De Epad met gps zal iets soepeler lopen maar die is dan ook +- 20 euro duurder, aangezien ik hoorde dat de gps niet heel erg goed was ben ik toen voor de zt-180 gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef beeklaan het volgende:
Die van kotter is niet met 512 RAM geheugen. Die van Robbert wel.
Achteraf weet ik niet of het het waard was, het was 70 euro meer, achteraf had ik hem met China post moeten laten komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef beeklaan het volgende:
Die 20 euro is mij die camera en GPS niet waard.
Verder vroeg ik me af of die 80 euro (ofzo? met invoerrechtend etc) het wel waard is om android 2.2 te hebben en 512 ram geheugen? Of dat je dan niet beter gelijk voor een hele andere tablet kan gaan.
Hopelijk wordt de mijne na lunar zo snel mogelijk verscheept.
Dat hij flash mist, lijkt me wel vrij kut. Maar goed. Laat ik niet oordelen voordat hij binnenkomt.
Welke andere tablet zou je dan voor gaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef beeklaan het volgende:
Verder vroeg ik me af of die 80 euro (ofzo? met invoerrechtend etc) het wel waard is om android 2.2 te hebben en 512 ram geheugen? Of dat je dan niet beter gelijk voor een hele andere tablet kan gaan.
Verder zit er rond die prijs niet veel (10''), als je rond de 300 gaat dan kun je beter naar Archos gaan kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dus voor 70 eu meer heb je die versie met 512 mb?
Dat is misschien inderdaad wel wat veel geld voor dat beetje dubbele ramgeheugen. Als het echter soepeler loopt zou dat wel fijn zijn. En froyo erop zou natuurlijk helemaal fijn zijn.
Maar
[..]
Welke andere tablet zou je dan voor gaan?
Ik heb in die prijsrange sowieso erg weinig gezien?
Meeste wordt met 128mb verscheept, dan hou je helemaal niks over. Enlighten me please als je andere tablets in die prijsklasse(100-300eu) weet die meer de moeite waard zouden zijn..
quote:The First Good Android Tablet Has Locked Down Wi-Fi and Costs $800
The Motorola Xoom sure has a lot of whizbang stuff inside: Crazy dual-core processors! Nvidia graphics! HD camcorder! 1GB RAM! Front camera! 3G that's somehow magically upgradeable to 4G! But, uh, it's eight hundred dollars. And it gets worse.
The worse being fine print in the leaked Best Buy ad that says:
‘To activate WiFi functionality on this device, a minimum of one month data subscription is required.’
[...]
The pricing is horribly wrong for a couple of reasons on top of that. One, there isn't a cheaper option. While the most expensive iPad with 3G and 64GB of storage was $830, people still had the option to purchase a bunch of cheaper models, down to $500. In other words, the iPad cost as much as a netbook; the Xoom costs as much as a laptop.
[...]
Don't get me wrong, the reason the pricing seems so gross is that we've been waiting for nearly a year for some real iPad competiton. And at $800, with required data service, I think Moto will mostly be selling them to diehard nerds.
Dat zal 't zijn.quote:Over de hele wereld zijn er nu gelukkige mensen (of minder gelukkige) die met hun Notion Ink Adam kunnen spelen. Bij sommige is het een mooi speeltje, maar velen vinden dat het veel te vroeg uitgebracht is. Het scherm werkt niet lekker mee, de browser doet het niet goed, PixelQI scherm is te donker , de panels verlopen niet soepel, flash in de browser werkt niet, HD films afspelen gaat met moeite.
Aangezien de dollar prijs vaak wordt omgezet naar de euro prijs....quote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oef, 800 dollar vind ik wel erg veel.
Dat is al 1 van de major reasons dat ik geen tab of ipad haal..
Ik gebruik Dolphin op m'n Archos, echt een fijne browser.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef kotter het volgende:
Robert wat heb jij zoal op je epad om het soepeler te laten draaien en om hem leuker te maken.
Ik ben er nu al een beetje op uitgekeken omdat ik niet echt weet wat ik er op kan zetten.
Ook is het heel vervelend dat hij geen flash afspeeld, bijv. youtube filmpjes in een blog ofso doen het niet. Ik heb skyfire gedownloade in de market daar stond dat die wel flash speelde maar hij doet alsnog niks.
Skyfire doet het bij somigge sites wel en sommige sites niet, verder doe ik gewoon wat internetten op men Epadquote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef kotter het volgende:
Robert wat heb jij zoal op je epad om het soepeler te laten draaien en om hem leuker te maken.
Ik ben er nu al een beetje op uitgekeken omdat ik niet echt weet wat ik er op kan zetten.
Ook is het heel vervelend dat hij geen flash afspeeld, bijv. youtube filmpjes in een blog ofso doen het niet. Ik heb skyfire gedownloade in de market daar stond dat die wel flash speelde maar hij doet alsnog niks.
Ik dolphinhd, maar die mini is lekker simpel, lijkt me ook wel watquote:Op maandag 7 februari 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gebruik Dolphin op m'n Archos, echt een fijne browser.
:y ik heb hem ook geïnstalleerdquote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef kotter het volgende:
Dus dolphin is goed voor flash?
En ik heb op mijn galaxy S applanet, kan je dat ook op de epad instaleren?
Het is een soort installous (ipohne)
Pinnetje aan de zijkant eruit trekken en dan draaien voor de datum.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:37 schreef ItWasWritten het volgende:
Heel leuk zon epad, maar Hoe stel ik in godsnaam De datum en tijd in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |