Lees idd dat het meeste in het koffiefilter achterblijft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is dat alleen het geval met percolator (oid) koffie.
neen je bent zo lief!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef neen het volgende:
Ja Calimero, stuur die gast gewoon een sms'je wat voor hem bestemd zou kunnen zijn maar ook voor een vriendin. Dan heeft hij vast zoiets van "Wut?" en dan smst hij terug.
Maarja, dat is ook weer iets wat ik zou doen en hoogstwaarschijnlijk niet werkt want ik denk vaag.
En de online assessmenttestjes!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat ergVik, ik moet echt heel erg om je lachen. Maar het is toch ook wel weer schattig
![]()
Vergeet je je nike run pro dinges niet, anders voelt 'ie zich nog in de steek gelate
die is vanochtend nog gebruikt dus vooralsnog heul geen reden tot traantjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat ergVik, ik moet echt heel erg om je lachen. Maar het is toch ook wel weer schattig
![]()
Vergeet je je nike run pro dinges niet, anders voelt 'ie zich nog in de steek gelate
Ja hahahahaquote:
Goedzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die is vanochtend nog gebruikt dus vooralsnog heul geen reden tot traantjes
Dat heb ik ooit uitgezocht, het geldt alleen voor een echte perculator, waarbij het water recirculeert, dus niet bij een moka expres-achtig apparaatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen het geval met percolator (oid) koffie.
goed zo!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die is vanochtend nog gebruikt dus vooralsnog heul geen reden tot traantjes
Yayquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
neen je bent zo lief!
ik heb 'm gebeld, maar hij nam niet op. Toen gesmst met de vraag of hij me terug wil bellen als ie vrij is omdat ik een vraag heb.
ik wilde inderdaad niks laten horen omdat ik niet wanhopig/claimerig wil overkomen, maar: als het foute boel is, verander ik daar niks meer aan en hoor ik het liever nu & als het niks is en hij me leuk vindt zal ie dat heus niet opeens helemaal niet meer vinden. Bovendien kan ik me écht niet afleiden en heb ik de hele tijd zo'n blok beton in mijn maag,,
Nou ja, hij smste dus al snel terug dat ie tot 11 uur vergadering heeft en of hij daarna nog mag bellen.
op mijn antw dat dat kan, smste die zelfs nog "ik ben benieuwd : - ) )
Dus we zullen het gaan horen..
Ik heb 2 vriendinnen gebeld en daarna mijn moeder over iets anders, maar heel hard bij haar uitgehuild over mijn grote angst dat ik nooit weer een normale relatie zal krijgen met iemand.
en dat was heel fijn.
En so not me!
vroeger at ik gewoon 3 repen chocola en dat was dat...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al rennend wiskundige syllogismen in het Latijn oplossen en de oplossing dan invoeren op je nieuwe foon.
Hoe is het met jou Neenemans?quote:
jippus et jannica in horto ambulantquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hahahaha![]()
Of Jip en Janneke vertalen vanuit het Latijn, maar da's al een gouwe ouwe!
Mooi. Kan ik dus gewoon koffie blijven drinken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit uitgezocht, het geldt alleen voor een echte perculator, waarbij het water recirculeert, dus niet bij een moka expres-achtig apparaatje
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al rennend wiskundige syllogismen in het Latijn oplossen en de oplossing dan invoeren op je nieuwe foon.
Goed dat ik dat nog weet, hèquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jippus et jannica in horto ambulant"serpentem video!" Jippus clamat.:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |