abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:13:42 #1
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_92224830

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
Tranquillo
pi_92224878
TT klopt wel, zeker met mijn Cambuur... eens kijken of we in het derde seizoen de achtste plek van vorig jaar kunnen overtreffen :7.
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:24:42 #3
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92225464
Mijn NAC won in de beker met pijn en moeite van "DESK". Nooit van die club gehoord... PSV en Feyenoord pak ik thuis gewoon. Heel bijzonder.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_92226048
Hm, volgens mij staat dit topic niet in het goede sub-subforum (PC Games).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg gewerkt / gestudeerd voor vandaag. Tijd om de tweede helft van het seizoen met Palermo af te maken ^O^
pi_92226202
Gister het vierde seizoen met Roda afgesloten. In de winterstop stond ik 2e met 3 punten achterstand op Ajax. Toen begon de ramp. Slechte resultaten zonder enige aanleiding. Verloren in de beker van Volendam (ALWEER!!!) en uiteindelijk als 5e geeindigd. Tegen Grunn voor de UEFA, thuis speel ik 0-0 en uit verlies ik met 6-4. Met rust stond het 4-1, ik maak 4-3, daarna 5-3, 5-4, 6-4. Verschrikkelijke wedstrijd.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:57:36 #6
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92227397
Tweaken jullie gedurende een seizoen veel of rammen jullie op een gegeven moment de wedstrijden er in flink tempo door? Uiteraard bij blessure en dergelijke tweak je wat meer maar in de regel zeg maar?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_92227517
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef jackson het volgende:
Tweaken jullie gedurende een seizoen veel of rammen jullie op een gegeven moment de wedstrijden er in flink tempo door? Uiteraard bij blessure en dergelijke tweak je wat meer maar in de regel zeg maar?
Ligt eraan hoe het loopt. Als ik echt een op win streak zit ga ik niets wijzigen of zo min mogelijk.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_92228337
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef jackson het volgende:
Nieuw team = seizoen lang tweaken.
Nieuwe formatie = seizoen lang tweaken.

Ik leg nu veel nadruk op player roles. Zoek per speler uit wat zijn beste rol is (zie excel-tool uit vorige topic) en probeer ze ook zoveel mogelijk op die manier te gebruiken. Zo had ik een DMC die ik verdedigend opstelde, maar als deep lying playmaker gemiddeld 1,5 punt meer had qua belangrijke attributes. Doe dat met 5-6 spelers en je snapt dat het hele team daar gigantisch van profiteert.

Maar, zoals hierboven gezegd, winning streak = doorrammen, niet tweaken en puur genieten.
pi_92228386
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Solique het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe het loopt. Als ik echt een op win streak zit ga ik niets wijzigen of zo min mogelijk.
Idd.. Het enige waar ik zelfs in een winningstreak op let is dat ik zoveel mogelijk spelers met een conditie van onder de 90 een wedstrijd rust wil geven.
pi_92230256
1-0 voor, 1-2 achter, 3-2 winnen in 94e minuut _O_ Wat een pot!
pi_92231191
ik ga deze shit weer volgen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:06:26 #12
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92231730
Leuke TT _O- !!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_92233010
Eerste knock-out ronde EURO Cup:

Liverpool 1 - 0 Palermo
Palermo 2 - 0 Liverpool (na verlenging)

_O_

En dan Valencia loten... :')
pi_92247055
Met PSV uit tegen Ajax met 1-0 verloren. Had meer kansen en meer balbezit, maar zij scoorden..Halverwege de 2e helft pakte Pieters zijn 2e geel en 10 minuten later haalde zijn vervanger Stijn Wuytens een doorgebroken speler neer en kreeg ook rood.. toen was terugkomen haast onmogelijk.
Hierdoor slonk mijn voorsprong naar 2 punten. Een duel later weet Ajax thuis niet te winnen van NAC(0-0) en win ik met 2-1 van Vitesse. Dus na 17 duels is het gat 4 punten in het voordeel van PSV.
pi_92249613
^--- ^O^

Na 80 minuten 2-0 voorstaan in een weinig spectaculaire wedstrijd tegen Bari. Bam-bam, 2 goals in tegen in blessuretijd: 2-2.

En dat de vijandelijke coach mij dan na de wedstrijd beschuldigd van "laf defensief spelen op een gelijkspelletje" :')
pi_92251438
Allejezus, mijn wingback: 20 tackles in een wedstrijd, 20 won!
pi_92252937
speel naast met PSV ook met Barcelona, wil lekker kunnen spelen om mijn gedachten te verzetten..
Barcelona - Cluj.. wat een faalhazen..
Het staat 3-0 als Piccolo een penalty veroorzaakt in de 43e minuut. Cluj protesteert en Muresan krijgt in de 43e minuut zijn 1e gele kaart.. hij gaat nog ff door en krijgt in de 43e minuut ook zijn 2e geel.. Penalty wordt in de 44e minuut gescoord door Messi, in de 45+2e minuut scoort Messi uit wederom een penalty de 5-0..
Bij een 7-0 stand komt Cluj in de 61e minuut bij mijn doel en veroorzaakt Pique een penalty. 7-1, dit wordt nog lastig.
In het slot van het duel loop ik nog uit naar 12-1!! Messi heeft 5 goals en 4 assists(2 penalty's), Villa 5 goals en 3 assists(1 penalty).
pi_92252981
Iemand een suggestie voor een tof team ? :D Geen ploegen als Man City of Atletico, deze waren te makkelijk voor mij.
pi_92253936
Iemand een idee wanneer nieuwe patch uitkomt?
pi_92255542
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Typisch het volgende:
Iemand een suggestie voor een tof team ? :D Geen ploegen als Man City of Atletico, deze waren te makkelijk voor mij.
Ik heb veel plezier beleefd aan Espanyol voordat mijn #$&%$^@ savegame corrupted raakte. Lukte me niet om binnen 6 seizoenen kampioen te zijn, wel steeds tussen plek 7 en 3.
pi_92257406
Swansea
pi_92262076
Deze week voor het eerst een netwerkgame gespeeld, echt gaaf, hij Tottenham, ik Arsenal, zodat we dus rivalen zijn en qua geld en reputatie ongeveer hetzelfde hebben. Strijden om aankopen en natuurlijk tegen menselijke tactieken spelen is echt zoveel uitdagender :)

Spelen jullie wel eens netwerkgames?
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:06:37 #23
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92262540
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand een idee wanneer nieuwe patch uitkomt?
Ook benieuwd naar ja :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_92263285
Duel na Cluj win ik met 7-1 van Real Sociedad.. 4x Messi en 3x Villa.. Messi scoorde dus 9 goals en Villa 8 goals in 2 duels :')
pi_92264218
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik heb veel plezier beleefd aan Espanyol voordat mijn #$&%$^@ savegame corrupted raakte. Lukte me niet om binnen 6 seizoenen kampioen te zijn, wel steeds tussen plek 7 en 3.
Met realistisch inkopen in het vorige topic, bedoel ik niet gelijk de beste spelers proberen te halen. Transfer die in real ook voor zouden kunnen komen en dan bedoel ik dus niet gelijk Messi naar City halen.

Tevez kwam gisteren even terug na blessureleed van twee maanden, knalde er gelijk 5 in tegen Sunderland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')