Oh dat is wel jammer, ik hoop dat daar iets op gevonden kan worden. Maar dat het relaxed was is toch een goed begin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Annie zowaar, ja en ging goed. Was een super relaxed gesprek. Er zitten wat haken en ogen aan. Te weinig uren en hoe het op te vullen. Volgende week weet ik meer
Maar het gevoel is dus goed ?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Annie zowaar, ja en ging goed. Was een super relaxed gesprek. Er zitten wat haken en ogen aan. Te weinig uren en hoe het op te vullen. Volgende week weet ik meer
Ajax zoekt nog suppoosten, is wel mooi aansluitend; "Koppen dicht stelletje etters, gewoon in je stoeltje blijven en anders flikker ik je eruit, Yes!!! "quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat het gesprek goed ging muis. Ach, die extra uurtjes kun je ook vullen met vakkenvullen bij de AH. Kun je die lul van de reclame ook eens uitkafferen.![]()
Die kans is natuurlijk aanwezig, uren worden per schooljaar aangevraagd en verdeeld, dus je hebt mooi de tijd om je te bewijzen en ervoor te zorgen dat ze meer uren regelen/aanvragen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ja het ging super goed. Het hangt nu even af van het UWV daar heb ik a.s. maandag een gesprek mee dus dit ga ik zeker meenemen. En ach als ik een voet tussen de deur heb volgen er vast meer uurtjes werk
Ze worden het maar niet eens over de saus geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dat in Egypte de shoarma in de aanbieding is. Hamsterdagen.
Er ligt een kanjer van lamsbout in de ijskast, maar die is voor twee personen voor morgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Juud79 het volgende:
Avond all!
Wat eten we vandaag?
Hier lasagna met er doorheen een zak wokgroente en gehakt en kaas er overheen.
Ernaast wat salade van komkommer en tomaat.
Ja iid het was ook een vacature voor wiskunde/natuurkunde en informatica. Het laatste is mijn vakgebied. Als iemand komt met alle drie dan is het een fulltime baan. Wel mooi is dat als het kan dan zijn die 4 t/m6 uur op één dag gepland. M.a.w. heb ik vier dagen de tijd om wat anders te doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die kans is natuurlijk aanwezig, uren worden per schooljaar aangevraagd en verdeeld, dus je hebt mooi de tijd om je te bewijzen en ervoor te zorgen dat ze meer uren regelen/aanvragen.
Heb je remmie niet voor nodig. Vul een e-mailadres in je profiel in, en ga vervolgens naar passmailer. Vraag een nieuw password aan, dit wordt naar het in je profiel opgegeven adres gestuurd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zat gewoon BIJNA te Fok!ken op mijn mobiel vanmiddag!
En toen kwam ik erachter dat ik mijn wachtwoord ben vergeten
Remmie?Pm 's?
Zo is het!! Het begin is er...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ja het ging super goed. Het hangt nu even af van het UWV daar heb ik a.s. maandag een gesprek mee dus dit ga ik zeker meenemen. En ach als ik een voet tussen de deur heb volgen er vast meer uurtjes werk
Ik heb besloten dat ik als een echte vent ga gokken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je remmie niet voor nodig. Vul een e-mailadres in je profiel in, en ga vervolgens naar passmailer. Vraag een nieuw password aan, dit wordt naar het in je profiel opgegeven adres gestuurd.
Ik zou niet uitloggen voordat je een e-mailadres in je profiel hebt ingevuld waar je bij kan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik als een echte vent ga gokken.
Als ik binnen een half uur nog niets gepost heb ben ik dus mijn wachtwoord kwijt
Jammer van de tipquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet uitloggen voordat je een e-mailadres in je profiel hebt ingevuld waar je bij kan.
Al gedaan, bro. Living on the edge, jewaids.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou niet uitloggen voordat je een e-mailadres in je profiel hebt ingevuld waar je bij kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en anders met minder uren beginnen en al werkend erbij sprokkelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef Laysa het volgende:
Top muis...ik hoop dat je de baan krijgt
Die snap ik niet zo goed. Wel net Hotel de Toekomst gekeken... Leuk weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en anders met minder uren beginnen en al werkend erbij sprokkelen?
misschien kunnen ze nu nog niet het aantal uren bieden wat je wilt, maar als je er eenmaal zit dan krijg je er uren bij zodra ze vrijkomen? zoiets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik niet zo goed. Wel net Hotel de Toekomst gekeken... Leuk weer
Welke chaos? Het is wel goed gecoördineerd. De tegenstanders zitten klem, de voorstanders niet. Het leger is wel aanwezig, maar voert niets uit. Dat doen ze niet spontaan.quote:
Daar hoop ik op iidquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien kunnen ze nu nog niet het aantal uren bieden wat je wilt, maar als je er eenmaal zit dan krijg je er uren bij zodra ze vrijkomen? zoiets?
Ja was weer leuk
Ik neem zijn plek gewoon inquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat het gesprek goed ging muis. Ach, die extra uurtjes kun je ook vullen met vakkenvullen bij de AH. Kun je die lul van de reclame ook eens uitkafferen.![]()
Meer absurde domheidquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Jian het volgende:
"misschien moet de Navo ingrijpen"
"misschien? zo snel mogelijk" !
Humor
Alles op alles zetten met dat UWV. Binnen het onderwijs, als je één keer binnen bent, verzinnen ze zo wat als je het leuk doet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg net zo'n mooie mail van een ex collega. Dat geeft me zeker een positieve schop onder mijn reet. Wel kut zal je zien dat ik aan het werk ben vanaf 13 feb.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles op alles zetten met dat UWV. Binnen het onderwijs, als je één keer binnen bent, verzinnen ze zo wat als je het leuk doet.
En mooi dat het relaxt was
Ja, 't wordt tijd dat die raddraaiers naar huis gaan. In september vrije verkiezingen, wat willen ze nog meer. Mooi zeven maanden de tijd om je als politieke partij te positioneren.quote:
Wat is er 13 februari?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg net zo'n mooie mail van een ex collega. Dat geeft me zeker een positieve schop onder mijn reet. Wel kut zal je zien dat ik aan het werk ben vanaf 13 feb.
quote:Toni: Van Gaal is een gek
Van onze Telesportredactie
TURIJN - Spits Luca Toni haalt in de Duitse media meedogenloos uit naar ex-trainer Louis van Gaal. "Hij liet een keer zijn broek zakken, zodat wij konden zien dat hij ballen had. Hij is gestoord."
DE start van de nieuwe rlsquote:
zo kan je het ook noemen, maar daar rammen ze wel 10 topics per uur mee vol (tis niet allemaal zulke onzin hoor, maar er zitten juweeltjes bijquote:
Live via Al Jeezera!quote:
Koppen rollen ? Dan betaal ik dikquote:
Maar in Egypte weten ze ook wel, dat je kan stemmen, maar dat de uitkomst gemanipuleerd wordt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 't wordt tijd dat die raddraaiers naar huis gaan. In september vrije verkiezingen, wat willen ze nog meer. Mooi zeven maanden de tijd om je als politieke partij te positioneren.
top nieuws Souryquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Heb er gisteren tien minuten gelezen maar ik zag zoveel domheid voorbijkomen dat ik mij maar weer snel teruggetrokken heb naar de SC hier. Hier zitten tenminste allemaal intelligente mensen en worden er discussies op niveau gevoerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Jian het volgende:
[..]
zo kan je het ook noemen, maar daar rammen ze wel 10 topics per uur mee vol (tis niet allemaal zulke onzin hoor, maar er zitten juweeltjes bij)
Je hebt nog acht maanden als oppositie om daar wat voor tegen te organiseren. Bijvoorbeeld toezicht bij de stembureaus door "weetikveelwie". Voorlopig hebben ze aardig wat binnengehaald, kunnen ze blij mee zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar in Egypte weten ze ook wel, dat je kan stemmen, maar dat de uitkomst gemanipuleerd wordt.
Misschien zijn de Jehova's dan ook niets voor jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Soury het volgende:
Ik gok voorzichtig dat hij niet opneemtquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
zie het nummer van Obama voorbij komen, je kan hem bellen
Ja, hier wordt Alexander ook de opvolger van Bea, 't zij zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef hondjes het volgende:
Als ze niet waren opgestaan, was de zoon van Moebarak de nieuwe president geworden.
en was er weinig veranderd vor de mensen.
Maar het kan ook een opgezette opstand zijn, die mogelijkheid hou ik nog altijd open.
Beatrix is geen president, verschilletje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hier wordt Alexander ook de opvolger van Bea, 't zij zo.
Een opgezette opstand geloof ik niet zo in. Die gasten daar zijn niet zo sterk in organiseren
Dat is waar. De macht van de koning in de grondwet is steviger verankerd dan de positie van de premier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Beatrix is geen president, verschilletje.
Er zit nog een regering onder hè, ook onder een president. Uiteindelijk weten we hier ook niet hoeveel macht Bea nu echt heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Beatrix is geen president, verschilletje.
Jahwel, dat is afgelopen formatie gebleken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Uiteindelijk weten we hier ook niet hoeveel macht Bea nu echt heeft.
Van buitenaf natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hier wordt Alexander ook de opvolger van Bea, 't zij zo.
Een opgezette opstand geloof ik niet zo in. Die gasten daar zijn niet zo sterk in organiseren
Ja ok, maar dan moet je nog steeds wat gissen, want je weet niet wat ze gezegd heeft. Niets is publiekquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, dat is afgelopen formatie gebleken.
Beatrix mag niets op eigen houtje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is waar. De macht van de koning in de grondwet is steviger verankerd dan de positie van de premier.
Constitutioneel gezien wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit nog een regering onder hè, ook onder een president. Uiteindelijk weten we hier ook niet hoeveel macht Bea nu echt heeft.
Echt?! Coos is al meer dan een week ziek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef hondjes het volgende:
mensen in Cairo die op het forum zitten zijn behoorlijk over hun zenuwen en willen hun angst en woede kwijt.
Vandaar het telefoonnr
Trouwens, vannacht wordt het niet leuk, politie gaat huizen binnendringen.
Mensen worden nu gewaarschuwd zich te bewapenen, ook hotels worden aangepakt, nu moeten ze al hun cameras enzo inleveren
Waar is Coos, die was gisteren ziek..
Die sluist al haar geld al lang naar Argentinie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, dat is afgelopen formatie gebleken.
Eerst zien dan geloven. Er roept er eentje wat, een tweede en een derde maken er een verhaal van, Al Jazeera doet niets liever dan er compleet mee aan de haal gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef hondjes het volgende:
Trouwens, vannacht wordt het niet leuk, politie gaat huizen binnendringen.
Mensen worden nu gewaarschuwd zich te bewapenen, ook hotels worden aangepakt, nu moeten ze al hun cameras enzo inleveren
Nou en, ze heeft enorm veel (belasting)geld. Maar daar koop je nog geen politieke invloed mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef hondjes het volgende:
Die sluist al haar geld al lang naar Argentinie.
Waar ze hele delen grond al hebben gekocht..bingo,
Sunchaser in een kogelwerend vest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:56 schreef Jian het volgende:
Eingenlijk vind ik dat wij met z'n allen naar de Dam moeten en dan eisen dat Beatrix moet aftreden en dan vechten met de politie en de paleiswacht. Niks pas over een paar maanden, NU ! En we willen ook laag overscherende F16's en zeker één JSFMan, man who needs Al jazeera, Fok TV
In Argentinie gelden andere regels dan hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou en, ze heeft enorm veel (belasting)geld. Maar daar koop je nog geen politieke invloed mee.
Pas één dode begrijp ik, vast van z'n kameel gevallen ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
"Do you fear for your life there" Al Jazeera tegen haar journalist
Volgens de grondwet is het onmogelijk om een koning te laten doen af te treden, om welke reden dan ook. De koning is altijd onschendbaar en de ministers dragen de verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:56 schreef Jian het volgende:
Eingenlijk vind ik dat wij met z'n allen naar de Dam moeten en dan eisen dat Beatrix moet aftreden en dan vechten met de politie en de paleiswacht. Niks pas over een paar maanden, NU ! En we willen ook laag overscherende F16's en zeker één JSFMan, man who needs Al jazeera, Fok TV
Okee, missie mislukt dus, maar wel een goede relquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens de grondwet is het onmogelijk om een koning te laten doen af te treden, om welke reden dan ook. De koning is altijd onschendbaar en de ministers dragen de verantwoordelijkheid.
De Honeycomb presentatie live op youtube! Net begonnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef Deisyy het volgende:
HekS !!!!!
Komt er nog iets interessants op tV?
Heeft ze goed geregeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens de grondwet is het onmogelijk om een koning te laten doen af te treden, om welke reden dan ook. De koning is altijd onschendbaar en de ministers dragen de verantwoordelijkheid.
Zonder draagvlak geen monarchie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gaat de IPad en de Galaxy-Tab wel van zijn troon stoten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De Honeycomb presentatie live op youtube! Net begonnen
http://www.youtube.com/android
Zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaat de IPad en de Galaxy-Tab wel van zijn troon stoten?
Zonder monarchie geen democratie. Wie benoemt de ministers? Het volk of de koning? Wiens handtekening moet er op de wet staan voordat die geldig is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zonder draagvlak geen monarchie.
Voor een democratie is niet perse een monarchie noodzakelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder monarchie geen democratie. Wie benoemt de ministers? Het volk of de koning? Wiens handtekening moet er op de wet staan voordat die geldig is?![]()
Draagvlak doet er niet toe om te bepalen wat conform de grondwet is.
Moet je niet Ali B op volle toeren kijken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat wij vanavond tussen Kunst & Kitsch kijken en daar na Uit de Kast met Arie
Willem scheet zeven kleuren stront in zijn zijden onderbroekje en Thorbecke moest hem komen reddenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar hebben de Willems voor gezorgd.
Doe mij maar inspecor Linley dan....quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je niet Ali B op volle toeren kijken?
Vanavond met Bonnie
Ja is ook leuk...Als D_K nu zich blijft vastplakken aan de live stream van Al J kan ik Alie miss wel opzettenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je niet Ali B op volle toeren kijken?
Vanavond met Bonnie
Willem III was dan geen beste Koning.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Willem scheet zeven kleuren stront in zijn zijden onderbroekje en Thorbecke moest hem komen redden
Dat duurt zo langquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe mij maar inspecor Linley dan....
Watjequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef Dementor het volgende:
Ik ben zo gaar als een koekje, 3 dagen half zes op en 10 uur werken hakt er wel in.
Ik duik straks mijn bed in en ga He's just not that into you kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja is ook leuk...Als D_K nu zich blijft vastplakken aan de live stream van Al J kan ik Alie miss wel opzetten
Mja lijkt mij ook wel leuk...lekker chickflickenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik duik straks mijn bed in en ga He's just not that into you kijken![]()
Mwah, werk nu eerst maar eens net zolang in de profit sector als ik gedaan heb, dan heb je wat dat betreft recht van sprekenquote:
Ojee het leeftijd argument.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, werk nu eerst maar eens net zolang in de profit sector als ik gedaan heb, dan heb je wat dat betreft recht van spreken
Mwjah...kan t ook nog wel worden...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik duik straks mijn bed in en ga He's just not that into you kijken![]()
Tja, dan kan je niet tegen Teun opquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee het leeftijd argument.
Dat kun je blijven roepen tegen iedereen die jonger is.
Moet je ook maar willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dan kan je niet tegen Teun op
Voordat ik dat heb geëvenaard zit jij waarschijnlijk al in rusthuis weltevreden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, geen leeftijd argument, een tijdsduur argument
Volgens jou zit ik daar nu al inquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Dementor het volgende:
Voordat ik dat heb geëvenaard zit jij waarschijnlijk al in rusthuis weltevreden.
Ja, de kids hier draaien m ook grijs.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is geinig nummertje hè, ik zet de radio iedere keer harder als ie voorbijkomt
Daar ben ik al ruim een half jaar vanaf, 'savonds koffie drinken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zou Pietje al koffie hebben? 't Is half acht
Je drinkt nu zeker thee....groene theequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ben ik al ruim een half jaar vanaf, 'savonds koffie drinken.
Waarom? Slaap je er slecht op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ben ik al ruim een half jaar vanaf, 'savonds koffie drinken.
Pak ik nog een bakkie koffiequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had eigenlijk wel zin in warme chocomel, dus dat gaat er wel komen.
Ja, dat gevoel had ik op een gegeven moment. Toen ben ik er een tijdje mee gestopt, en niet meer begonnen sindsdien.quote:
+1quote:
't Is ook beter om 's avond geen koffie of cola te drinkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel had ik op een gegeven moment. Toen ben ik er een tijdje mee gestopt, en niet meer begonnen sindsdien.
Ik drink over heel de dag koffie....en als ik dorst heb 's nachts colaquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is ook beter om 's avond geen koffie of cola te drinken
boefjequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef Laysa het volgende:
Ik drink over heel de dag koffie....en als ik dorst heb 's nachts cola
Dat doe ik ook, maar ik slaap dan ook heel regelmatig erg slechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik drink over heel de dag koffie....en als ik dorst heb 's nachts cola
ik slaap eerlijk waar mn hele leven al slecht...Als baby slipe ik amper tot groot verdriet van mn ouders....het zit in je of niet...ik kom enorm slecht in slaap...al slaap ik wel meer nu het lichamelijk niet over houdt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ik slaap dan ook heel regelmatig erg slecht
Vannacht ook drie keer de ogen open en soms om 3 of 4 uur 's nachts klaar en klaar wakker.
Ik drink eerst koffie en daarna slik ik een melatonine tabletquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik slaap eerlijk waar mn hele leven al slecht...Als baby slipe ik amper tot groot verdriet van mn ouders....het zit in je of niet...ik kom enorm slecht in slaap...al slaap ik wel meer nu het lichamelijk niet over houdt...
Ik ook...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik drink eerst koffie en daarna slik ik een melatonine tablet
Je wil er een paar opgraven in die Delftse kerk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoop dat ze even 2 uurtjes rust nemen in Egypte! Dan kan ik kijken wat op kunst & kitch wat een mummie waard is.
Hamsteren! #Egyptequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je wil er een paar opgraven in die Delftse kerk?
Jij weet iets wat wij allemaal nog niet weten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je wil er een paar opgraven in die Delftse kerk?
Hihi die mummie'squote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef hondjes het volgende:
Ze hebben 2 mummies doodgeschoten in Egypte., ZE WAREN AL DOOD HOOR, VOORDAT IK UITGELACHEN WORDT.
Vandaag is men de boel aan het beveiligen, maar 8 monotof cocktails zijn gegooid naar het museum.
en de boel staat buiten in de fik.
Ik was in het museum, toen ik in Cairo was
Je vrouw en 3 dochtersquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef Jian het volgende:
'Wat zou nou een beetje kameel kosten? , ik bedoel niks bijzonders hoor, gewoon een middenklasser zeg maar?
Voor een tweezits. Een dromedaris is sportieverquote:
Okee, wordt het een dromedarisquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een tweezits. Een dromedaris is sportiever
Ze zijn niet echt veel waard. Je krijgt een al een Egyptisch wijf voor vijf kamelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef Jian het volgende:
'Wat zou nou een beetje kameel kosten? , ik bedoel niks bijzonders hoor, gewoon een middenklasser zeg maar?
Dat hoeft niks over de waarde van die kameel te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt veel waard. Je krijgt een al een Egyptisch wijf voor vijf kamelen
Ik had er eerlijk gezegd de puf niet voor, dus ik zat te wachten op Teunquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu moet iedereen even google-en wat het verschil is zeker?
Dat bedacht ik mij later ook, maar vooruit, 't stond er alquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat hoeft niks over de waarde van die kameel te zeggen natuurlijk.
Ik gooi het op ene hoopquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had er eerlijk gezegd de puf niet voor, dus ik zat te wachten op Teun
Sommige gaan t/m 82 mee, dus ik vrees 't ergstequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe lang zou die Donner nog meegaan denk jullie?
Hangt ervan af hoe vaak en hoe hard je over hem heen rijdtquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe lang zou die Donner nog meegaan denk jullie?
Die gaat dwars voor inflatiecorrectie van rijksambtenaren liggen. En daar krijgen trendvolgers, zoals ik dus, ook last van.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sommige gaan t/m 82 mee, dus ik vrees 't ergste.
Ik heb echt een hekel aan die gast, al jarenlang.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe vaak en hoe hard je over hem heen rijdt
Ja ik ook, samen met Hirsch Ballin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gast, al jarenlang.
Die is inderdaad ook niet frisquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook, samen met Hirsch Ballin.
Typisch gevalletje hagelquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet die gast niet waar de naald in moet?
Misschien heeft hij eigenlijk een tatoeage-shop?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet die gast niet waar de naald in moet?
't Lijkt een klassiek gevalletje van Bijbelse builenpest, wat denk jij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien heeft hij eigenlijk een tatoeage-shop?
Merk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Auto gezien. Verliefd geworden. Dilemma geboren.
Fiat punto 1.2 16v Sport, 6 bak, 2001, 139.000 km, 80 PK, komt van tweede eigenaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Merk?
Type?
Bouwjaar?
Kilometerstand?
Eerste eigenaar?
Heeft ie al een nieuwe distributieriem? Dat moet bij 120.000 km en dat is duur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fiat punto 1.2 16v Sport, 6 bak, 2001, 139.000 km, 80 PK, komt van tweede eigenaar.
Ik kan hem betalen zonder lening of financiering (maar dan is ook wel alles op) en de prijs is inclusief rijklaarkosten, APK, 3 maanden garantie en halve tank benzine.
Hij heeft ook echt alle luxe opties die je kunt verzinnen, bijna. En dan ziet hij er ook nog ontzéttend gaaf uit.
Idd bij 120 gebeurd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ie al een nieuwe distributieriem? Dat moet bij 120.000 km en dat is duur.
Why the sadpandafacequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Idd bij 120 gebeurd.
M'n pa en een vriend van hem waren mee en die hebben er verstand van.
En die zagen 't ook wel zittenKomt nog bij dat het bij een garage is waar ze beiden al jaaaaaren vaste klant zijn en daar goede ervaringen mee hebben. Vind ik ook wat waard.
Ik ben "uit"quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Why the sadpandaface![]()
Is toch leuk...alweer liefde op het eerste gezicht
Ik zou er best gelukkig van worden als ik 'm nu kocht ja, dat welquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Why the sadpandaface![]()
Is toch leuk...alweer liefde op het eerste gezicht
Hij was niet mintgroen, dus "smintje" gaat niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee joh...jullie gaan samen crossen
Heb je nog gekeken bij rijderservaringen? http://www.autoweek.nl/myreviewautoindex.php?sort=4&desc=1quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ie al een nieuwe distributieriem? Dat moet bij 120.000 km en dat is duur.
Heb je gekeken op marktplaats voor dat type van een vergelijkbaar jaar (voor de kostprijs)?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou er best gelukkig van worden als ik 'm nu kocht ja, dat wel
Maar meteen rijst de vraag... Moet ik misschien deze laten gaan, wat verstandiger zijn en met wat minder genoegen nemen zodat ik nog wat overhoud voor noodgevallen
Welcome in the Stone Agequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hooligans per kameel, ik moet er nog steeds aan wennen. Ondanks dat ik 't al 4x gezien heb.
En naar Duitsland enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog gekeken bij rijderservaringen? http://www.autoweek.nl/myreviewautoindex.php?sort=4&desc=1
Als 't goed voelt moest je het maar doen hè, kun je rijen, samen met Ian door het Brabantse land
Yep, en check. Zeer marktconform, gunstig zelfs. Heb ik het idee. Maarja je weet het pas echt als je zelf gaat kijken en voelen, heb ik me laten vertellen. Internet-vergelijken is ook maar zo-zo hè.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je gekeken op marktplaats voor dat type van een vergelijkbaar jaar (voor de kostprijs)?
Welke kleur?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij was niet mintgroen, dus "smintje" gaat niet.
Ik twijfel nu... waarschijnlijk "MeraMobile"
Tussen de ¤ 2.500,- en ¤ 3.500,- zag ik. Het geeft een richting aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yep, en check. Zeer marktconform, gunstig zelfs. Heb ik het idee. Maarja je weet het pas echt als je zelf gaat kijken en voelen, heb ik me laten vertellen. Internet-vergelijken is ook maar zo-zo hè.
Grijs metallicquote:
Ik ben zelf geen Fiat fan, maar ze liggen wel goed op de weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En naar Duitsland enzo
Ja had al veel ervaringen gelezen en ze zijn bijna allemaal goed, met name over het feit dat ie superlekker rijdt enzo. De verkoper zei ook, denk eerst na, en kom dan pas terug voor een testrit want als je NU gaat rijden ben je verkochtEn daar zou 'ie heel goed gelijk in kunnen hebben
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Grijs metallic
En nu weer over naar Egypte voor het hele topic over auto's gaat
Beter dan een kameelquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen Fiat fan, maar ze liggen wel goed op de weg.
Trekt ook wat sneller op en je zit droogquote:
Ze hebben dan wel weer lekkere tieten die mooi rechtop staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die liggen alleen maar dwars...relbeesten
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn matizje is ook grijs metalic....maar toch ga ik dr inruilen binnenkort...denk ik
Anders lul je er nog 1000 euro af en geef je in ruil Ian tien weekenden auto-poetsen voor die garagist.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Trekt ook wat sneller op en je zit droog
Nou ik kan nog veel voor de mijne krijgen.ben 1e eigenaar met weinig kilometers op de teller...En ik wil een veiligere auto dan die ik nu heb...Dus komen we op een middenklasser...die zijn relatief goedkoop 2e handsquote:
Tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik kan nog veel voor de mijne krijgen.ben 1e eigenaar met weinig kilometers op de teller...En ik wil een veiligere auto dan die ik nu heb...Dus komen we op een middenklasser...die zijn relatief goedkoop 2e hands
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
TofEn dan komt het grote kiezen nog
![]()
Die van mij heb ik volgens de boekjes 22.000,- vanaf gereden in 5 jaar. Bizar gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik kan nog veel voor de mijne krijgen.ben 1e eigenaar met weinig kilometers op de teller...En ik wil een veiligere auto dan die ik nu heb...Dus komen we op een middenklasser...die zijn relatief goedkoop 2e hands
Reiskostenvergoedingquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je alleen al die kosten rekent die je hebt om naar het werk te komen kun je verdomme beter een uitkering nemen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Inclusief afschrijving kost dat ding mij ¤ 777,- per maand. Dus ja, ik kan beter een uitkering hebben.
Edit: of een kameel
Hup doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Idd bij 120 gebeurd.
M'n pa en een vriend van hem waren mee en die hebben er verstand van.
En die zagen 't ook wel zittenKomt nog bij dat het bij een garage is waar ze beiden al jaaaaaren vaste klant zijn en daar goede ervaringen mee hebben. Vind ik ook wat waard.
Whaaaah, Pietje, topquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Gert het volgende:
Egypte is kut momenteel, dus Pietje heeft gekozen voor Portugal!
FOK! reist af naar Secret Story-villa in Portugal!!!
Allicht beter dan windkracht 4 hier, daar beuk ik al dagen tegenaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Is het een beetje lekker weer daar Pietje?
Volgens mij zag ik dat zich daar aan het eind van deze week een Azoren hoog gaat ontwikkelen (Vandaar dat wij slecht weer krijgen), dus dat zit wel snor met het weer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Is het een beetje lekker weer daar Pietje?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Gert het volgende:
Egypte is kut momenteel, dus Pietje heeft gekozen voor Portugal!
FOK! reist af naar Secret Story-villa in Portugal!!!
Nee vliegtuig, maandag heen, dinsdag daar, woensdag terug, donderdag weer gewoon werkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ah Nice! Lekker zonder jas een terasje doen.
Hoe lang blijf je Piet? De ene dag heen, de andere dag rondhangen de volgende dag terug? En gaan jullie met de auto? (Allemaal vragen van vriendjelief, die vindt dat ze dat soort dingen ook voor NWS zouden moeten doen, hij wilde wel naar Egypte.)
Nou had gekund toch? En ik bedoelde als in Naise. Daar wordt het ook niet beter van he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef Gert het volgende:
Met de auto![]()
En Nice ligt niet in Portugal, Lizzie.
oh die is leuk als Tt hahahha echt die houden we erinquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje Puk Pendelt Per Vliegtuig naar Portugal.
quote:
Pietje zender checken !quote:
Note !quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje mag in het vliegtuig naast dat kameel van de Telegraaf zitten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Remlof houdt ervanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Note !
Remlof heeft nu een stijve vinger !
Albert Verlinden, arme Pietquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
ja of Pietje mag naast Albert verlinden zittenof patty brard van sjownieuws nog erger
Voor zover we weten niet, maar .....quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef hondjes het volgende:
En nu even een vraagje , heeft Egypte eigenlijk kernwapens.
Kernwapens gebruiken in een burgeroorlog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef hondjes het volgende:
20.000 protesters gaan vandaag de straat op in Yemen.
Jordanie heeft er ook genog van, ondanks dat de regering vervangen is en gaat de straat op.
DE Enterprice, het Amerikaanse vliegdekschip, is gesignaleerd in de Straat van Gibraltar.
Duizenden pro als anti zijn op weg naar Cairo.
Enne hondjes wat lees je allemaal? De Enterprise was een vliegdekschip uit de 2e Wereldoorlog die gesloopt is. Het kan natuurlijk ook dat dit die van Captain Kirk is, die gewoon laag boven het water vliegtquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef hondjes het volgende:
Jordanie heeft er ook genog van, ondanks dat de regering vervangen is en gaat de straat op.
DE Enterprice, het Amerikaanse vliegdekschip, is gesignaleerd in de Straat van Gibraltar.
Nog even nagekeken..het is inderdaad de Enterprise.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Enne hondjes wat lees je allemaal? De Enterprise was een vliegdekschip uit de 2e Wereldoorlog die gesloopt is. Het kan natuurlijk ook dat dit die van Captain Kirk is, die gewoon laag boven het water vliegt
edit o, shit ik geloof dat ze een nieuwe hebben, net gelezen. Wordt het toch nog spannend![]()
Nou nou, dat zal indruk makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:29 schreef hondjes het volgende:
http://www.news-around-th(...)wn-government-sites/
Hackers hebben de regerings site gehacked.
Ze hebnen ook de Ronald Reagan tegenwoordig als vliegdekschipquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef Toverheks het volgende:
heet dat schip echt zo
Goedemorgen moest echt ff lachen hoor, zie mister Spock nu zo voor mequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebnen ook de Ronald Reagan tegenwoordig als vliegdekschip
Goeiemorgen.
we zitten maar, zolang ze me maar niet vetmesten voor aankomende kerstquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:23 schreef hondjes het volgende:
We zitten nu in ..Het jaar van het Konijn...volgens de Chinezen
Ik ga ook niet alles bagatelliseren, er is natuurlijk wel wat aan de hand maar je maakt je veel te druk Hondjes. Egypte heeft geen kernwapens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef hondjes het volgende:
Ik ben er nog niet zo zeker van ....quote:Ik ga ook niet alles bagatelliseren, er is natuurlijk wel wat aan de hand maar je maakt je veel te druk Hondjes. Egypte heeft geen kernwapens.
Ja, maar het is wel een nucleair aangedreven schip, met kruisraketten aan boord, godverdegodverquote:En die Amerikaanse marine zit daar altijd wel ergens in de buurt met een vliegdekschip.
Zou leuk zijn als ze eens overgingen op wat meer welluidende namen voor die vliegdekschepen. Zeg nou zelf, het klinkt toch veel leuker als Sacha de Boer zegt dat de "Sharon Stone" in de Perzische Golf is gesignaleerd of dat de "Bruce Springsteen" de Straat van Hormuz nadert?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebnen ook de Ronald Reagan tegenwoordig als vliegdekschip
Goeiemorgen.
Hondjes denkt dat niet over jou...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef Jian het volgende:
Hondjes denkt; "daar maak je geen grapjes over idioot" en eigenlijk weet ik ook niet wat me bezielde
Ik ben wel voor de USS Kurt Cobainquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze eens overgingen op wat meer welluidende namen voor die vliegdekschepen. Zeg nou zelf, het klinkt toch veel leuker als Sacha de Boer zegt dat de "Sharon Stone" in de Perzische Golf is gesignaleerd of dat de "Bruce Springsteen" de Straat van Hormuz nadert?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hondjes denkt dat niet over jou...
trouwens wat humor mag er best in,
Voor de kamikaze-acties.quote:
De USS Britney Spears zou het ook niet slecht doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de USS Kurt Cobain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |