*checkt fobo*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef cherrycoke het volgende:
______________________________________________________________________________!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef cherrycoke het volgende:
______________________________________________________________________________!
laat dat mooi maar wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Flashbag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeweet het is je mooiboy nitrouz!
you nailed it!quote:
Gilletje alleeessss.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:36 schreef Nitrouz het volgende:
We gaan verder, kdrietjeh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je maar niet zo oud zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef trovey het volgende:
Komen er ook nog mannen langs of blijven we in de afdeling tienerjongens zitten?Leuk hoor, maar niet echt iets voor mij.
Want jij zoekt hier een leuke jongen om mee op een date te gaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef trovey het volgende:
Komen er ook nog mannen langs of blijven we in de afdeling tienerjongens zitten?Leuk hoor, maar niet echt iets voor mij.
Schattig toch, die twee vlashaartjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef trovey het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef trovey het volgende:
* cherrycoke echte man komt langsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef trovey het volgende:
Hoi oude vrijsterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef trovey het volgende:
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
moet je maar niet zo oud zijn.
Hoi ventje.quote:
Wie heeft Paul fotos?quote:

Toffe toef.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Nitrouz het volgende:
Het is dan nu het moment van Danger.Mouse
[ afbeelding ]
Hier valt hij wel mee.
[ afbeelding ]
Oké, dit begint op een mooiboy te lijken..
[ afbeelding ]
DAT HAAR!!! WAT DOE JE!!!

Jij mag veel van mij maar haten op JSquote:
Dat kapselquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Nitrouz het volgende:
Van de volgende FOK!ker zijn weinig foto's bekend, toch laat deze foto zien dat het een echte is.
............ OMGWTFBBQSAUCE
[ afbeelding ]
Wat haat je op mijn kapsel van 2 jaar geleden mangquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Nitrouz het volgende:
Het is dan nu het moment van Danger.Mouse
[ afbeelding ]
Hier valt hij wel mee.
[ afbeelding ]
Oké, dit begint op een mooiboy te lijken..
[ afbeelding ]
DAT HAAR!!! WAT DOE JE!!!
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef mc-Piel het volgende:
Ben ik ook 'n mooiboy?
Ik heb birkenstocks![]()
..
quote:
heheheh fonzieboyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Nitrouz het volgende:
_Fonz is een eckte eckte boi van de straat.
[ afbeelding ]

Dat zou betekenen dat mijn pic's verwijdert moeten wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Beach het volgende:
TT kan wel veranderd worden naar Post hier FOK! nichten.
Snap son jij bent wel kk dangerousquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mijn pic's verwijdert moeten worden
Ik ben een fan hoor, fucking GRENADES IN THIS TOPIC!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij mag veel van mij maar haten op JS
juist nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mijn pic's verwijdert moeten worden
RT THATquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik ben een fan hoor, fucking GRENADES IN THIS TOPIC!
quote:
Ik ging je fobo bekijken, je valt er net buiten mang.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik ben een fan hoor, fucking GRENADES IN THIS TOPIC!

Ok we got a situation in here...quote:

Niet baggeren hiero, dit is een van me beste topicsquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ok we got a situation in here...
[ afbeelding ]
1 duckface van Loveyou voor dezen topic.
beachquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:11 schreef Nitrouz het volgende:
En na lang zoeken heeft ons team een foto van Beach kunnen opsporen, de schade valt te beperken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
trouwens sinds wanneer mag je zomaar lukraak foto's uit fobos halen ze posten
wat is dit voor kktroep
Gelukkig ben jij een baas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens is dit het topic waar normale mensen (enkele uitzonderingen daargelaten) als mooiboy worden bestempeld omdat ze niet in een drakenshirt rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag volgens mij niet zomaar pics uit iemand z'n fobo pakken en lukraak posten.quote:
Drakenshirts stom vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens is dit het topic waar normale mensen (enkele uitzonderingen daargelaten) als mooiboy worden bestempeld omdat ze niet in een drakenshirt rondlopen.
QFT....quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Drakenshirts stom vinden![]()
Wees gewoon jezelf.
Oké, en waarom doe je dan die huilie huilie, is je broertje hier gepost?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag volgens mij niet zomaar pics uit iemand z'n fobo pakken en lukraak posten.
Behalve als het je eigen foto's zijn.
waarom bois man je ben toch geen homoquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Oké, en waarom doe je dan die huilie huilie, is je broertje hier gepost?
Nee, sorry.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom bois man je ben toch geen homo
wat is je fascinatie voor mooiboys
wil jy iemands bitch worden of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |