SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gewerkt / gestudeerd voor vandaag. Tijd om de tweede helft van het seizoen met Palermo af te maken![]()
Ligt eraan hoe het loopt. Als ik echt een op win streak zit ga ik niets wijzigen of zo min mogelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef jackson het volgende:
Tweaken jullie gedurende een seizoen veel of rammen jullie op een gegeven moment de wedstrijden er in flink tempo door? Uiteraard bij blessure en dergelijke tweak je wat meer maar in de regel zeg maar?
Nieuw team = seizoen lang tweaken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef jackson het volgende:
Tweaken jullie gedurende een seizoen veel of rammen jullie op een gegeven moment de wedstrijden er in flink tempo door? Uiteraard bij blessure en dergelijke tweak je wat meer maar in de regel zeg maar?
Idd.. Het enige waar ik zelfs in een winningstreak op let is dat ik zoveel mogelijk spelers met een conditie van onder de 90 een wedstrijd rust wil geven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het loopt. Als ik echt een op win streak zit ga ik niets wijzigen of zo min mogelijk.
Ik heb veel plezier beleefd aan Espanyol voordat mijn #$&%$^@ savegame corrupted raakte. Lukte me niet om binnen 6 seizoenen kampioen te zijn, wel steeds tussen plek 7 en 3.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Typisch het volgende:
Iemand een suggestie voor een tof team ?Geen ploegen als Man City of Atletico, deze waren te makkelijk voor mij.
Ook benieuwd naar jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand een idee wanneer nieuwe patch uitkomt?
Met realistisch inkopen in het vorige topic, bedoel ik niet gelijk de beste spelers proberen te halen. Transfer die in real ook voor zouden kunnen komen en dan bedoel ik dus niet gelijk Messi naar City halen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb veel plezier beleefd aan Espanyol voordat mijn #$&%$^@ savegame corrupted raakte. Lukte me niet om binnen 6 seizoenen kampioen te zijn, wel steeds tussen plek 7 en 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |