed en een fietster aanreed die het kanaal inging. Supermarktmedewerkers waren op dat moment toevallig karretjes buiten halen en hebben haar eruit gehaald. Maar ze overleed wel in het ziekenhuis.
2 jaar geleden maar denk er iedere keer weer aan als ik iets lees over een Pool die bezopen aanrijdingen veroorzaakt
pi_92238500
:o

Een bak kwark met één eetlepel lemon curd is echt héél erg lekker :9
pi_92238665
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet vind kunnen

[/komt binnenwalsen].

Als je ziek bent ben je ziek, als je niet ziek bent, hoe erg je ook baalt van je baan, kun je gewoon werken..

[/moraalridder]..Ik heb trouwens heerlijk gegeten vanavond, dit recept is echt een aanrader!
pi_92239575
Ik vind het bij FFT iets genuanceerder, Jagartrut. Ik denk dat als ze zo door gaat ze binnenkort oprecht behoorlijk ziek zal zijn.

Maar goed, daar tegenover staat dat als ze dit verhaal aan de arbo arts vertelt dan is hij verplicht allemaal gesprekken tussen baas en haar te regelen. En of ze daar trek in heeft...

Mini, welkom terug in de wereld der werkenden! ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92239740
Oh, we wilden vanavond Chinees eten. Maar mijn favo restaurant bleek gesloten. Naar een ander restaurant gegaan en oa. 2 tomatensoep en Ku Loe Yuk besteld.

Ross zei direct dat hij de tomatensoep zo raar vond. Ik had geen idee waar hij het over had, de mijne was prima. Nadat ik de soep op had en hij ongeveer 1/3 van zijn soep, heb ik de rest uitgepakt. Ku Loe Yuk heerlijk knapperig gefrituurd O+ Met losse saus! ...eh, ik bedoel tomatensoep :@ Ik had Ross de oranje gembersaus van de deegballetjes voorgeschoteld :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92239806
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het bij FFT iets genuanceerder, Jagartrut. Ik denk dat als ze zo door gaat ze binnenkort oprecht behoorlijk ziek zal zijn.

Maar goed, daar tegenover staat dat als ze dit verhaal aan de arbo arts vertelt dan is hij verplicht allemaal gesprekken tussen baas en haar te regelen. En of ze daar trek in heeft...

Mini, welkom terug in de wereld der werkenden! ^O^
Nee, dat snap ik. Ik heb redelijk wat van het verhaal meegekregen. Maar, golfer had het over ziek melden om werk te zoeken, en dat vind ik niet eerlijk. Ziek melden omdat het niet meer gaat, zo snel mogelijk, je eigen grenzen in de gaten houden is belangrijk!

Oh bah, gembersaus als soep..de NL chinees, die mis ik soms wel!
pi_92239877
Hoe is de Chinees in Zweden? En heb je dat leuke TED praatje wel eens gezien over dat meisje dat onderzoek had gedaan naar de 'Chinese keuken' in de hele wereld? Zo geinig! :D

En ik vind dat ze moet proberen te werken wanneer het wel gaat, baas ontlopen en zo snel mogelijk een andere baan vinden.
pi_92239915
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we wilden vanavond Chinees eten. Maar mijn favo restaurant bleek gesloten. Naar een ander restaurant gegaan en oa. 2 tomatensoep en Ku Loe Yuk besteld.

Ross zei direct dat hij de tomatensoep zo raar vond. Ik had geen idee waar hij het over had, de mijne was prima. Nadat ik de soep op had en hij ongeveer 1/3 van zijn soep, heb ik de rest uitgepakt. Ku Loe Yuk heerlijk knapperig gefrituurd O+ Met losse saus! ...eh, ik bedoel tomatensoep :@ Ik had Ross de oranje gembersaus van de deegballetjes voorgeschoteld :D
pi_92239932
http://www.ted.com/talks/(...)for_general_tso.html

Dit is het TED-praatje *O* (General Tso's chicken is een bekend gerecht in de USA, maar ze hebben er in China nog nooit van gehoord :+ )
pi_92239937
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is de Chinees in Zweden? En heb je dat leuke TED praatje wel eens gezien over dat meisje dat onderzoek had gedaan naar de 'Chinese keuken' in de hele wereld? Zo geinig! :D

En ik vind dat ze moet proberen te werken wanneer het wel gaat, baas ontlopen en zo snel mogelijk een andere baan vinden.
Chinees in Zweden is wat traditioneler denk ik. Wat meer groentes en tofu en dat soort zaken. Maar, ik mis de babi pangang en de tomatensoep wel!
pi_92239995
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Chinees in Zweden is wat traditioneler denk ik. Wat meer groentes en tofu en dat soort zaken. Maar, ik mis de babi pangang en de tomatensoep wel!
Volgens mij zijn dat ook echt Hollandse variëteiten :Y
pi_92240029
Ik heb gelebonensaus meegenomen van de toko, en hoisinsaus :9
pi_92240331
Rauwe Andijviestamp mrt spekjes en ongezouten cashewnootjes :9
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:08:01 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92240765
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:

Tomatensoep is niks Chinees aan en babi pangang is ook niet Chinees, maar hebben we te danken aan onze ex-kolonie Indonesië.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92240780
Jachtschotel was lekker! En het was heel gezellig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:08:37 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92240802
quote:

Ross eet ook alles wat je hem voorzet, he? _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_92240843
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Tomatensoep is niks Chinees aan en babi pangang is ook niet Chinees, maar hebben we te danken aan onze ex-kolonie Indonesië.
i know..maar wel lekker!
pi_92240937
quote:

_O- Arme Ross!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92241010
quote:

whahhaha jemig dat hij dat gewoon eet! :o
en Koe Loe Yuk O+ zo ontzettend lekker!!
pi_92241020
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef golfer het volgende:

Ross eet ook alles wat je hem voorzet, he? _O-
Het smaakte ook echt niet naar soep en al helemaal niet naar tomaat :')
pi_92241070
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik. Ik heb redelijk wat van het verhaal meegekregen. Maar, golfer had het over ziek melden om werk te zoeken, en dat vind ik niet eerlijk. Ziek melden omdat het niet meer gaat, zo snel mogelijk, je eigen grenzen in de gaten houden is belangrijk!

Oh bah, gembersaus als soep..de NL chinees, die mis ik soms wel!
hoi hoi, ik heb me nu 2x ziekgemeld omdat het echt ff niet ging. vandaag van de gelegenheid gebruik gemaakt omdat ik 's middags ook niet meer welkom was om iets anders te zoeken. kan dus tegelijk ;)
pi_92241248
Ross :D _O- Arme kerel.. zoete bende als je het zo puur moet eten :X

Redelijk lekker gesport. Heb het idee dat ik toch flink mijn best heb gedaan, maar voel me niet heel erg vermoeid of opgewarmd of zo -O- Dat is dan wel weer jammer..
pi_92241321
Ross, die soep :D
pi_92241483
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ross :D _O- Arme kerel.. zoete bende als je het zo puur moet eten :X

Redelijk lekker gesport. Heb het idee dat ik toch flink mijn best heb gedaan, maar voel me niet heel erg vermoeid of opgewarmd of zo -O- Dat is dan wel weer jammer..
Komt omdat je niet door de kou bent gefietst ;)
Je hebt gewoon goed gesport!
pi_92241496
Lees op het Cocker forum dat Sam niet de enige oetel is die zich stilzwijgend laat buitensluiten :') Er komen allemaal verhalen los van Cockers die 'kwijt' zijn. Eén heeft zelfs een uur lang op het balkon gezeten :D Wat een heerlijk ras is het toch ook O+ _O-
pi_92241508
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef LieLie het volgende:

[..]

Komt omdat je niet door de kou bent gefietst ;)
Je hebt gewoon goed gesport!
Was met de auto :P
pi_92241537
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Was met de auto :P
Ja, bedoel ik ook, lezen Sun :P
pi_92241581
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, bedoel ik ook, lezen Sun :P
Ohja.. maar dat is dan toch gewoon niet logisch wat je zegt? :? :P Koel van het fietsen door de kou altijd wat af namelijk :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:22:18 #50
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92241634
Ross _O-

Het zou mijn vader kunnen zijn, die slobberde ooit rustig yoghurt met maggi naar binnen toen hij zich vergist had met de ranja, onder het mom van "weggooien is zonde" :')
pi_92241667
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ohja.. maar dat is dan toch gewoon niet logisch wat je zegt? :? :P Koel van het fietsen door de kou altijd wat af namelijk :P
Ik word dan juist weer helemaal warm als ik binnenkom :P
pi_92241792
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Ross _O-

Het zou mijn vader kunnen zijn, die slobberde ooit rustig yoghurt met maggi naar binnen toen hij zich vergist had met de ranja, onder het mom van "weggooien is zonde" :')
Ewww.
pi_92241806
quote:
Ross _O-

_O- wat een bizarre combinatie! :D

Ik was vanmorgen ook al een beetje vaag bezig. Ik wilde yoghurt als ontbijt en greep het pak yoghurt. Dacht ik. Maar het was melk. En dat schenkt toch echt heel anders dan yoghurt! Dus alles ging met geweld over het schaaltje en op het aanrecht; op de vloer; op mijn broek :')
pi_92241817
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik word dan juist weer helemaal warm als ik binnenkom :P
Ik niet.. maar ik hoef ook niet zo ver. Iig niet ver genoeg om weer warm te worden.

Nu maar eens douchen. :)
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:25:49 #56
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92241883
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- wat een bizarre combinatie! :D

Was uiteraard ook niet de bedoeling, maar in een verstrooide bui gooide hij de maggi er in ipv de ranja die er naast stond :P
pi_92241918
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef Sarabi het volgende:
:W
:D er was vanavond een meisje bij Xco-training die volgens mij je kleine zusje kan zijn :Y
pi_92241973
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D er was vanavond een meisje bij Xco-training die volgens mij je kleine zusje kan zijn :Y
Echt waar? Was ze ook net zo ritmisch gestoord als ik?
pi_92242013
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt waar? Was ze ook net zo ritmisch gestoord als ik?
:D dat viel wel mee maar ze heeft ook van die mooie grote ogen en een flinke pony ;)
pi_92242197
en toen viel mn pc *poef* uit...

quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:

onee he? potverdrie :{
pi_92242286
quote:
Ross _O-

och jee... ik zou best wat meer als je vader moeten zijn qua weggooien van eten maar dit is wel heel erg :X
pi_92242497
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
en toen viel mn pc *poef* uit...

onee he? potverdrie :{
Daar kan je wel op rekenen als je dat als reden voor je ziek zijn aan voert. De arts zal begrip voor je tonen, tuurlijk. Maar dan niet zeggen: 'Oh, rot voor je, blijf dan maar thuis' want hij moet tot oplossingen komen zodat je weer fit bent om te werken.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:35:47 #63
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92242560
Isa, wat een brave borst dat hij een bakje ku lu yuk (?)-saus naar binnen lepelt! :D Hij dacht vast: dit is Ollandse tomatensoep zeker?
Kent hij trouwens wel Chinees eten zoals bij ons? Het zal in Engelenad ook wel weer een beetje anders zijn, niet?

Ik had vandaag een nieuwe groep studenten en die vertellen vanavond thuis dat ze les hebben van Georgina Verbaan, zeiden ze. :D Ze verzekerden me dat het een compliment was, toen ik zo keek: }:| "Zeker voor jouw leeftijd!" Hm... }:| :D
Maar ze waren wel hartstikke leuk en we hebben kei gelachen in de les. O+ Eentje woont in een garage met haar opa. Gewoon omdat ze dat samen leuk vinden en ze hun huis hebben afgestaan aan een Pools gezin. :? :o
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_92242569
Wat zijn lekkere smeerseltjes voor op stokbrood?
Ben met hapjes voor m'n verjaardag bezig ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:36:34 #65
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92242602
Engelenad. O+
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:38:16 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92242700
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef Duderella het volgende:
Engelenad. O+
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:39:45 #67
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92242793
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef LieLie het volgende:
Wat zijn lekkere smeerseltjes voor op stokbrood?
Ben met hapjes voor m'n verjaardag bezig ;)
O dan zou je eens moeten zoeken op Jamie's Italië en dan de broodjes als voorafje.
pi_92242838
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Duderella het volgende:
Isa, wat een brave borst dat hij een bakje ku lu yuk (?)-saus naar binnen lepelt! :D Hij dacht vast: dit is Ollandse tomatensoep zeker?
Kent hij trouwens wel Chinees eten zoals bij ons? Het zal in Engelenad ook wel weer een beetje anders zijn, niet?

Ik had vandaag een nieuwe groep studenten en die vertellen vanavond thuis dat ze les hebben van Georgina Verbaan, zeiden ze. :D Ze verzekerden me dat het een compliment was, toen ik zo keek: }:| "Zeker voor jouw leeftijd!" Hm... }:| :D
Maar ze waren wel hartstikke leuk en we hebben kei gelachen in de les. O+ Eentje woont in een garage met haar opa. Gewoon omdat ze dat samen leuk vinden en ze hun huis hebben afgestaan aan een Pools gezin. :? :o
Ik kan die mevrouw Verbaan niet uitstaan _O- Zo'n dommige blik heb jij toch niet in je ogen?!
Vage student(e) die laatste zeg. Gezellig met je opa in de garage!

En Ross noemde al een paar gerechten die hij hebben wilde en ik maar steeds nee-schudden omdat ik het niet ken :+
pi_92242900
Dude :D
pi_92243028
Yasi is van 5 naar 3.
En Gordonvale is ok, hoor ik net op deze stream.
pi_92243036
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kan je wel op rekenen als je dat als reden voor je ziek zijn aan voert. De arts zal begrip voor je tonen, tuurlijk. Maar dan niet zeggen: 'Oh, rot voor je, blijf dan maar thuis' want hij moet tot oplossingen komen zodat je weer fit bent om te werken.
ja je hebt gelijk. maar mn adem stokte net toen ik erover na ging denken hoe dat zou gaan.
het beste is dus gewoon om naar werk te gaan. ik kijk het per dag aan.
pi_92243052
Voor iedereen die een website wil maken en zich afvraagt hoe en wanneer je een flash intro moet maken een super handige link met alles wat je moet weten! Do I need a flash-intro. com
pi_92243083
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Voor iedereen die een website wil maken en zich afvraagt hoe en wanneer je een flash intro moet maken een super handige link met alles wat je moet weten! Do I need a flash-intro. com
Zit je te stumblen? :D
pi_92243120
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Bluezz het volgende:

:Y
pi_92243146
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Duderella het volgende:

ze zien denk niet vaak roodharigen ;) maar goed; Georgina is een hele slanke (eerder dunne) en mooie meid dus zo erg is het niet hoor ;)

zeker niet voor jouw leeftijd :D heheheheh ;)
pi_92243168
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Yasi is van 5 naar 3.
Ik dacht even: wie is Yasi?? Maar oh ja! Wel prettig dat hij afneemt in kracht.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:46:51 #77
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92243217
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan die mevrouw Verbaan niet uitstaan _O- Zo'n dommige blik heb jij toch niet in je ogen?!
Vage student(e) die laatste zeg. Gezellig met je opa in de garage!
Kennelijk wel, want ik hoor het al haar (televisie)leven lang. Zelfs op straat. :D Maar misschien kijk ik alleen dom uit mijn ogen op straat en in de klas, en niet hier op FOK! *)

quote:
En Ross noemde al een paar gerechten die hij hebben wilde en ik maar steeds nee-schudden omdat ik het niet ken :+
Leuk om een vergelijkend warenonderzoek te doen. :9
pi_92243293
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Bluezz het volgende:

Ik stumble net op een geweldige link voor as zaterdag! "How to fake a clean house" *)
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:48:18 #79
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92243295
quote:
Yasi is van 5 naar 3.
Ik zag het net op het Journaal Bluezz.
pi_92243312
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik stumble net op een geweldige link voor as zaterdag! "How to fake a clean house" *)
_O-
pi_92243325
quote:

[..]

_O- vertel!
pi_92243346
quote:
Yasi is van 5 naar 3.
Dat is wel fijn :)
pi_92243354
quote:

Kijk daar heb je wat aan *O*
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:50:00 #84
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92243397
Volgens mij faked onze hulp een clean house door alles een beetje schuin te zetten en hier en daar wat chloor te sprenkelen.

Ah well, works for me. :P
pi_92243474
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:

_O- vertel!
ok, nu al erg onzinnig :{
Dingen als:
- hang vieze handdoeken in de keuken met de vlekken naar binnen gekeerd (huh, wat dacht je van: pak een schone handdoek?)
- kook in een pannetje nootmuskaat of kaneel voor een kooklucht in je keuken (hmm, ik ging al gewoon koken :') )
- dim de lichten en steek kaarsen aan (overdag??)
pi_92243589
pi_92243646
quote:
Yasi is van 5 naar 3.
Oh, gelukkig!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92243889
Minicroissantjes met geitenkaas en pesto!
Ik vind het klinken als een lekker hapje.
pi_92243955
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D dat viel wel mee maar ze heeft ook van die mooie grote ogen en een flinke pony ;)
Hahaha een pony heb ik, maar mooie grote ogen? :@
Morgen trouwens weer naar de kapper *O*
pi_92244079
:D @ Ross
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92244519
Ach arme Ross - wat vindt hij verder van de hollandse keuken ?
Heb je hem al veel laten preoven het afgelopen jaar ....

Oh wacht ! zaterdag as. kan die het allemaal proeven !
pi_92244585
Knoop in zakdoek: morgen niet vergeten de hangop voor te bereiden *O* :9~
pi_92244627
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik de jam! *O*
pi_92244639
en boodschappen te doen...
pi_92244671
Word je er een beetje geruster op, Bluezzmama ?
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:08:55 #96
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92244672
en werken
pi_92244684
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Hangop :9~
pi_92244691
quote:
15s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
en werken
Ja, dat ook.. :)
pi_92244723
quote:
15s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
en werken
Moet je nu werken??

En Ross is dol op kroketten 8-) verder vindt hij Nederlands eten wel wat op Engels eten lijken.
pi_92244789
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
En Ross is dol op kroketten 8-) verder vindt hij Nederlands eten wel wat op Engels eten lijken.
:Y snap ik wel. Simpel voedzaam boeren eten van oorsprong :)
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:10:57 #101
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92244807
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:

Moet je nu werken??

Nee hoor, morgen moet ik even een paar uurtjes administratie doen en wat dingen regelen. That's it ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:13:31 #102
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92244986
Ik ga slapen!

Die twee uur van afgelopen nacht waren wat weinig. Ik flikkerde zowat van mijn hoefjes voor de klas.

Trusten allemaal. :*
pi_92245043
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef Duderella het volgende:
Ik ga slapen!

Die twee uur van afgelopen nacht waren wat weinig. Ik flikkerde zowat van mijn hoefjes voor de klas.

Trusten allemaal. :*
:o 2 uur is ook wel errug weinig Dudeski o|O Lekker tukken nu dus :*
pi_92245077
Trusten Dude!
pi_92245175
gelezen over dat 13-jarig naïeve meisje wat een pikante foto had gemaakt samen met haar vriendin? iemand anders heeft het op Twitter gegooid. Op school is zij toen in elkaar geslagen door een groep en dan zie ik hier een filmpje met een reactie van een (Marokkaanse) jongen :r
pi_92245594
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
gelezen over dat 13-jarig naïeve meisje wat een pikante foto had gemaakt samen met haar vriendin? iemand anders heeft het op Twitter gegooid. Op school is zij toen in elkaar geslagen door een groep en dan zie ik hier een filmpje met een reactie van een (Marokkaanse) jongen :r
Iets zegt me dat ik heel boos word als ik dat filmpje ga kijken, dus maar niet doen 8-)

Sociale media zijn wat dat betreft onverbiddelijk jegens stommiteiten in je tienertijd voor deze generatie :{
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:26:02 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92245887
quote:
Belachelijk :{w sletterig gedrag van 13 jarige meisjes moet gewoon kunnen toch? :7
pi_92246159
Ik lees een interview met een vrouwelijke uroloog en dit antwoordt ze op de vraag wat de kleinste penis was die ze heeft gezien:

quote:
I saw the smallest just yesterday. It belonged to an incontinent 79-year-old man who had come in for a urine sample. In these cases we require a very large condom, attached to a large bag, to be secured to the penis. After several failed attempts to grab his tiny dick, the nurse came to find me in a panic. I didnt believe her. I went to go see it, and I must admit, it was pretty traumatizing. I was a bit embarrassed. It looked like a clit, or like the tip of a pinkie finger. I tried to apply a catheter but I couldnt hold on to it. It was like trying to fork an oily olive. In the end I applied a Band-Aid at the base of his penis, which allowed me to get a bit more friction between the two plastics, so that the condom wouldnt slide off. That was my first time with a micropenis.

But then, now that I think about it, that wasnt the smallest. You also have retracted penises. It usually happens to the morbidly obese, who accumulate so much fat that their penises get sucked back into their bodies. When they come in for appointments, we have to grab their dicks with tweezers and pull them out. From the outside they look like belly buttons.
-O-
pi_92246495
:X bah..
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:34:20 #111
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92246499
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees een interview met een vrouwelijke uroloog en dit antwoordt ze op de vraag wat de kleinste penis was die ze heeft gezien:

[..]

-O-
Ieuw :D
pi_92246536
quote:
neerhoeken zo'n eikel
pi_92246578
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

neerhoeken opvoeden zo'n eikel
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:36:10 #114
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92246626
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef Den_Haag het volgende:

neerhoeken zo'n eikel
Gij zult geen kwaad met kwaad vergelden, broeder O-)
pi_92246629
lekker interview Isa :D

en die jongen zegt dat hij niet alles weet behalve dat ze sletterig was. vraagt de verslaggever of hij begrijpt dat ze in het ziekenhuis geslagen is, zegt hij: "ja hoerengedrag moet gewoon bestraft worden". en dan ben je 13-14....
pi_92246632
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ieuw :D
Dat was ook mijn reactie
pi_92246650
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

dat heeft geen zin meer
pi_92246670
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker interview Isa :D

en die jongen zegt dat hij niet alles weet behalve dat ze sletterig was. vraagt de verslaggever of hij begrijpt dat ze in het ziekenhuis geslagen is, zegt hij: "ja hoerengedrag moet gewoon bestraft worden". en dan ben je 13-14....
Dan weet je ook hoe ze er thuis over praten
pi_92246685
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Gij zult geen kwaad met kwaad vergelden, broeder O-)
dat systeem volg ik niet :D

en oog om oog tand om tand?
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:38:04 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92246781
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef Den_Haag het volgende:

dat systeem volg ik niet :D

en oog om oog tand om tand?
Neen, Karma

I saw the light O-)
pi_92246937
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef Sarabi het volgende:

Dan weet je ook hoe ze er thuis over praten
Dat is ook het eerste wat ik dan denk, ja.
pi_92246960
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef kaasplankje het volgende:

Neen, Karma

I saw the light O-)
Jij ook al :')
pi_92247118
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik ook! De zon scheen vandaag! En het was boven 0! Met als resultaat dat het spekglad was, want het bovenste laagje sneeuw op de straten is gesmolten, maar de onderste laag ijs nog niet. Wat een exercitie, naar huis wandelen!
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:42:56 #124
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92247151
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:

Ja, ik heb een LSD trip genomen, en ik had een out-of-body experience. Toen werd alles helder voor me.
pi_92247252
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
Word je er een beetje geruster op, Bluezzmama ?
Nee, niet echt. Zou hem gewoon graag ff willen spreken.
pi_92247272
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:

Ja, ik heb een LSD trip genomen, en ik had een out-of-body experience. Toen werd alles helder voor me.
Mijn hemel - had Lein zo slecht gekookt?
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:44:50 #127
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92247303
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:*

Het is ook een &^%$ situatie }:|
pi_92247333
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Isabeau het volgende:

-O-
Dopjes noemden wij ze in de zorg :@
pi_92247394
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Nou! :(
pi_92247415
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:*
pi_92247427
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef ColdFeet het volgende:

Ik denk dat het probleem vooral was dat hij zelf moest koken :{

En jagartrut, ik ken het fenomeen! Dan zou je willen dat je heuse ijzeren spikes onder je schoenen had of zo ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:47:24 #132
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92247494
Vrouwen en begrijpend lezen :N
pi_92247520
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Bluezz het volgende:

Dopjes noemden wij ze in de zorg :@
Ik heb 2 weken bij urologie mee gelopen, maar die hele kleintjes heb ik nog nooit gezien!
Voor de meeste mannen die denken een kleine penis te hebben zou 2 weken urologie stage een uitkomst zijn overigens *) Ik heb namelijk wel veel kleintjes gezien, maar geen micro's dus.
pi_92247562
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb 2 weken bij urologie mee gelopen, maar die hele kleintjes heb ik nog nooit gezien!
Voor de meeste mannen die denken een kleine penis te hebben zou 2 weken urologie stage een uitkomst zijn overigens *) Ik heb namelijk wel veel kleintjes gezien, maar geen micro's dus.
En Emile dan?
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:48:47 #135
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92247606
Wie o wie heeft de kleinste penis?
pi_92247615
Neuh het waren geen micro's maar ik had er een paar die er niet ver vanaf zaten.
Lastig ook om die eikels goed schoon te krijgen als het zo klein is trouwens ;)
pi_92247630
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:

Nou! :(
Ik weet toch dat je prima kookt, sweetums :*
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:49:24 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92247646
Het feit dat die uroloog dat verhaal met de buitenwereld wil delen doet bij mij wel enige vraagtekens over haar beroepsethiek oproepen.
Hoe serieus neemt ze haar vak dan?
Poef.....gone! ©golfer
pi_92247719
Ze noemt je naam toch niet?
pi_92247729
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:

En Emile dan?
Ook dat was geen micropenis :P
pi_92247743
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef Bluezz het volgende:
hhahahh
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:50:42 #142
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92247751
quote:
:') _O-
pi_92247762
Emile :o Ik was hem helemaal vergeten :D
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:51:04 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92247783
quote:
ja, nou ben ik op mijn pik getrapt. :')
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:51:11 #145
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92247795
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
Het feit dat die uroloog dat verhaal met de buitenwereld wil delen doet bij mij wel enige vraagtekens over haar beroepsethiek oproepen.
Ach, er staat toch geen foto van de beste man bij?

Spuit 11
pi_92247819
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En Emile dan?
wie had die kloon ook weer?
pi_92247826
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
Nou, ze heeft nog meer verhalen die ze geloof ik niet zo moet delen :')
pi_92247886
Ik voel me trouwens een keukenprinses! Heerlijke macaroni&cheese gemaakt* met witte cheddar en slow-roasted tomaatjes, een pittige azatische-style koolsalade, en een uien-mosterdquiche als lunch voor morgen. En de bosbessenclafoutis heb ik net uit de oven gehaald :9

*ik had bij de aziaat iets gekocht waar bay leaves (laurierblad) op stond, maar het rook naar kaneel :o gelukkig net op tijd eruit gehaald.
pi_92247894
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef golfer het volgende:

[..]

ja, nou ben ik op mijn pik getrapt. :')
Dat is wel knap dan!
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:52:27 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92247895
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef kaasplankje het volgende:

Spuit 11
Ik vroeg niet naar jouw lengte, :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_92247897
ik heb net een blikje fruitcocktail opengetrokken en opgegeten :')
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:52:47 #152
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92247925
hahaha What's next: "Memoires van een proctoloog"?
pi_92247962
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik voel me trouwens een keukenprinses! Heerlijke macaroni&cheese gemaakt* met witte cheddar en slow-roasted tomaatjes, een pittige azatische-style koolsalade, en een uien-mosterdquiche als lunch voor morgen. En de bosbessenclafoutis heb ik net uit de oven gehaald :9

*ik had bij de aziaat iets gekocht waar bay leaves (laurierblad) op stond, maar het rook naar kaneel :o gelukkig net op tijd eruit gehaald.
mmm dat klinkt allemaal heel goed keukenprinses! :9
pi_92247994
quote:

mmmmmmmmmm :)
pi_92248057
Klinkt goed, CF! Ik heb nu ook wel zin in bosbessenclafoutis, yum!
pi_92248094
quote:

Goed bezig!
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:55:21 #157
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92248112
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook , ik heb alleen geen zin om 't te maken nu -O-
pi_92248144
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb net een blikje fruitcocktail opengetrokken en opgegeten :')
Was het lekker?
pi_92248391
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was het lekker?
jaaa :D zag het eerder vandaag in de kast liggen en wilde het als toetje maar vergeten. nu dacht ik er ineens aan :)
pi_92248488
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef kaasplankje het volgende:

Ik ook , ik heb alleen geen zin om 't te maken nu -O-
Ah joh, als je het fruit niet eerst verdrinkt in alcohol, heb je zo'n ding in 5 minuten in de oven staan!

Delhaize heeft tegenwoordig trouwens een of andere franse AOC zure room waar ik echt lyrisch over ben. Supervet (40%), ontzettend romig en mild. Dat spul is zo dik dat het smelt als je het verhit O+
pi_92248557
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom ik het niet vaker maak, het is helemaal niet zo'n calorieenbom, namelijk. Vooral veel ei.
pi_92248805
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jaaa :D zag het eerder vandaag in de kast liggen en wilde het als toetje maar vergeten. nu dacht ik er ineens aan :)
hahaha dat kan ook :D
pi_92248927
Omdat jullie nu over toetjes praten heb ik maar een schaaltje yoghurt met honing gepakt :P
pi_92249038
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Omdat jullie nu over toetjes praten heb ik maar een schaaltje yoghurt met honing gepakt :P
Ook lekker :D
Ik heb net nog een Mineola op en mok melk, dat moet wel weer genoeg zijn voor vandaag
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:11:13 #165
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92249268
Ik heb een verse jus geperst, lekker
pi_92249301
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook lekker :D
Ik heb net nog een Mineola op en mok melk, dat moet wel weer genoeg zijn voor vandaag
is een mineola een kruising tussen een mandarijn en sinaasappel?
pi_92249467
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

is een mineola een kruising tussen een mandarijn en sinaasappel?
Mandarijn en grapefruit :)
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:14:30 #168
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92249510
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef ColdFeet het volgende:

Ah joh, als je het fruit niet eerst verdrinkt in alcohol, heb je zo'n ding in 5 minuten in de oven staan!

Delhaize heeft tegenwoordig trouwens een of andere franse AOC zure room waar ik echt lyrisch over ben. Supervet (40%), ontzettend romig en mild. Dat spul is zo dik dat het smelt als je het verhit O+
Hmm, misschien binnenkort. Ik was laatst bij Koekela en daar hadden ze heerlijke "Walnut Melts"Lein zei dat ze 't een beetje op baklava vond lijken.
pi_92249977
Mn. AnneX belde dat-ie nog een nachtje blijft logeren.

En dat-ie een digitaal fototoestel heeft gekocht voor zijn vader (90+) . _O-
pi_92250128
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mandarijn en grapefruit :)
zuur??
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:24:30 #171
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92250236
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef ColdFeet het volgende:

Trouwens, die zure room wat doe je daarmee?

Ik wil ook naar de Delhaize, of naar de Carrefour, of naar de Intermarché -O-
pi_92250277
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zuur??
Wel een beetje :Y
Ik ga maar eens naar boven nog even studeren :W fijne avond allemaal
pi_92250382
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
O+ visafdelingen bij Carrefour en Inter O+
pi_92250486
Jaa, die winkels zijn fijn O+
pi_92251245
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Straks vruchtenkwark :9
pi_92251459
Goedenavond :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_92251491
Ik zit aan de Wasa delicate thin crackers met geitenkaas :9 Zin in :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_92252043
Topic killer? :o -O-
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:51:32 #179
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_92252058
Hoi!

13 Assasins was echt geweldig goed :). Goed verhaal, goed gespeeld, rustig opgebouwd, mooie beelden, mooie natuur, humor en een spectaculair einde. Meer dan 200 Japanners afgeslacht :+. Maar eigenlijk helemaal niet overdone ofzo zoals je het meestal ziet.

Ach ja, het blijven Samurai films :'). En nu is het IFFR voor mij afgelopen :).
pi_92252306
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
Meer dan 200 Japanners afgeslacht :+. Maar eigenlijk helemaal niet overdone ofzo zoals je het meestal ziet.
:D _O-
pi_92252469
Klinkt lekker CF! Receppie van de uien-mosterd thingie??
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92252666
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef AnneX het volgende:
Mn. AnneX belde dat-ie nog een nachtje blijft logeren.

En dat-ie een digitaal fototoestel heeft gekocht voor zijn vader (90+) . _O-
Das nog gekker als mijn moedertje die een nieuwe sta op stoel wilde :+ Ze doen maar die oudjes, en ze hebben helemaal gelijk.
Lekker nog een dagje in je upje Anne O+
pi_92252691
quote:

13 Assasins was echt geweldig goed :). Goed verhaal, goed gespeeld, rustig opgebouwd, mooie beelden, mooie natuur, humor en een spectaculair einde. Meer dan 200 Japanners afgeslacht :+. Maar eigenlijk helemaal niet overdone ofzo zoals je het meestal ziet.

Neuh, das niks joh :P
pi_92252795
tijd voor n raketje :9
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:06:55 #185
13783 Anthraxx
pi_92252990
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Neuh, das niks joh :P
Nah, normaal bij dit soort films zie je het bloed in overvloed en het viel wel mee. De intro van Saving Private Ryan was bloederiger :).

Maar goed, ja het staat er wat raar :P.
pi_92253053
:D @ Annex en t fototoestel. Groot gelijk hebben ze.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:08:13 #187
13783 Anthraxx
pi_92253185
Mooi dat het leuk was, Annie!

En ik ga naar bed. Luister nog eventjes hier naar: http://redux.com/stream/i(...)mooth-criminal-cover

En dan :z
pi_92253422
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Trouwens, die zure room wat doe je daarmee?

Klein likje door de clafoutis, en een klodder ernaast. En verder gewoon voor vanalles. Vorige week lekkere paddestoelensaus gemaakt voor Meneer ermee.

DE, het komt dus uit dat Accidental Vegetarian boek. Korstdeeg maken, bodem voorbakken, je kent het wel (heel raar, er zit veel vloeistof door zijn korstdeegrecept en je moet het uitgebreid kneden?). Onderwijl 4 grote uien in repen bakken in roomboter+olie, teen knoflook uitknijpen plus wat z&p (ik heb altijd geleerd dat je zwarte peper pas op 't laatst moet toevoegen, maar hee), en 30-40 minuten op laag vuur zacht&zoet laten worden en niet te bruin. Dan 2 eieren, 2 dooiers, 150 ml double cream (ik gebruik die lekkere room van Delhaize), 2 grote eetlepels grove mosterd en peper en zout mengen, uien erdoor, in de vorm en 25-30 minuutjes op 180 graden.
pi_92253468
quote:
Hoi!

Ach ja, het blijven Samurai films :'). En nu is het IFFR voor mij afgelopen :).
Ga je er iedere avond voor heen en weer naar Rotterdam?
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:19:13 #191
13783 Anthraxx
pi_92253632
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ga je er iedere avond voor heen en weer naar Rotterdam?
Nee, gelukkig niet :). Ik slaap bij mijn ouders. Dan is het 20 minuten rijden met de auto ongeveer. Morgen ga ik weer terug naar Amersfoort :).
pi_92253680
Klinkt lekker!

Eerste recept uit je veggieboek is dus geslaagd :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92253858
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klein likje door de clafoutis, en een klodder ernaast. En verder gewoon voor vanalles. Vorige week lekkere paddestoelensaus gemaakt voor Meneer ermee.

DE, het komt dus uit dat Accidental Vegetarian boek. Korstdeeg maken, bodem voorbakken, je kent het wel (heel raar, er zit veel vloeistof door zijn korstdeegrecept en je moet het uitgebreid kneden?). Onderwijl 4 grote uien in repen bakken in roomboter+olie, teen knoflook uitknijpen plus wat z&p (ik heb altijd geleerd dat je zwarte peper pas op 't laatst moet toevoegen, maar hee), en 30-40 minuten op laag vuur zacht&zoet laten worden en niet te bruin. Dan 2 eieren, 2 dooiers, 150 ml double cream (ik gebruik die lekkere room van Delhaize), 2 grote eetlepels grove mosterd en peper en zout mengen, uien erdoor, in de vorm en 25-30 minuutjes op 180 graden.
Klinkt allebei best prettig :9
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:26:25 #194
13783 Anthraxx
pi_92254014
Goed, ik ga maar eens slapen :W.
pi_92254052

dag 84 euro :W ;(
pi_92254095
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt lekker!

Eerste recept uit je veggieboek is dus geslaagd :)
Nou ja, ik moet het nog opeten. Maar de mac&cheese kwam ook uit dat boek.

Ik heb Meneer als verlaat verjaardagskado een hoodie gegeven - hij klaagt altijd dat ik allemaal van die lekkere huisoutfitjes heb en hij niet. Maar nu ziet hij eruit als een oudere jongere ;(

Wel een leuke webshop trouwens! Ik vroeg of ze me een bepaalde button wilden opsturen omdat ik de mijne was kwijtgeraakt (die kon je niet bestellen verder ofzo), kreeg ik er twee bij het pakje en een lief briefje :D
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:30:20 #197
13783 Anthraxx
pi_92254193
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Het is voor een goed doel ;)
pi_92254253
een ander studieboek was 80 euro, meeste boeken dusver rond de 40-50 dus is ff wennen dit ;( en nog 1 an 43 en dan nog readers :X
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:32:18 #199
13783 Anthraxx
pi_92254281
quote:
18s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
een ander studieboek was 80 euro, meeste boeken dusver rond de 40-50 dus is ff wennen dit ;( en nog 1 an 43 en dan nog readers :X
Ik had ook altijd een paar uitschieters naar 120 euro :X. Anna heeft ze zelfs van 200 euro. En dan ook nog eens verplicht gesteld :').

Maar het doet wel pijn ja.
pi_92254364
en dan in april weer O+ ach spek mn docenten weer (ja zo;n beetje alle boeken zijn van mn eigen docenten _O- )
pi_92254598
oja ook zoiets gister gevraagd naar mn collegekaart op faculteit zei zeggen wordt opgestuurd, heb nog geen collegekaart, had hoop dat ie in Utrecht was, nee dus, studentenservice gebeld zeggen zij nee die kun je ophalen maar je inschrijving is nog niet definitief,je diploma moet nog bevestigd worden (like wtf?) moet je bij de faculteit zijn, faculteit gebeld oja iets vergeten hihi kliklik, zo nu is t wel goed

echt he :( nu kan ik nog geen kopje koffie halen want dat moet met die MyUm-pas :( hopelijk is die nu wel snel klaar
pi_92254810
:( :( :( :r

Ik ga slapen :{ Tot morgen.....of zo :W
pi_92254934
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef PdeHoog het volgende:

Whut?
pi_92255041
:o what happened P.? -O-

*knuffel*
pi_92255067
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef PdeHoog het volgende:

Zitten ze te rellen in FOT? Of hebben we je teveel genegeerd? ;)
pi_92255133
Mijn neus en holtes zitten ineens vol waardoor ik niet kan slapen :{
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 februari 2011 @ 23:52:13 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92255185
Mijn duurste vak was totaal 200e aan boeken. Wel boeken die ik straks ook nog nodig heb gelukkig over een paar jaar dus dan is het een aanschaf waarvan je denkt dit gaat nog. Ik heb letterlijk boeken gehad die ik nooit open heb geslagen :'). Binnenkort maar eens wat op marktplaats zetten wat ik niet meer nodig heb.
pi_92255314
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef LieLie het volgende:
Mijn neus en holtes zitten ineens vol waardoor ik niet kan slapen :{
Zoutoplossing opsnuiven? 't Is even goor, maar vaak helpt het bij mij als een tierelier om alles weer een tijdje open te houden.
pi_92255447
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zoutoplossing opsnuiven? 't Is even goor, maar vaak helpt het bij mij als een tierelier om alles weer een tijdje open te houden.
Oh, dat is wel heel vies ineens :P
MrLie deed dat na zn neusoperatie, huuh, nog trauma's van zo goor was dat :D
pi_92255518
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef LieLie het volgende:

Ai, na een neusoperatie lijkt het me pijnlijk :X

Ik deed het in Afrika trouwens ook veel afgelopen vakantie. Maar dan met mineraalwater. Lekker, want je krijgt zo'n nare verstopte neus en zo'n vies gevoel van de stoffigheid daar. Even supergoor snotteren en kokhalzen boven de wasbak, en dan voelt het weer fris *)
pi_92255681
Hij heeft eigenlijk geen pijn gehad van die operatie..
Kwam vooral heel veel troep uit :P
pi_92255789
yeey mn modem ligt op me te wachten bij de pakketbalie en digitale tv pakket is ook verzonden, nu nog tot maandag wachten tot de knop van de aansluiting is om gezet en de modem daadwerkelijk internet krijgt *O* dan ben ik helemaal gesettled, laatste stukje stress is nu ook achter me, woensdag ff naar utrecht om sleutels in te leveren maar tis netjes en schoon en leeg O+
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:28:16 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92257000
We hebben de vreemde film Black Swan bekeken.
Intrigerende film.
Snap dat ie een aantal Oscarnominaties heeft gekregen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92257002
Mooi zo Memo :)
pi_92257038
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef LieLie het volgende:

Ja, over soep gesproken dan he w/
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:29:04 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92257042
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
yeey mn modem ligt op me te wachten bij de pakketbalie en digitale tv pakket is ook verzonden, nu nog tot maandag wachten tot de knop van de aansluiting is om gezet en de modem daadwerkelijk internet krijgt *O* dan ben ik helemaal gesettled, laatste stukje stress is nu ook achter me, woensdag ff naar utrecht om sleutels in te leveren maar tis netjes en schoon en leeg O+
En dan begint je Maastrichtse leven dus echt. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_92257095
Morgen voor het eerst op mijn nieuwe werkplek beginnen :o
Ik gok zomaar dat ik niet meer ga/kan fokken, de werkzaamheden zitten wat anders in elkaar en bovendien kan iedereen nu op mijn scherm kijken :')
pi_92257280
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef golfer het volgende:

[..]

En dan begint je Maastrichtse leven dus echt. ^O^
ik voel me al helemaal thuis hoor, kwam utrecht binnen en mn oude huisje en dacht mwah, kwam maastricht weer binnen en dacht meteen hehe bijna thuis, zo gek hoe snel dat kan gaan :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:38:22 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92257474
B. en ik moeten binnenkort maar eens met de trein richting het verre zuiden reizen en een dubbelbezoek aan Steer en jou brengen en jullie plekken bekijken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_92257650
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef golfer het volgende:
We hebben de vreemde film Black Swan bekeken.
Intrigerende film.
Snap dat ie een aantal Oscarnominaties heeft gekregen.
pi_92257757
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Morgen voor het eerst op mijn nieuwe werkplek beginnen :o
Ik gok zomaar dat ik niet meer ga/kan fokken, de werkzaamheden zitten wat anders in elkaar en bovendien kan iedereen nu op mijn scherm kijken :')
Succes morgen.
pi_92257837
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef ColdFeet het volgende:

Succes morgen.
Tnx :)
pi_92257891
Ik zit me nu ineens af te vragen hoe het komt dat ik al die klassieke nrs ken :?
Zal wel door mijn ouders komen die het toch allemaal draaiden, ik heb er anders geen verklaring voor. Of mss Willem Duys op zondagochtend op de radio?
pi_92257927
quote:
_O- _O- Hilarisch :D

Black Swan lijkt me wel vrij heftig, ik zag de trailer.
pi_92258086
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit me nu ineens af te vragen hoe het komt dat ik al die klassieke nrs ken :?
Zal wel door mijn ouders komen die het toch allemaal draaiden, ik heb er anders geen verklaring voor. Of mss Willem Duys op zondagochtend op de radio?
Veel van die klassieke krakers zijn ook in films te horen, misschien ken je ze daarvan?
pi_92258364
quote:
5s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:38 schreef golfer het volgende:
B. en ik moeten binnenkort maar eens met de trein richting het verre zuiden reizen en een dubbelbezoek aan Steer en jou brengen en jullie plekken bekijken?
Gezellig! en Maastricht is gewoon ook een hele leuke stad om te bezoeken natuurlijk
pi_92258400
Ik wil Black Swan ook echt graag zien, maar gelukkig draait ie ook in de gewone bios straks :)

De beste film die ik tot nu toe op het IFFR heb gezien is Never let me go. Bizar verhaal, goed geacteerd en mooi gefilmd. Moet ik zeker op DVD hebben O+ Aanrader dus :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 01:09:57 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92258516
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:06 schreef Aure het volgende:
Ik wil Black Swan ook echt graag zien, maar gelukkig draait ie ook in de gewone bios straks :)
Wel een beetje een 'vrouwenfilm', maar goed gespeeld. En mooie choreografie en muziek.
quote:
De beste film die ik tot nu toe op het IFFR heb gezien is Never let me go. Bizar verhaal, goed geacteerd en mooi gefilmd. Moet ik zeker op DVD hebben O+ Aanrader dus :)
Die ga ik dan maar even zoeken.
Heb ook nog True Grit en Blue Valentine op de plank liggen hier.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92258742
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Wel een beetje een 'vrouwenfilm', maar goed gespeeld. En mooie choreografie en muziek.

[..]

Die ga ik dan maar even zoeken.
Heb ook nog True Grit en Blue Valentine op de plank liggen hier.
Bue Valentine wil ik ook nog heel graag zien ja :)

Illégal schijnt ook een goede te zijn hoorde ik van vrienden die er zijn geweest. 127 hours en Biutiful staan ook nog op m'n lijstje om te zien :P
pi_92259082
bedtijd :* :W
pi_92261106
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
Mijn duurste vak was totaal 200e aan boeken. Wel boeken die ik straks ook nog nodig heb gelukkig over een paar jaar dus dan is het een aanschaf waarvan je denkt dit gaat nog. Ik heb letterlijk boeken gehad die ik nooit open heb geslagen :'). Binnenkort maar eens wat op marktplaats zetten wat ik niet meer nodig heb.
Aan het begin van het eerste studiejaar had ik 1208 euro aan boeken :')

Goedemorgen allemaal :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 06:49:34 #232
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_92261190
:O
Confidence through competence
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:30:42 #233
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92261408
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, moet hebben!!

Ik koop de Amerikaanse varianten via Amazon en een aantal schimmige zaakjes. Heb ook het officiële forensische handboek van de FBI, inclusief vereenvoudigd zakboekje voor de betreffende rechercheur. :') :D

Pee, alles wel weer goed deze ochtend? :*
pi_92261444
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:30 schreef Duderella het volgende:
Pee, alles wel weer goed deze ochtend? :*
Nee :{ Gisteravond kut-bui. Ruim 1,5 uur nog wakker gelegen. Katten verrot gescholden toen ze de kapstok omtrokken ( :') ). Onrustig geslapen. Nog steeds kut-bui. En eigenlijk wil ik gewoon thuisblijven, maar ik ga zo toch maar kantoor terroriseren. Ik hoop alleen dat er niemand gaat lopen zeiken want dan hebben ze een goeie aan me vandaag.......
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:34:57 #235
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92261455
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee :{ Gisteravond kut-bui. Ruim 1,5 uur nog wakker gelegen. Katten verrot gescholden toen ze de kapstok omtrokken ( :') ). Onrustig geslapen. Nog steeds kut-bui. En eigenlijk wil ik gewoon thuisblijven, maar ik ga zo toch maar kantoor terroriseren. Ik hoop alleen dat er niemand gaat lopen zeiken want dan hebben ze een goeie aan me vandaag.......
Kijk even hoe het gaat en misschien anders een paar uur eerder vrij nemen? Naar Hoek rijden en even uitwaaien en een warme choco drinken?

Sterkte in elk geval. :*
pi_92261466
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:34 schreef Duderella het volgende:

[..]

Kijk even hoe het gaat en misschien anders een paar uur eerder vrij nemen? Naar Hoek rijden en even uitwaaien en een warme choco drinken?

Sterkte in elk geval. :*
Vrij nemen :? Ontslag nemen lijkt me beter :{ :r
pi_92261496
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zitten ze te rellen in FOT? Of hebben we je teveel genegeerd? ;)
FOT :? :r En nee hoor....
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:39:49 #238
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92261503
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vrij nemen :? Ontslag nemen lijkt me beter :{ :r
Dan doe je dat.

En dán lekker uitwaaien. ;)
pi_92261504
En nu ga ik maar eens opschieten :{ En hopen dat ik niet vergeet de loodgieter te bellen zodat ik tenminste weer eens warm kan douchen. Leuk die temperaturen tegen het nulpunt, maar het water komt zo koud de kraan uit, dat de thermokraan het niet meer aan kan :')
pi_92261508
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:39 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dan doe je dat.

En dán lekker uitwaaien. ;)
Uit praktisch oogpunt misschien toch maar niet :')
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:40:59 #241
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92261511
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uit praktisch oogpunt misschien toch maar niet :')
Neh.

:+
pi_92261560
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:40 schreef Duderella het volgende:

[..]

Neh.

:+
Nou moet ik lachen om je }:|
  donderdag 3 februari 2011 @ 07:45:54 #243
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92261565
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou moet ik lachen om je }:|
Hou daar eens mee op! :(
pi_92261741
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:45 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hou daar eens mee op! :(
Ja }:| Wees maar niet bang hoor }:|
pi_92261783
Opgestart op nieuwe werkplek *O* wel erg wennen aan pc scherm.
Zelfs de ingewikkelde telefoon heb ik aan de praat gekregen en meteen op ' niet beschikbaar' gezet >:) Dat is lekker, hij rinkelt nu niet de godganse tijd als je bezig bent met ptn O+

Er lopen ook alweer 100 bouwvakkertjes rond :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:11:14 #246
55709 Stereotomy
pi_92261817
Vandaag met de trekbank aan de slag. Mja :')
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:12:29 #247
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92261833
En toch FOK!ken daar Bluezz? of kijkt er nu nog niemand mee?

Klinkt als een martelwerktuig steer.
pi_92261873
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:08 schreef Bluezz het volgende:
Opgestart op nieuwe werkplek *O* wel erg wennen aan pc scherm.
Zelfs de ingewikkelde telefoon heb ik aan de praat gekregen en meteen op ' niet beschikbaar' gezet >:) Dat is lekker, hij rinkelt nu niet de godganse tijd als je bezig bent met ptn O+

Er lopen ook alweer 100 bouwvakkertjes rond :P
Werk ze Bloessie *O* Ik ga maar eens richting kantoor :P
pi_92261891
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 08:12 schreef Duderella het volgende:

Nee, er druppelen nu mensjes binnen dus ik ben weer weg :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:29:00 #250
55709 Stereotomy
pi_92262005
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 08:12 schreef Duderella het volgende:

Klinkt als een martelwerktuig steer.
FREEEEEEDOM
pi_92262211
Goeiemorgen !
Seng Dan Fai Lok! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:49:42 #252
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92262264
Blergh. Ik word nu erg verkouden of ik krijg griep. Zat er al op te wachten. Nu een Lielie vanuit de trein naar utrecht, hopelijk op tijd klaar.
pi_92262383
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 08:49 schreef TAV74 het volgende:
Blergh. Ik word nu erg verkouden of ik krijg griep. Zat er al op te wachten. Nu een Lielie vanuit de trein naar utrecht, hopelijk op tijd klaar.
Heb je me maandag al aangestoken dan?
Bleh.. Alles vol -O-
pi_92262546
:W succes Bluezz vandaag op je nwe stekkie. En lekker Memo dat het regelen allemaal bijna klaar is :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 februari 2011 @ 09:08:43 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92262595

mooie fotoserie over Egypte --> http://www.huffingtonpost.com/ Sommige foto's zijn niet helemaal prettig voor het oog alvast een waarschuwing ;)

Mogge :W
pi_92262600
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
:W succes Bluezz vandaag op je nwe stekkie. En lekker Memo dat het regelen allemaal bijna klaar is :)
Dat!

En Steer, wat is een trekbank?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92262670
Idd mooi Borisz!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92262888
hullo
pi_92262907
Goeiemorgen Freecell!
Hoe is het met F.?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92263070
Goedemorgen :W
pi_92263222
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen Freecell!
Hoe is het met F.?
Geen koorts meer (nu althans :') ) wel blauwe lippen...
Even urine heen gebracht (knap hè? urine van een baby in een potje 8-) )
En nu even afwcahten.
pi_92263263
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Geen koorts meer (nu althans :') ) wel blauwe lippen...
Even urine heen gebracht (knap hè? urine van een baby in een potje 8-) )
En nu even afwcahten.
Ja, dat vind ik knap!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92263392
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:49 schreef TAV74 het volgende:
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:58 schreef LieLie het volgende:

[..]

Heb je me maandag al aangestoken dan?
Bleh.. Alles vol -O-
Jullie blijven zaterdag echt ff VEEEEEEEEEEEEEEEEEER uit mijn buurt, ok?
pi_92263609
Morning :W
Beetje met slecht nieuws opgestaan :( had een mailtje van mijn schoonouders (wat ik al raar vond)
Blijkt er een tante van mijn vriend in het ziekenhuis te liggen -O-
pi_92263611
Blij dat er 1000km tussen zit :D
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:57:31 #266
55709 Stereotomy
pi_92263694
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:45 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen !
Seng Dan Fai Lok! *O*
't is al Kerst geweest krak :+

San Lin Fai Lok *O*
pi_92263748
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

't is al Kerst geweest krak :+

San Lin Fai Lok *O*
Ik twijfelde, maar mijn kantonees is niet zo best. :+
Het is mijn horoscoopjaar. :)
* krakkemieke Steer konijnegebakje geeft
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92263765
Iemand enig idee wat je in nederland moet nemen als er 'half & half cream (10%) in het recept staat?
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:00:30 #269
55709 Stereotomy
pi_92263775
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:59 schreef LieLie het volgende:
Iemand enig idee wat je in nederland moet nemen als er 'half & half cream (10%) in het recept staat?
Met melk verdunde slagroom? :P
pi_92263823
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:59 schreef LieLie het volgende:
Slagroom is 35%. Misschien iets als koffieroom?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92263841
Ik had in bed moeten blijven liggen }:|
pi_92263849
quote:
3s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Met melk verdunde slagroom? :P
Ja, maar volgens mij kom ik dan niet op 10% uit.. Niet bij half om half in elk geval.
pi_92263876
Volle melk is a35 gram vet per liter :P
pi_92263923
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, maar volgens mij kom ik dan niet op 10% uit.. Niet bij half om half in elk geval.
*)

quote:
Half and Half Cream

12% fat (range 10.5-18%)

In the United States, half and half is a mix of 1/2 whole milk and cream, typically used as a cream in coffee. Half-and-half does not whip, but it can be used in place of whipping (heavy) cream in many recipes for less fat cooking.
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:06:45 #275
55709 Stereotomy
pi_92263933
*)
pi_92263943
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

*)

[..]

Hm.. maar even wat pakjes bij elkaar houden in de winkel, kijken waarmee ik wat lager uit kom dan met slagroom ;)
pi_92263955
Fiets naar de fietsenboer brengen en boodschappen doen! :W
pi_92263972
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:06 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hm.. maar even wat pakjes bij elkaar houden in de winkel, kijken waarmee ik wat lager uit kom dan met slagroom ;)
Hoe ga je het gebruiken? En kijk anders eens naar die light kookroom. Worst case gooi je er gewoon slagroom in :9
pi_92263973

zo eens even hardlopen, en dan eea in huis doen (is nodig, zit een beetje in een 'blegh tis winter-suf-energieloze-bui geloof ik) en dan vanmiddag lekker focaccia bakken :9 want vanavond maak ik een beetje een Italian style tuna melt met versgebakken focaccia dus :9 (en een simpele caprese salade ernaast)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92263988
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:08 schreef DarkElf het volgende:

zo eens even hardlopen, en dan eea in huis doen (is nodig, zit een beetje in een 'blegh tis winter-suf-energieloze-bui geloof ik) en dan vanmiddag lekker focaccia bakken :9 want vanavond maak ik een beetje een Italian style tuna melt met versgebakken focaccia dus :9 (en een simpele caprese salade ernaast)
Heb je genoeg voor drie? :9
pi_92264051
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je genoeg voor drie? :9
kan ik maken maar ik maak voor 2 :P sorry.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92264075
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoe ga je het gebruiken? En kijk anders eens naar die light kookroom. Worst case gooi je er gewoon slagroom in :9
Was ook mijn eerste gedachte, gooi er 'gewone' room in :+
En dan vragen ze zich nog af waarom ik het lastig vind om mijn gewicht te houden :P
pi_92264088
Gammelheid heerst blijkbaar? de mr heeft keelpijn en voel zich moe en futloos.
Leuk hé zo'n winter :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92264093
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef DarkElf het volgende:
Het is écht tijd voor lente hè? :o
pi_92264114
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja!
Gelukkig schijnt hier een zonnetje. *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92264134
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef freecell het volgende:

[..]

:Y

gelukkig wordt het hier steeds lichter dus ik wacht nog even een uurtje en ga dan, hopelijk, in de zon hardlopen :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92264146
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:15 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja!
Hier ook!
Stond net in trui in de tuin en het is heerlijk!
Voelt warmer aan dan 4 graden :)
Maar de zon komt pas over een maand oid in onze tuin -O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 februari 2011 @ 10:17:08 #288
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92264168
quote:
*meldt

quote:
AMSTERDAM - Blaricum is nog steeds de duurste gemeente om in te wonen. Huizenkopers betaalden daar vorig jaar gemiddeld 790 duizend euro voor een woning, ruim twaalf procent meer dan in 2009.

Dat meldt de website woningmarktcijfers.nl donderdag op basis van cijfers van het Kadaster.
Bloemendaal en Laren bezetten de tweede en derde plaats met 667 duizend en 610 duizend euro.

Kopers betaalden in de gemeenten Pekela, Oldambt en Brunssum het minst. In Pekela kostte een huis vorig jaar gemiddeld 132 duizend euro.
Vorig jaar werden ruim 126 duizend huizen verkocht, daarvan verruilden 590 woningen van eigenaar voor een bedrag tussen de een en vier miljoen euro. De meeste miljonairswoningen, 250 stuks, staan in Noord-Holland.
Bluezzdaal dus weer tweede ;).

[ Bericht 23% gewijzigd door borisz op 03-02-2011 10:22:20 ]
pi_92264247
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

kan ik maken maar ik maak voor 2 :P sorry.
-O-
pi_92264265
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:15 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja!
Ik was vanmorgen ook aan het autorijden in een zonnetje O+ Echt heerlijk. Ik hoop dat het zaterdag ook zo is. Dan is het nog een beetje een feestje om lekker in de auto te zitten!
pi_92264281
quote:
tijd om de kou op te zoeken en te gaan skien :D
pi_92264369
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

tijd om de kou op te zoeken en te gaan skien wandelen :9
pi_92264516
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

tijd om de kou op te zoeken en te gaan skien :D
neuh hij gaat binnenkort maar lekker even naar Israël ofzo*, hoewel feb daar de natste en koudste maand is :+ (hoewel t nu 14 graden is met zon, altijd nog beter dan hier). Maar tis al weer even geleden dat hij TA was dus tis wel weer eens tijd ervoor ,zal wel eind feb of begin maart worden dat hij weer eens gaat :)

* net of dat ontspannen is :') rare vluchttijden, lange dagen en weer nachtvlucht terug.. daar gaat iederéen zich beter van voelen :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92264641
hé mijn knoflook loopt uit :') als ik die in een pot stop, krijg ik dan meer knoflook? :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92264674
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:37 schreef DarkElf het volgende:
hé mijn knoflook loopt uit :') als ik die in een pot stop, krijg ik dan meer knoflook? :P
verse knoflook :9
pi_92264682
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:37 schreef DarkElf het volgende:
Ja, als je een teentje in een grote pot zet, komen daar weer kleine teentjes aan. :Y
De bloemen zijn ook leuk en daar kan je een salade mee versieren.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_92264694
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:38 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja, als je een teentje in een grote pot zet, komen daar weer kleine teentjes aan. :Y
De bloemen zijn ook leuk en daar kan je een salade mee versieren.
ah ok, ga ik eens even doen dan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92264745
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:

Jullie blijven zaterdag echt ff VEEEEEEEEEEEEEEEEEER uit mijn buurt, ok?
Kan je je wel mooi ziek melden *)

En P, als dit je zo tegenzit momenteel, dan moet je misschien toch heroverwegen een andere baan te zoeken.

DE, ik weet niet of je dan verse knoflook krijgt, maar de bloemen van de knoflookplant zijn wonderbaarlijk mooi!
pi_92264780
Ja ik zag het op google, dus heb t bolletje maar eens in de aarde gezet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92264894
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
En P, als dit je zo tegenzit momenteel, dan moet je misschien toch heroverwegen een andere baan te zoeken.
Wordt aan gewerkt *)
pi_92265048
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Ja ik zag het op google, dus heb t bolletje maar eens in de aarde gezet.
Oe :o Ga ik ook eens proberen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')