quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
truzzten iedereen die nu goed slapen en de rest voor later , ik ga ook nessie in !!
Zit je in een glazen huis ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:11 schreef HyperViper het volgende:
Waarom slapen? Het kost je een kwart van je leven en wat heb je er nou werkelijk aan? Mij niet gezien, ik neem wel een sapje.
Ja 'die' kan ook ipv 'deze'.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja 'die' kan ook ipv 'deze'.
Net zoals 'dat' ipv 'dit'.
'Dit' was ook goed dus. Kuttaal dat Nederlands
't Is toch ook wel droevig, taalnazi's die de regeltjes niet kennen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:09 schreef remlof het volgende:
De hond - Deze heeft zich gedragen
Het leger - Dat heeft zich gedragen.
Ja, over slowchat gesproken, de laatste paar deeltjes in deze topicreeks hebben de nieuwe media behoorlijk te kakken gezet. Wat een gezever hier.quote:
Jullie gingen toch slapen? hup hupquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heb je ook nog interessante input of blijft het bij klagen over slowchat?
In VBL bannen we voor een valse tussenstandquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:19 schreef ellevehC86 het volgende:
weer wakker mensen?..... ik heb geen behoefte aan potentiele slapers......bericht was uiteraard misleiding
Nee, en jij ging toch weg? Hup hup.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jullie gingen toch slapen? hup hup
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Breaking news: OnPhoneW/ reporter @ANaje: "military withdrawing, civilian-dressed groups surround, attacking protestors, also #Cairo" #Jan25
evanchill AJE
State TV man-on-the-street interviewees attack Egyptianness of Mohamed ElBaradie and Ayman Nour. Their suggestion? Amr Khaled.
Cairo ligt wat verder dan Doetinchem Remlof.... ik ben gewoon even de cafeine voor het topicquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
In VBL bannen we voor een valse tussenstand
Dat je morgen met je teen in een hoopje ongebluste kalk mag stappen, vuilak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:19 schreef ellevehC86 het volgende:
weer wakker mensen?..... ik heb geen behoefte aan potentiele slapers......bericht was uiteraard misleiding
+s.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, alweer dat verhaal van de rare ooggetuige. Ik ga maar even een poging doen om te slapen, zodat ik morgen op tijd wakker ben om de shit mee te krijgen voordat het de fan hit.
Slapen is voor mietjes..... ik zit hier al vanaf 7.45quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat je morgen met je teen in een hoopje ongebluste kalk mag stappen, vuilak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |