Was draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vanavond helemaal geen to-do lijst!
Schoonmakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je me helpen met schoonmakenof de film kijken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was draaien
Eten
Nagels lakken
Zal ik dan maar om 8 uur gaan slapen ofzo?
Ik meen me te herinneren dat wij allebei heel vroeg op moeten morgenquote:
Misschien is dat een idee, of ga bij Peu film kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was draaien
Eten
Nagels lakken
Zal ik dan maar om 8 uur gaan slapen ofzo?
Klopt, maar kan nog wel toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat wij allebei heel vroeg op moeten morgen
Die film duurt 3 uur. En ik moet thuis eten, anders kan ik een volledige maaltijd weggooien.quote:
films duren gemiddeld anderhalf uur? half 9 kijken 10 uur klaar en kan je makkelijk 11 uur op bed liggen.. Eerder slaap je toch niet..quote:
hmmm, ja, vroeg op moet ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die film duurt 3 uur. En ik moet thuis eten, anders kan ik een volledige maaltijd weggooien.
Morgenochtend heel vroeg op, dus ik wil vanavond wel op tijd naar bed.
Ik zie enige problemen
Gemiddeld anderhalf uur?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
films duren gemiddeld anderhalf uur? half 9 kijken 10 uur klaar en kan je makkelijk 11 uur op bed liggen.. Eerder slaap je toch niet..
Thanks, maar liever een andere keerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, ja, vroeg op moet ik ookje kan t eten meenemen (heb nl besteld, maar voor 1 pers) dus wil ook op tijd naar bed
is goed hoorquote:
Amersfoort..... ik roep maar watquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond allen
Zo, nog 1,5 dag en dan alweer weekend. Ga zondag maar mijn Kruidvat treinkaartje inzetten aangezien dat de laatste dag is dat ik die kan gebruiken. Nu nog even een stad vinden waar ik naartoe reis
Daar ben ik niet al te lang terug nog geweest, dus dat doe ik niet nu nog een keer.quote:
*hoort Engel's hartje luidruchtig breken*quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar ben ik niet al te lang terug nog geweest, dus dat doe ik niet nu nog een keer.
Meestal ging ik richting Limburg, maar ook dat ken ik ondertussen wel.
* tijnbrein lijmt het hartje van engeltje weer aan elkaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*hoort Engel's hartje luidruchtig breken*
sfeer is er goed. werkinhoudelijk is het vooralsnog wat ik ervan verwacht had. Afwachten hoe het zich de komende weken ontwikkeld. belangrijkste voor mij is dat er voldoende afwisseling in zit en daar ziet het wel naar uit.quote:
*Tijn een Föhn geeft*quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein lijmt het hartje van engeltje weer aan elkaar
dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Tijn een Föhn geeft*
Dan droogt de lijm sneller!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |