Oh god, ik ben er in gestonken. 28 wasbeurten houdbaar. Toen ik twee flesjes moest mengen had er een belletje moeten gaan rinkelen. Maar nee, ik was depressief, relatie was net uit en ik moest gewoon iets veranderen. De verpakking zei nog 'Twijfelt u tussen twee tinten? Kies dan altijd de lichtste.' Ik koos de donkerste, donker bruin wel te verstaan. De tint voor zwart. Het moest 20 minuten inwerken, ik liet het 15 minuten inwerken, want ik voelde wel nattigheid. Na het drogen zag ik er uit als een fucking emo.
Foto's ter leedvermaak:
Voor, ik ben dat kleine meisje links onder in de hoek en nee de foto is niet charmant, maar wel degene waarop mijn haarkleur het beste te zien is:
![2zi9buq.jpg]()
Na, ja ik kijk blij, maar ik huil van binnen, kwaliteit is kut in het echt is het nog iets donkerder met een beetje een rode gloed:
![242id1d.jpg]()
Nu de vraag: Hoe krijg ik het zo snel mogelijk vervaagd? Ik realiseer me dat ik het er niet volledig uit ga krijgen, maar dit is wel wat te veel van het goede. Head and Shoulders schijnt te werken, er zijn doekjes ofzo te krijgen bij de drogist? Talkpoeder in je haar strooien en dan mousse erin en föhnen las ik ergens. En nee, ik ga het niet ontkleuren en een andere kleur verven. Dat is slecht voor mijn haar en ik wil het niet nog meer leed aandoen. En op zich vind ik het niet erg als het wat donkerder blijft, maar dit is iets te veel van het goede.
Tips? Of ben ik gedoemd tot snijden en screamcore?