Een kikker in een ijsblokje.... hmmmmquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Ben op zoek naar de titel van een film waarin dit voorkomt, ik wist het maar ben het kwijt.
Medabotsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kent iemand die serie nog van vroeger, ook japans. Soort van pokemon/digimon alleen dan met robots. de hoofdpersoon is een beetje de leeftijd van die ash van pokémon. En ze laten die robots tegen elkaar vechten a lá pokémon of Digimon. Alleen deze robots kunnen raketten en dergelijke afschieten. Het was vroeger op kindernet geloof ik.
Eigenlijk dus gewoon een pokémon maar dan met robots. Herkent iemand dat?
Oh en het waren robots ter grootte van de mensen die daar rondliepen. Geen gigantische robots a la transformers dus.
Practical Magic?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:57 schreef Laura_ het volgende:
hooi!
ik ben op zoek naar een film, dat gaat over(ik geloof) drie of twee vrouwen die een soort vloek over zich hebben, dat ze niet verliefd mogen worden op een man. of juist andersom, want anders gaan die mannen dood. iemand enig idee waar ik het over heb?
Tucker & Dale vs Evilquote:Op zondag 27 maart 2011 10:21 schreef travelman het volgende:
Groep jongeren gaan het bos in en komen steeds per ongeluk om het leven; ze denken, dat 2 vage gasten achter ze aan zitten. Amerikaanse film volgens mij, kan niet op de naam komen!!! Iemand?!?
Scare Tacticsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef ruudblack het volgende:
Ik zoek een serie die een paar jaar geleden op veronica was, het ging erom dat mensen wraak namen op vrienden door ze iets engs mee te laten maken, de presentator was soms een man en soms een vrouw.
Thanksquote:
Dat moet wel Last Tango in Paris zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:45 schreef Dinus het volgende:
En ook ik zoek een film![]()
Iemand vertelde me erover, ik heb de film zelf nog nooit gezien.
Het zou een franse film zijn, over een man en een vrouw die iedere week sex hebben in een hotel oid, ze weten elkaars naam niet eens.
Dan begint het fout te gaan, de man wil weten hoe de vrouw heet, en achtervolgt haar naar haar huis.
Dit is helaas alles wat ik weet, maar hier zitten de kenners........... toch?
Dat bedoel ik ook. Ik had blijkbaar het Engelse woord in mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ze had een argument met haar opa?
Ik gebruik altijd argumenten om woordenwisselingen te beslechten.
Ik kan me die ook herinneren, was dat niet gewoon Madelief, Krassen in het Tafelblad?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik zoek de titel van een Nederlandse tv-serie die begin jaren '90 werd uitgezonden. Het concept was dat een meisje - ik geloof op haar fiets - op bezoek ging bij haar opa. Die opa vertelde dan altijd een verhaal. Die opa woonde geloof ik nogal landelijk, maar dat weet ik niet meer zeker. Het meisje was nogal bijdehand en had vaak een argument met haar opa.
Iemand?
Nee volgens mij niet. Het meisje was wel wat ouder dan het meisje in Madelief, meer een puber.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik kan me die ook herinneren, was dat niet gewoon Madelief, Krassen in het Tafelblad?
Ik vermoed dat je "Help" bedoelt, al klopt dat niet met alles wat je schrijft. Het meisje is inderdaad een jaar of dertien (lichtblond haar, staartje), maar de man (eerst Eric van der Donk, daarna John Leddy) is niet haar opa, maar een man bij wie ze de krant bezorgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Het meisje was wel wat ouder dan het meisje in Madelief, meer een puber.
Yup, that's it! Ik wilde er nog bijzetten dat die opa (wat blijkbaar dus niet haar opa is) in een molen woonde, maar dat wist ik niet meer zeker. Bedankt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:01 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je "Help" bedoelt, al klopt dat niet met alles wat je schrijft. Het meisje is inderdaad een jaar of dertien (lichtblond haar, staartje), maar de man (eerst Eric van der Donk, daarna John Leddy) is niet haar opa, maar een man bij wie ze de krant bezorgt.
De man, die in een molen woont in een omgeving die er uitziet als Waterland, is journalist en vertelt aan haar iets over een stuk dat hij geschreven heeft. Dat wordt dan in het "midden" van de aflevering, als je begrijpt wat ik bedoel, nagespeeld door andere acteurs.
Zie Help, al staat daar niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |