quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nou bedankt, ik kan net zo goed ook naar dat plein gaan, heb de tent al staan.
Ik ben wel benieuwd naar het commentaar erbij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef RvLaak het volgende:
Toch wel lol@staatstv... 2 camera;s nodig om 2/300 man in beeld te brengen
Mijn stem heb je, top werk op de FPquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik mod ben.... Stem op mij....
Dankquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mijn stem heb je, top werk op de FP![]()
Ja, dat zou toch nu ongeveer zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Obama, obama, obama. CHANGE CHANGE CHANGE. Hier heb je een knaak.
Oude munten heb je danquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Obama, obama, obama. CHANGE CHANGE CHANGE. Hier heb je een knaak.
Het is vooral veel wachten, dus ja...dan krijg je dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik volg dit topic heel graag maar vind het SC gehalte nu wel wat erg hoog worden.
Jij bent blauw, jij hebt de machtquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik volg dit topic heel graag maar vind het SC gehalte nu wel wat erg hoog worden.
Je zag net anders ook zat vrouwen, kinderen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Muridae het volgende:
Die Pro Mubarak lieden, het lijken allemaal mannen van soortgelijke postuur en leeftijd.
Al die vrouwenkliekjes hebben elkaar gevonden en zitten nu constant te slowchatten. Samen met die frontpage redacteurquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Dan heb ik niet goed gekeken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je zag net anders ook zat vrouwen, kinderen?
Waren bij de anti-club, volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je zag net anders ook zat vrouwen, kinderen?
Precies de reden waarom ik nog geen 1 keer gelinkt heb van de FP naar deze reeksquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:24 schreef HyperViper het volgende:
Wedden dat de sfeer in dit topic zo meteen weer compleet verziekt wordt door provocateurs.
Heb LesbianChristianFront nog niet gezien hier hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:24 schreef HyperViper het volgende:
Wedden dat de sfeer in dit topic zo meteen weer compleet verziekt wordt door provocateurs.
Goed kijken, het is donker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Waar blijft Obama? Of issie al ergens te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |