Runescapequote:
Koelkastquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ewaa dushi'sBen ik weer terug van werk
Heeft Utrecht gewint?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Ragboer het volgende:
Ragboer is weer back in da topique. Drekkie weer met z'n nerdshizzle bezig? En kunnen we weer vragen stellen?
Nee vertelde iemand mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
SPEEL JIJ RUN ESCAPE? DAN MET IK OOK GAAN DOEN
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
Dragems klinkt een beetje als dandybleu
Die is 3 jaar weggeweest ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE AARDIG GEK. is de wildernis er nog?Dat was episch altijd maar zou toen wegggaan ofzo?
toi toi toiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
Dragems klinkt een beetje als dandybleu
Nee kkzooi joods complot allemaal de schuld van de scheids en zeist.quote:
WALLONEPSICHquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die is 3 jaar weggeweest ofzoen is sinds vandaag weer terug!
Niet echt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dragems heeft nog nooit aan poepsex gedaan
Vind ik geen mooie navel tbhquote:
Oh shit dikke pro photoshopperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga slapen mensen. Bedankt voor dezen leuken dag. Tot morgen [ afbeelding ]
ik deed per ongeluk plaatsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oh shit dikke pro photoshopper
Klaagbaakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin om ruzie met iemand te maken
WHOLLA ZEMMEL KOM DAN BEZEM IS JE MATTIE NOG DAARquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin om ruzie met iemand te maken
Wow. .die is echt super!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Nitrouz het volgende:
Check me nieuwe UI
Nieuwe swagger alles.
Dragems moet ook gewoon dance gaan draaien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee
nou de overgang van jouw show naar dit is een beetje groot
Echt fantastischquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Nitrouz het volgende:
Check me nieuwe UI
Nieuwe swagger alles.
Ik spreek alleen correct nederlandsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WHOLLA ZEMMEL KOM DAN BEZEM IS JE MATTIE NOG DAAR
Heb je die geluiden van mij bewaard ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had hem even niet, was van vanmiddag. Wat was de vraag
Hhihiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik spreek alleen correct nederlands
Nederlandsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
BOI BAAS ABIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Nitrouz het volgende:
Check me nieuwe UI
Nieuwe swagger alles.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trustequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga slapen. Dag tot zien greotjens van henk ria en de kits en een kussie van peos en een pootje van reks
Munckin uitleggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had hem even niet, was van vanmiddag. Wat was de vraag
Weltrusten Snuf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga slapen. Dag tot zien greotjens van henk ria en de kits en een kussie van peos en een pootje van reks
Haha, in de studio worden ze volgens mij automatisch opgeslagenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je die geluiden van mij bewaard ?
Kunnen we nog wel als jingle gebruiken voor een voiceclipshow ofzo
Slaap lekker, en veel plezier in dromenland gewenstquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
laterzzzzz S P A R T Aquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef JApieman het volgende:
Ik dacht dat het al half 12 was maar het bleek nog maar net half 11 geweest te zijn
BETERquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha, in de studio worden ze volgens mij automatisch opgeslagen
Die kalkoenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je die geluiden van mij bewaard ?
Kunnen we nog wel als jingle gebruiken voor een voiceclipshow ofzo
Het is misluktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja in 2 minuten en zo zodat iedereen het snapt![]()
Maar nu heb ik het niet gehoord
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Slaap lekker, en veel plezier in dromenland gewenst![]()
Dankjullie welquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kalkoen![]()
Ik rolde van mn bank van het lachen
Dat zeggen ze hier ook altijd. Ik krijg zelfs dat niet drents mn strot uitquote:
Zout strooienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
Ik ging net tijdens het roken bijna op m'n bek, kut ijzel .
binnen roken, in de schuur roken, in de garage roken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
Ik ging net tijdens het roken bijna op m'n bek, kut ijzel .
Ik vond het prachtigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die boer kwam ook gewoon tussendoor, kanaal stond nog open
Maar dat wisten we alquote:
tussen de 80 en schijndoodquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems neukt oudere lijken met kruiken er in
Dit dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |