Zo raar dan?quote:
Gedraag ik me dan zo kinderlijk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Patch het volgende:
Ik dacht tot dusver dat je een 17jarig manneke was
Een jongetje en een meisjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef wieksel het volgende:
op het plaatje ben je dan wel een ouwe heer, toch had ik het niet verwacht. Leuk man...2 mannetjes?
Sands, met zn alleen maar grijze films, hem verwacht ik wel 40+ haha
Ga jij lekker een biertje nemen ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Patch het volgende:
Ik dacht tot dusver dat je een 17jarig manneke was
straksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ga jij lekker een biertje nemen ofzo
Maar ff serieus Patch, hoezo dacht je dat? Ik hoor het namelijk wel vakerquote:
Patch is leraar ofzoiets... zal wel 50+ zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef wieksel het volgende:
lekker lekker! ik lust ook wel een biertje
patch denk ik ook 40 ofzo?:D
Dat dacht ik gewoon, waarschijnlijk n.a.v. je posts, schrijfstijl, opmerkingen e.d.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar ff serieus Patch, hoezo dacht je dat? Ik hoor het namelijk wel vaker![]()
Ben gvd 28!
33 doe maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Patch is leraar ofzoiets... zal wel 50+ zijn
Was een (welkom) foutjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef wieksel het volgende:
2 jaar ouder dan ik, en dan al tweeling van 4,5??? Druk baasje:D
Komt omdat ik me nog 18 voel en soms zo gedraagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat dacht ik gewoon, waarschijnlijk n.a.v. je posts, schrijfstijl, opmerkingen e.d.
daarom denken mensen waarschijnlijk ook dat jij 50 bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat dacht ik gewoon, waarschijnlijk n.a.v. je posts, schrijfstijl, opmerkingen e.d.
Whahaha, inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daarom denken mensen waarschijnlijk ook dat jij 50 bent
Vergeet de link naar de nieuwe topic niet in je laatste postquote:
Ik woon er sinds eind decemberquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Meneer zit gewoon in Wenen.
Plaatjes mogen alsnog hoor.
Hier of in 't slowchat.
Nog nooit. Bepaalde beelden ken ik wel uiteraard. Maar altijd gehoord dat 't een mooie stad is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:14 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik woon er sinds eind december.
Weleens in Wenen geweest?
Dan is dit een erg leuke site: http://axion.physics.ubc.ca/thirdman/thirdman.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |