Klootzakken zijn het. Ik ben het iig niet.quote:
#92214499quote:
Ik zorg dat ik nu n mooie lijst hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:33 schreef JaimyLee het volgende:
Tot hoeveel producten ga je eigenlijk?
En hoelaat komen de pics?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:37 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik nu n mooie lijst heb
Maak ik na m'n werk wel n topic waarin de triple bepaalt wat het hele lijstje wordt. Dubbeltjes, trippeltjes en kwartjes bepalen nu de producten
Ja idd, scheelde maar 1 postquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:38 schreef Berenklem het volgende:
[..]
je had bijna een triple gek
beenham
Zodra de triple heeft bepaald wat t hele lijstje wordt, pak ik mn jas en ga ik de spullen halenquote:
DING DING DING DING DING DING DINGquote:
Is trouwens gewoon een dubbel hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef JaimyLee het volgende:
Als je een escape wil gebruiken voor de spinazie mag dit ook hoor
[ afbeelding ]
Ik ben altijd een winnaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Aambeienkweker het volgende:
Op dit moment is JaimyLee de grote winnaar van dit topic
Kom op medebaggeraars, zorg voor een paar mooie getallen!
Theeworst
Trippel 3quote:
#92215511quote:
KUT KUT KUT 3 TE LAATquote:
Deze zat er 1 bovenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:02 schreef Tinos85 het volgende:
Hoeveel scheelt het? Kan het niet checken op m'n mobiel
Pringels paprika
Auwie.... 666 gemist mop..quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:02 schreef Tinos85 het volgende:
Hoeveel scheelt het? Kan het niet checken op m'n mobiel
Pringels paprika
Debbulquote:
dubbel; witte boterhammenquote:
weer net 1 naast de trippelquote:
Verdommequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:07 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Auwie.... 666 gemist mop..
dubbelquote:
en blauwe kaasquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef JaimyLee het volgende:
Dit moet nog bij de OP:
Witte chocolade
witte pistoletjes
6-pack grolsch
Staat er alquote:
Die staat er toch al?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:09 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
weer net 1 naast de trippel
6-pack grolsch
Een kratje staat er al hahaha nu nog de sixpackquote:
Dus topic vol = lijstje vol? okquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef Aambeienkweker het volgende:
Als die topic vol is maak ik t hele lijstje klaar.
Ik moet ff doorwerken
Gefeliciteerd! 6666quote:
triple getquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:28 schreef Aambeienkweker het volgende:
Trippers en kwatters zijn bazen
DUBELLLLLLLLLLLLLquote:
888quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |