Ik word in de steek gelaten door iedereen na dit topicquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef HappyBob het volgende:
Wat nou vragen om slotje dan? Jullie zijn duidelijk geen echte piraten dan. Ik blijf gelukkig een wolf en mijn roedel laat mij nooit in de steek.
we hadden een tijdelijke plekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik word in de steek gelaten door iedereen na dit topic
Gelukkig kan je altijd terugvallen op je broeder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik word in de steek gelaten door iedereen na dit topic
achja er wordt toch niets gedaan dit is al een reeks van 8 nu en goud waardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we hadden een tijdelijke plek
mjah in zo'n geval wordt je wel gewoon keihard gebanned maar rebels welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WE kunnen ook gewoon topics kapen met iedereen,
Dat was mijn 7000e postquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jahannnn we mochten dit helemaal niet. Ik weet dat je piraat bent en alles maar maar
Echt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah in zo'n geval wordt je wel gewoon keihard gebanned maar rebels wel![]()
Maar daar wordt ie niet minder leuk omquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
OPPASSEN DAT DIT GEEN NIEUWE SC WORD!
mmkayquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je kaapt en hoeveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |