Ja rustig aanquote:
Inderdaad, laf om dat te gebruiken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef superworm het volgende:
Update 13:43 uur
Hevige gevechten zijn uitgebroken tussen pro- en anti-Mubarak-demonstranten. Op het Tahrir-plein is chaos uitgebroken. Twitteraars ter plaatse geven aan dat de pro's messen, zwaarden, stokken en andere wapens bij zich hebben, en begonnen met stenen gooien. Verschillende bronnen melden de eerste gewonden. Het leger grijpt niet in. Ook wordt er volgens Al Jazeera traangas gebruikt. Het lijkt erop dat Mubarak alles in het werk stelt, om de demonstratie op te breken.
dit gaat echt goed mis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef SolidArt het volgende:
Kennelijk zijn er nog een aantal duizend pro's onderweg.
Zijn die mensen betaald of zo? Waar waren ze van het weekend? Waar waren ze gisteren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef SolidArt het volgende:
Kennelijk zijn er nog een aantal duizend pro's onderweg.
So solly, no hurry intended. Vroeg het me af.quote:
tweet melde zelfs dat er ook brood werd uitgedeeld aan pro'squote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn die mensen betaald of zo? Waar waren ze van het weekend? Waar waren ze gisteren?
Dit is niet de schuld van de wereld. De demonstranten waren simpelweg te zwak om een echte revolutie te ontketenen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
Ik snap niet dat de wereld hier op deze manier bijna naar kijkt.
This time whe see it treu the fingers..
Het is op het moment overduidelijk wat er gaande is.
Veel leugens en valse handelingen van Mubarak en zijn 'agenten'
Nu is het effect des te 'beter', zo na de toespraak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn die mensen betaald of zo? Waar waren ze van het weekend? Waar waren ze gisteren?
Ik hoop het toch niet zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef SolidArt het volgende:
andy_s_64 RT @ArabRevolution: BREAKING: Police force enters Tahrir and starts attacking protesters #Egypt #Jan25
ernstig , dus toch de reden dat o.a internet het weer doetquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef superworm het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
Disgusting: @VodafoneEgypt has been sending nationalist text messages that seem pro-Mubarak. You and all other mobile operators disgust me.
quote:Breaking news: French media outlet confirms that civilian-dressed police incites violence in #Tahrir sq. crowd! #Cairo #Egypt #Jan25
Wtf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef superworm het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
Disgusting: @VodafoneEgypt has been sending nationalist text messages that seem pro-Mubarak. You and all other mobile operators disgust me.
Door Mubarak opgetrommeld uit krottenwijken en plattelandsgebieden. AJAquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |