"Je begrijpt toch wat ik bedoel?"quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeh, wut?En das een excuus?
.
dyslexiequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
"Je begrijpt toch wat ik bedoel?"
De lul-smoes van iedereen die dislexie heeft te lui is om te leren spellen.
Ik vind het erger dat ze wel weet hoe het moet en het dan expres fout schrijft.. daar kan ik even niet bijquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
"Je begrijpt toch wat ik bedoel?"
De lul-smoes van iedereen die dislexie heeft te lui is om te leren spellen.
Thnx.quote:
Dat staat er toch niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat ze wel weet hoe het moet en het dan expres fout schrijft.. daar kan ik even niet bij.
Gargantuan boobs !?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan het woord 'epic' niet meer zien.
Verzin eens wat nieuws luitjes
Die zijn gewoon lelijk!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou Huppel, ook bij LDG geen epic boobs hoor.
Ik hoor 't Chelsea Charms nog zeggen : ''only these are epic''
Yeahquote:
Ik ga mn sig en ondertitel toch echt niet veranderen hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
\quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn gewoon lelijk!!
[..]
Yeah![]()
Het mooiste vind ik nog wel dat ik al ruim een week een smile van oor tot oor heb. Geen idee hoe ik alles voor elkaar moet gaan krijgen straks maar CARE!
Ik heb een huisje![]()
MIJN flat, MIJN kamer, MIJN keuken, MIJN wc, MIJN douche. MIJN MIJN MIJN
Episch groot, lelijk en smerig jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou Huppel, ook bij LDG geen epic boobs hoor.
Ik hoor 't Chelsea Charms nog zeggen : ''only these are epic''
dan hoor je het niet op de juiste manierquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Episch wel oke?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Na even zoeken gevonden op Youtube, best wel nasty ja maar niet traumatiserend (op mijn beeldscherm dan, voor mijn neus zou ik per direct weer hetero willen zijn).quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ken je blauwe wafels? die zijn te vinden op google...
Dat heeft mijn nieuwsgierigheid wel weggekregen... ik google niks meer
Oooooooooooooohhhhhhh, die heb ik 2 keer gezien, de eerste keer nieuwsgierig, tweede keer uit leedvermaak. Ik bedoel, kom op.. Wie is er nou zo dom om een glazen pot in zn kont te duwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wilden me van de week laten googlen naar 1 guy 1 jar.
Ik durf niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |