Zeker een mooie stad, ben er vorig jaar geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nog nooit. Bepaalde beelden ken ik wel uiteraard. Maar altijd gehoord dat 't een mooie stad is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef wieksel het volgende:
op het plaatje ben je dan wel een ouwe heer, toch had ik het niet verwacht. Leuk man...2 mannetjes?
Sands, met zn alleen maar grijze films, hem verwacht ik wel 40+ haha
Betekent kijken ook gelijk waarderen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Doff het volgende:
Jonge mensen kunnen oudere films blijkbaar beter waarderen.
Ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:37 schreef Doff het volgende:
Laten we er maar van uit gaan dat iemand geen films gaat kijken waarvan hij/zij verwacht dat het niks is.
Ik ook denk aan Twilightquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik laat me graag verrassen.
Hou je aandacht erbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:47 schreef wieksel het volgende:
ik ga vanaaf Inception maar es kijken
Zo moeilijk is het niet gewoon een droom in een droom in een droom van een droom....oh nvmquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef wieksel het volgende:
heb em lang uitgesteld na alle verhalen, ben bij voorbaat al bang dat ik em niet snap....![]()
![]()
Nee, je moet gewoon geen essentiele minuten missen. Er wordt veel uitgelegd nl.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef wieksel het volgende:
heb em lang uitgesteld na alle verhalen, ben bij voorbaat al bang dat ik em niet snap....![]()
![]()
Het mooie van die film is dat je niet alles de eerste keer hoeft te doorgronden, en toch een leuke kijkervaring hebt. Hij nodigt uit tot nadenken en herkijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef wieksel het volgende:
![]()
Ik heb Inception als een keer of 6 gezien. Ik snap niet dat sommige mensen de film niet snappen... wat is er zo moeilijk aan danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het mooie van die film is dat je niet alles de eerste keer hoeft te doorgronden, en toch een leuke kijkervaring hebt. Hij nodigt uit tot nadenken en herkijken.
Schönbrunn vind ik niet bepaald het hoogtepunt (woon er op een steenworp afstand vanaf - je kan er wel lekker joggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben jaren geleden eens een paar daagjes in Wenen geweest. Dat was veel te kort, want ik kon niet meer naar Schönbrunn. Prachtige stad, hopelijk kom ik er ooit nog eens.
Ahja, daar kan je vast wel lekker hangen in de zomer, goed ideequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Op het grasveld voor de Hofburg heerlijk van het zonnetje genoten. Ook in het Praterpark geweest, dat viel tegen.
Hundertwasser in het Kunsthaus.
Ik gun het je wel hoor lieve dragonquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hihi, ik gun het je, ook al gun je het mij niet
Ik denk niet dat mijn kennis groter is, hoor. Je huidige vraag bijvoorbeeld, geen idee!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gun het je wel hoor lieve dragon![]()
Maar meestal ben je mij te snel af, of is je kennis eenmaal groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |