over zijn oma fetisj, over zijn puisten, over zijn nerdiness?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
Het zit je wel dwars he, dragems?
Wil je er over praten?
Nee niet, hij weet me wel te vermaken met zijn showtje en geen leedvermaak dus.quote:
Doe ik!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Rockiej is hierna! Vertel eens hoe je school actie is gegaan
quote:
Awo rustug ik geloof je sahbi!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh sahbi die kkflikker maakt grappjes over ik ben die chanterboy alles jeweetzelluf. Ik ben geen flikker vieze mensen die achter de dom zijn. Ik ben al bruin genoeg, hoef nog geen bruine lul te hebben.
Heb je een tong?quote:
Mag ik mee, heb pas een nieuw zwaard.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Dragems zullen we larpen dit weekend?
Ik vroeg wie hij wilde pijpen, verandert die battieboi de vraag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo rustug ik geloof je sahbi!
nohomo!
Je gaat toch niet in 't eten van gisteravond lopen roeren.. ?!
Nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je nog geluisterd? Er is 3x de groeten aan je gedaan.
quote:
Stiekem welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stiekem is dragems best lief en koowl
Pikkie, kijk me UIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
Met de faplepel ingegooid, zijn hele bakkes onder het sperma.
NOOOOOH, DEZE MAN!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vroeg wie hij wilde pijpen, verandert die battieboi de vraag.
Maar jij bent te jong.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stiekem is dragems best lief en koowl
quote:
KKG eh mattie!quote:
quote:
Ja die manquote:
jij doet ook niet altijd lief tegen mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
en hij doet niet altijd lief tegen mij
Volgens mij doet niemand ALTIJD liev tegen jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
en hij doet niet altijd lief tegen mij
Klopt hij is er nu af.quote:
Ja tog!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik snap die shit niet, ik ben digibeet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Met paint, en toen via gifninja ofzoietsHeel simpel.
preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef dragems het volgende:
[..]
jij doet ook niet altijd lief tegen mij
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja tog!!!kankergoeie ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
nee omdat jij niet lief tegen mij doetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef dragems het volgende:
[..]
jij doet ook niet altijd lief tegen mij
meer niet dat welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij doet niemand ALTIJD liev tegen jou
Is gewoon een website waar je de pics upload, en die maakt er een gif vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja ik snap die shit niet, ik ben digibeet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
precies
knetter is valser dan een ongestelde pitbull
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja tog!!!Kanker G eh mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hihi, laatst zat ik zo te poepen, maar ik moest gewassen worden door zon jonge studente, dacht, weetje wat, ik gooi mijn poep tegen haar aan! ja, dat was lachen toen we het tijdens het brigden terug keken... Genieten zo op mijn oude dag
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hihi, laatst zat ik zo te poepen, maar ik moest gewassen worden door zon jonge studente, dacht, weetje wat, ik gooi mijn poep tegen haar aan! ja, dat was lachen toen we het tijdens het brigden terug keken... Genieten zo op mijn oude dag
knetter kan heel lief zijn maar is dat niet altijdquote:
Niemand, maar hij zit er wel in.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor niks, maar ik log even in, moment.
Geen paul vanavondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
Serieus.. Jullie weten wel dat dit consequenties met zich meedraagt he?
Hij zal gestraft worden. Hij zal Dragems moeten baffen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
De enige keer dat ik niet lief ben.. is als er niet lief tegen me gedaan word.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef dragems het volgende:
[..]
knetter kan heel lief zijn maar is dat niet altijd
afhankelijk van je eigen gedragquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef dragems het volgende:
[..]
knetter kan heel lief zijn maar is dat niet altijd
laatst had hij ook al autoconnect zonder muziek maar toen wel in zijn tijdslotquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
niet waar ze heeft valse trekjesquote:
wat de neuk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij zal gestraft worden. Hij zal Dragems moeten baffen!
Ja, dan boeit het me niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef dragems het volgende:
[..]
laatst had hij ook al autoconnect zonder muziek maar toen wel in zijn tijdslot
Hij moet het maar beter instellen, anders doen we tot hij dat heeft gedaan een IP ban.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef dragems het volgende:
[..]
laatst had hij ook al autoconnect zonder muziek maar toen wel in zijn tijdslot
nietusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
niet waar ze heeft valse trekjes
Hihi jij zei kuntquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij moet het maar beter instellen, anders doen we tot hij dat heeft gedaan een IP ban.
Ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
niet waar ze heeft valse trekjes
Zo vroegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef dragems het volgende:
mensen was niet gezellig. ik ben slapen
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. gaat het al wat beter met je neus en keel aids enzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef dragems het volgende:
weet ik veel zijn wekker loopt op chineese tijdzone?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dan boeit het me niet.
Maar waarom nu?
ja maar jij bent verliefd en liefde maakt blindquote:
Kusje voor jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef dragems het volgende:
Dat hoor je heul niet!quote:
Ja, ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef dragems het volgende:
[..]
weet ik veel zijn wekker loopt op chineese tijdzone?
veel beter maar zit nog wel ietsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland.. gaat het al wat beter met je neus en keel aids enzo?
I know.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Driepink het volgende:
nog iets LEUKS gemist ? + binnen nu en 5 mins gaat computer uit !
nu wel weer lief?quote:
Ja, echt droog toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Wil je weten bij hoeveel chats je een autoban te pakken hebt als je kunt op zn Nederlands typt
Hmm dat zou wat zijn, ik weet het zelf nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja maar jij bent verliefd en liefde maakt blind
Ik hoop dat je je snel beter voelt.quote:
Laat de oma van graseter met rust hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Stokstaart het volgende:
trusten dragems en veel plezier onder de dekens
Jongetjes plagen, zoentjes vragen jewaidsquote:
Ik zit niet op chats dus nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Wil je weten bij hoeveel chats je een autoban te pakken hebt als je kunt op zn Nederlands typt
quote:
Ben je echt zo gefrusteerd joh? Zijn toch maar garpjes man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef dragems het volgende:
Ik ook niet meerquote:
Handyman?quote:
Doe je kamelenkreunquote:
quote:
Die wh zei toch purno?quote:
Kamelenkreunquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef Monopoly het volgende:
Alleen DJKoelkast heeft die kamelen kreun!
Heus wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb de kreun van Flippie nooit gehoord.
ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Nee die is al klaarquote:
Komt 100x per dag voorbij in de jingles.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
QFT.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Komt 100x per dag voorbij in de jingles.
Die van lindstrom is gewoon HETquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kamelenkreun![]()
Maar flippieeeeeee is epischer
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ow wacht is die kreun van flippie die ene die totaal ongeil is?
quote:
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Komt 100x per dag voorbij in de jingles.
Die is in de studio schat. Wel op blijven letten jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Monopoly het volgende:
Kan je die kamelenkreun ff opsturen ?
Ik wil hem als ringtone
In de studio.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Monopoly het volgende:
Kan je die kamelenkreun ff opsturen ?
Ik wil hem als ringtone
Iedereen kan volgens mij beter kreunenquote:
quote:
Heb ik ook. Komt zo wel even.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En de dora kreun? Heb je die ook?
Het bijhouden van deze reeks is al een dagtaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef Zokunen het volgende:
Komt Utopie hier (bijna) niet meer door Dora trouwens
Moet je op msn gaan en koelkast aansprekenquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
quote:
Dora is de MOEDER van Utopie en Dora's oudste dochter is 39.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan is ie een pedo, daar kon hij zich niet in plaatsen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Geniaal!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spammert.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas dat je bent, zelfs auto's ff ondergeplaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Droom fijn, zacht en geilquote:
Ik ga het morgen ook een beetje verspreiden door de metro ik kan toch gratis printen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf erbij. Radio Onzin promo team op pad sturen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
FTD? Kudo's?
Je bedoelt: kudos, het is altijd 1 woord.
Superdudes/sugahbabesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
FTD? Kudo's?
Dat dus. Gebruik het woord nagenoeg nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
FTD? Kudo's?
Bij ons in de buurt ben ik bangquote:
Ik moet eerst nog even stuiteren op I think like it.quote:
Als je gratis kan printen, zou ik heel mijn buurt onderplakken, zelfs de kattenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga het morgen ook een beetje verspreiden door de metro ik kan toch gratis printen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Zokunen het volgende:
Stickers maken
Hebben ze toen ook gedaan voor dat nieuwe voetbal forum
raalte dacht ik.. zie net op een regionale site dat er daar een ongeluk met mest enzo wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt ben ik bang
?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moest er best wel hard om lachenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
raalte dacht ik.. zie net op een regionale site dat er daar een ongeluk met mest enzo was
Das toch vlak bij Deventer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
raalte dacht ik.. zie net op een regionale site dat er daar een ongeluk met mest enzo was
Hij is in de war met een andere doraquote:
zag het en moest gelijk aan dragems denken....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er best wel hard om lachen
Dat kloptquote:
Ik dacht al, klopt niks van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is in de war met een andere dora
Dora the Explorerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geen flauw idee. tis iets meer dan een uur rijden van mij af.. dat weet ik wel en 3 uur met de fietsquote:
Langsgefietst?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen flauw idee. tis iets meer dan een uur rijden van mij af.. dat weet ik wel en 3 uur met de fiets
Bij mest moet je aan dragems denkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zag het en moest gelijk aan dragems denken....
raar eigenlijk
Dora van tvquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi.quote:
neu.. keer midden in de nacht in de routeplanner ingetiktquote:
Lol oldschool?quote:
Makes sensequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu.. keer midden in de nacht in de routeplanner ingetikt
is maar goed dat die lieve jongen nu slaapt.. anders kreeg ik toch weer te horen dat ik niet lief ben enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mest moet je aan dragems denken![]()
Verdomme, ik blijf erin hoor![]()
![]()
SPANNEND!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Eens even wachten tot dit liedjen is afgelopen, en dan even goed luisteren!
Dragems is echt kut.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is maar goed dat die lieve jongen nu slaapt.. anders kreeg ik toch weer te horen dat ik niet lief ben enzo
JAAAAA!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPANNEND!!!
Trouwens:
NOG 34 uur en 34 minuten![]()
Nieuw huis?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPANNEND!!!
Trouwens:
NOG 34 uur en 34 minuten![]()
Ik zal het hem morgen wel even sturenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is maar goed dat die lieve jongen nu slaapt.. anders kreeg ik toch weer te horen dat ik niet lief ben enzo
beetje laat maar niet minder gemeend :quote:
Huppel is singlequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
De vriend van Huppelmuts, kijk maar in de reacties:
hoezow?quote:
DE SLEUTEL!!quote:
slaap lekker meis.. veel plezier in dromenlandquote:
doei doei.. heb je nu al 3 x trusten gewenstquote:
FTDquote:Quote Mr.Tricky
Wel Nederlands gesproken?
How it's made, klinkt als Engels toch? anders was het wel: Hoe het gemaakt word. Ik neem hem mee, Thanks!
quote:
Heloef:quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker meis.. veel plezier in dromenland
[..]
doei doei.. heb je nu al 3 x trusten gewenst![]()
quote:
Eigenlijk zou je antwoordnummers moeten gaan sparen en rond gaan sturenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
Wie heeft er zin om een beetje flyers onder auto's te plakken?
Voor onz-radio?
DM mij.
quote:
Zachtjes lachenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag nu geen herrie meer maken / hard lachen ,want die ouwe gaat naar bed
Hallo Utrechtse dame.quote:
Flippa G doet met je mee!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten daar ik zo ga slapen.
Franquote:
Hooiquote:
Hallo Utrechtse heerquote:
KKJquote:
Rockiejjquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
hoiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fran
[..]
Hooi![]()
[..]
Hallo Utrechtse heer
[..]
KKJ![]()
[..]
Rockiejj
[..]