Oh dat is wel jammer, ik hoop dat daar iets op gevonden kan worden. Maar dat het relaxed was is toch een goed begin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Annie zowaar, ja en ging goed. Was een super relaxed gesprek. Er zitten wat haken en ogen aan. Te weinig uren en hoe het op te vullen. Volgende week weet ik meer
Maar het gevoel is dus goed ?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Annie zowaar, ja en ging goed. Was een super relaxed gesprek. Er zitten wat haken en ogen aan. Te weinig uren en hoe het op te vullen. Volgende week weet ik meer
Ajax zoekt nog suppoosten, is wel mooi aansluitend; "Koppen dicht stelletje etters, gewoon in je stoeltje blijven en anders flikker ik je eruit, Yes!!! "quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat het gesprek goed ging muis. Ach, die extra uurtjes kun je ook vullen met vakkenvullen bij de AH. Kun je die lul van de reclame ook eens uitkafferen.![]()
Die kans is natuurlijk aanwezig, uren worden per schooljaar aangevraagd en verdeeld, dus je hebt mooi de tijd om je te bewijzen en ervoor te zorgen dat ze meer uren regelen/aanvragen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ja het ging super goed. Het hangt nu even af van het UWV daar heb ik a.s. maandag een gesprek mee dus dit ga ik zeker meenemen. En ach als ik een voet tussen de deur heb volgen er vast meer uurtjes werk
Ze worden het maar niet eens over de saus geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dat in Egypte de shoarma in de aanbieding is. Hamsterdagen.
Er ligt een kanjer van lamsbout in de ijskast, maar die is voor twee personen voor morgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Juud79 het volgende:
Avond all!
Wat eten we vandaag?
Hier lasagna met er doorheen een zak wokgroente en gehakt en kaas er overheen.
Ernaast wat salade van komkommer en tomaat.
Ja iid het was ook een vacature voor wiskunde/natuurkunde en informatica. Het laatste is mijn vakgebied. Als iemand komt met alle drie dan is het een fulltime baan. Wel mooi is dat als het kan dan zijn die 4 t/m6 uur op één dag gepland. M.a.w. heb ik vier dagen de tijd om wat anders te doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die kans is natuurlijk aanwezig, uren worden per schooljaar aangevraagd en verdeeld, dus je hebt mooi de tijd om je te bewijzen en ervoor te zorgen dat ze meer uren regelen/aanvragen.
Heb je remmie niet voor nodig. Vul een e-mailadres in je profiel in, en ga vervolgens naar passmailer. Vraag een nieuw password aan, dit wordt naar het in je profiel opgegeven adres gestuurd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zat gewoon BIJNA te Fok!ken op mijn mobiel vanmiddag!
En toen kwam ik erachter dat ik mijn wachtwoord ben vergeten
Remmie?Pm 's?
Zo is het!! Het begin is er...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ja het ging super goed. Het hangt nu even af van het UWV daar heb ik a.s. maandag een gesprek mee dus dit ga ik zeker meenemen. En ach als ik een voet tussen de deur heb volgen er vast meer uurtjes werk
Ik heb besloten dat ik als een echte vent ga gokken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je remmie niet voor nodig. Vul een e-mailadres in je profiel in, en ga vervolgens naar passmailer. Vraag een nieuw password aan, dit wordt naar het in je profiel opgegeven adres gestuurd.
Ik zou niet uitloggen voordat je een e-mailadres in je profiel hebt ingevuld waar je bij kan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik als een echte vent ga gokken.
Als ik binnen een half uur nog niets gepost heb ben ik dus mijn wachtwoord kwijt
Jammer van de tipquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet uitloggen voordat je een e-mailadres in je profiel hebt ingevuld waar je bij kan.
Al gedaan, bro. Living on the edge, jewaids.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet uitloggen voordat je een e-mailadres in je profiel hebt ingevuld waar je bij kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |