Y. zal de eerste man in mn huis zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou je hem wel als eerste man je huis in willen hebben dan?
Batemannetjequote:
Wat vindt hij ervan eigenlijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Y. zal de eerste man in mn huis zijn
Ja gemengd. Hij vindt het wel leuk maar toch ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat vindt hij ervan eigenlijk?
En kom je al een beetje vooruit, als je morgen de sleutel krijgt? (Meubels enz.?)
Ik heb straks geen container meer die ik kan vergetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:02 schreef missbehavin het volgende:
Net half aangekleed naar buiten moeten rennen omdat ik de container vergeten was buiten te zetten.
Hupje, ms kan ik dit weekend wel even die kant opkomen, als ik benzinegeld kan scharrelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gemengd. Hij vindt het wel leuk maar toch ook niet.
Ik heb geen idee![]()
Uitkering duurt nog even dus ik kan morgen nog niks.
Heb niet eens geld om schoonmaakspul te halen
Niet omdat hij dan weg gaat uit het huis van ex en uit de buurt enz?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee![]()
Je kan iig op je EIGEN vloer gaan zittenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee![]()
Mooi zo!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uitstekend.![]()
Nog maar 3 maanden he ?
Top! Half 6 'gewoon'?quote:
Ik heb nog wel verf enzo staan hier van de verbouwing van de winkel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Lief!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hupje, ms kan ik dit weekend wel even die kant opkomen, als ik benzinegeld kan scharrelen.Neem ik schoonmaakspul mee
Mjah hij heeft wel een band met mn ex. Maar hij blijft hier nog op school dus hij zal nog heel vaak bij mn ex langsgaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet omdat hij dan weg gaat uit het huis van ex en uit de buurt enz?
Helpt je ex daar een beetje mee, of wil je dat niet? Is er een indicatie gegeven hoe lang dat nog kan duren?
Ik haal nergens hulp vandaan. Mensen bieden het aan en ik weiger het meeste, maar ja dat kreeg ik hem niet aan zn verstand geloof ikquote:Ja je haalt wel hulp uit de andere kant van het land maar mijn hulp wil je niet.
Dat ga ik doen. Muren knuffelen enzquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan iig op je EIGEN vloer gaan zitten
Geen idee of ik dat nodig heb want de woningbouw is al een week aan het klussen. Meestal maken die dan alles wit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel verf enzo staan hier van de verbouwing van de winkel.
Mag je allemaal hebben.
Spannend hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:06 schreef Tally het volgende:
Nog 10 weken! Nou ja 10 weken en 2 dagen
Maar ik heb zelf het gevoel dat ik die 40 weken niet eens haal! Vrijdag even over hebben met de verloskundige
oh das wel zo aardigquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat nodig heb want de woningbouw is al een week aan het klussen. Meestal maken die dan alles wit.
Morgen dan weet ik meer
Laat maar horen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat nodig heb want de woningbouw is al een week aan het klussen. Meestal maken die dan alles wit.
Morgen dan weet ik meer
Uhuhquote:
Ja!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spannend hoor.![]()
Op naar een kerngezond en schattig wipkuikentje !
Ja en top, die heb ik ook nog niet namelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat maar horen dan.
Wilde je wel die stoelen hebben?
En heb als je wilt ook nog een tv voor je.
Ooh dat is wel top!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhuh
Blijkbaar was het hiervoor kamerverhuur, dus compleet uitgeleefd. Zelfs alle behang hebben ze verwijderd
Geniet ervan Tal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja!De muren zijn nu klaar in haar kamertje.
Dit weekend word laminaat gelegd en dan volgende week vrijdag word haar kamertje gebracht
Vanmiddag ga ik voor het eerst in mijn zwangerschap babyspullen kopenEcht in mijn uppie en echt gericht omdat ik spullen nodig heb nog voor ze er is
![]()
Ja en nee.quote:
Het was echt erg hequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:15 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Pa heeft me gisteren opgehaald, hebben we in Twente alleen maar 50 kunnen rijden door de ijzel
Ok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en top, die heb ik ook nog niet namelijk.
Helemaal geweldig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok.
Dit is de tv.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JSR37DMV-D.jpg
hmm ik raad je t pleepot knuffelen dan toch echt af hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Blijkbaar was het hiervoor kamerverhuur, dus compleet uitgeleefd. Zelfs alle behang hebben ze verwijderd
In de meeste gevallen krijg je sowieso een kale woning.. Ik moet mijn huis ook strippen als ik het leeghaal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja en nee.
Ik had gehoopt dat ik dingen kon overnemen. Nu heb ik echt een kale woning. Ook leuk. Maar had kosten liever verspreid.
Echt spiegelgladquote:
Dat houdt het spannend!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt spiegelglad
Onderweg tussen Almelo en Hengelo vijf ongelukken en de politie reed voor 't verkeer uit zodat ze niet sneller konden dan 50. Echt, zelfs de Yeti gleed met z'n winterbanden op bepaalde stukken alle kanten op.
Ghehequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hmm ik raad je t pleepot knuffelen dan toch echt af hoor.
Nee hoor. Heel vaak heb je de mogelijkheid gordijnen, vloer en vaak ook lampen over te nemen. Dat was in mijn geval wel even makkelijk geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In de meeste gevallen krijg je sowieso een kale woning.. Ik moet mijn huis ook strippen als ik het leeghaal.
Ooh ja, en voor overname wordt vaak een belachelijk bedrag gevraagd![]()
Ik heb dat hele stuk op 't puntje van m'n stoel gezeten, zoveel politie en zelfs brandweer en ambulances waren er op de wegquote:
Hier moet je, voordat je je huis te huur zet, alles strippen. Heb je dat niet gedaan, wordt je huis niet te huur gezet. Je krijgt 2x controle daarvoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee hoor. Heel vaak heb je de mogelijkheid gordijnen, vloer en vaak ook lampen over te nemen. Dat was in mijn geval wel even makkelijk geweest.
Maar ja het is niet anders
In mijn flatje jaren terug kwam de woningbouw ook controleren en die vroegen nog of de nieuwe bewoners mn vloer mochten overnemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier moet je, voordat je je huis te huur zet, alles strippen. Heb je dat niet gedaan, wordt je huis niet te huur gezet. Je krijgt 2x controle daarvoor.
ik laat mijn laminaatvloer ook met alle liefde, gratis, liggen. 2 jaar geleden zelf, nieuw gelegd, t kan toch niet mee en eruit slopen is ook alleen ellende, nieuwe huurder candaag even voor laten tekenen dat t mag blijven (nieuwe huurder woont nu n etage lager maar wil nu omhoog omsat dr vriendje saar ook woont.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
[..]
Nee hoor. Heel vaak heb je de mogelijkheid gordijnen, vloer en vaak ook lampen over te nemen. Dat was in mijn geval wel even makkelijk geweest.
Maar ja het is niet anders
Ja, want een hele trap lopen is natuurlijk onmenselijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik laat mijn laminaatvloer ook met alle liefde, gratis, liggen. 2 jaar geleden zelf, nieuw gelegd, t kan toch niet mee en eruit slopen is ook alleen ellende, nieuwe huurder candaag even voor laten tekenen dat t mag blijven (nieuwe huurder woont nu n etage lager maar wil nu omhoog omsat dr vriendje saar ook woont.)
En óók weer 1 verdieping beter uitzichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik laat mijn laminaatvloer ook met alle liefde, gratis, liggen. 2 jaar geleden zelf, nieuw gelegd, t kxan toch niet mee en eruit slopen is ook alleen ellende, nieuwe huurder candaag even voor laten tekenen dat t mag blijven (nieuwe huurder woont nu n etage lager maar wil nu omhoog omsat dr vriendje saar ook woont.)
Er is een lift he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, want een hele trap lopen is natuurlijk onmenselijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |