Iets met een of andere chick van fok geloof ik die een wortel in haar kut had gestoken en er een foto van maakte. En het begrip ontharing niet echt kende, vandaar de "ontplofte molshoop".quote:
Dit maakt het alleen maar erger Qquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets met een of andere chick van fok geloof ik die een wortel in haar kut had gestoken en er een foto van maakte. En het begrip ontharing niet echt kende, vandaar de "ontplofte molshoop".
Volgens mij was het dat ongeveer.
Echt, dat Blue Waffle gebeuren is er niets bij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kon eindelijk weer rustig slapen, na al die jaren.
Ach, het rare is, alles went, als ik 1 ding "geleerd"heb via FOK! is dat niets me eigenlijk nog kan shockerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kon eindelijk weer rustig slapen, na al die jaren.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets met een of andere chick van fok geloof ik die een wortel in haar kut had gestoken en er een foto van maakte. En het begrip ontharing niet echt kende, vandaar de "ontplofte molshoop".
Volgens mij was het dat ongeveer.
So true.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het rare is, alles went, als ik 1 ding "geleerd"heb via FOK! is dat niets me eigenlijk nog kan shockeren.
I've seen it al.
Wij zouden totaal geen moeite hebben met genocidequote:
Wij zouden in 1944 zo door Auschwitz rondlopen met een "Hey, dit is net KLB"-houding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zouden totaal geen moeite hebben met genocide.
Pfffiieeeeeuwquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan gaan wij geen seks in de trein hebben!
Dat Hitler-adoratietopic was eigenlijk ook wel grappig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zouden in 1944 zo door Auschwitz rondlopen met een "Hey, dit is net KLB"-houding.
In Nagasaki zouden we vragen of die hoogtezon wat feller kon, we zijn nog niet bruin genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zouden in 1944 zo door Auschwitz rondlopen met een "Hey, dit is net KLB"-houding.
Je bedoelt net als jij zelf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt, eerst is het verdacht stil, dan gaat het over een wortel in een behaarde kut, en hopla daar zijn ''ze'' weer.
Jij hebt echt de vreemdste smaak everquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Behaarde kutten heb ik het eigenlijk wel mee gehad.
Behalve als ze okselhaar heeft.
Link!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat Hitler-adoratietopic was eigenlijk ook wel grappig.
Die Hitler? Naaah, dat was een pussy, deed geen hond kwaad. Behalve zn eigen dan. Maar toen had ie een slechte dag.quote:
Ik hoor hele slechte dingen over Jodenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Die Hitler? Naaah, dat was een pussy, deed geen hond kwaad. Behalve zn eigen dan. Maar toen had ie een slechte dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |