Nou nee, tijdens mijn studie ben ik hier nooit.quote:
Heb ik ook. Hetzelfde geldt ook voor mijn studie.quote:Ik heb ook weinig parate kennis. Ik vergeet altijd alles en onthoud vooral de dingen die me aanspreken. Schiet ook niet op.
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Doff het volgende:
Ik ga gewoon lekker stug vragen over 'oude' en Europese films stellen. Dat motiveert vast wel
En?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet het ook niet... Zal wel een "oh ja" gevalletje zijn als ik het antwoord zie
Groot kop koffie + eindje joggen!quote:
Volgens mij valt die kater wel mee, 'pannenkoek!'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:55 schreef DragonFodder het volgende:
Geprobeerd, maar bij het joggen schudt de koffie steeds uit de mok. Ik denk dat volleybal alleen maar moeilijker is met koffie.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Groot kop koffie + eindje joggen!![]()
Of volleyballen, wat jij wil
ik heb trouwens sterk de indruk dat ik hier met mijn eigen postgeschiedenis geconfronteerd wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij valt die kater wel mee, 'pannenkoek!'
Tja, best creepy nu je 't zegt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:01 schreef DragonFodder het volgende:
ik heb trouwens sterk de indruk dat ik hier met mijn eigen postgeschiedenis geconfronteerd wordt
Oh jaquote:
Ik heb 3 hondenquote:
Ik vind het een leuke vraag! Ben alleen nog driftig aan het puzzelen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zit er echt over te denken om maar weer '7 films van....' vragen te stellen. Dan maar niet gaan voor de originaliteitsprijs.
Ik was maar aan het puzzelen... had al het gevoel dat het geen normale film kon zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef wieksel het volgende:
van je hoofdpijn af?
Ik snapte de hint in elk geval, dacht ik. maar kon nergens opkomen, toen maar gaan zoeken....en in mijn antwoord stond dont worry (hakuna matata) haha
Was een leuke Patch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |