Ruilen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eeuh ja. Ze zijn eigenlijk van mijn ex.
Neuh. Ik draag toch nooit setjes complete sokken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef neen het volgende:
[..]
Ruilen?Ik heb dus van maandag/dinsdag/woensdag en vrijdag 1
Ik heb geslapen in Sant Angelo! Best gehorig en je moet niet erg gesteld zijn op een ruime douche, maar ook supercentraal en goedkoopquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef _aurum_ het volgende:
Knuf voor Ewelina
Dames er zijn er meer van jullie naar Rome geweest....Ik zoek hotel advies.
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Het hoeft niet fancyshmenzy te zijn. Ik moet er slapen, douchen en kunnen ontbijten
Jazekers, dan weet ik welke dag het die dag niet isquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Hebben jullie nou serieus sokken waar de dagen van de week opstaan?
Dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef neen het volgende:
[..]
Jazekers, dan weet ik welke dag het die dag niet is
Niet dat ik het doe want ik vind het saai, maar als je op zo'n fiets zit kun je best een potje scrabble doen hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Als je tijdens het sporten nog puf hebt voor iets anders moet je harder trainen
Moldavië is leuk, de Oekraïne ook. Wel uit de buurt blijven van de politie. Of anders Bulgarije, Hongarije of Kroatië.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef neen het volgende:
Iemand al eens in de Baltische staten gewest hier? Dit jaar moet ik er maar even een bezoeken, allemaal kan ik toch niet betalen dus rustig aan. Maar goed, iemand met goede ervaringen in een van die 3? Of misschien een ander Oost-Europees land?
Het moet vet zijn. Dus inderdaad gebakken eieren met spek. Of een frituurontbijtquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef neen het volgende:
Oh en wat is een fijn katerontbijt? Moet vrijdag dus weer wat lekkers in huis hebben voor een paar gasten en de wentelteefjes, pannenkoeken, gebakken eieren, bacon enzo heb ik al eens gemaakt. Nog iemand ideeën of maar gewoon een van die pakken?
Hongarije/Bulgarije dacht ik inderdaad ook nog wel aan, andere landen ben ik al geweest. Niet dat ik ze gezien heb maar toch. En inderdaad wel eens wat grappigs met de politie meegemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moldavië is leuk, de Oekraïne ook. Wel uit de buurt blijven van de politie. Of anders Bulgarije, Hongarije of Kroatië.
Ik kan wel hamburgers bakken ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het moet vet zijn. Dus inderdaad gebakken eieren met spek. Of een frituurontbijtIk vind zelf chocoladeijs altijd goed helpen tegen een kater. En koffie natuurlijk.
Broodjes afbakken, bacon even in de pan, bacon en brie op broodje, wat honing eroverheen en dan nog 10 sec in de magnetron zodat de brie smelt. Hmmmquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef neen het volgende:
Oh en wat is een fijn katerontbijt? Moet vrijdag dus weer wat lekkers in huis hebben voor een paar gasten en de wentelteefjes, pannenkoeken, gebakken eieren, bacon enzo heb ik al eens gemaakt. Nog iemand ideeën of maar gewoon een van die pakken?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ws dezelfde persoon die mij erop gewezen heeft. En ze heet:chicolate
.
Aaahw. Deed die ook *plof* (dat deed de boter in mijn magnetron).quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Correctie, nou *was* mn kookplaat schoon. De satésaus wou gaan dansen.
Gelukkig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Hij heeft nog gebeld en er was niets aan de hand. Hij was gewoon druk en kan -in tegenstelling tot mij, nog aan andere dingen denken:-)
ik ben dus een beetje gerust gesteld en er is nog hoop:)
Waarschijnlijk is hij net zo onzeker als jij, bang om je te verliezen en wil hij je graag gelukkig makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed zo Cali!
Begrijp er geen fuck van. Heb onredelijk, hormonaal lopen bitchen tegen Baardmans vandaag, en uiteindelijk is er heerlijk voor me gekookt en ben ik met bloemen naar huis gefietst.
Mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Hij heeft nog gebeld en er was niets aan de hand. Hij was gewoon druk en kan -in tegenstelling tot mij, nog aan andere dingen denken:-)
ik ben dus een beetje gerust gesteld en er is nog hoop:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |