ik heb het maar even wat meer toegelicht...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijgesloten vindt u mijn open sollicitatie naar de functie van .....
Je vergeet de interpunctie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef Viking84 het volgende:
Blijkens jullie hondsberoerde website kunnen jullie wel een tekstschrijver gebruiken dus hierbij doe ik u een open sollicitatie toekomen voor deze functie.
"Verkoopt u ook kussentjes?"quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef Viking84 het volgende:
Blijkens jullie hondsberoerde website kunnen jullie wel een tekstschrijver gebruiken dus hierbij doe ik u een open sollicitatie toekomen voor deze functie.
quote:Dan wil ik u nu iets laten lezen uit mijn programma: 'Geen spatader veranderd.' Met dat programma heb ik ruim twee jaar door het land mogen trekken.
Eindelijk vast werk.
Gelukkig kwam u ook steeds keurig op tijd opdraven. Ik hield wel altijd twee sollicitatiebrieven achter de hand, voor als u het zou laten afweten.
Geachte sollicitatiecommissie
Bij deze reageer ik op uw advertentie waarin u vraagt om obers met
ervaring. Ik deel u mede dat ik geen belangstelling heb.
Om er dan gelijk de volgende brief achteraan te sturen:
Mijne heren,
Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw bedrijf. Naar mijn mening ben ik zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u morgenochtend om tien uur op mijn kantoor.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
@ tink: op foon typen is al moeilijk genoeg!
zo blij! Mark zegt dat ik net een klein kind ben dat net jarig is geweest en een mooi cadeau heeft gekregenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was te verwachten. Blij met je foon?
Maillot met leuk jurkje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Syrena het volgende:
En nu wil ik morgen ook seksah naar m'n werk maar het is zo KOUD.
Koudquote:
Mijn moeder heeft aan de statines gezetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef Syrena het volgende:
Klinkt spannend Loveli!
Ik heb mijn vader gisteren bang gemaakt met mijn rant over statines(hij is erg stijf in z'n spieren en nu die enkel...). Dus nu ben ik aan het googlen op wat hij nu precies moet laten meten in z'n bloed, hij wil wel met de tabletten stoppen en zijn eetpatroon aanpassen**. Maar dat hoor ik dan van mijn mams he, hij doet altijd net of ie nooit naar me luistert
**Ik ga hem morgen wel heel erg op het hart drukken dit in overleg met de huisarts te doen hoor.
Een kinderhand...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Goodbye het volgende:
Als je gewoon thuis zit, waarom pak je je laptop dan niet?
Volgens mij is dat alleen het geval met percolator (oid) koffie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef loveli het volgende:
Tink, stoppen met koffie een optie (mocht je dat drinken)? Ook gerelateerd aan cholesterol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |