Wat the hell is een mentrix?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
Ik ben net van school, en wat een kankerdag was dat zeg. Mijn mentrix is vandaag bevallen en heeft haar kind 'URK' genoemd. Wat bezielt deze mensen. URK
Klacht : JE NOEM T JE KIND TOCH GEEN URK?
Subklacht : Mentrix met kort pittig kapsel heeft seks en ik niet
Bonusklacht : Dimens heeft me anaal vernederd.
Toevallig, die foto kwam ik vorige week nog tegen op hyvesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Dimens het volgende:
Pics van TS;
[ afbeelding ]
Tweede meisje van links
Linkje naar haar Hyves.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef leRomein het volgende:
[..]
Toevallig, die foto kwam ik vorige week nog tegen op hyves
Wat is er mis met mijn vraag?quote:
Dank u, weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Een mentor met een verstandelijke beperking (vrouw).
Urk is op zichzelf al een bijnaamquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef Shispeed het volgende:
100% dat hij later de bijnaam ruk krijgt
Plus die geweldige exotische achternamen als Oral, Anal etc.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:28 schreef joeftw het volgende:
Over 20 jaar heten alle kinderen Turk,Jax, Mo, Bezem enz. dus geen probleem lijkt mij zo met de naam Urk, past er ook wel tussen.
En als Urk een vrouw is en Turk & Jax praten met elkaar:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:28 schreef joeftw het volgende:
Over 20 jaar heten alle kinderen Turk,Jax, Mo, Bezem enz. dus geen probleem lijkt mij zo met de naam Urk, past er ook wel tussen.
Ik noem mijn zoon Batman, De Hulk of Hoeryong. Mijn dochter Onverwacht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
ik ga mn kind ulaanbataar noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |