Curly Suequote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef Grimace het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een film gezien die ging over een vader en een dochter.
Die man had geen baan meer en zwierf met zijn kleine dochtertje (van 9 jaar ong.) over straat.
Hij leert dat meisje om spullen te jatten en ze halen samen ook gratis eten uit restaurants ofzo. Ik geloof dat ze toen betrapt werden door een rijke vrouw en die neemt ze in huis. Daarna leven ze nog lang en gelukkig..
Weet iemand hoe die film heet?
Curly Sue?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef Grimace het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een film gezien die ging over een vader en een dochter.
Die man had geen baan meer en zwierf met zijn kleine dochtertje (van 9 jaar ong.) over straat.
Hij leert dat meisje om spullen te jatten en ze halen samen ook gratis eten uit restaurants ofzo. Ik geloof dat ze toen betrapt werden door een rijke vrouw en die neemt ze in huis. Daarna leven ze nog lang en gelukkig..
Weet iemand hoe die film heet?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:47 schreef picodealion het volgende:
Ha volk,
Ik zoek de titel van een film die ik (denk ik) een jaar of 5/6 geleden in het filmhuis heb gezien. Ik weet er niet veel meer van, maar het ging over een westers jongetje dat om de een of andere reden naar Marokko gaat. Hij wordt daar vrienden met een Marokkaans jochie dat onder andere super mario naspeelt door koffers neer te zetten en er overheen te springen, en op een bepaald moment zijn been breekt waarbij je het bot echt door z'n vlees ziet steken.
Iemand die weet waar ik het over heb?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef loecje het volgende:
ik zoek een tv-programma waarbij het saxofoon gedeelte van dire straits- your latest trick in voor komt.
mijn vriend en ik hebben beide het idee dat we het herkennen van een kinder programma/-tekenfilm. waarschijnlijk als intro omdat we het beide herinneren. maar welke?
Sam Andersonquote:Op maandag 7 februari 2011 15:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Howard Hesseman
[ afbeelding ]
Doet me denken aan een acteur die voorheen volgens mij een schoolhoofd speelde in een comedy serie. Of hij een schoolhoofd is weet ik niet zeker ik weet wel zeker dat hij in een comedy speelde.
Volgens mij zat hij later ook nog in Lost, maar dat weet ik niet zeker.
Iemand een idee?
quote:
Thanx. Ik was hier al lang naar op zoek. Ik zag hem toen in een voorstukje van Lost. Die Comedyserie is dan waarschijnlijk Growing Pains.quote:
Critters 2quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:14 schreef wc-eend het volgende:
Hey Jongens,
Ik zoek een film over een stelletje buitenaardse wezens dat naar de aarde komt en in het begin van de film moeten ze een menselijke gedaante aannemen.
Een van de wezens kan niet kiezen en krijgt een playboy in zijn handen en transformeert dan in een playmate...
De film komt uit de jaren 70.. iemand een idee?
Ik heb de afbeelding op mijn computer staan, voor het geval er weer tieten geplaatst moeten worden in Fok! Movie Trivia.quote:
'No Meals On Wheels' ~ Season 5 Episode 14quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Toempf het volgende:
Ik ben op zoek naar een aflevering van Family Guy, Peter zit tv te kijken naar het openingslied van een tv-serie maar dat gaat echt bijna 2 minuten door waarna hij kwaad wegloopt. Ik heb echt dubbel gelegen om dat stuk en zou het graag nog een keer willen zien. Alvast bedankt
Jij bent m'n held.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
'No Meals On Wheels' ~ Season 5 Episode 14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |