dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij hoeft je de eerste 2 dagen ook niet uit te betalen, dus dat scheelt hem ook weer geld.
Blijf gewoon lekker een paar weken ziek totdat je een andere baan hebt gevonden?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Nou mensen, we kunnen 130 rijden.
Op de afsluitdijk
dat deed ik alquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Op de afsluitdijk
Ja. Jottum. Voor de lol een paar keer op-en-neer rijden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Op de afsluitdijk
ik ook. iedere dinsdagavond vanuit Wateringen met 140 over de A4 rond 21.30uquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook. En niet alleen op de Afsluitdijk
dat ze uberhaupt niet buiten moet wachten van jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Als we al in zo'n winkel zouden komen hou ik haar kort aan het bandje en mag ze verder niets optillen of aanraken.
Oh help, wat is er aan de handquote:
Na die eerste 2 dagen is hij wel verplicht je gewoon te betalen hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een item over dronken Poolse bestuurders
Ah ja, daar heb ik hier in de dorp altijd last van inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een item over dronken Poolse bestuurders
70% krijg ik na die 2 dagen. iedereen toch? of is dat per bedrijf anders?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Na die eerste 2 dagen is hij wel verplicht je gewoon te betalen hoor.
En wat ik gisteren als schreef tegen je: de arbodienst waar jullie bij zijn aangesloten heeft er vast wel begrip voor als je de omstandigheden uitlegt waarom jij je ziek blijft houden.
Tussendoor lekker sollicitatiegesprekken voeren met uitzendburo's en andere bedrijven.
Naar aanleiding van de Pool die in Noordwijk iemand doodde en iemand zwaar gewond maakte in de huiskamer van hun huis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef TAV74 het volgende:
Ah ja, daar heb ik hier in de dorp altijd last van inderdaad
oja wat een bizar verhaal was dat. bezopen, erin gereden en daarna weggevluchtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de Pool die in Noordwijk iemand doodde en iemand zwaar gewond maakte in de huiskamer van hun huis.
ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet vind kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoel
Nee, dat snap ik. Ik heb redelijk wat van het verhaal meegekregen. Maar, golfer had het over ziek melden om werk te zoeken, en dat vind ik niet eerlijk. Ziek melden omdat het niet meer gaat, zo snel mogelijk, je eigen grenzen in de gaten houden is belangrijk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het bij FFT iets genuanceerder, Jagartrut. Ik denk dat als ze zo door gaat ze binnenkort oprecht behoorlijk ziek zal zijn.
Maar goed, daar tegenover staat dat als ze dit verhaal aan de arbo arts vertelt dan is hij verplicht allemaal gesprekken tussen baas en haar te regelen. En of ze daar trek in heeft...
Mini, welkom terug in de wereld der werkenden!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh, we wilden vanavond Chinees eten. Maar mijn favo restaurant bleek gesloten. Naar een ander restaurant gegaan en oa. 2 tomatensoep en Ku Loe Yuk besteld.
Ross zei direct dat hij de tomatensoep zo raar vond. Ik had geen idee waar hij het over had, de mijne was prima. Nadat ik de soep op had en hij ongeveer 1/3 van zijn soep, heb ik de rest uitgepakt. Ku Loe Yuk heerlijk knapperig gefrituurdMet losse saus! ...eh, ik bedoel tomatensoep
Ik had Ross de oranje gembersaus van de deegballetjes voorgeschoteld
Chinees in Zweden is wat traditioneler denk ik. Wat meer groentes en tofu en dat soort zaken. Maar, ik mis de babi pangang en de tomatensoep wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is de Chinees in Zweden? En heb je dat leuke TED praatje wel eens gezien over dat meisje dat onderzoek had gedaan naar de 'Chinese keuken' in de hele wereld? Zo geinig!![]()
En ik vind dat ze moet proberen te werken wanneer het wel gaat, baas ontlopen en zo snel mogelijk een andere baan vinden.
Volgens mij zijn dat ook echt Hollandse variëteitenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Chinees in Zweden is wat traditioneler denk ik. Wat meer groentes en tofu en dat soort zaken. Maar, ik mis de babi pangang en de tomatensoep wel!
Tomatensoep is niks Chinees aan en babi pangang is ook niet Chinees, maar hebben we te danken aan onze ex-kolonie Indonesië.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Chinees in Zweden is wat traditioneler denk ik. Wat meer groentes en tofu en dat soort zaken. Maar, ik mis de babi pangang en de tomatensoep wel!
Oh, we wilden vanavond Chinees eten. Maar mijn favo restaurant bleek gesloten. Naar een ander restaurant gegaan en oa. 2 tomatensoep en Ku Loe Yuk besteld.
Ross zei direct dat hij de tomatensoep zo raar vond. Ik had geen idee waar hij het over had, de mijne was prima. Nadat ik de soep op had en hij ongeveer 1/3 van zijn soep, heb ik de rest uitgepakt. Ku Loe Yuk heerlijk knapperig gefrituurdMet losse saus! ...eh, ik bedoel tomatensoep
i know..maar wel lekker!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Tomatensoep is niks Chinees aan en babi pangang is ook niet Chinees, maar hebben we te danken aan onze ex-kolonie Indonesië.
whahhaha jemig dat hij dat gewoon eet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Het smaakte ook echt niet naar soep en al helemaal niet naar tomaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef golfer het volgende:
Ross eet ook alles wat je hem voorzet, he?
hoi hoi, ik heb me nu 2x ziekgemeld omdat het echt ff niet ging. vandaag van de gelegenheid gebruik gemaakt omdat ik 's middags ook niet meer welkom was om iets anders te zoeken. kan dus tegelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ik heb redelijk wat van het verhaal meegekregen. Maar, golfer had het over ziek melden om werk te zoeken, en dat vind ik niet eerlijk. Ziek melden omdat het niet meer gaat, zo snel mogelijk, je eigen grenzen in de gaten houden is belangrijk!
Oh bah, gembersaus als soep..de NL chinees, die mis ik soms wel!
Komt omdat je niet door de kou bent gefietstquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ross![]()
Arme kerel.. zoete bende als je het zo puur moet eten
![]()
Redelijk lekker gesport. Heb het idee dat ik toch flink mijn best heb gedaan, maar voel me niet heel erg vermoeid of opgewarmd of zoDat is dan wel weer jammer..
Was met de autoquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Komt omdat je niet door de kou bent gefietst![]()
Je hebt gewoon goed gesport!
Ohja.. maar dat is dan toch gewoon niet logisch wat je zegt?quote:
Ik word dan juist weer helemaal warm als ik binnenkomquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja.. maar dat is dan toch gewoon niet logisch wat je zegt?![]()
Koel van het fietsen door de kou altijd wat af namelijk
Ewww.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Ross![]()
Het zou mijn vader kunnen zijn, die slobberde ooit rustig yoghurt met maggi naar binnen toen hij zich vergist had met de ranja, onder het mom van "weggooien is zonde"
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Ross![]()
Het zou mijn vader kunnen zijn, die slobberde ooit rustig yoghurt met maggi naar binnen toen hij zich vergist had met de ranja, onder het mom van "weggooien is zonde"
Ik niet.. maar ik hoef ook niet zo ver. Iig niet ver genoeg om weer warm te worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik word dan juist weer helemaal warm als ik binnenkom
Was uiteraard ook niet de bedoeling, maar in een verstrooide bui gooide hij de maggi er in ipv de ranja die er naast stondquote:
Echt waar? Was ze ook net zo ritmisch gestoord als ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
er was vanavond een meisje bij Xco-training die volgens mij je kleine zusje kan zijn
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt waar? Was ze ook net zo ritmisch gestoord als ik?
onee he? potverdriequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, daar tegenover staat dat als ze dit verhaal aan de arbo arts vertelt dan is hij verplicht allemaal gesprekken tussen baas en haar te regelen. En of ze daar trek in heeft...
och jee... ik zou best wat meer als je vader moeten zijn qua weggooien van eten maar dit is wel heel ergquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Ross![]()
Daar kan je wel op rekenen als je dat als reden voor je ziek zijn aan voert. De arts zal begrip voor je tonen, tuurlijk. Maar dan niet zeggen: 'Oh, rot voor je, blijf dan maar thuis' want hij moet tot oplossingen komen zodat je weer fit bent om te werken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
en toen viel mn pc *poef* uit...
onee he? potverdrie
quote:
O dan zou je eens moeten zoeken op Jamie's Italië en dan de broodjes als voorafje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef LieLie het volgende:
Wat zijn lekkere smeerseltjes voor op stokbrood?
Ben met hapjes voor m'n verjaardag bezig
Ik kan die mevrouw Verbaan niet uitstaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Duderella het volgende:
Isa, wat een brave borst dat hij een bakje ku lu yuk (?)-saus naar binnen lepelt!Hij dacht vast: dit is Ollandse tomatensoep zeker?
Kent hij trouwens wel Chinees eten zoals bij ons? Het zal in Engelenad ook wel weer een beetje anders zijn, niet?
Ik had vandaag een nieuwe groep studenten en die vertellen vanavond thuis dat ze les hebben van Georgina Verbaan, zeiden ze.Ze verzekerden me dat het een compliment was, toen ik zo keek:
"Zeker voor jouw leeftijd!" Hm...
![]()
![]()
Maar ze waren wel hartstikke leuk en we hebben kei gelachen in de les.Eentje woont in een garage met haar opa. Gewoon omdat ze dat samen leuk vinden en ze hun huis hebben afgestaan aan een Pools gezin.
![]()
ja je hebt gelijk. maar mn adem stokte net toen ik erover na ging denken hoe dat zou gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar kan je wel op rekenen als je dat als reden voor je ziek zijn aan voert. De arts zal begrip voor je tonen, tuurlijk. Maar dan niet zeggen: 'Oh, rot voor je, blijf dan maar thuis' want hij moet tot oplossingen komen zodat je weer fit bent om te werken.
Zit je te stumblen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Voor iedereen die een website wil maken en zich afvraagt hoe en wanneer je een flash intro moet maken een super handige link met alles wat je moet weten! Do I need a flash-intro. com
quote:
ze zien denk niet vaak roodharigenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Duderella het volgende:
Isa, wat een brave borst dat hij een bakje ku lu yuk (?)-saus naar binnen lepelt!Hij dacht vast: dit is Ollandse tomatensoep zeker?
Kent hij trouwens wel Chinees eten zoals bij ons? Het zal in Engelenad ook wel weer een beetje anders zijn, niet?
Ik had vandaag een nieuwe groep studenten en die vertellen vanavond thuis dat ze les hebben van Georgina Verbaan, zeiden ze.Ze verzekerden me dat het een compliment was, toen ik zo keek:
"Zeker voor jouw leeftijd!" Hm...
![]()
![]()
Maar ze waren wel hartstikke leuk en we hebben kei gelachen in de les.Eentje woont in een garage met haar opa. Gewoon omdat ze dat samen leuk vinden en ze hun huis hebben afgestaan aan een Pools gezin.
![]()
Ik dacht even: wie is Yasi?? Maar oh ja! Wel prettig dat hij afneemt in kracht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Yasi is van 5 naar 3.
En Gordonvale is ok, hoor ik net op deze stream.
Kennelijk wel, want ik hoor het al haar (televisie)leven lang. Zelfs op straat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan die mevrouw Verbaan niet uitstaanZo'n dommige blik heb jij toch niet in je ogen?!
Vage student(e) die laatste zeg. Gezellig met je opa in de garage!
Leuk om een vergelijkend warenonderzoek te doen.quote:En Ross noemde al een paar gerechten die hij hebben wilde en ik maar steeds nee-schudden omdat ik het niet ken
Ik stumble net op een geweldige link voor as zaterdag! "How to fake a clean house"quote:
Ik zag het net op het Journaal Bluezz.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Yasi is van 5 naar 3.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stumble net op een geweldige link voor as zaterdag! "How to fake a clean house"
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stumble net op een geweldige link voor as zaterdag! "How to fake a clean house"
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Yasi is van 5 naar 3.
Kijk daar heb je wat aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
ok, nu al erg onzinnigquote:
Oh, gelukkig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Yasi is van 5 naar 3.
Hahaha een pony heb ik, maar mooie grote ogen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat viel wel mee maar ze heeft ook van die mooie grote ogen en een flinke pony
Ik de jam!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Knoop in zakdoek: morgen niet vergeten de hangop voor te bereiden![]()
Hangopquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Knoop in zakdoek: morgen niet vergeten de hangop voor te bereiden![]()
Moet je nu werken??quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
En Ross is dol op krokettenverder vindt hij Nederlands eten wel wat op Engels eten lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |