over zijn oma fetisj, over zijn puisten, over zijn nerdiness?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
Het zit je wel dwars he, dragems?
Wil je er over praten?
Nee niet, hij weet me wel te vermaken met zijn showtje en geen leedvermaak dus.quote:
Doe ik!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Rockiej is hierna! Vertel eens hoe je school actie is gegaan
quote:
Awo rustug ik geloof je sahbi!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh sahbi die kkflikker maakt grappjes over ik ben die chanterboy alles jeweetzelluf. Ik ben geen flikker vieze mensen die achter de dom zijn. Ik ben al bruin genoeg, hoef nog geen bruine lul te hebben.
Heb je een tong?quote:
Mag ik mee, heb pas een nieuw zwaard.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Dragems zullen we larpen dit weekend?
Ik vroeg wie hij wilde pijpen, verandert die battieboi de vraag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo rustug ik geloof je sahbi!
nohomo!
Je gaat toch niet in 't eten van gisteravond lopen roeren.. ?!
Nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je nog geluisterd? Er is 3x de groeten aan je gedaan.
quote:
Stiekem welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stiekem is dragems best lief en koowl
Pikkie, kijk me UIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
Met de faplepel ingegooid, zijn hele bakkes onder het sperma.
NOOOOOH, DEZE MAN!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vroeg wie hij wilde pijpen, verandert die battieboi de vraag.
Maar jij bent te jong.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stiekem is dragems best lief en koowl
quote:
KKG eh mattie!quote:
quote:
Ja die manquote:
jij doet ook niet altijd lief tegen mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
en hij doet niet altijd lief tegen mij
Volgens mij doet niemand ALTIJD liev tegen jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
en hij doet niet altijd lief tegen mij
Klopt hij is er nu af.quote:
Ja tog!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik snap die shit niet, ik ben digibeet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Met paint, en toen via gifninja ofzoietsHeel simpel.
preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef dragems het volgende:
[..]
jij doet ook niet altijd lief tegen mij
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja tog!!!kankergoeie ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
nee omdat jij niet lief tegen mij doetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef dragems het volgende:
[..]
jij doet ook niet altijd lief tegen mij
meer niet dat welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij doet niemand ALTIJD liev tegen jou
Is gewoon een website waar je de pics upload, en die maakt er een gif vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja ik snap die shit niet, ik ben digibeet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
precies
knetter is valser dan een ongestelde pitbull
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja tog!!!Kanker G eh mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hihi, laatst zat ik zo te poepen, maar ik moest gewassen worden door zon jonge studente, dacht, weetje wat, ik gooi mijn poep tegen haar aan! ja, dat was lachen toen we het tijdens het brigden terug keken... Genieten zo op mijn oude dag
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hihi, laatst zat ik zo te poepen, maar ik moest gewassen worden door zon jonge studente, dacht, weetje wat, ik gooi mijn poep tegen haar aan! ja, dat was lachen toen we het tijdens het brigden terug keken... Genieten zo op mijn oude dag
knetter kan heel lief zijn maar is dat niet altijdquote:
Niemand, maar hij zit er wel in.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor niks, maar ik log even in, moment.
Geen paul vanavondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
Serieus.. Jullie weten wel dat dit consequenties met zich meedraagt he?
Hij zal gestraft worden. Hij zal Dragems moeten baffen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
De enige keer dat ik niet lief ben.. is als er niet lief tegen me gedaan word.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef dragems het volgende:
[..]
knetter kan heel lief zijn maar is dat niet altijd
afhankelijk van je eigen gedragquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef dragems het volgende:
[..]
knetter kan heel lief zijn maar is dat niet altijd
laatst had hij ook al autoconnect zonder muziek maar toen wel in zijn tijdslotquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
niet waar ze heeft valse trekjesquote:
wat de neuk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij zal gestraft worden. Hij zal Dragems moeten baffen!
Ja, dan boeit het me niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef dragems het volgende:
[..]
laatst had hij ook al autoconnect zonder muziek maar toen wel in zijn tijdslot
Hij moet het maar beter instellen, anders doen we tot hij dat heeft gedaan een IP ban.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef dragems het volgende:
[..]
laatst had hij ook al autoconnect zonder muziek maar toen wel in zijn tijdslot
nietusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
niet waar ze heeft valse trekjes
Hihi jij zei kuntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |