Wendy van Dijk vond zichzelf te oud, maar de deur stond nog op een klein kiertje volgens mij. Dyanne Beekman en haar vriend/man zijn uit elkaar, dus dat zij dit jaar zwanger wordt, lijkt me onwaarschijnlijk. Ook was de zwangerschap van haar eerste kindje zo zwaar en problematisch, dat ze sowieso 'genezen' wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, de OP is weer aardig up-to-date. Aanvullingen of andere opmerkingen zijn welkom, ik pas het dan aan. Natuurlijk is het ook mogelijk om zelf de OP-wikipagina te actualiseren, waarna ik hem in de OP kan zetten.
[..]
Hm. Mijn voorspellingen voor zwanger in 2011:
Nance
Marit van Bohemen
Dyanne Beekman
Katja Schuurman
Birgit schuurman
Wendy van Dijk
Kate Moss
Yolanthe
ze zijn zakelijk uit elkaar, niet prive. (hij is topman bij C&A, zijn ontwerpt daar nu niet meer voor). Dus een kindje zou best wel kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wendy van Dijk vond zichzelf te oud, maar de deur stond nog op een klein kiertje volgens mij. Dyanne Beekman en haar vriend/man zijn uit elkaar, dus dat zij dit jaar zwanger wordt, lijkt me onwaarschijnlijk. Ook was de zwangerschap van haar eerste kindje zo zwaar en problematisch, dat ze sowieso 'genezen' was![]()
Van Yolanthe hoop ik vooral niet dat ze zwanger wordt, ik vind die hele berichtgeving al irritant genoeg, laat staan als dat wicht nog zwanger wordt ook..
quote:zo 06 feb 2011, 11:41
Emma Bunton krijgt een jongetje
AMSTERDAM - Emma Bunton kan haar geluk niet op. Ze is in blijde verwachting van een zoon.
Emma Bunton en haar verloofde Jade Jones krijgen een jongetje. Dit vertelde ze in haar eigen show Heart 106.2 London Saturday.
Het is niet de eerste keer dat de ex-Spice Girl moeder wordt. Zij en Jade hebben al zoontje Beau Lee Jones (3).
'Baby Spice' maakte eerder al bekend dat ze het hoog tijd vond om Beau wat gezelschap te geven. Haar tweede zwangerschap noemde ze een droom die uitkomt
Grappig 2 jongens, ik vind haar juist echt zo'n meisjesmamaquote:
Ik dacht dat het een duidelijk nee was, maar áls Wendy dan toch zwanger wordt zal het wel een ongelukje worden (zoals vakerquote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wendy van Dijk vond zichzelf te oud, maar de deur stond nog op een klein kiertje volgens mij.
kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een duidelijk nee was, maar áls Wendy dan toch zwanger wordt zal het wel een ongelukje worden (zoals vaker). Dan voelt ze zich niet bezwaard dat ze er voor gekozen heeft om op haar leeftijd weer het risico aan te gaan en heeft ze toch haar gewenste 3e kind
quote:Wendy van Dijk niet zwanger vanwege leeftijd
21 januari 2011, Vrijdag
De laatste weken deden er geruchten de ronde dat Wendy van Dijk weer zwanger zou zijn. De presentatrice laat nu weten geen derde kind meer te willen, gezien haar leeftijd.
Aanstaande zaterdag is Wendy jarig. Ze zal de mooie leeftijd van 40 jaar bereiken, maar met deze leeftijd lijkt ook haar biologische klok uitgetikt. "Ik denk dat als ik vijf jaar jonger was geweest ik voor een derde had willen gaan," vertelt de blondine in RTL Boulevard.
Wendy heeft al twee kinderen, de 7-jarige Sem van ex Xander de Bousonje en haar dochter Lizzy, die ze elf maanden geleden in haar armen mocht sluiten. Voor de zwangerschap van haar dochter kreeg ze een miskraam. "Ik heb ook meegemaakt dat het mis kan gaan en dan telt leeftijd zeker. Ik heb twee gezonde kinderen, het is wel goed zo", aldus de presentatrice.
Vanavond zal Wendy samen met Martijn Krabbé de finale van The Voice of Holland presenteren.
Nah, cute.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:34 schreef kvd het volgende:
Pink
[ afbeelding ]
(zo te zien spaart ze bekers met de landen waar ze is geweest)
Eigenlijk moet je dat verhaal er ook bij postenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:34 schreef kvd het volgende:
[..]
wat een zielig nieuws....
Pink
[ afbeelding ]
(zo te zien spaart ze bekers met de landen waar ze is geweest)
Dit verhaal? Want over een beker heb ik geen verhaalquote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dat verhaal er ook bij posten![]()
En die beker vind ik tof
quote:Pink zelf aan de slag met fotocamera
Uitgegeven: 6 februari 2011 12:49
Laatst gewijzigd: 6 februari 2011 13:20
AMSTERDAM - Pink is niet blij met de foto's die de paparazzi de laatste weken van haar groeiende buik hebben genomen. De zwangere zangeres heeft daarom de tegenaanval ingezet: ze is zelf begonnen met een cursus fotografie.
"Omdat de paparazzi tegenwoordig geen enkel gevoel voor fotografie of kunst hebben en ontzettend lelijke foto's maken, post ik een zelfportret", kondigde Pink via Twitter aan. "Drie weken fotocursus en ik ben al een veel betere fotograaf dan hen."
De 31-jarige Pink bevestigde in november dat ze in verwachting is van haar eerste kindje. "Ik eet tegenwoordig voor twee", vertelde ze in de talkshow van Ellen DeGeneres.
Daarmee maakte de zangeres een einde aan geruchten die al een aantal weken de ronde deden. Of Pink en haar man, motorcrosser Carey Hart, een zoon of dochter krijgen is niet bekend.
Meisje
Pink zei in de talkshow van DeGeneres dat ze vermoedt dat ze een meisje krijgt. Een naam wordt dan een probleem.
"We zoeken overal naar een leuke meisjesnaam. Ik wil een originele naam met betekenis, maar Carey vindt dat hij een meisjesnaam heeft en wil niet dat zijn kinderen een vreemde naam krijgen."
Geen probleem
Mocht Pink een jongen op de wereld zetten, dan is er geen enkel probleem. Dan luistert het kereltje naar de naam Jameson. "Mijn vader heet James, mijn broer heet Jason en Careys tweede naam is Jason", somde Pink eind november op.
"En verder houden we van whisky, dus het spreekt voor zich
Ja dat verhaal bedoelde ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit verhaal? Want over een beker heb ik geen verhaal
[..]
Daar kan ik, als ik haar Google, niets over vinden. Wat ik idd wel vond, is dat ze heeft gezegd nooit meer een zwangerschap aan te durven gaan omdat ze zo beroerd was tijdens haar eerste. Ze is zelfs in het ziekenhuis opgenomen geweest!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Marloes het volgende:
Dyanne & partner zijn toch niet alleen zakelijk uit elkaar maar ook privé??
Dat dacht ik dus ook serieus hoor. Maar ik kan er nu niks meer over vinden. Gek eigenlijk, ik was er zo zeker vanquote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Marloes het volgende:
Dyanne & partner zijn toch niet alleen zakelijk uit elkaar maar ook privé??
Ik ook!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook serieus hoor. Maar ik kan er nu niks meer over vinden. Gek eigenlijk, ik was er zo zeker van
kan het niet zo zijn dat ze het er een groo gedeelte van boulevard over hebben gehad ('straks meer over de breuk van Dyanne en haar vriend') en dat de clou was dat het zakelijk was? Kan mijn namelijk zoiets wel herinneren. Niet dat ze prive uit elkaar waren.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik ook!
Volgens mij heb ik het gezien bij RTL Boulevard
quote:It looks as though congratulations are in order for Black Eyed Peas rocker Taboo!
The 35-year-old rapper, who enjoyed an exciting Super Bowl performance Sunday night, announced this morning (February 7) that he and wife Jaymie Dizon are expecting a baby this May!
The couple are already parents to 1 -year-old Jalen, while Taboo (born Jaime Luis Gómez) has a 17-year-old son, Joshua, from a previous relationship.
In December, the proud dad opened up about his growth as a father:
I was a little selfish when I was younger. I cared about myself, and I was out on the streets and letting my mom take care of Josh. I wasn't prepared mentally to be a parent. Now, I am 35 years old, I am successful, I have something to offer, and I'm capable of parenting now. Before, I didn't want to take care of a baby and change diapers, but now I am all about it.
Congrats to Taboo and Jaymie
quote:Zoon voor Oliver Kahn
AMSTERDAM - De voormalig doelman van Duitsland heeft weer een opvolger. Oliver Kahn (41) is vader geworden van een zoon.
Zijn vriendin Svenja (29) beviel vorige week van Julian. Moeder en kind maken het goed, maar het jongetje kwam zon vijf weken eerder dan gepland ter wereld, en ligt daarom volgens Duitse media nog in het ziekenhuis.
Oliver kreeg al twee kinderen met zijn ex-vrouw Simone: dochter Katharina-Maria (inmiddels 12 jaar) en zoon David (8). De twee scheidden in 2009. Datzelfde jaar liep de sportman model Svenja tegen het bevallige lijf.
Ah Stefano.quote:
Wil ik net roepen dat ik ernaast zit over Nance, nu ik net een stuk op nu.nl lees (zit mobiel, kan dus niet plaatsen) maar ze eindigt weer met twijfelsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Nance zie ik geen tweede komen, en als hij er wel komt (de zwangerschap), dan pas over een jaar ofzo
Vind jequote:Op maandag 7 februari 2011 17:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Selma Blair ziet er wel erg zwanger uit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |