Neen, geen Aladdin, sowieso geen Disney.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef Sands het volgende:
1=Aladdin?
Maar wat doe je dan voor werk als je naar persvoorstellingen en dergelijke gaat
Je bent alleen de actuele stand vergetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef Patch het volgende:
Nieuw topic aanmaken is makkelijker en sneller geworden, jippie !
Er staat niet dat ik de actuele stand moet postenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef DragonFodder het volgende:
Patch, bij het openen van een nieuwe thread ook graag even de actuele stand vermelden. Lees anders ook effe de OP.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef DragonFodder het volgende:
Lord of the rings: the fellowship of the ring?
Geen tekenfilms in de top 3, wel in de top 5quote:
Ja, die is handig idd. Maar dan is het lang geleden dat je voor het laatst een nieuw deel opende, is nl. al een tijdje zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Er staat niet dat ik de actuele stand moet posten
Maarre, ik was nogal verrast door de functie 'open een nieuw deel'
quote:
quote:
quote:
1 x teveel gezienquote:
Bean inderdaad op nr. 2quote:
Met alle aanwijzingen is het een film trivia vraag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:38 schreef DragonFodder het volgende:
Is trouwens meer een Patch trivia vraag dan een Film trivia vraag
Meen je dat nou? Ik had eigenlijk gehoopt me onderhand wel bewezen te hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:41 schreef Patch het volgende:
En ik probeer gewoon zoveel mogelijk niet opzoekbare vragen te stellen omdat jullie Boppers allemaal niet te vertrouwen zijn !
Een reputatie krijg je sneller, dan dat je ervan afkomt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik had eigenlijk gehoopt me onderhand wel bewezen te hebben.
cool! zat katja in maar die was erna en Medea maar dat was een serie en ook erna.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Desdemona het volgende:
had hij niet nog een film met katja gemaakt? Interview was geloof ik de tweede...??
Edit: ik heb de se van "als je begrijpt wat ik bedoel" en "the goonies". Mensen ga je schamen!Het is een beetje als niet weten dat jaws over een haai gaat...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef The_Substitute het volgende:
Plaatje = de pijnbank![]()
Die anderen
Ik wist alleen dat interview een amerikaanse remake had gekregen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Tem het volgende:
nog 1!
Kom op jongens, beetje linkse hobby's zoals literatuur en Nederlandse cultuur.
Die andere remake was Blind Date!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:00 schreef Desdemona het volgende:
terug naar oegstgeest![]()
De perzik van onsterfelijkheid
Turks fruit - die was van Paul verhoeven natuurlijk...![]()
Meer wolkersboeken staan niet in mn kast
Dat is niet leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:30 schreef Baszh het volgende:
Die 2e verraad zichzelf als je er met je muis overheen gaat.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Hulkio het volgende:
Acteur is dhr. Depp volgens mij.Weet alleen de derde film niet zeker.
1. Whats eating Gilbert Grape![]()
2. Edward Scissorhands![]()
3. Cry Baby?![]()
1. Dopey -quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Baszh het volgende:
Dopey, Bashful, Grumpy, Sneezy, Sleepy, Doc .. en....damnit
Nederlandse ben ik allemaal vergeten
Dopey was echt stom, maar ik weet niet meer, godv...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef Patch het volgende:
[..]
1. Dopey -
2. Bashful -
3. Grumpy - Grumpie
4. Sneezy - Niezel
5. Sleepy - Dommel
6. Doc - Doc
7. Happy - Giegel
Nee, het was vager.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef DragonFodder het volgende:
Was Dopey niet Gompie of zoiets?
Patch +1quote:
Flitspaal +1quote:
Jhonny44 +1quote:
Idemquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef Tem het volgende:
Ik kom wel weer eens kijken wanneer er films na 1573 zijn.
Flitspaal +1quote:
Als het klopt, is dit toch ook wel goed?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Sands het volgende:
Fatty was toch zijn nickname?ik weet de voornaam even niet lol
Naja zal goed genoeg moeten zijn jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het klopt, is dit toch ook wel goed?
Cher noemen we toch ook Cher en niet Cherilyn Sarkisian La Piere.
Ik hoop dat Fatty goed is. Was puur op de foto en de vorige vraag gebaseerd.
quote:Moon River, wider than a mile,
I'm crossing you in style some day.
Oh, dream maker, you heart breaker,
wherever you're going I'm going your way.
Two drifters off to see the world.
There's such a lot of world to see.
We're after the same rainbow's end--
waiting 'round the bend,
my huckleberry friend,
Moon River and me.
wyccie +1quote:
Je was toch zeker van je zaakquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef wyccie het volgende:
Oh, bedenk me nu dat ik eigenlijk nog helemaal geen nieuwe vraag mag stellen aangezien Flitspaal helemaal niet heeft gezegd dat hij weg is.![]()
Maar jouw antwoord is niet goed, DF.
Ik heb een klein vermoedenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
Dan gooi ik er alvast een vraag in:
Wie speelt de ietwat aparte buurman van de hoofdpersoon van de film waarin het volgende voorkomt?
[..]
1961quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef Sands het volgende:
Ik heb een klein vermoedenKomt de film uit de jare 60?
quote:
Yes.quote:
Recente filmvragen zijn te simpelquote:
Was wel geniaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef lamers het volgende:
Grindhouse was alleen een trailer dus die tel ik niet mee en de rest is van voor 2000
quote:
DragonFodder +1quote:
Ik zag het al bij The Happeningquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
Mark Wahlberg it is. Was het TLB die het makkelijk maakte?
FF1 +1
Tja...quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is de enige "western" die heb gezien
Oja oepsquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tombstone? Die is zelfs minder oud...
Alleen in het geval van Space Jam telt ie welquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:50 schreef Sands het volgende:
Michael Jordan in Space Jam?telt zeker niet
Aaah ok op die manierquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:52 schreef Dopekoe het volgende:
Als je gezegd had Lance Armstrong in Dodgeball had ik hem fout gerekend maar Jordan speelt echt de hoofdrol in Spacejam dus ja, nog 4 te gaan
Omdat ik as usual 3 seconden te laat benquote:
21 secondenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik as usual 3 seconden te laat ben
Details, details...quote:
Volgende keer kortere filmtitel pakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik as usual 3 seconden te laat ben
Ik moest mijn antwoord 4 x verbeteren aangezien ik mijn bril/lenzen nog niet in hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgende keer kortere filmtitel pakken
Doe jij je bril in ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik moest mijn antwoord 4 x verbeteren aangezien ik mijn bril/lenzen nog niet in heb
Ik dacht eerst ook aan die film maar had geen zin om dat te typen dus dan maar Snatchquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik moest mijn antwoord 4 x verbeteren aangezien ik mijn bril/lenzen nog niet in heb
Marilyn Monroe zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wou een sexy actrice pakken maar als jij liever een oude film hebt
Dat klinkt wel erg plastischquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wou een sexy actrice pakken maar als jij liever een oude film hebt
Nee man;quote:
*schaamt zich diep*quote:
Je moet echt je lenzen nog indoen ofnietquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*schaamt zich diep*![]()
V for Vendetta
Mars Attacks
Heat
New York, I Love You
Nog steeds niet gedaan inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet echt je lenzen nog indoen ofniet
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Of jong en fit ipv oud en versleten
Uit welke land?quote:
John Landis?quote:
JL is onder andere een befaamde Kevin Smith acteurquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:54 schreef Patch het volgende:
[..]
John Landis?
Sjennifer Love Jewitt?
Jon Lovitz?
Patch +1quote:
Een halve dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat is goed. Je krijgt er geen punt voor helaas.
James Dean ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:06 schreef Patch het volgende:
Welke acteur schopte ooit Elvis Presley tegen zijn scheenbeen?
quote:
Wie?quote:
quote:
tom cruise?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Wie?
Maar
de gezochte acteur was heel lang samen met een even bekende actrice
quote:
Dat is goed, ik was te laat.... Het was toch in een Elvis film dat hij hem schopte?quote:[b] Op
Precies, was net op tv.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef Desdemona het volgende:
[..]
[..]
Dat is goed, ik was te laat.... Het was toch in een Elvis film dat hij hem schopte?
Heul nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Precies, was net op tv.
Ik krijg nog een puntje van jou trouwens volgens mij
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Patch +1
Actuele stand FMT Februari 2011:
8 Patch
7 DragonFodder
4 The_Substitute
2 Baszh
2 SamuelofSEK
2 Dopekoe
2 Tem
1 Wieksel
1 Hulkio
1 Flitspaal
1 Doff
1 YellowBlacks
1 Desdemona
Dan zeg ik Christian Bale, want volgens mij heb je gelijk...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
MOest op een of andere manier aan Equilibrium denken....
3,4 en 5quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:40 schreef Dopekoe het volgende:
Ray Liotta
Escapoe from Absolom
Turbulence
Wild Hogs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |