Topquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh heeft zijn computer opnieuw geïnstalleerd en hij is nu niet zo troaaaag als een zak zout
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga slapen, en weer hopen dat ik morgen beter ben
Houdoe![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Begrijp ik goed dat 't vanaf 01 uur nog niemand draait en het dus tijd is voor een vers staaltje WebHawk in de Nacht?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Merel is dat niet die lekkere?
*click @ fotoboek* - oh yes she isquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Merel is dat niet die lekkere?
Hoezoquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Alleen liegt ze over haar leeftijd
Ragboer praat voor mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:47 schreef Ragboer het volgende:
Merel is die mooie Utregse chick. Ze houdt van Vockingworst en vind de Domtoren mooi.
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Alleen liegt ze over haar leeftijd
Er staat geen tekst onder?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ragboer praat voor mij
[..]
Nee![]()
Waarom leest niemand de tekst onder die foto?
Alcohol ís toch een excuus om iets te vergeten?quote:
Nevermind.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Alcohol ís toch een excuus om iets te vergeten?
Antwoord waarop?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik wacht op antwoord van Merel
Whahaha, dat is ook gewoon onredelijk moeilijk. Ik bekras er altijd aanstekers mee...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef Ragboer het volgende:
VET! Eerste keer dat het lukt mijn bierflesje te openen met een aansteker! Ik ben nu een eckte Ragboerrrrrrrrrrr!![]()
![]()
wahhaha dat doen boeren op klompen ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef Ragboer het volgende:
VET! Eerste keer dat het lukt mijn bierflesje te openen met een aansteker! Ik ben nu een eckte Ragboerrrrrrrrrrr!![]()
![]()
Zijn liefdesverklaring op zender?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nevermind.
[..]
Antwoord waarop?
Jeujquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef Ragboer het volgende:
![]()
Idd of Merel met me wil bieren in Stairwayquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zijn liefdesverklaring op zender?
Duitsers hebben ook seks. Maakt dat iedereen een Duitser?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wahhaha dat doen boeren op klompen ook
Die had ik niet gehoord, had m even gemute vanwege filmquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zijn liefdesverklaring op zender?
Fokking moeilijk is dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Whahaha, dat is ook gewoon onredelijk moeilijk. Ik bekras er altijd aanstekers mee...
Ohquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Idd of Merel met me wil bieren in Stairway!
alles wat ragboer doet en boers is... moet ik benadrukkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Duitsers hebben ook seks. Maakt dat iedereen een Duitser?
Ik ben ook een Ragboer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wahhaha dat doen boeren op klompen ook
Ja, daarover gesproken hé, waarom ben ik daar nog nooit geweest?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Idd of Merel met me wil bieren in Stairway!
Koel, ik nu ook met een aansteker. Heb mijn aanstekers toch niet meer nodig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeuj
Ik kan m alleen open maken met opener
Goed punt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles wat ragboer doet en boers is... moet ik benadrukken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles wat ragboer doet en boers is... moet ik benadrukken
Ik had m nog nooit gezienquote:
Ik drink eigenlijk toch niet zo heel vaak bier uit flesjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koel, ik nu ook met een aansteker. Heb mijn aanstekers toch niet meer nodig.
oke... maar zulke dingen moet je niet hardop zeggen hoorquote:
Dat ik het kijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke... maar zulke dingen moet je niet hardop zeggen hoor
Ik heb 'm al tijden niet gezien nee...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef Ragboer het volgende:
WebHawk post nooit. Die man zit nooit in de topics.
Jajaquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:00 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Fame is baasliedje van Irene Cara
Nu nog leger!quote:
Ik zie m wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nu nog leger!
Althans, ik zie geen afb. hier?
Idee was biertje doen in stairway toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
En wat was het antwoord op de date?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idee was biertje doen in stairway toch?
Date gaat het niet worden, wordt vriendlief niet gelukkig van![]()
Maar biertje doen is prima
Doodengquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:07 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
ENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Alles kan kapotquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idee was biertje doen in stairway toch?
Date gaat het niet worden, wordt vriendlief niet gelukkig van![]()
Maar biertje doen is prima
Heb bijna een jaar met mquote:
Is ook mijn motto, wat kan kapot:quote:
Je vergeet "de vriend van de dame in kwestie".quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is ook mijn motto, wat kan kapot:
• relaties
• huwelijken
• maagdenvlies
• condooms
• de dame in kwestie
Oftewel alles kan kapot.
Die blijft heelquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je vergeet "de vriend van de dame in kwestie".
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je vergeet "de vriend van de dame in kwestie".
Boeiuh, leve het vrijgezellenleven, relaties zijn voor de dommequote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben het vriendje van Merel en ik vind het niet leuk als die enge Paulus mijn meisje gaat lastigvallen. Paul is een speler en doet alle fokmeisjes.
Ben je nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben het vriendje van Merel en ik vind het niet leuk als die enge Paulus mijn meisje gaat lastigvallen. Paul is een speler en doet alle fokmeisjes.
Ik heb 1x bijna op het punt gestaan, maar me kunnen beheersen.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben je niet![]()
Maar heel schattig dat je denkt dat we een relatie hebben hoor
Vrijgezellen zijn baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Boeiuh, leve het vrijgezellenleven, relaties zijn voor de domme
Het heeft beide zo zn charmesquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Boeiuh, leve het vrijgezellenleven, relaties zijn voor de domme
Eigenlijk vind ik wel gewoon dat hij zich niet als mij, jouw vriend voor moet doen! Ik stoot 'm!quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben je niet![]()
Maar heel schattig dat je denkt dat we een relatie hebben hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik wel gewoon dat hij zich niet als mij, jouw vriend voor moet doen! Ik stoot 'm!Rijke fantasie hebben die fokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik wel gewoon dat hij zich niet als mij, jouw vriend voor moet doen! Ik stoot 'm!ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ja voor jou wel ja, jij kan hem verplichten mee te kijken naar kut series jaquote:
Inderdaad, Arnhemquote:
Westervoort? Van het weekend nog geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Inderdaad, ArnhemBlij dat ik daar niet woon!
Woon vlakbij Nijmegen. Nijmegen is een stad voor en vol bazen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Westervoort? Van het weekend nog geweest
Nee, sorry, dat doe ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ja voor jou wel ja, jij kan hem verplichten mee te kijken naar kut series ja
En hem verplichten tot trouwen en kinderen
Ja maar Merel ik ben je aanstaande! Leuk toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat doe ik nietEerder andere activiteiten
![]()
Ik probeer m wel te motiveren tot sporten, stoppen met roken en meer eten (hij is wat te dun) maar eigenlijk moet ik de eerst volgende keer dat ik m zie mn excuses daarvoor aan bieden
slaap lekkerquote:
Ik ook, enorm, vraag me af of hij ooit gaat komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar onze date die geen date is
Nu al trouwenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:19 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ja maar Merel ik ben je aanstaande! Leuk toch?
WAT IK DOE NOG EENS LIEDJES VOOR JE DRAAIENquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, enorm, vraag me af of hij ooit gaat komen![]()
Maar goed, ik ging slapen dus
Ik rook wel, alleen onder m'n showquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:19 schreef Ragboer het volgende:
Paul drinkt veel, rookt niet, houdt van Utrecht en is een echte jongen van de Bunnikside.
Wijchenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Woon vlakbij Nijmegen. Nijmegen is een stad voor en vol bazen.
BAASquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik rook wel, alleen onder m'n show
Ik moest al een uur geleden afsluiten, voel je vereerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
WAT IK DOE NOG EENS LIEDJES VOOR JE DRAAIEN
Neeeeeeeeeee nu opeens wil je niet meer he, laat maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moest al een uur geleden afsluiten, voel je vereerd.
Niet waar ik woon. Maar stop maar met gokkenquote:
Blijf liever luisteren hoe ik lieve liedjes voor je draait!quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik twijfel.. zal ik nu naar bed gaan of niet...
lieve liedjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Blijf liever luisteren hoe ik lieve liedjes voor je draait!
mijn muzieksmaak is verschrikkelijk.. dat zal ik je niet aandoen.quote:
ik zal het niet verpesten...quote:
Lukt je ook niet!quote:
Je eerste vakantie lief?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lukt je ook niet!
heb een foto weergevonden waarvan ik dacht dat ik hem niet meer had
neej foto van een tekening.. tekening ben ik kwijt.. maar de foto heb ik dus weergevondenquote:
Zonder mij er op mag ik hopen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lukt je ook niet!
heb een foto weergevonden waarvan ik dacht dat ik hem niet meer had
whaha.. hoe noem je van die tekeningen dat ze je ergste punten gaan vergroten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:36 schreef Zokunen het volgende:
Klinkt vaag, maar mooi dat je die weer hebt
Karikatuurquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha.. hoe noem je van die tekeningen dat ze je ergste punten gaan vergroten?
zo'n tekening
Utrecht heeft gelijk gespeeld tegen fucking De Graafschap...quote:
Maar je hebt zo'n blij hoofdquote:
Ja!quote:
owwwwwwwww voetbal... aaah komt wel goed schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 01:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utrecht heeft gelijk gespeeld tegen fucking De Graafschap...
Ik ben na Ajax eigenlijk voor de Graafschap, dus dit keer heb ik geen medelijdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utrecht heeft gelijk gespeeld tegen fucking De Graafschap...
surequote:Op woensdag 2 februari 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja!
nou heb hem dus weergevonden
wil je zien?
Maar dat is typisch Utrecht. Tegen "grote/goede" clubs winnen we. En tegen clubs als VVV, De Graafschap en Heracles hebben we moeite...quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben na Ajax eigenlijk voor de Graafschap, dus dit keer heb ik geen medelijden
Maar kop op, jullie hadden ook kunnen verliezen!
Eigenlijk het zelfde voor Ajaxquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar dat is typisch Utrecht. Tegen "grote/goede" clubs winnen we. En tegen clubs als VVV, De Graafschap en Heracles hebben we moeite...
Die kop lijkt op mijn moeders kop!!!!!!!!quote:
Die is inderdaad redelijk knetter, lol, shiney ass thoughquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die kop lijkt op mijn moeders kop!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shineyquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die is inderdaad redelijk knetter, lol, shiney ass though
Nee, echt serieus! Het is dat ik geen foto heb, anders had ik hem wel gepost. Ik zweer het je op mijn broertje. Echt waar die foto is echt ziekelijk mijn moeder enzo.quote:
Jezus man koop gewoon nieuwe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:43 schreef Zokunen het volgende:
Het scrollwheel van mn muis is dood aan het gaan
Hij is dan wel 6+ jaar oud, maar vind hem zo fijn
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, echt serieus! Het is dat ik geen foto heb, anders had ik hem wel gepost. Ik zweer het je op mijn broertje. Echt waar die foto is echt ziekelijk mijn moeder enzo.
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Webhawk.. draai je alles wat aangevraagd word?
quote:
Zie ninja-edit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht ik al... dan vraag ik niks aan
Is dat ganzen gedoe morgen ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga even verder met het drentse volkslied uit mijn hoofd leren...
tot straks
nee.. maar heb een activiteit op stage... het Drentse volkslied leren aan de gehandicapten.. dan moet ik hem zelf natuurlijk wel foutloos kennenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is dat ganzen gedoe morgen ofzo?
Ik weet trouwens ook waarom jij dat nr van blof niet hadquote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet trouwens ook waarom jij dat nr van blof niet had
album waar het opstaat komt deze maand uitquote:
The Collection. 2 dagen voor zijn dood gekocht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:49 schreef Zokunen het volgende:
The essential Michael Jackson
The ultimate collection
The very best with the Jackson five
Goeie vriend van me had vroeger die history box en een hele dikke stereo. Dat ging dan zo hard op zijn kamer op zolder dat je het 2 blokken verder nog hoordequote:Op woensdag 2 februari 2011 01:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
The Collection. 2 dagen voor zijn dood gekocht.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:55 schreef Zokunen het volgende:
Gisteren eindigde ik met 4 en een note
SWJ vond 163 posts in 1 topic niet okéquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
jammer dat ik niet kon luisteren
flauw.. ja.. ik wil ook een notequote:Op woensdag 2 februari 2011 01:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
SWJ vond 163 posts in 1 topic niet oké
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik eindigde met een paar uur tv tunes en ging toen bij elke tune dingen zeggenWant mn mic deed het niet :S
je had er 301 moeten makenquote:
Ik ging bijna stuk joh, was zo moe, maar toen kwam trolololo gelukkig om kranten te bezorgen en over te nemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je had er 301 moeten maken
Wel goed van je dat je het zo lang volhieldquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ging bijna stuk joh, was zo moe, maar toen kwam trolololo gelukkig om kranten te bezorgen en over te nemen
dacht even dat je miss in slaap was gevallenquote:
Bijna ging even voor een peukquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht even dat je miss in slaap was gevallen
*gasp* ik heb die nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
verzoekje.
torn NATALIE IMBRUGLIA
quote:
dan niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
*gasp* ik heb die niet![]()
wat slecht van mezelf...
Kan helaas nu niet downloaden, anders had je 'm alsnog zometeen gehoord :-)
Zit in de kamer naast mn slaapkamer en dan stinkt het zo :Squote:Op woensdag 2 februari 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe ik gewoon binnen, maar heb dan ook allerlei antirookgeurdingen
mee eens..quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zit in de kamer naast mn slaapkamer en dan stinkt het zo :S
quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
En met dit weer buiten staan daar word je sterk van.
Kou ga je niet ziek van worden, enkel van bacillen en virussen en door af en toe aan kou bloot te staan bouw je weerstand op
Ik kreeg op m'n stage op mn flikker omdat ik zonder het jasje van mn pak buiten ging roken (toen het sneeuwde)quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
op stage sta ik ook altijd buiten.. vaak nog zonder jas enzo ook... is alleen maar lekker... maar moet er niet aan denken om nu buiten te staan.... brrrr
heel veel mensen zijn zo dom.. doe je niks aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik kreeg op m'n stage op mn flikker omdat ik zonder het jasje van mn pak buiten ging roken (toen het sneeuwde)Ik zou er ziek van kunnen worden
Ik bedoel, hier sta ik in t-shirt in de tuin in de sneeuw, daar t-shirt + overhemd, kom op zeg :Squote:Op woensdag 2 februari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heel veel mensen zijn zo dom.. doe je niks aan.
aaargh ik pak er nog een dekentje bij...
Ga dan je nest inquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. ik heb serieus te veel kleren aan voor een normaal mens....
2 uur slaap is denk ik niet goed voor een mens ......
Ik ken het probleem, denk vannacht maar aan mij, dan val je zo in slaap, zo suf ben ik immersquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. ik heb serieus te veel kleren aan voor een normaal mens....
2 uur slaap is denk ik niet goed voor een mens ......
Hoooi en nee. wil niet slapen. heb het alleen koud!quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga dan je nest in![]()
Hooiiii trouwens allemaal
whaha van aan jou denken val ik in slaap?quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, denk vannacht maar aan mij, dan val je zo in slaap, zo suf ben ik immers
quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha van aan jou denken val ik in slaap?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
Loopt niet te kutten met dat geluid
Hij ging ineens van heel zacht naar keihard. Schrik me de pleurisquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu graag weer normale muziek webhawk.. svp
Topquote:
quote:
haha dat is bij mij het probleem.. als ik heel graag wil slapen.. gaan mijn gedachtes alle kanten op.. en zit het er niet in.. maar heb wel slaaptabletten als het echt te gek wordquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar on a more serious note:
Probeer aan iets dat zo suf mogelijk is te denken, of zet muziek op waar je rustig van wordt! (voor mij was dit (happy) hardcore)
Iedereen heeft iets waar hij/zij kalm en moe van wordt.
Ik zet dan altijd een aflevering van Twin Peaks op!quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha dat is bij mij het probleem.. als ik heel graag wil slapen.. gaan mijn gedachtes alle kanten op.. en zit het er niet in.. maar heb wel slaaptabletten als het echt te gek word
Vraag gewoon aan, nee heb je, ja kan je krijgen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag ik een kut plaat aanvragen? en word hij dan ook gedraait![]()
ik vind het geen kutplaat, alleen jullie wel denk ik![]()
Drenthe is te ver wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar ik wil helemaal niet slapen nu! ik wil alleen warm worden
Vraag 'm eerst maar eens aan, dan kijken we daarna wel weer verder naar of ik 'm uberhaubt heb...:Pquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag ik een kut plaat aanvragen? en word hij dan ook gedraait![]()
ik vind het geen kutplaat, alleen jullie wel denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
sorry schatquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Civil war mag ookAls het maar van GNR is en géén sweet child of mine of die dramaplaat
ach iedereen zn hobby moe alleen nog ff werken dus wat energie is wel van toepassingquote:
Hey kerelquote:
Heb het weer wat warmerquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ach iedereen zn hobby moe alleen nog ff werken dus wat energie is wel van toepassing
Pas maar op dat je niet weer valtquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb het weer wat warmerNet vol mee gezongen en even gedanst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |