Oh dat is wel jammer, ik hoop dat daar iets op gevonden kan worden. Maar dat het relaxed was is toch een goed begin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Annie zowaar, ja en ging goed. Was een super relaxed gesprek. Er zitten wat haken en ogen aan. Te weinig uren en hoe het op te vullen. Volgende week weet ik meer
Maar het gevoel is dus goed ?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Annie zowaar, ja en ging goed. Was een super relaxed gesprek. Er zitten wat haken en ogen aan. Te weinig uren en hoe het op te vullen. Volgende week weet ik meer
Ajax zoekt nog suppoosten, is wel mooi aansluitend; "Koppen dicht stelletje etters, gewoon in je stoeltje blijven en anders flikker ik je eruit, Yes!!! "quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat het gesprek goed ging muis. Ach, die extra uurtjes kun je ook vullen met vakkenvullen bij de AH. Kun je die lul van de reclame ook eens uitkafferen.![]()
Die kans is natuurlijk aanwezig, uren worden per schooljaar aangevraagd en verdeeld, dus je hebt mooi de tijd om je te bewijzen en ervoor te zorgen dat ze meer uren regelen/aanvragen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ja het ging super goed. Het hangt nu even af van het UWV daar heb ik a.s. maandag een gesprek mee dus dit ga ik zeker meenemen. En ach als ik een voet tussen de deur heb volgen er vast meer uurtjes werk
Ze worden het maar niet eens over de saus geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dat in Egypte de shoarma in de aanbieding is. Hamsterdagen.
Er ligt een kanjer van lamsbout in de ijskast, maar die is voor twee personen voor morgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Juud79 het volgende:
Avond all!
Wat eten we vandaag?
Hier lasagna met er doorheen een zak wokgroente en gehakt en kaas er overheen.
Ernaast wat salade van komkommer en tomaat.
Ja iid het was ook een vacature voor wiskunde/natuurkunde en informatica. Het laatste is mijn vakgebied. Als iemand komt met alle drie dan is het een fulltime baan. Wel mooi is dat als het kan dan zijn die 4 t/m6 uur op één dag gepland. M.a.w. heb ik vier dagen de tijd om wat anders te doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die kans is natuurlijk aanwezig, uren worden per schooljaar aangevraagd en verdeeld, dus je hebt mooi de tijd om je te bewijzen en ervoor te zorgen dat ze meer uren regelen/aanvragen.
Heb je remmie niet voor nodig. Vul een e-mailadres in je profiel in, en ga vervolgens naar passmailer. Vraag een nieuw password aan, dit wordt naar het in je profiel opgegeven adres gestuurd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zat gewoon BIJNA te Fok!ken op mijn mobiel vanmiddag!
En toen kwam ik erachter dat ik mijn wachtwoord ben vergeten
Remmie?Pm 's?
Zo is het!! Het begin is er...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ja het ging super goed. Het hangt nu even af van het UWV daar heb ik a.s. maandag een gesprek mee dus dit ga ik zeker meenemen. En ach als ik een voet tussen de deur heb volgen er vast meer uurtjes werk
Ik heb besloten dat ik als een echte vent ga gokken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je remmie niet voor nodig. Vul een e-mailadres in je profiel in, en ga vervolgens naar passmailer. Vraag een nieuw password aan, dit wordt naar het in je profiel opgegeven adres gestuurd.
Ik zou niet uitloggen voordat je een e-mailadres in je profiel hebt ingevuld waar je bij kan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik als een echte vent ga gokken.
Als ik binnen een half uur nog niets gepost heb ben ik dus mijn wachtwoord kwijt
Jammer van de tipquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet uitloggen voordat je een e-mailadres in je profiel hebt ingevuld waar je bij kan.
Al gedaan, bro. Living on the edge, jewaids.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet uitloggen voordat je een e-mailadres in je profiel hebt ingevuld waar je bij kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en anders met minder uren beginnen en al werkend erbij sprokkelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef Laysa het volgende:
Top muis...ik hoop dat je de baan krijgt
Die snap ik niet zo goed. Wel net Hotel de Toekomst gekeken... Leuk weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en anders met minder uren beginnen en al werkend erbij sprokkelen?
misschien kunnen ze nu nog niet het aantal uren bieden wat je wilt, maar als je er eenmaal zit dan krijg je er uren bij zodra ze vrijkomen? zoiets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik niet zo goed. Wel net Hotel de Toekomst gekeken... Leuk weer
Welke chaos? Het is wel goed gecoördineerd. De tegenstanders zitten klem, de voorstanders niet. Het leger is wel aanwezig, maar voert niets uit. Dat doen ze niet spontaan.quote:
Daar hoop ik op iidquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien kunnen ze nu nog niet het aantal uren bieden wat je wilt, maar als je er eenmaal zit dan krijg je er uren bij zodra ze vrijkomen? zoiets?
Ja was weer leuk
Ik neem zijn plek gewoon inquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat het gesprek goed ging muis. Ach, die extra uurtjes kun je ook vullen met vakkenvullen bij de AH. Kun je die lul van de reclame ook eens uitkafferen.![]()
Meer absurde domheidquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Jian het volgende:
"misschien moet de Navo ingrijpen"
"misschien? zo snel mogelijk" !
Humor
Alles op alles zetten met dat UWV. Binnen het onderwijs, als je één keer binnen bent, verzinnen ze zo wat als je het leuk doet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg net zo'n mooie mail van een ex collega. Dat geeft me zeker een positieve schop onder mijn reet. Wel kut zal je zien dat ik aan het werk ben vanaf 13 feb.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles op alles zetten met dat UWV. Binnen het onderwijs, als je één keer binnen bent, verzinnen ze zo wat als je het leuk doet.
En mooi dat het relaxt was
Ja, 't wordt tijd dat die raddraaiers naar huis gaan. In september vrije verkiezingen, wat willen ze nog meer. Mooi zeven maanden de tijd om je als politieke partij te positioneren.quote:
Wat is er 13 februari?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg net zo'n mooie mail van een ex collega. Dat geeft me zeker een positieve schop onder mijn reet. Wel kut zal je zien dat ik aan het werk ben vanaf 13 feb.
quote:Toni: Van Gaal is een gek
Van onze Telesportredactie
TURIJN - Spits Luca Toni haalt in de Duitse media meedogenloos uit naar ex-trainer Louis van Gaal. "Hij liet een keer zijn broek zakken, zodat wij konden zien dat hij ballen had. Hij is gestoord."
DE start van de nieuwe rlsquote:
zo kan je het ook noemen, maar daar rammen ze wel 10 topics per uur mee vol (tis niet allemaal zulke onzin hoor, maar er zitten juweeltjes bijquote:
Live via Al Jeezera!quote:
Koppen rollen ? Dan betaal ik dikquote:
Maar in Egypte weten ze ook wel, dat je kan stemmen, maar dat de uitkomst gemanipuleerd wordt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 't wordt tijd dat die raddraaiers naar huis gaan. In september vrije verkiezingen, wat willen ze nog meer. Mooi zeven maanden de tijd om je als politieke partij te positioneren.
top nieuws Souryquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Heb er gisteren tien minuten gelezen maar ik zag zoveel domheid voorbijkomen dat ik mij maar weer snel teruggetrokken heb naar de SC hier. Hier zitten tenminste allemaal intelligente mensen en worden er discussies op niveau gevoerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Jian het volgende:
[..]
zo kan je het ook noemen, maar daar rammen ze wel 10 topics per uur mee vol (tis niet allemaal zulke onzin hoor, maar er zitten juweeltjes bij)
Je hebt nog acht maanden als oppositie om daar wat voor tegen te organiseren. Bijvoorbeeld toezicht bij de stembureaus door "weetikveelwie". Voorlopig hebben ze aardig wat binnengehaald, kunnen ze blij mee zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar in Egypte weten ze ook wel, dat je kan stemmen, maar dat de uitkomst gemanipuleerd wordt.
Misschien zijn de Jehova's dan ook niets voor jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ik gok voorzichtig dat hij niet opneemtquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
zie het nummer van Obama voorbij komen, je kan hem bellen
Ja, hier wordt Alexander ook de opvolger van Bea, 't zij zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef hondjes het volgende:
Als ze niet waren opgestaan, was de zoon van Moebarak de nieuwe president geworden.
en was er weinig veranderd vor de mensen.
Maar het kan ook een opgezette opstand zijn, die mogelijkheid hou ik nog altijd open.
Beatrix is geen president, verschilletje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hier wordt Alexander ook de opvolger van Bea, 't zij zo.
Een opgezette opstand geloof ik niet zo in. Die gasten daar zijn niet zo sterk in organiseren
Dat is waar. De macht van de koning in de grondwet is steviger verankerd dan de positie van de premier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Beatrix is geen president, verschilletje.
Er zit nog een regering onder hè, ook onder een president. Uiteindelijk weten we hier ook niet hoeveel macht Bea nu echt heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Beatrix is geen president, verschilletje.
Jahwel, dat is afgelopen formatie gebleken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Uiteindelijk weten we hier ook niet hoeveel macht Bea nu echt heeft.
Van buitenaf natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hier wordt Alexander ook de opvolger van Bea, 't zij zo.
Een opgezette opstand geloof ik niet zo in. Die gasten daar zijn niet zo sterk in organiseren
Ja ok, maar dan moet je nog steeds wat gissen, want je weet niet wat ze gezegd heeft. Niets is publiekquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, dat is afgelopen formatie gebleken.
Beatrix mag niets op eigen houtje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is waar. De macht van de koning in de grondwet is steviger verankerd dan de positie van de premier.
Constitutioneel gezien wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit nog een regering onder hè, ook onder een president. Uiteindelijk weten we hier ook niet hoeveel macht Bea nu echt heeft.
Echt?! Coos is al meer dan een week ziek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef hondjes het volgende:
mensen in Cairo die op het forum zitten zijn behoorlijk over hun zenuwen en willen hun angst en woede kwijt.
Vandaar het telefoonnr
Trouwens, vannacht wordt het niet leuk, politie gaat huizen binnendringen.
Mensen worden nu gewaarschuwd zich te bewapenen, ook hotels worden aangepakt, nu moeten ze al hun cameras enzo inleveren
Waar is Coos, die was gisteren ziek..
Die sluist al haar geld al lang naar Argentinie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, dat is afgelopen formatie gebleken.
Eerst zien dan geloven. Er roept er eentje wat, een tweede en een derde maken er een verhaal van, Al Jazeera doet niets liever dan er compleet mee aan de haal gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef hondjes het volgende:
Trouwens, vannacht wordt het niet leuk, politie gaat huizen binnendringen.
Mensen worden nu gewaarschuwd zich te bewapenen, ook hotels worden aangepakt, nu moeten ze al hun cameras enzo inleveren
Nou en, ze heeft enorm veel (belasting)geld. Maar daar koop je nog geen politieke invloed mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef hondjes het volgende:
Die sluist al haar geld al lang naar Argentinie.
Waar ze hele delen grond al hebben gekocht..bingo,
Sunchaser in een kogelwerend vest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:56 schreef Jian het volgende:
Eingenlijk vind ik dat wij met z'n allen naar de Dam moeten en dan eisen dat Beatrix moet aftreden en dan vechten met de politie en de paleiswacht. Niks pas over een paar maanden, NU ! En we willen ook laag overscherende F16's en zeker één JSFMan, man who needs Al jazeera, Fok TV
In Argentinie gelden andere regels dan hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou en, ze heeft enorm veel (belasting)geld. Maar daar koop je nog geen politieke invloed mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |