Dus vandaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is op zich best verstandig geweest
I think Halo is a pretty cool guy. eh kills aleins and doesn't afraid of anythingquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of had je het over deze kekke character?
[ afbeelding ]
Dat wist ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zat jaren eerder in The Exorcist.
dankje.. vroeg me net af of het veilig was om het geluid weer aan te zettenquote:
lolwut?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef Beach het volgende:
[..]
I think Halo is a pretty cool guy. eh kills aleins and doesn't afraid of anything
Ik heb het nou wel weer gehad met die stampmuziek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef Afroman het volgende:
kun je wildstylez-no time 2 waste draaien?
Jij bent echt een vette aansteller. En je hoeft het echt niet te melden als je mute.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje.. vroeg me net af of het veilig was om het geluid weer aan te zetten
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het nou wel weer gehad met die stampmuziek.
ipad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Myraela het volgende:
Hij bljft maar wegvallen op mijn ipad.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent echt een vette aansteller. En je hoeft het echt niet te melden als je mute.
Helpt pauzeren niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het nou wel weer gehad met die stampmuziek.
Toch ben je liev hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
klopt ben ik.. en weet ik
Geen probleem, dus het ligt aan het eipadquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Myraela het volgende:
Om 1 uur draai ik, kan je weer genietenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
klopt ben ik.. en weet ik
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:17 schreef OhLaLa het volgende:
Genieten doe je met Koelkast ..........
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Om 1 uur draai ik, kan je weer genieten
Ik kan ook wel eerst een liedje in jouw smaak draaien heurquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zal deze keer eens mijn best doen richting SBT-muziek te draaien aan het einde van dit uur.
Ik probeer het wel gewoon, is een uitdaging. Normaal draai ik tot 12, dus dit uurtje is een extraatje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan ook wel eerst een liedje in jouw smaak draaien heur
Hoef je niet aan mij aan te passen
Oke, zal mij benieuwenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik probeer het wel gewoon, is een uitdaging. Normaal draai ik tot 12, dus dit uurtje is een extraatje.
hahaha, ik ben daar ook , maar dat had je vast al gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een geweldig leuk topic
wat moet er op mijn boodschappenlijstje
Gewoon een gitaarplaat in raggen is te makkelijk he. Ik ga straks afbouwen dance > rustige gitaar en dan opbouwen, maar jij moet wel een dikke plaat klaar hebben danquote:
Altijd tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon een gitaarplaat in raggen is te makkelijk he. Ik ga straks afbouwen dance > rustige gitaar en dan opbouwen, maar jij moet wel een dikke plaat klaar hebben dan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:21 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
hahaha, ik ben daar ook , maar dat had je vast al gezien
granaatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe noem je naatje als hij ontploft?
Van FOK! gejat dus ?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die ja.. Wat is het originele nummer?
Nicequote:
Wat is daar Nederlands aan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een mama appelsapje bij The Script - Break Eathen (kutplaat, ik weet het): Op een gegeven moment zing hij "I'm falling in pieces", ik versta "I'm falling for biisex"
Jaaa spookrijders natuurlijk, die hoor je nog amper!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
Wat een heldennnummer hoor ik uit mijn speakers komen
Alleen pieces is anders en zelfs dat woord dat anders is, lijkt eropquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een mama appelsapje bij The Script - Break Eathen (kutplaat, ik weet het): Op een gegeven moment zing hij "I'm falling in pieces", ik versta "I'm falling for biisex"
BNN is een beetje het zielige zooitje bij 3fm... Allemaal ego's en dj's die denken dat ze grappig zijn. Coen Swijnenberg als uitzondering, maar hij presenteert dan weer met Sander Lantingaquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Denk het.
Ik hoorde trouwens vannacht die Rámon zijn eigen programma hebben.
I'm falling vooor biiiisex danquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is daar Nederlands aan?
Dat is dus een misheard lyric en geen Mama Appelsap
Coen een positieve uitzondering noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BNN is een beetje het zielige zooitje bij 3fm... Allemaal ego's en dj's die denken dat ze grappig zijn. Coen Swijnenberg als uitzondering, maar hij presenteert dan weer met Sander Lantinga
De Coen & Sander Show. Dat programma is ontzettend baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BNN is een beetje het zielige zooitje bij 3fm... Allemaal ego's en dj's die denken dat ze grappig zijn. Coen Swijnenberg als uitzondering, maar hij presenteert dan weer met Sander Lantinga
hier heb je dat filmpje , is wel grappigquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die ja.. Wat is het originele nummer?
Coen Swijnenberg tijdens de Graveyard Swifts in het glazen huisquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Coen een positieve uitzondering noemen![]()
Die gast is dus niet meer dan een sidekick van mister "ik ben grappig" Lantinga
Ik luister alleen maar naar eigen muziek en ONZ Radio natuurlijk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
voooooor biiiiiiiiseeexquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een heel deel Engels
Toen ben ik dus gaan slapen, hij is echt slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Coen Swijnenberg tijdens de Graveyard Swifts in het glazen huis
Ik vond Coen afgelopen SR ook serieus meevallen. Ik had zo mijn twijfels vooraf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Andersom bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk Coen beter dan Ekdom in de nacht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ben ik dus gaan slapen, hij is echt slecht.
Ekdom in de nacht was al veel beterGelukkig zonder dat aanhangseltje van hem, Veenstra, want die is ook waardeloos.
Ekdom is een held qua nachtprogramma's. Daar is ie ooit begonnen op 3FM en nog steeds op zijn best.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ben ik dus gaan slapen, hij is echt slecht.
Ekdom in de nacht was al veel beterGelukkig zonder dat aanhangseltje van hem, Veenstra, want die is ook waardeloos.
Grappige voorbeelden inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
hier heb je dat filmpje , is wel grappig
Coen draait kutmuziek (er wordt zeer duidelijk hun smaak gedraaid, ook al zijn het requests) en ik vind hem niet goed op publiek inspelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk Coen beter dan Ekdom in de nacht.
True, maar dat had net zo goed door een andere omroep gepresenteerd kunnen worden. Hun onderscheidende zou hem moeten zitten in programma's voor jongeren, Timur Open Radio en Coen & Sandershow dus...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond Coen afgelopen SR ook serieus meevallen. Ik had zo mijn twijfels vooraf.
Thats Live is trouwens ook een goed BNN programma.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze deden elke dag toch een mini Coen & Sander show. Ik heb ze allemaal overgeslagen. Sander is alleen leuk tijdens SR als hij flauwe kutgrapjes maakt bij de Mac ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True, maar dat had net zo goed door een andere omroep gepresenteerd kunnen worden. Hun onderscheidende zou hem moeten zitten in programma's voor jongeren, Timur Open Radio en Coen & Sandershow dus...
Of bij de office depot. God wat heb ik dubbel gelegen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze deden elke dag toch een mini Coen & Sander show. Ik heb ze allemaal overgeslagen. Sander is alleen leuk tijdens SR als hij flauwe kutgrapjes maakt bij de Mac ofzo
Geef ze het goede voorbeeld maarquote:
Je moet van zijn droge humor houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze deden elke dag toch een mini Coen & Sander show. Ik heb ze allemaal overgeslagen. Sander is alleen leuk tijdens SR als hij flauwe kutgrapjes maakt bij de Mac ofzo
Ik moest toch echt hard lachen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Of bij de office depot. God wat heb ik dubbel gelegen.
Ja, dat vond ik dus ook zielig en toen zette ik de radio zo snel mogelijk uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is niet droog, het is echt ècht megaflauw. Zelfs Scary Movie is nog hoog niveau bij Lantinga zijn humor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Je moet van zijn droge humor houden.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pas op he, het is Freddie.
Ik heb er altijd ruzie om met een fan
Draai een liedje van AC/DC ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alleen een gat van 3 minuten en ik ken amper titels
Ik heb ook altijd Freddy gedacht. Nouja, weer iets geleerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pas op he, het is Freddie.
Ik heb er altijd ruzie om met een fan
Dat trek ik ècht nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Draai een liedje van AC/DC ofzo
Dat is jou mening. Hij is gewoon zichzelf en BNN wil er geld voor betalen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is niet droog, het is echt ècht megaflauw. Zelfs Scary Movie is nog hoog niveau bij Lantinga zijn humor.
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Moet je nu een lolly?
Nee ik deed mijn hand voor mijn mond en smeerde het af aan mijn shirt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik soms ook wel. Heb je nu spetters op je monitor?
Dat zijn humor puur flauw is is geen mening hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Hij is gewoon zichzelf en BNN wil er geld voor betalen.
Dat heb je dan netjes opgelost.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee ik deed mijn hand voor mijn mond en smeerde het af aan mijn shirt.
QFTquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zijn humor puur flauw is is geen mening hoor.
In een plantenbak gaan zitten en roepen Sander Plantinga vind ik niet bepaald een goed doordachte grap. Het was grappig, maar flauw, erg flauw.
En die scanner grapjes. Scantastic.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In een plantenbak gaan zitten en roepen Sander Plantinga vind ik niet bepaald een goed doordachte grap. Het was grappig, maar flauw, erg flauw.
Ook flauw maar wat heb ik daarom gelachenquote:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb in de scheur gelegen en met name bij de Macdonalds. Net als vorig jaar in de Jumbo met Fillemon.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie waren die 2 klusjesmannen ofzo van serious request?
Leken wel 2 mongolen ontsnapt uit het opvangtehuis
Lantinga en nog 1 dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie waren die 2 klusjesmannen ofzo van serious request?
Leken wel 2 mongolen ontsnapt uit het opvangtehuis
Ik zeg ook niet dat het hoogstaand is, maar juist dat belachelijke gemakkelijke en laagvloerse maakt het zo grappig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb in de scheur gelegen en met name bij de Macdonalds. Net als vorig jaar in de Jumbo met Fillemon.
Maar je moet niet zeggen dat het hoogstaande humor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Driepink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ramon toch?quote:
Was ook meer richting Crimiclown, die zegt dat het "mijn mening" is dat het flauwe humor is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het hoogstaand is, maar juist dat belachelijke gemakkelijke en laagvloerse maakt het zo grappig.
Ik vind het ook flauw maar humor blijft subjectief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:49 schreef Driepink het volgende:
nou dan lekker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:51 schreef JJH het volgende:
Denk jij dat je Steve Miller Bent?Wil jij dat ik Fo kus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil jij dat ik Fo kus?Pics van FoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil jij dat ik Fo kus?Hocus Pocus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:
Zeker ook in dit topic laten posten.. Dat wordt weer episch. KKJ met vriendinquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaargh vriendin wil haar laptop niet ophalen....
vind dat ze dat gewoon moet doen, kan ze ook fokken
Toen mijn vader dit hoorde zei hij ook dat hij dit op vinyl heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had geen tijd voor het origineel, die heb ik op vinyl. Focus vind ik
Ik heb het vanwege Bassie & Adriaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toen mijn vader dit hoorde zei hij ook dat hij dit op vinyl heeft
Echt badass
Op vinyl BAMFquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toen mijn vader dit hoorde zei hij ook dat hij dit op vinyl heeft
Echt badass
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zeker ook in dit topic laten posten.. Dat wordt weer episch. KKJ met vriendin
Doe ik nooitquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom op patje, niet zo stijfjes doen.
Wat is dat voor 'n vuige sjaak afhaak?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze wil niet.. godver... zegt telkens.. volgende keer, volgende keer. bha
waar is ze bang voor dan ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze wil niet.. godver... zegt telkens.. volgende keer, volgende keer. bha
Klik tuut tuut tuut tuutquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het vanwege Bassie & Adriaan![]()
Die hebben ook nummers van Focus gebruikt, maar het hele album is top
SNUFquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vrijdag neemt ze haar laptop mee
![]()
samen naar snuf luisteren
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan deze intro op expert, ik ga even snijden brb
te veel gedoe.. enzo.. en met een uur moet ik naar stage dus dan vind ze het teveel moeitequote:
ik ga niet verder dan mediumquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan deze intro op expert, ik ga even snijden brb
Ich bin dabei. Hoe heet je vriendin op fok? Of moet ze het nog aanmaken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vrijdag neemt ze haar laptop mee
![]()
samen naar snuf luisteren
We hebben gister dingen voor hem ingesproken.. moeten we natuurlijk wel ff luisteren vrijdagquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kon ik wel, nu niet meer denk ik, maar die intro foutloos vond ik al een hele prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Moet nog aanmaken.. Ideen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ich bin dabei. Hoe heet je vriendin op fok? Of moet ze het nog aanmaken?
Ik genreer richting Toon zodat hij niet in een gat valt van dance > gitaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef Crimyclown het volgende:
Ik dacht dat Koelkast geen gitaarnummers speelde.
Ja maar als ik een half uurtje heb is dat te kort om van hardstyle naar bijvoorbeeld gitaar te gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik genreer richting Toon zodat hij niet in een gat valt van dance > gitaar.
Zo moet iedereen het eigenlijk doen.
Dat is wel waarquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kon ik wel, nu niet meer denk ik, maar die intro foutloos vond ik al een hele prestatie
Dan moet je je niet voor een gitaarprogramma programmerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar als ik een half uurtje heb is dat te kort om van hardstyle naar bijvoorbeeld gitaar te gaan.
Ehm.. Niet zo neequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Moet nog aanmaken.. Ideen?
Aardigquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik genreer richting Toon zodat hij niet in een gat valt van dance > gitaar.
Zo moet iedereen het eigenlijk doen.
quote:
Gelukkig voor mij komt Mash_ na mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je je niet voor een gitaarprogramma programmeren
Maar ik zit met tijden enzo en Paul is meestal na mij dus dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je je niet voor een gitaarprogramma programmeren
Beste gitarist ooit, Eric Johnsonquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Teeeering, die gitaarsolo. I jizzed
Die switch is vaak mis, dan moet je even reconnecten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin al met een buffer die op hol slaat
Nu doet ie het wel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die switch is vaak mis, dan moet je even reconnecten.
Zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nou Toon, gespreid bedje dacht ik zo
Ja, lijkt wel een beetjequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Die stem van de zanger doet me een beetje denken aan die van Iron Maiden. Of ben ik nou gek?
quote:
Had ik vorig jaar kaartjes voor gewonnenquote:
Wat heeft een elfenfair in hemelsnaam te maken met politiek? Wat een stel kneuzenquote:
Ben je nu ook een elfje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar kaartjes voor gewonnen![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel een beetje
Maar dit is Yngwie Malmsteen
Nou, vertelquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
we hebben een naam bedacht
Niet?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijkMaar het klinkt zeker lekker
straks incl foto... ff foto uploaden ... lappie is traaaaaaaaaagquote:
Net even zijn wikipedia zooi doorgelezen. Hij is inderdaad vrij bekend. Nu schaam ik me echtquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet?!![]()
Hij is een van de bekenste gitaristen in de wereld man
Nou, tot zo dan vriendin van KKJquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
straks incl foto... ff foto uploaden ... lappie is traaaaaaaaaag
matroesjka ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
straks incl foto... ff foto uploaden ... lappie is traaaaaaaaaag
Kan gebeuren hoor, ik ken ook niet allesquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Net even zijn wikipedia zooi doorgelezen. Hij is inderdaad vrij bekend. Nu schaam ik me echt![]()
Oke, dat vind ik ook vrij vreemd. Je kende toch al wel paradise to the dashboard light?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan gebeuren hoor, ik ken ook niet alles
Ik werd ook vreemd aangekeken toen ik zei dat ik Meat Loaf niet kende
Het liedje wel, maar niet qua titelquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dat vind ik ook vrij vreemd. Je kende toch al wel paradise to the dashboard light?
Ja oke, heb ik ook vaak inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het liedje wel, maar niet qua titel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel u voor :
Rietjesterreur ( als de nick nog vrij is )
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je nu ook een elfje?
wij zien um wel..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Rietjesterreur
plaatje is niet te zien![]()
Plaatje is wel te zien hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij zien um wel..
zet hem wel ff in mijn fobo
Vaag.. nouja, dan zien we het zo welquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij zien um wel..
zet hem wel ff in mijn fobo
Dan ligt het echt aan mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Plaatje is wel te zien hoor
Lijkt mij dat je je eigen tekst dan amper nog kan lezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij hebt em op groen staan. Ik op donkerblauw
Ik ook blauwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zing mee hoorquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom deed niemand dat nou bij mij..
Ik paars en de TS is blauwquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
LOL.. niet zo donkerblauw. Iets donkerder van normaal, drolliequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je je eigen tekst dan amper nog kan lezen
She wants sex!!quote:
Is ook een leuken vriendinnekequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef OhLaLa het volgende:
Leuke foto Knetter van je vriendinneke
Top meidquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vrijdag samen fokken
heb dr zin in!
Wat als je verkracht wil worden? Wow, dan ben je wel echt een hoerquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja no shit, maar om geraped te worden lijkt me nou ook niet zo'n pretje
Lesbian porn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vrijdag samen fokken
heb dr zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |