Ik kom er ook niet, ik schrijf alleen stukjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:54 schreef Nouk84 het volgende:
@HW; sinds wanneer redactie FP? Ik dacht dat je daar nooit kwam![]()
In het toilet niet, maar in zo'n 6 persoonscoupe op een stuk waar je anderhalf uur niet meer stopt bij een station, door de week, in een zeer rustige trein. Kun je best wel spas machen!quote:
Ik ken foksters die dat makkelijk kunnenquote:
PersoonTJE?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dan is Klutsie erbij, en dan heb ik maar oog voor 1 persoontje.
Jij teruglezer jij !quote:
Nee, bah, ik vind seks in de trein echt nasty en niet onder spass machen vallenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het toilet niet, maar in zo'n 6 persoonscoupe op een stuk waar je anderhalf uur niet meer stopt bij een station, door de week, in een zeer rustige trein. Kun je best wel spas machen!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bah, ik vind seks in de trein echt nasty en niet onder spass machen vallen
Nou vooruit, dan gaan wij geen seks in de trein hebben!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bah, ik vind seks in de trein echt nasty en niet onder spass machen vallen
Gaat het weer over Pridemeid?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken foksters die dat makkelijk kunnen.
Trust me, dat wil je NIETquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie? Doe eens een pridemeid.rar
Ik heb een flashback naar die keer dat ik vroeg wat nou telkens dat geouwehoer over een wortel in een ontplofte molshoop betekende.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie? Doe eens een pridemeid.rar
Sara raatsquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een flashback naar die keer dat ik vroeg wat nou telkens dat geouwehoer over een wortel in een ontplofte molshoop betekende.
Oh, it burns, IT BURNS!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een flashback naar die keer dat ik vroeg wat nou telkens dat geouwehoer over een wortel in een ontplofte molshoop betekende.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kon eindelijk weer rustig slapen, na al die jaren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil het er niet meer over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |