Ik ga donderdag en vrijdag emmen onderplakkenquote:
Gaan wij samen flyeren in Amsterdam?quote:
Dat meen je nietquote:
Lolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga donderdag en vrijdag emmen onderplakken
De Zwetserquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol
Ik zal er binnenkort een paar bij de zwetser neerleggen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Neroje het volgende:
Ik kom uit de randstad, wat is een buurtsuper?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol
Ik zal er binnenkort een paar bij de zwetser neerleggen
Ik heb er ook nog nooit een gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Neroje het volgende:
Aldi?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit een gezien
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef Franneh het volgende:
Dus als ik mensen zie met onzinradio flyers zijn het fokkers.
Ja, goed hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef Franneh het volgende:
Dus als ik mensen zie met onzinradio flyers zijn het fokkers.
Ga je mee naar de zwetser een keer?quote:
Die had je vroeger wel in de randstadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Neroje het volgende:
Hier hebben we Super de Boer, Albert Heijn en C1000, maar dat zijn geen buurtsupers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Aldi?
Super de Boer?
Digros?
Albert Heijn?
Vomar?
Mijn UI? Hoezo heb je me UI nodig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Crimyclown het volgende:
Rockiejj is het een probleem dat ik jou UI op de vlag gebruik, anders komen ze mij weer van m'n bed lichten.
alsof je uberhaupt iemand tegenkomt in drenthequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
O crap.. nu maar hopen dat ik geen mede fokkers tegen kom..
Voor op de vlag bij het bureau.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mijn UI? Hoezo heb je me UI nodig?
Ik ga heel deze week in winkels rond vragen of ik er reclame mag maken. Komende vrijdag of volgende week maandag ga ik beginnen met plakken/uitdelenquote:
ik wou er nog bij zetten, dit: maar dan kleiner.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hier hebben we Super de Boer, Albert Heijn en C1000, maar dat zijn geen buurtsupers.
Ik ben nog niet zo oud, pas een paar dagen "volwassen"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Die had je vroeger wel in de randstad
Niet op skype dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nog even doorgaan vanaf mijn desire
Ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga heel deze week in winkels rond vragen of ik er reclame mag maken. Komende vrijdag of volgende week maandag ga ik beginnen met plakken/uitdelen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Fireblast het volgende:
[..]
alsof je uberhaupt iemand tegenkomt in drenthe
Wat is de vomar dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ik wou er nog bij zetten, dit: maar dan kleiner.
Maar was te lui
Welk bureau?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Voor op de vlag bij het bureau.
inderdaad, wil niet voor verrassingen komen te staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Als ze vergoeding vragen, zeg ik;
Tegen mij werd vandaag ook lelijk gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom doet iedereen zo lelijk tegen mij?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo oud, pas een paar dagen "volwassen"
Maar wel de chocolate chip cookiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soort mislukte Jumbo.
Ze hebben alleen echt een klein kutassortiment.
je kan mij smssen als je me persoonlijk nodig hebtquote:
Wat weet jij dat goed zeg! Ben jij al heel oud ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nou vroeger had je kleine supermarktjes met alleen het hoognodige en heel duur. Midden in een wijk/buurt.
Zijn weggejaagd door de grote landelijke supermarkten
Ik vind dat ze veel te veel niet hebben. Maar hier heb je weinig keuze. Vomar of Deen. De rest is veul verder weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar wel de chocolate chip cookies
Kan ik nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je kan mij smssen als je me persoonlijk nodig hebt
Wij hebben in een klein kut dorp:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat ze veel te veel niet hebben. Maar hier heb je weinig keuze. Vomar of Deen. De rest is veul verder weg.
Opbokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wat weet jij dat goed zeg! Ben jij al heel oud ofzo?
Je hebt hier wel Aldi en Lidl nog, maar dat vind ik geen supermarkten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wij hebben in een klein kut dorp:
- Vomar
- Albert Heijn
- Hoogvliet
- Digros
Dat dusquote:
Wij hebben een kroegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wij hebben in een klein kut dorp:
- Vomar
- Albert Heijn
- Hoogvliet
- Digros
Nee, 5 minuten ervandaan met de treinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je echt in Leiden woonde
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, 5 minuten ervandaan met de trein
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wij hebben een kroeg
en een dorp verder zit een spar
De kroegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wij hebben een kroeg
en een dorp verder zit een spar
en een dorpshuisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
![]()
Ooh dat dorp! Met die kerk en die kroeg, toch?
coop hebben ze toch alleen in karbonadeland?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef Zokunen het volgende:
Hier, AH, Dekamarkt, C1000, Boni, Super de boer, aldi, lidl, dirk, coop, plus en vast nog wel wat.
Beachquote:
DE stad?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar vanaf april woon ik weer in DE stad
Ik kom dan ook uit Gelderlandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
coop hebben ze toch alleen in karbonadeland?
Schlecht voor jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging nog 1 peuk doen en dan slapen.
Heb de peuk nog niet eens opgestoken
1 van de 3 in drenthe 30.000 inwoners ofzoquote:
Ik woon straks tussen de buitenlandersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef Monopoly het volgende:
Het enige wat wij in Lelystad teveel hebben zijn supermarkten en buitenlanders
Hoeveel uur te gaan nog als je hebt geslapen ongeveer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging nog 1 peuk doen en dan slapen.
Heb de peuk nog niet eens opgestoken
Nog maar 2 dagen rot, dan ben je er van af.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga officieel over 14 minuten mijn 3e niet rookdag in
Heldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet hetquote:
De dochter zette het dus definitief niet voort?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar vanaf april woon ik weer in DE stad
Ook in Arnhem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
coop hebben ze toch alleen in karbonadeland?
Huh?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hoeveel uur te gaan nog als je hebt geslapen ongeveer?
Idd, ff doorzetten, het komt wel goed!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog maar 2 dagen rot, dan ben je er van af.
Hou vol!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon in een kutdrop met 50.000 inwonersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 van de 3 in drenthe 30.000 inwoners ofzo
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit gaat nog redelijk lastig...
Nee, dat kan je idd niet merelmaar ik begrijp je wel
jups.. ga terug naar mijn kamertje van 2 bij 2quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De dochter zette het dus definitief niet voort?
Begin december mijn laatste opgestokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd, ff doorzetten, het komt wel goed!
Ik doe mijn bestquote:
Ik heb het vanmorgen na 4 dagen opgegeven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
maar we hebben wel horecadagen, piekiesmarkt, ganzenmarkt, een paar kroegen en winkels in de stad.. dus dat is wel beterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik woon in een kutdrop met 50.000 inwoners![]()
[..]
Oh
Doen meneer baas!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Crimyclown het volgende:
Ik overweeg een doorstop te maken na dit pakje.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
Iedereen is massaal gestopt met roken hier?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En waar ligt Arnhem ook weer?
In Karboland toch
Rook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik niet.. hou van slechte gewoontesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
Uhm jij stopt dus nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Zokunen het volgende:
De eerste paar weken vind ik altijd juist het makkelijkste als ik weer eens stop met roken
Ah oke, wij hebben ook horeca, elke donderdag markt en andere dingen, maar er is geen reet te doen voor jeugd. Je kan opzich nog redelijk winkelen, maar 's avonds is er niks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar we hebben wel horecadagen, piekiesmarkt, ganzenmarkt, een paar kroegen en winkels in de stad.. dus dat is wel beter
Draai jij die morgenochtend even dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is zo gejat van NOL HAAL JE VINGER UIT MIJN HOL!
Ik zal hem eens zoeken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draai jij die morgenochtend even dan?
google het maar evenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, wij hebben ook horeca, elke donderdag markt en andere dingen, maar er is geen reet te doen voor jeugd. Je kan opzich nog redelijk winkelen, maar 's avonds is er niks.
Wat is de ganzenmarkt?
Ik help je wel onthoudenquote:
Ben meerdere keren een half jaar+ gestopt, maar dan begin ik toch weerquote:
Laatste dagen iets minder hier geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef JApieman het volgende:
Wow Merel jou heb ik hier ook al een tijdje niet meer gezien
Slaap lekkerquote:
quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik help je wel onthouden![]()
En nu ga ik slapen.
Mensen vergeet de vrije slots niet op te vullen he!!
http://www.onzinradio.nl/rooster/
of van HARM HAAL JE ARM UIT MN DARMquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is zo gejat van NOL HAAL JE VINGER UIT MIJN HOL!
achterafquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Gewoon niet beginnen! Hehe, maar ik heb makkelijk praten natuurlijk!
oh, ik heb nog nooit gerooktquote:
Tja, ik ben er nooit aan begonnen, dat scheeltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat weet iedere roker, maar kom er maar eens af.
Nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat weet iedere roker, maar kom er maar eens af.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, ik ben er nooit aan begonnen, dat scheelt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
15-19 is vrij morgen
20-21 ook nog
DM/PM mij maar als je een uurtje wil en welk uurtje.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
23:00 tot 24:00 DEAL
Donderdag!
Voor djkoelkast
Miss ganzenhoedster en mini miss ganzenhoedster.. ze moeten daadwerkelijk ganzen hoeden... traditie enzo...quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu echt pitten!
Tot morgen allen!
doei Monoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu echt pitten!
Tot morgen allen!
Slaaaaaaaaaaaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu echt pitten!
Tot morgen allen!
Volgens mij niemand?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Heeft er nog iemand verse stats btw ?
Klinkt als Koninginnedagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Miss ganzenhoedster en mini miss ganzenhoedster.. ze moeten daadwerkelijk ganzen hoeden... traditie enzo...
ganzenmarkt is voor mij om 10 uur beginnen in de kroeg en daarna 2 dagen vrij nemen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
Slaapze monopoly, en ik speel nog steeds liever risk.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu echt pitten!
Tot morgen allen!
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Miss ganzenhoedster en mini miss ganzenhoedster.. ze moeten daadwerkelijk ganzen hoeden... traditie enzo...
ganzenmarkt is voor mij om 10 uur beginnen in de kroeg en daarna 2 dagen vrij nemen
idd alleen met dit verschil... meisjes die zichzelf belachelijk maken in klederdrachtquote:
Hier in de buurt wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Bestaat dat nog?
Met Koninginnedag maakt iedereen zich zelf belachelijk met die oranje meukquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd alleen met dit verschil... meisjes die zichzelf belachelijk maken in klederdracht
wij hebben op zich best veel leuke dingen in de buurt door het jaar heen.. dorp verderop elk jaar miss summer verkiezing
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hier in de buurt wel.
Scholen gaan zelfs dicht als het ganzenmarkt is
Klopt.. maar is totaal anders dan ganzenmarktquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Met Koninginnedag maakt iedereen zich zelf belachelijk met die oranje meuk
Een kattebelletje is toch ook een kort briefje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb een nieuwe ketting... kom er net achter dat het net lijkt of ik een kattenbelletje om heb.. ding rinkelt als ik beweeg
Hahahquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb een nieuwe ketting... kom er net achter dat het net lijkt of ik een kattenbelletje om heb.. ding rinkelt als ik beweeg
ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een kattebelletje is toch ook een kort briefje?
Hij leest nooit mee bedenk ik me netquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
Zullen we rellen? Als het goed is is Paul nu bezig.
Nee ze zijn na die 1e dag dat ik er niet was niet meer geweest, of niets achtergelaten, snap het nietquote:
zijn losse kettingen die tegen elkaar aanrammelen... verzin er nog wel wat op.. word hier knetter van..quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah![]()
Kan je niet iets van een stof stukje inplakken waar het er tegenaan komt?
Oh toch!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nee ze zijn na die 1e dag dat ik er niet was niet meer geweest, of niets achtergelaten, snap het niet
Wel, ik mn compu doet weer wat normaler, ik las nooit mee omdat het laden niet goed ging dan als ik firefox open hadquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij leest nooit mee bedenk ik me net
Opera werkt ook veul lekkerderquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Wel, ik mn compu doet weer wat normaler, ik las nooit mee omdat het laden niet goed ging dan als ik firefox open had
Bij die 1e dag stond op het briefje, we komen volgende werkdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh toch!
TNT zeker? Zou het trackingnummer maar bekijken, ligt vast bij je buren.
Zoiets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn losse kettingen die tegen elkaar aanrammelen... verzin er nog wel wat op.. word hier knetter van..
Ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik luister nog even door tijdens het tandenpoetsen enzo (ik heb gewoon ONZ-Radio in de badkamer)
nee lijkt er niet eens op... zal wel ff foto maken.. even camera zoekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Heb er zelf ook een, mar geen last van eigenlijk
Dan komen ze normaal dinsdag (want maandag komen ze meestal niet). Gewoon dat 3S-nummer invoeren op www.tracktrace.nlquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Bij die 1e dag stond op het briefje, we komen volgende werkdag
Ik wou wel, maar heb em nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe blof - beter.. niemand wil die draaien
excuus, bijna niemand wil hem draaien.. degene die het wel willen hebben hem nietquote:
Gek hequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe blof - beter.. niemand wil die draaien
Daar zeg ik toch ook niks van... daarvoor hou ik nog steeds intens van jequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch ook niks van... daarvoor hou ik nog steeds intens van je
geen flauw idee.. hoorde hem in de auto op de radio.. en vind hem tofquote:
miauwquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
mijn kattebel ketting
Dat is altijd een feest om te horenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef Roburtt het volgende:
Hmm, volgens mijn moeder kan ik morgen maar beter thuis blijven. Het klonk als muzak in mn oren.
Hoerquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister stiekem nu naar blof
Ik was vroeger erg fan van blof hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister stiekem nu naar blof
Niet als het ernstig isquote:
Uiteraard, en als ik morgen toch al beter ben kan ik iig weer van mn dag genietenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is niet lief paul
[..]
Huil maar niet, ik pak ze allemaal aan voor jou
Wat moet ik daarvandenken?quote:
Dat is Imro. De zwerver van 030.quote:
moet je er om lachen?quote:
Hij lijkt op de ufopilootquote:
Dat is ufopiloot.quote:
Forum Opties | |
---|---|