Ik moet het zeker wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, tomatenpuree voor 9 cent oid. Slotje?
Die heb ik niet hier, alleen AH/Vomar/Plus/Deka.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef drumstickNL het volgende:
Tomatenpuree kost iets van 2 cent bij de c1000.
Waarom?quote:
Bij de Vomar 7 cent, bijna zeker weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die heb ik niet hier, alleen AH/Vomar/Plus/Deka.
8quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef drumstickNL het volgende:
Tomatenpuree kost iets van 2 cent bij de c1000.
Kleine potjes gel ofzo? Die kosten per liter sowieso kapitalenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij de Vomar 7 cent, bijna zeker weten.
Het is trouwens leuker om te weten wat per KG het duurste is.
Raad maar.
Truffels en inkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raad maar.
De combinatie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:41 schreef Habork het volgende:
Waarom is tomatenpuree zo goedkoop eigenlijk? Kleine verpakking of goedkope ingrediënten/productiewijze?
Saffraan. In ieder geval een kruid. Of anders truffels/champagne/foi gras/ect.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raad maar.
Tomatenpuree kost geen fuck. Echt 4 cent per kilo ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:41 schreef Habork het volgende:
Waarom is tomatenpuree zo goedkoop eigenlijk? Kleine verpakking of goedkope ingrediënten/productiewijze?
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Kleine potjes gel ofzo? Die kosten per liter sowieso kapitalen
Neequote:
Zou kunnen, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Saffraan. In ieder geval een kruid. Of anders truffels/champagne/foi gras/ect.
Saffraan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raad maar.
Zou goed kunnen ja. Misschien dat een fles water nog goedkoper is, maar niet veel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef ErkendFokker het volgende:
Zout is per kilo het goedkoopste geloof ik.. 15 cent ofzo?
Dat zeg ik lul.quote:
Dan is zelfs cocaïne nog goedkoop.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zeg ik lul. [ afbeelding ]
Saffraan is 25 miljoen euro per kilo als mijn berekening klopt..
Een aftershave of parfum, zoiets moet het haast wel zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Zou kunnen, maar ik denk het niet.
De gene die ik heb gevonden is 350 euro per liter
Je kan het niet drinken of eten. En het moet uit een supermarkt komen, dus inkt en truffels kan sowieso niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |