oh ja...dat was ik vergeten....quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Nynke goed lijstje (dat zalmchowder klinkt lekker, ik heb nog 4 zalm liggen, heb je daar misschien een recept van?), maar moet je niet ook 30 min. terugglibberen naar huis?
Gewoon geniale humor!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef progje het volgende:
[..]
die van mij ook
En de moeder van mijn vriend heeft hem dus 20 jaar lang zangles gegeven en hij is een vriend van de familie. En zo heb ik mijn held gewoon IRL ontmoetdat was echt heel leuk.
Maar goed dat hij haar heeft dan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:54 schreef conleche het volgende:
[..]Normaal drink ik er wodka bij, maar ik moest nog rijden dus.
En het is de vrouw van mijn vader met de fantasie, als het aan mijn vader lag, at hij elke dag nasi.
Waarom vind ik het dan altijd zo lastig?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef neen het volgende:
Valentijnsdag bestaat niet vizor. Zo simpel is het.
ja, dat dnek ik wel ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Dat is de 1e 'Gaan ze boos doen' die erbij staat Chico
Of m'n ex was gewoon zo'n gigantische bitch...
Hoi! Stel je even voor! Lust je broccoli?quote:
Dat vind ik dan stom, als je afspreekt dat je er niet aan doet is het niet gek dat je ook niets krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Dat is de 1e 'Gaan ze boos doen' die erbij staat Chico
Of m'n ex was gewoon zo'n gigantische bitch...
Nee. Afspreken er niets aan te doen en verras haarquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef Chicolate het volgende:
Spreek af niets te doen, en doe er allebei niets aan is geen optie?
Jawel, want dan is die vent een eikel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat vind ik dan stom, als je afspreekt dat je er niet aan doet is het niet gek dat je ook niets krijgt.
O ja, doe eens!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
neenu mag ik zeker niet meeposten?
ik kan anders wel even een paragraaf schrijven over wat "jullie" allemaal foutdoen, en hoe het wel moet (krachttraining, eiwitten, het boek van dr. frank natuurlijk) want dat hoort geloof ik als je nieuw bent.
Doe je aan valentijnsdag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
neenu mag ik zeker niet meeposten?
ik kan anders wel even een paragraaf schrijven over wat "jullie" allemaal foutdoen, en hoe het wel moet (krachttraining, eiwitten, het boek van dr. frank natuurlijk) want dat hoort geloof ik als je nieuw bent.
Hoezo dat nou weer? Je spreekt af dat je er allebei niets aan doet, dan kan je toch verwachten dat de anders er niets aan doet? Zie niet waarom hij nou weer wel wat moet kopen als dat de afspraak niet is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel, want dan is die vent een eikel.
Heb jij geen hormonen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Je spreekt af dat je er allebei niets aan doet, dan kan je toch verwachten dat de anders er niets aan doet? Zie niet waarom hij nou weer wel wat moet kopen als dat de afspraak niet is.
Jawel, maar geen behoefte aan schattige beertjes die knuffelhartjes vasthouden en andere rood/roze kleurige rommelquote:
ik vind het belachelijk om er afspraken over te gaan makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Je spreekt af dat je er allebei niets aan doet, dan kan je toch verwachten dat de anders er niets aan doet? Zie niet waarom hij nou weer wel wat moet kopen als dat de afspraak niet is.
QFTquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef kwakz0r het volgende:
als je t zeker wilt weten dat er iets gebeurt moet je t zelf doen....
Hoi kwakquote:
Hoe is het dan met jou en mevrouwpashokje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef V1z0R het volgende:
Zei toch dat het lastig was!
Ik ga die dag gewoon slapen! De hele dag slapen! Dan is die dag er ook niet geweest, en kan ik ook niets fout gedaan hebben...
Hoi kwak! trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |