Oh heerlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
Godver, het lijkt hier wel een vrieskist in huis.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb hem al, dus hoef hem niet te kopen
Hoef alleen nog maar te geven aan je dan
ja het aangrijppunt raak je aan gewend... die is bij mijn wagens allemaal anders... rij ik een dag vind ik de ene weer normaal, tot ik in de ander stap..quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat eerste, maar dat andere kan ook wel kloppen, dat valt mij alleen niet op, ben ik ms inmiddels aan gewend? Hij slipt wel minder dan eerst voor mijn gevoel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
ja het aangrijppunt raak je aan gewend... die is bij mijn wagens allemaal anders... rij ik een dag vind ik de ene weer normaal, tot ik in de ander stap..
slippen is ook afhankelijk van de warmte, rij je de hele dag door amsterdam gaat ie eerder slippen dan bv op de snelweg.... Maar als ie nog steeds af en toe slipt dan kan je uitgaan van wat die monteur net zei
Wil ik weten wat voor smerigs je er voor terug wilt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik heb hem alweer meer dan een jaar, dus word wel weer eens tijd voor wat anders.
shit happensquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heuj, wat een fijn vooruitzicht!
Goh wat denk je weer lekker positief over me.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil ik weten wat voor smerigs je er voor terug wilt?
Je bent een man, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh wat denk je weer lekker positief over me.
laat maar...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh, Rival, hoe zou jij dat anders zeggen dan?
En jij een vrouw, 1+1=2 ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent een man, dat zegt al genoeg.
quote:
Ik haal m er voor je uit !quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Zit ik ineens wéér met het Nijntje liedje in mijn hoofd
Dus wij mannen zullen altijd alleen maar dingen doen om er zelf beter van te worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent een man, dat zegt al genoeg.
quote:
Hij zat er net zo lekker in!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |