Die heb ik niet maar mag ik dan van jou uit de categorie "ultieme baggerraar" AMD64?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
die heb ik voor je, mag ik dan van jou uit de categorie "gebanden die hardnekkig blijven klonen" BrauN ?

Alleen als ik van jou uit de categorie 'Overbodige users' Stuart krijg.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die heb ik niet maar mag ik dan van jou uit de categorie "ultieme baggerraar" AMD64?

Helaas, heb ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef QyRoZ het volgende:
Alleen als ik van jou uit de categorie 'Overbodige users' Stuart krijg.

Hmmm... kut. *geeft*quote:Op maandag 11 juli 2005 20:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ha! Die krijg je niet.
Mag ik van jou van 'Debiele en middeleeuwse crew-standpunten' het alleen kunnen registreren met een provider-mail-adres? Kom maar op, die heb je!

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:39 schreef Cerbie het volgende:
Mag ik van jou uit de categorie "users met kuthumor" Xalopalyps?
| 1 | Uw zoektocht op deze user geeft geen resultaten | 

Heb ik niet maar mag ik van jou uit de categorie Oldbies Danny?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:39 schreef Arcee het volgende:
Mag ik van jou uit de categorie "Lekker duidelijk" de verschillende tinten blauw ter onderscheid van de Fok!crewleden?

Ik pas.....quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb ik niet maar mag ik van jou uit de categorie Oldbies Danny?

Mag ik dan van u in dezelfde vategorie de concrete voorbeelden ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:12 schreef Arcee het volgende:
Mag ik van jou uit de categorie "inconsequente kutmaatregelen" het willekeurig plaatsen van zogenaamd centrale topics ergens onderin de forumindexen?

He, niet voordringenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mag ik dan van u in dezelfde vategorie de concrete voorbeelden ?
sjezus, of je schopt even een topic omhoog![]()

quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mag ik dan van u in dezelfde vategorie de concrete voorbeelden ?

Kut.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
fuck *geeft*
Mag ik van de categorie 1001 nieuwe subforum ideeën het 39+ subforum

Go Fish...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kut.
*geeft*
Mag ik van jou dan uit de categorie "Fok!crewjojo's" Insomaniac?

*geeft*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:25 schreef Pinball het volgende:
Ik ben in de categorie "Ontbrekende functionaliteit, deel 1" op zoek naar "de PI bij snel reageren".
Anyone?

*met pijn in hart geeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef MutZ het volgende:
*geeft*
heb jij dan voor mij uit dezelfde categorie 'de search'?

Staat niet op de kaart...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:35 schreef Arcee het volgende:
Mag ik van jou dan uit de categorie "Meldingen waar we heel goed zonder kunnen" Code #64?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |