Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
Geen exen in Singles zitten, mis ik daardoor iets? Dat ik nu niet en plain public een ex kan hosselen?
magnetron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil dat mijn gehakt ontdooid is, dan kan ik mijn feel-good soep maken.
Mietje, ik sta nu elke dag van 6u tot 14u buitenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
Het is koud, het is nat, het is kloteweer!
In een zakje in lauw water leggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil dat mijn gehakt ontdooid is, dan kan ik mijn feel-good soep maken.
Idd, maar dan wel op de ontdooistand, anders wordt het heel ranzig. In mijn magnetron wel tenminste.quote:
Om wat te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, ik sta nu elke dag van 6u tot 14u buiten
Ja, niet te hoog, dan wordt er een deel gaar. Kwestie van beetje op letten en omdraaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd, maar dan wel op de ontdooistand, anders wordt het heel ranzig. In mijn magnetron wel tenminste.
Om me niet hele dagen thuis te vervelen, heb ik een oude bijbaan weer opgepakt, ik werkte oa als verkeersregelaar en dat doe ik nu weer bij de jaarbeurs.quote:
Nog 10 minuutjes denk ik... was al bijna helemaal ontdooid.quote:
Ik heb morgen een cursus voor verkeersregelaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om me niet hele dagen thuis te vervelen, heb ik een oude bijbaan weer opgepakt, ik werkte oa als verkeersregelaar en dat doe ik nu weer bij de jaarbeurs.
Is dat niet meer een leuk baantje voor in de zomer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om me niet hele dagen thuis te vervelen, heb ik een oude bijbaan weer opgepakt, ik werkte oa als verkeersregelaar en dat doe ik nu weer bij de jaarbeurs.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb morgen een cursus voor verkeersregelaar
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat niet meer een leuk baantje voor in de zomer?
En jij maar zeuren dat je het zo koud hadquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte niet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef L-E het volgende:
Ik heb wéér een zieke Peuter, verdomme. Binnen een uur van vrolijk en leuk naar koorts en doodziek op de bank. Stom.
Echt te stereotype voor woordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |