WAAAT!??quote:
Zou goed kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
WAAAT!??
Ik denk dat de film niet bestaat dan
Ik heb briefje net zelf geschreven, foto gemaakt en geupload met tinypic.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
WAAAT!??
Ik denk dat de film niet bestaat dan
Goed bezig! Vooral die ferrari die je gehuurd hebt voor de tweede foto.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb briefje net zelf geschreven, foto gemaakt en geupload met tinypic.
You got me there... partner
Gehuurd?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Goed bezig! Vooral die ferrari die je gehuurd hebt voor de tweede foto.
Daar twijfelde ik al over. Maarreh... Road trip? Nog nooit in een lamborghini gezetenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gehuurd?![]()
En het is trouwens een Lamborghini
Ik heb er zelfs in geredenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik al over. Maarreh... Road trip? Nog nooit in een lamborghini gezeten
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs in gereden
En in een Ferrari 360 Modena en Jaguar XLK
Auto, film en voetbal liefhebberquote:
Ik speel al 9 jaar 2 gamesquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
Dat heb ik met film en videogames. Ik heb te weinig tijd!
Ben meer van de rpg's dragon age, the witcher, maar vooral knights of the old republic en mass effect.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel al 9 jaar 2 games
Counter-Strike & Pro Evolution Soccer.
Ben nu ook bezig met CM:Dirt 2 & NFS Hot Persuit
CSSquote:
RPG's zijn niet aan mij besteed. Weet niet eens hoe WoW eruitzietquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben meer van de rpg's dragon age, the witcher, maar vooral knights of the old republic en mass effect.
Als strak the old republic verschijnt kon ik wel eens van de aardbodem verdwijnen voor enkele maanden
Wow!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
CSS![]()
PES is voor mij meer dan een game. Ik ben regelmatig naar kampioenschappen geweest, en heb er ook geldprijzen mee gewonnen![]()
wow is ook niet aan mij besteed. Maar mass effect speelt als een blockbuster sci-fi, met een donders goed verhaal. Is ook een halve shooter. Zeker de moeite van het proberen waard.quote:[..]
RPG's zijn niet aan mij besteed. Weet niet eens hoe WoW eruitziet
Ik heb Mafia 2 en nog een boel andere spellen geïnstalleerd waar ik geen zin heb om te spelen. Mass effect zal daar waarschijnlijk ook bij horenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wow!
[..]
wow is ook niet aan mij besteed. Maar mass effect speelt als een blockbuster sci-fi, met een donders goed verhaal. Is ook een halve shooter. Zeker de moeite van het proberen waard.
Mafia 1 was ook al zo geniaal, net of je een film speelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Mafia 2 en nog een boel andere spellen geïnstalleerd waar ik geen zin heb om te spelen. Mass effect zal daar waarschijnlijk ook bij horen![]()
Ik speel liever games waar ik zeker weet dat ik er goed in ben
Kan nogal slecht tegen mijn verlies zoals je waarschijnlijk al heb gemerkt
Mafia 1 was inderdaad geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mafia 1 was ook al zo geniaal, net of je een film speelt.
En je komt idd behoorlijk competitief over ja
Nice, jij bent er zeker ook zo een die met al die wisselende tactieken enzo tijdens de wedstrijd speelt? Daar ben ik altijd te lazy voor geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
CSS![]()
PES is voor mij meer dan een game. Ik ben regelmatig naar kampioenschappen geweest, en heb er ook geldprijzen mee gewonnen![]()
Ik heb 6 voorgeprogrammeerde instellingen ja. Welke ik toepas, hangt af met welke tactiek of club de tegenstander mee speelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nice, jij bent er zeker ook zo een die met al die wisselende tactieken enzo tijdens de wedstrijd speelt? Daar ben ik altijd te lazy voor geweest
Dat forum wordt in mijn instellingen volgens mij niet eens getoondquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef The_Substitute het volgende:
Er is ook een Games-Slowchat hoor.
Het keldertje wel?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat forum wordt in mijn instellingen volgens mij niet eens getoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |