abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92211843
Oh god, ik ben er in gestonken. 28 wasbeurten houdbaar. Toen ik twee flesjes moest mengen had er een belletje moeten gaan rinkelen. Maar nee, ik was depressief, relatie was net uit en ik moest gewoon iets veranderen. De verpakking zei nog 'Twijfelt u tussen twee tinten? Kies dan altijd de lichtste.' Ik koos de donkerste, donker bruin wel te verstaan. De tint voor zwart. Het moest 20 minuten inwerken, ik liet het 15 minuten inwerken, want ik voelde wel nattigheid. Na het drogen zag ik er uit als een fucking emo.

Foto's ter leedvermaak:

Voor, ik ben dat kleine meisje links onder in de hoek en nee de foto is niet charmant, maar wel degene waarop mijn haarkleur het beste te zien is:

Na, ja ik kijk blij, maar ik huil van binnen, kwaliteit is kut in het echt is het nog iets donkerder met een beetje een rode gloed:

Nu de vraag: Hoe krijg ik het zo snel mogelijk vervaagd? Ik realiseer me dat ik het er niet volledig uit ga krijgen, maar dit is wel wat te veel van het goede. Head and Shoulders schijnt te werken, er zijn doekjes ofzo te krijgen bij de drogist? Talkpoeder in je haar strooien en dan mousse erin en föhnen las ik ergens. En nee, ik ga het niet ontkleuren en een andere kleur verven. Dat is slecht voor mijn haar en ik wil het niet nog meer leed aandoen. En op zich vind ik het niet erg als het wat donkerder blijft, maar dit is iets te veel van het goede.

Tips? Of ben ik gedoemd tot snijden en screamcore?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_92211903
Je bent gedoemd tot snijden en screamcore 14.gif.

Ik denk dat je gewoon even naar een kapper moet gaan en het uitleggen.
ijs_beer fan!
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:14:44 #3
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_92211995
Gewoon elke dag 5x achter elkaar wassen met Head and Shoulders.
Dat helpt het beste.
Omdat je zegt dat er al een rode gloed in zit, kan het wel zijn dat je deze meer te zien krijgt, maar je haar word wel lichter.

Maar omdat je die 2 flesjes moet mengen, het is gewoon verf hoor.
Dus die moet eruit groeien. Zit je mooi mee.

Maar eigenlijk vind ik het niet zo slecht staan ;)
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:15:24 #4
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_92212014
Haha, ik ga je uitlachen terwijl ik naar je profiel op Vampirefreaks kijk. :D

Als ik jou was zal ik je haar extra goed wassen en je tijd uitzitten. :P
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:25:31 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92212341
lol mams heeft van de week ook iets gekocht met zoveel wasbeurten en ze moest het mengen.
Kan ik dubbel lachen :')

Je haar wassen met menthol of antiroos shampoo daar vervaagd het van maar ziet er ook uit alsof je stof op je hoofd hebt, wordt heel doffig.

En daarom zou ik het wel laten ontkleuren voor een keertje en daarna je haar heel goed verzorgen.
Alsof antiroos shampoo's goed zijn.
pi_92212419
Ik zag dit

en schrok :'(
pi_92212657
Maar ik hou niet van screamcore.. ;( Het laat mijn trommelvliezen zweren.

Niemand bekend met die kleurverwijderdoekjes?

En wat betreft de dofheid na het wassen met antiroos, dat valt wel op te heffen met een spoeling. Laatst, 3 weken geleden, had ik ook een spoeling voor 8 wasbeurten. Dat is er wel uitgegaan. En het deed wat het moest doen, glans brengen en een vleugje kleur. Dus ik ben sowieso van plan om dat er telkens op te smeren tegen de uitgroei die zeker gaat komen en dan kan ik het gedurende de komende 3 jaar rustig laten uitgroeien. Had ik nu maar een kort pittig kapsel, dan was ik er zo vanaf..

En ik vind alleen plaatjes van katten, honden en koeien op wasbeurten.jpg.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:18:52 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_92218774
Ga naar de kapper.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_92218804
ja idd naar de kapper.
of was je haar een aantal keer met head and shoulders, maar daarvan is niks gegarandeerd natuurlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:38:45 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92230052
Ik heb echt nog nooit gehoord van kleurverwijderdoekjes. Google leverde ook niks op, behalve wasmachinedoekjes :').

Anyway, TS, geduld is een schone zaak. Succes.
En anders naar de kapper, die kan je altijd het beste adviseren.
pi_92230871
Kapper gebeld, wassen met head&shoulders. De kleur die het na 10 keer wassen heeft is de permanente kleur. Ze verwacht niet dat het lichter wordt dan chocolade bruin. De komende 3 jaar, want ik heb tering lang haar, zit ik dus vast aan kleurspoelingen. Faal. :')
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:57:47 #12
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_92235695
Misschien toch maar laten ontkleuren en iets wat je eigen kleur benadert erin laten zetten bij de kapper? Het is alleen jammer dat ze er zo'n shitload hoeveelheid geld voor vragen.

Sterkte TS.
  woensdag 2 februari 2011 @ 18:37:30 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92236019
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Rebubbled het volgende:
Kapper gebeld, wassen met head&shoulders. De kleur die het na 10 keer wassen heeft is de permanente kleur. Ze verwacht niet dat het lichter wordt dan chocolade bruin. De komende 3 jaar, want ik heb tering lang haar, zit ik dus vast aan kleurspoelingen. Faal. :')
Gewoon over een week of 6 laten kleuren door de kapper. Is uiteindelijk een goedkopere oplossing dan maandelijks een kleurspoeling.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:47:34 #15
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_92239655
En je had zo'n mooie glans op je haar. *)

Nee ik heb dat ook wel eens maar hoe vaker dat je ze was hoe lichter ze worden.
Je wilt ze niet verven he? Je kunt er wel een paar blonde high lights in doen..

Dat breekt af..
What is meant to be, will be.
pi_92240037
Misschien is Colour B4 nog een idee. Voor zover ik begrepen heb is dit niet zo erg slecht voor je haar, in tegenstelling tot het echte ontkleuren. Heb er goede dingen over gelezen iig. Is wel op ebay te vinden. Maar of het goed gaat werken weet je natuurlijk niet zeker..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:02:13 #17
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_92244204
Gooi er witten banen doorheen! true black metal! \m/
Ja, behalve soms.
pi_92244706
Toch blijf je een lekker wijf :@
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:17:12 #19
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_92245256
Zo lelijk vind ik het eigenlijk niet geworden TS
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:10:41 #20
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_92264016
Goh dat je dat lange haar met 1 verpakking hebt geverft en nog gelukt is ook, daar sta ik eigenlijk van te kijken ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_92273751
Ik heb het nummer op de verpakking gebeld. Ik krijg nu shampoo en conditioner van L'Oréal om het leed te verzachten. Verder is hun tip om antiroos in het droge haar te smeren, omwikkelen met aluminiumfolie en een handdoek. 20 min laten zitten. Dit 10 dagen herhalen. Kleur die het dan is die blijft. Als dat me dan nog niet bevalt ga ik met een stapel foto's en een pluk haar uit mijn borstel naar de kapper. :')
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:52:58 #22
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_92289366
Zover ik kan zien op de foto vind ik het je echt niet slecht staan.
Maar het is je eigen gevoel natuurlijk.
Wel een mooie afhandeling van Loreal om je dat toe te sturen. Vind ik wel heel netjes.
Rayen 2½ jaar!
pi_92301929
Ik vond het ook heel netjes van ze. Het had zeker niet gehoeven, het was mijn eigen domme fout en dat heb ik haar ook eerlijk gezegd. Ze bood het zelf aan. Echt heel vriendelijk.

Ik kom oorspronkelijk uit Schotland, dus heb zojuist mijn nichtje naar Boots gestuurd voor een pakje Colour B4. :D Ik zal een update plaatsen als ik hem binnen heb en het heb gebruikt. Erger zal het niet worden en anders is dat een mooi moment voor de kapper. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')