Verslaap je je niet met oordoppen EN oogkleppen (of hoe noem je die dingen)?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
M'n koelkast maakt een rinkelend geluid van binnenuit de pomp dus kan het niet fixen
Toch maar met oordopjes in slapen, dunkt mij.
M'n telefoon trilt ook, daar heb ik mijn hoop een beetje op gevestigdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verslaap je je niet met oordoppen EN oogkleppen (of hoe noem je die dingen)?
telefoon onder je kussen leggen, dat voel je wel morgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n telefoon trilt ook, daar heb ik mijn hoop een beetje op gevestigd
Of het zijn 2 flessen die te dicht tegen elkaar aan liggen. Even de koelkast verschuiven wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
M'n koelkast maakt een rinkelend geluid van binnenuit de pomp dus kan het niet fixen
Toch wel grappig om zo expliciet complimenten te krijgenquote:Hai TAV,
Ik wil je even complimenteren met een prachtige presentatie die je voor (of samen met, dat weet ik niet) XX gemaakt hebt.
Ik vond de inhoud perfect en de lay out, de stijl, de achtergrond en wijze van opmaak heel stijlvol.
Echt, wat heb jij toch een groot talent voor dit soort dingen!
Ik hoop zo nog wat van je te leren op dit gebied want daar liggen niet mijn sterkste punten.
Tot maandag, groeten,
M
Toen ik op kamers woonde had ik een hoogslaper, en m'n koelkast stond eronder. Je went er wel aan hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef golfer het volgende:
Of het zijn 2 flessen die te dicht tegen elkaar aan liggen. Even de koelkast verschuiven wil ook wel eens helpen.
Pfff, moet toch een maf gevoel zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef golfer het volgende:
Leuk, TAV.![]()
Daar doe je het voor.
Ik kreeg vandaag ook mail van mijn werk: ontbindingsovereenkomst gaat op de post en ik ben vanaf vandaag officieel na 39 jaar werken geen officiële deelnemer meer aan de arbeidsmarkt.
In m'n vorige studio had ik ook een klapperende koelkast, weinig last van, maar deze rinkelt binnein de pomp, als een ouderwetse wekker met twee van die bellen... ik heb hem al wat trilvrij weten te maken, maar de rinkeling houdt binnenin de pomp aan....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toen ik op kamers woonde had ik een hoogslaper, en m'n koelkast stond eronder. Je went er wel aan hoor.
Pff. Realistisch gezien geen comeback meer mogelijk, of wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef golfer het volgende:
Leuk, TAV.![]()
Daar doe je het voor.
Ik kreeg vandaag ook mail van mijn werk: ontbindingsovereenkomst gaat op de post en ik ben vanaf vandaag officieel na 39 jaar werken geen officiële deelnemer meer aan de arbeidsmarkt.
de Chinese Boeddha heeft een dikke buik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Boeddha was niet dik volgens mij, niet volgens echte oude beelden iig
Poepchinezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef z80 het volgende:
[..]
de Chinese Boeddha heeft een dikke buik.
in de rest van de wereld is het een man/beeld met een normaal postuur.
Heb er vrede mee en begin er aan te wennen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef Duderella het volgende:
Pfff, moet toch een maf gevoel zijn.
Dat kan altijd nog, maar een netwerk muteert vrij snel als je er geruime tijd uit bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Pff. Realistisch gezien geen comeback meer mogelijk, of wel?
Kan je voor jezelf beginnen misschien? Je hebt toch een aardig netwerk opgebouwd?
Zon op je padquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
Heb er vrede mee en begin er aan te wennen.
Voor jezelf beginnen lijkt me nog zwaarder dan voor een baas werken. Als je om gezondheidsredenen niet kan werken, is zelfstandig ondernemer worden niet zo'n slimme keuze. Even meedenkend wat ik zou doen hè?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pff. Realistisch gezien geen comeback meer mogelijk, of wel?
Kan je voor jezelf beginnen misschien? Je hebt toch een aardig netwerk opgebouwd?
Voorlopig zit dat er inderdaad niet in. Dat zelfstandig ondernemerschap. Maar wie wie in de toekomst als mijn lichaam misschien wat meer mee wil werken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Duderella het volgende:
Voor jezelf beginnen lijkt me nog zwaarder dan voor een baas werken. Als je om gezondheidsredenen niet kan werken, is zelfstandig ondernemer worden niet zo'n slimme keuze. Even meedenkend wat ik zou doen hè?
Afgezien van de golferdutjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voor jezelf beginnen lijkt me nog zwaarder dan voor een baas werken. Als je om gezondheidsredenen niet kan werken, is zelfstandig ondernemer worden niet zo'n slimme keuze. Even meedenkend wat ik zou doen hè?
Ik had gewoon tot vandaag een arbeidsovereenkomst voor 32 uur hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Afgezien van de golferdutjeshad ik het idee dat golfer eerder wel meer uren kon maken maar daar het contract niet voor had...
Ja, inderdaad, dat kan natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig zit dat er inderdaad niet in. Dat zelfstandig ondernemerschap. Maar wie wie in de toekomst als mijn lichaam misschien wat meer mee wil werken?
Oh ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had gewoon tot vandaag een arbeidsovereenkomst voor 32 uur hoor.
Dat was de laatste tijd fysiek inderdaad het maximaal haalbare voor mij, vandaar dus nu ontbinding arbeidsovereenkomst.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef golfer het volgende:
Ik kan altijd nog proberen een gidsboek voor dolenden te schrijven en daar wat geld mee te verdienen. Schijnt een lucratieve business te zijn.
Hm, duidelijk golfer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was de laatste tijd fysiek inderdaad het maximaal haalbare voor mij, vandaar dus nu ontbinding arbeidsovereenkomst.
Het werk wat ik deed kan je niet met minder dan 32 uur per week uitvoeren.
Ja maar ik ben het, Jobberella!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef golfer het volgende:
Job doet het maar mooi zonder mijn coaching.
Oncoachbaarquote:
quote:
Oh, dan rest mij niets anders dan stoppen met werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef golfer het volgende:
Job doet het maar mooi zonder mijn coaching.
Grijp je kansquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan rest mij niets anders dan stoppen met werken.
Mogen er wel vrouwen in die club?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grijp je kansMisschien kun je met Rijst mee?
Goed plan. Dan reizen we samen met de Jag ons geluk achterna.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Duderella het volgende:
Mogen er wel auto's komen waar rijst is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed plan. Dan reizen we samen met de Jag ons geluk achterna.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mogen er wel auto's komen waar rijst is?
Een beetje Jag is toch niet materialistisch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Duderella het volgende:
Mogen er wel auto's komen waar rijst is?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Austin Powers heeft een Shaguar!
Nope. En vandaag schijnt die Cyclone Yasi precies aan land te komen waar hij zit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
golfer, heeft Bloes al iets gehoord van Q uit het overstroomde gebied?
Zo is dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Oef![]()
Nouja, een echte Hollandsche jongen kan wel tegen een spatje water en een zuchtje wind!!
De eilanden voor de kust wel. Verder weet ik het ook niet precies. Contact met hem is onmogelijk, maar B. heeft via Facebook wel contact met kennissen die ons destijds geholpen hebben hem op te sporen en die weten misschien iets meer, hoewel zij een stuk zuidelijker wonen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
De boel is daar geëvacueerd inmiddels toch?
Ja hoorde toevallig op de radio een item over backpackers in dat gebied. Die zijn allemaal naar het binnenland gebracht, achter een bergrug. Hele stad (weet ff niet om welke stad het precies ging) is leeg ivm verwachte vloedgolf en zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
De eilanden voor de kust wel. Verder weet ik het ook niet precies. Contact met hem is onmogelijk, maar B. heeft via Facebook wel contact met kennissen die ons destijds geholpen hebben hem op te sporen en die weten misschien iets meer, hoewel zij een stuk zuidelijker wonen.
Hij zit in de buurt van Cairns en die stad is te groot om helemaal te evacueren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja hoorde toevallig op de radio een item over backpackers in dat gebied. Die zijn allemaal naar het binnenland gebracht, achter een bergrug. Hele stad (weet ff niet om welke stad het precies ging) is leeg ivm verwachte vloedgolf en zo![]()
Klote die onzekerheid en dat gebrek aan contact juist ook op dit soort momenten
vak is erg interessant, wel erg dure boeken zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, MeMo! Vertel eens wat meer? Vak leuk, aardige studiegenoten?
Ja hoor, ze heeft het eindelijk voor elkaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Duderella het volgende:
Dan wacht ik nog even tot ik helemaal koorts- en klamvrij ben en mij sterker voel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, ze heeft het eindelijk voor elkaar![]()
Weten jullie hoe zwaar aquarobics oefeningen zijn met een simpele bal die je onder water moet zien te houden en afwisselend tussen je knieën![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er werd aan mijn buikspieren getrokken
Ja, wist ook niet dat ze er tóch zatenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef AnneX het volgende:
Dan wacht ik nog even tot ik helemaal koorts- en klamvrij ben en mij sterker voel.
Buikspieren ? !
Nou - de frustratie en boosheid hebben hier jaaaaren geduurd ! ondanks waarschuwingen en weten dat het is zoals het is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, wist ook niet dat ze er tóch zaten
Wat vervelend van die MRSA
Enneh helemaal gelijk qua golfer, het is vreselijk om op je 56e door je gezondheid gedwongen te moeten worden niet meer lekker te werken. Hij had het erg naar zijn zin en hij was heel goed in zijn werk. Niet te veel over nadenken, anders voel ik soms zoveel woede en verdriet
Ja, klinkt bekend. Maar ik doe het niet alleen in de polder hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef AnneX het volgende:
Nou - de frustratie en boosheid hebben hier jaaaaren geduurd ! ondanks waarschuwingen en weten dat het is zoals het is.
Af en toe eens een berg lege flessen in de container gooien of midden in de polder héél hard schreeuwen als de trein voorbij komt.
Nee. Ik loop de hele dag met geluidsdempers op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja, klinkt bekend. Maar ik doe het niet alleen in de polder hoor
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
Nee. Ik loop de hele dag met geluidsdempers op.
Moe en prikogenquote:
Ja he? Ik ben blij dat ik toch nog met alle beperkingen (max.) 3 dagen kan werkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef DarkElf het volgende:
door gezondheid moeten stoppen met dingen die je leuk vindt is hartstikke kut
en dan is zo'n brief ff extra confronterend.
I know
Nou dat geloof ik hoor!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he? Ik ben blij dat ik toch nog met alle beperkingen (max.) 3 dagen kan werkenIk waardeer het de laatste tijd (ondanks alle moeilijkheden die daar op het moment spelen) steeds meer dat ik mijn baan nog heb
Zal toch op en neer gaan he, tis feb dus je mag binnenkortquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Moe en prikogenga dus maar naar bed.
Maar afgezien van de moeheid best wel weer goed. Schommeldebommel maar gelukkig blijf ik steeds op de pieken het langste hangen he![]()
9 maartquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal toch op en neer gaan he, tis feb dus je mag binnenkort
Niet alleen dat steentje, maar ook eruit om weer eens andere mensen te zien, wat meer prikkels, is voor jezelf ook goed. En het thuiskomen en relaxen vind ik eigenlijk altijd het grootste kadootje na een dag werken, op bezoek geweest te zijn etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef DarkElf het volgende:
Nou dat geloof ik hoor!!!T kost je veel maar t levert ook echt iets op voor je, fijn is dat. En dat ondanks je krakkemikkige lijf
speaking of; waar is krakke?
en daarom hoop ik dat dat vrijwilligerswerk volgende week wat blijkt te zijn voor me, geeft toch een lekkerder gevoel weer. dat ik toch , op mijn manier dan, een steentje bijdraag ofzo
eenschquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet alleen dat steentje, maar ook eruit om weer eens andere mensen te zien, wat meer prikkels, is voor jezelf ook goed. En het thuiskomen en relaxen vind ik eigenlijk altijd het grootste kadootje na een dag werken, op bezoek geweest te zijn etc.
Het werken wat ik doe is ook kleinschalig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet alleen dat steentje, maar ook eruit om weer eens andere mensen te zien, wat meer prikkels, is voor jezelf ook goed. En het thuiskomen en relaxen vind ik eigenlijk altijd het grootste kadootje na een dag werken, op bezoek geweest te zijn etc.
Spaargeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef AnneX het volgende:
Ik zou kunnen stoppen en ook weer jammer van het spaargeld opeten dan.
Zo , Memo je bent helemaal ingepast in het Maastrichtse ophaalschema?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
nja zo ff afvalzak buiten gooien en dan nog n afleveringetje Lie to Me kijken, toffe serie,slaap lekker alvast
hoe laat gaat u 040-waarts? ik ga nml 030 waarts, planning is vroegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker uit eten AnneX![]()
Slaap lekker allemaal, weer een bewogen dagje CUL SC was het.
Morgen 040-waarts en 's avonds 020-waarts. Dan helemaal terug naar het zuiden.Gelukkig destijds 10x Hema dagkaarten gekocht.
8:56quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe laat gaat u 040-waarts? ik ga nml 030 waarts, planning is vroeg
donderdag is intro dag, zat nu ook tussen de in september begonnen studenten, die doen deze vakken nu ook maar alleen doe ik de volgorde andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo , Memo je bent helemaal ingepast in het Maastrichtse ophaalschema?
Met hoeveel medestudenten begin je de masters?
Ms. lees ik het morgen.
Vanavond alleen het bed verwarmen. Truste.
mijn planning is 8.26quote:
Zie edit maar dan wel op eigen risicoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn planning is 8.26maar mocht dat om een of andere reden niet lukken sms ik je wel ff want grote kans dat ik dan ook in de 8.56 beland (en oja tuurlijk voordeeluren he, krijg je dan geen gezeikover die 4 minuten?oh wacht op hemading staat geen beginstation
) ik heb weer ov
![]()
oh ik ben s ochtend ook niet heel erg levendig hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie edit maar dan wel op eigen risico
Nu naar bed want ik ben doodop.![]()
![]()
Samen spierpijnen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Den_Haag het volgende:
avond
zal morgen spierpijn hebben. Eerste training na de wintersport
Ja, niet iedereen kan dat zo goed als B.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
thuis! zingen ging niet zo heel goed, volgende week herkansing!
Je bent gewoon veel te dik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
dit is nu trouwens het 3e optreden achter elkaar (met iedere keer een andere meid) waarbij mensen op mijn hyves vragen hoe de andere danseres heet!
Je vader is heel verstandig, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef rijsttafel het volgende:
ow help
Het mocht niet van m'n vader. En ik kan hem niet teleurstellen.
Ik was nog nooit zo gelukkig geweest als afgelopen dagen toen ik het inzicht had gehad. Ja het klinkt raar, ik weet het. Maar nu weet ik het niet meer. Maar een biertje genomen om m'n geest wat af te stompen.
Blijft het geestverruimende trouwens bij een biertje of speelt er meer mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef rijsttafel het volgende:
ow help
Ik was nog nooit zo gelukkig geweest als afgelopen dagen toen ik het inzicht had gehad. Ja het klinkt raar, ik weet het. Maar ik zweer dat ik het meegemaakt heb. Nu weet ik het niet meer. Maar een biertje genomen om m'n geest wat af te stompen.
Gezellig, wist niet dat je naar theater was. Ze kunnen mooi zingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef LieLie het volgende:
Acda en de Munnik waren![]()
En het is glad, dus m'n mams blijft logeren
Mijn vader is lief, maar ik ben het nu even kwijt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vader is heel verstandig, denk ik.
Maar als het echt iets is wat jij echt wilt, moet je het wel uitproberen.
Dan moet je gebruik maken van het feit dat je volwassen bent en hij formeel niet nee kan zeggen tegen jouw experiment.
Nee, ik gebruik niets en ik was ook gestopt met drinken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijft het geestverruimende trouwens bij een biertje of speelt er meer mee?
Gebruik je ander middelen?
Behalve dan de boeken van die Duitse goeroe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja, maar dat is nu het probleem...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
Als je je geest helder&scherp wilt houden, moet je wel van het bier afblijven, rijstje!
Ja, die studie kan me dus niet boeien, alleen de mening van m'n vader.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb het deels teruggelezen en ik vind het oprecht jamner van je studie. Voor mijn gevoel zat je daar wel goed...
Maar veel success. Het is jouw keuze en als dit je gelukkig maakt dan moet je dat vooral doen
.
Ja. Opgroeien en proberen volwassen te worden is best moeilijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:07 schreef rijsttafel het volgende:
Bedankt allemaal. Ik weet dat ik niet op iedereen gereageerd heb, maar ik respecteer jullie steun en ook al het tegenwoord.
Ik ga nu slapen en kijken hoe ik er morgen voorsta.
Of laat ik het helemaal los of ga ik een hele studie afmaken alleen om je vader niet teleur te stellen.. Dat is wel een heel taaie taak, natuurlijk..
Loyaliteit 2.0 Lieve Korrel, you can go your own way, maar hou contact met 'mquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:09 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, die studie kan me dus niet boeien, alleen de mening van m'n vader.
Zebramanquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:11 schreef Anthraxx het volgende:
De film was heerlijk over the top, catchy J-POP, geschift script en eindigde zoals Godzilla. Je kan er veel van zeggen maar ze hebben wel humor
.
Mooiste film moment: vecht scene, wordt een pakje condooms gedropt. Camera zoomt in op hoofdpersoon met een freeze frame. Verschijnt er met grote letters STOP AIDS. Totaal ongerelateerd aan het verhaal.
Film was Zebraman 2. Morgen de 2de film van Mike Rakashi maar die beloofd behoorlijk bloederig te worden
.
Toverrijst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef rijsttafel het volgende:
ow help
Ik was nog nooit zo gelukkig geweest als afgelopen dagen toen ik het inzicht had gehad. Ja het klinkt raar, ik weet het. Maar ik zweer dat ik het meegemaakt heb. Nu weet ik het niet meer. Maar een biertje genomen om m'n geest wat af te stompen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Opgroeien en proberen volwassen te worden is best moeilijk.
Maar neem er de tijd voor en overhaast het niet door alles hier op te geven en een ander leven in een gemeenschap/sekte te zoeken.
Je bent slim genoeg om het ook te overdenken en allemaal te relativeren.
Ik heb besloten de ervaring proberen achter me te laten (hoewel dat moeilijk zal zijn) en naar m'n vader te luisteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Loyaliteit 2.0 Lieve Korrel, you can go your own way, maar hou contact met 'm
Beetje onrustig nog, maar wel best okee.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:48 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb besloten de ervaring proberen achter me te laten (hoewel dat moeilijk zal zijn) en naar m'n vader te luisteren.En gewoon normaal te doen.
nu ik thuis blijf gaat het goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Beetje onrustig nog, maar wel best okee.![]()
En jij?
Ik zocht jullie alquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef golfer het volgende:
Hij zit in de buurt van Cairns en die stad is te groot om helemaal te evacueren.
Laatste nieuws daar (het is daar al 2 februari) over de storm:
http://tools.cairns.com.au//feeds/feed-story.php?news_id=45153581
Spannendquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:10 schreef Sarabi het volgende:
Morningover 20 minuutjes gaan we kijken
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendNiet gelijk af laten schrikken he?
Nee, deze was vrij pontificaal in beeld gebrachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZebramanEn grappig dat je die details opmerkt, of ging het niet zo snel?
De film die wij net gezien hebben wordt aangekondigd als coming of age/familiehumor... nou dan hebben ze wat laagjes gemist.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef Stereotomy het volgende:
Gotver.... Met m'n tas tegen een paaltje gereden en zat net met een lekkende pot knie in de trein
Ff in de wc in een andere pot gestopt maar sjonge wat stinkt dat formaldehyde.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef Stereotomy het volgende:
Gotver.... Met m'n tas tegen een paaltje gereden en zat net met een lekkende pot knie in de trein
Ff in de wc in een andere pot gestopt maar sjonge wat stinkt dat formaldehyde.
Ik krijg wat last van prikkende ogen en kortademigheid nu, 't was in de wc Ff echt erg net met zoveel formaline op de vloer, hier in de coupe valt het wel mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
De mensen om je heen zullen nu ook wel denken: wat een mafketel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg wat last van prikkende ogen en kortademigheid nu, 't was in de wc Ff echt erg net met zoveel formaline op de vloer, hier in de coupe valt het wel mee.
In lage doses is het niet kankerverwekkendquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Doe je wel een beetje voorzichtig?
Gelukkigquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In lage doses is het niet kankerverwekkend
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
De volgende mede reiziger die naar het toilet gaat (alsof je dat ooit doet in een trein, maar goed) ligt nu op de vloer te stikken in de WC?
Er zijn er al een paar gegaan maar ze komen er niet zo happy uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
De volgende mede reiziger die naar het toilet gaat (alsof je dat ooit doet in een trein, maar goed) ligt nu op de vloer te stikken in de WC?
dat heb ik nooit gesnapt maar ieder zijn ding. zonder lettertjesaanduiding zijn mensen precies hetzelfde en ik vind het gek dat je ze beter begrijpt als je de letters weet. maar nogmaals; zie mijn 1e zinquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en rijst ik zie de wereld sinds de lettertjes ook een stuk duidelijker
Een app is het niet te noemenquote:
vertel nog eens wat je uitslag van die IQ-test was?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dat heb ik nooit gesnapt maar ieder zijn ding. zonder lettertjesaanduiding zijn mensen precies hetzelfde en ik vind het gek dat je ze beter begrijpt als je de letters weet. maar nogmaals; zie mijn 1e zin
daarbij heb ik 2x test gedaan en 2x kwam er iets anders uit
heb jij een foto/link gezien? ws in een spoiler die ik niet kon lezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een app is het niet te noemenMeer een eensgezinswoning
Kijk even het laatste topic door, daar start het allemaal in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef Den_Haag het volgende:
heb het hele rijstverhaal niet mee gekregenvorige topic?
heb ik nooit hier vertelt schatquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
vertel nog eens wat je uitslag van die IQ-test was?
waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik nooit hier vertelt schat
haha maar nee dan wordt dat heel lang hier onthouden. ik ken jullie wel zo langzamerhandquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat ik een nieuwsgierig mens ben
nee morgen weer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je nog gerend vanochtend DE?
ik las vanmorgen in de Viva een hele reportage erover. over hoe op te bouwen, succesverhalen, wat het doet voor je lichaam en geest en dat 40% vrouwen zijn die rennen. toen dacht ik nog aan jequote:
Je had toch meegedaan aan die BNN test? Of was dat iemand anders?quote:
Ik heb een link gezien jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb jij een foto/link gezien? ws in een spoiler die ik niet kon lezen.
Normaal gesproken wel, maar in dit geval volgens mij nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben ik weer aan het raaskallen?
volgens mij deed LieLie dit jaar meequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je had toch meegedaan aan die BNN test? Of was dat iemand anders?Ben ik weer aan het raaskallen?
Nee, dat is al tijden stukquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens: is er hier iemand die wel spoilers kan openen in de mobiele layout?
snap ik. toen ik app tegen Sarabi zei ontkende ze het niet dus ging ik door met mn appquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een link gezien jaEentje die via MSN kwam en die ik dus niet zomaar doorgeef.
ik niet en dat moet wel even veranderd worden. net als dat onderaan ook een link naar CUL staat ajbquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens: is er hier iemand die wel spoilers kan openen in de mobiele layout?
Als ze mijn uur tarief betalen wil ik ze best helpen jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil jij ze niet helpen als ict-prof?
heb je dat niet binnen een uur gefixt dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ze mijn uur tarief betalen wil ik ze best helpen ja. Heb wel wat beters te doen.
Jawel, maar ik heb er gewoon geen zin in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je dat niet binnen een uur gefixt dan?
oh gaf je amygdala (??) weer verkeerde signalen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een gebakjeHad eigenlijk nee moeten zeggen
Lekker, wat voor groenten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef DarkElf het volgende:
oh vanavond eten we toch zo makkelijk én gezond: Kip met groenten en rijst uit een pakketje in de oven. Gooit alles bij elkaar wat kruiden en bouillon erin en hoppa zo de oven in en een klein uurtje later is alles gaar (als t goed is)
Nu al zin in
Lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een gebakjeHad eigenlijk nee moeten zeggen
heb kleine tomaatjes, champignons en ui liggen.. alles bij elkaar, wat bouillon erbij, wat worcestershiresaus, wat kruiden erbij..(heb nog verse oreganoquote:
klinkt goed! lekker zo'n vrije dagquote:Ik heb wel zin om te koken vandaag, zo eens wat boeken bekijken. To-dolist voor mijn vrije dag: foto's van Burkina en Ghana uitzoeken en zonodig bewerken, pakje ophalen op het postkantoor, paar mailtjes versturen en lekker uitgebreid koken
Oh, arme jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:34 schreef TAV74 het volgende:
Godsamme, laat facilitaire zaken eens opschieten. Mijn verwarming kan op een of andere manier (kinderslot?) niet hoger dan stand drie, het is hier koud!
Straks in de pauze eens even een thermometer meenemen.
Stomme is dat de kou niet eens van buiten komt (enorm kantoorpand met dubbel beglazeing etc), maar van het luchtcirculatiesysteem hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, arme jijVerkleumde handen op je toetsenbord? Wij hadden dat ook een keer toen het zo koud was buiten. En enkel glas dan ook he
Week lang feest ivm zijn thuiskomst?quote:
Nee hij is weer thuis dacht ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Tijdje Cyprus toch? Of Kreta, waar laten ze die mannen ook alweer?
Hij heeft wel ergens snel gemeld dat hij thuis isquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan mag ie zich wel eens hier komen melden
gevondenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef Braamyo het volgende:
IK BEN THUIS !!!!! Feescht en fijne avond !!!
Al dat ge-Lie... Iemand postte gisteren iets over de film Lie to me en toen moest ik twee keer lezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:14 schreef LieLie het volgende:
![]()
Mams weer op de bus naar huis gezet
Straks nog even naar Emmen, kijken of ze ergens leuke zwarte laarzen in de sale hebben![]()
En de auto ophalen bij mrLie.
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Al dat ge-Lie... Iemand postte gisteren iets over de film Lie to me en toen moest ik twee keer lezen
IT"S GROUNDHOG DAYquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef DarkElf het volgende:
Happy Groundhog day trouwens he allemaal
please, no more liesquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Al dat ge-Lie... Iemand postte gisteren iets over de film Lie to me en toen moest ik twee keer lezen
Rijst calling from earth..quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en rijst ik zie de wereld sinds de lettertjes ook een stuk duidelijker
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzonderingMaar no more
![]()
Is het leuk? En is het betaalbaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:29 schreef Sarabi het volgende:
Bij het huis wezen kijken en nu heb ik hoofdpijn van het nadenken
Vrijdag beslissen we wat we doen.
Een huis?!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:29 schreef Sarabi het volgende:
was het wat?? en te betalen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:29 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:34 schreef Sarabi het volgende:
Het was zeker watalleen wel erg duur dus kijken of we daar nog over kunnen onderhandelen want ik moet nog een jaar studeren en verdien dus weinig
Jullie gingen voor huur toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door TAV74 op 02-02-2011 12:42:52 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:34 schreef Sarabi het volgende:
Het was zeker watalleen wel erg duur dus kijken of we daar nog over kunnen onderhandelen want ik moet nog een jaar studeren en verdien dus weinig
Wat een leuk huisje. Mooi tuintje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop voor jullie dat het lukt!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
De tip bij mij was om die link ook even weg te halen, want het internet onthoud allesquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:34 schreef Sarabi het volgende:
Thanks! Maar ik ga nu maar eens de laptop afsluiten en lerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat een leuk huisje. Mooi tuintje ook.Ik hoop voor jullie dat het lukt!
Dan had ik het toch goed begrepen. Lekker ruim huis zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jahet is ook huur, maar hij staat dus ook te koop
Huh?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De tip bij mij was om die link ook even weg te halen, want het internet onthoud alles. En dus ook je adres
Ja zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed begrepen. Lekker ruim huis zeg
Het adres staat in de funda link en zo weet iedereen waar je woontquote:
Owquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het adres staat in de funda link en zo weet iedereen waar je woont. Dat wil je niet want Google cached dit binnen een dag en dan krijg je dat nooit meer weg.
Niet perse, dit kwam ook onverwachts op ons padquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Maar wil je meteen een gezinswoning? Die tuin is wel heerlijk zeg.
donequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ownou Rijst en TAV als jullie het ook even weg wil halen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ownou Rijst en TAV als jullie het ook even weg wil halen
Vroeger veel gewerkt met dat spul !quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In lage doses is het niet kankerverwekkend
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh gaf je amygdala (??) weer verkeerde signalen?
of wat was t ook alweer?
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Rijst calling from earth..
Ik dacht dat ik het begreep, maar nu begrijp ik het echt.
Mensen gaan vanzelf geloven wat ze verteld is. Als je echt veel leest over de lettertjes, dan ga je ze om je heen zien. Als je elke zondag te horen krijgt dat er een God bestaat, ga je er vanzelf in geloven. Je kunt mensen er dus onmogelijk op veroordelen.
Als je te horen krijgt dat de wereld mooier eruit ziet en iedereen lief is, dan gaat dat ook vanzelf. Niet dat dat per se slecht is om te denken, natuurlijk.. maar was het echt m'n eigen keus? Daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
Ik begrijp nu dat het vluchtgedrag was. En dat m'n ex nog steeds in m'n leven speelt, het was diep verborgen, maar nu zie ik het duidelijk. Ik heb haar een email gestuurd en gezegd dat ik hoop dat ze terugkomt en dat ik alles wat ze heeft gedaan vergeef. Ik geloof dat ze ook nog een vlam voor mij heeft, dus ik hoop dat ze het wil proberen.
En noem mij een rare snuiter, maar ik heb m'n lesje wel geleerd en ik hoop dat jullie er ook iets van leren.
Liefs en bedankt voor de wake up call
Wetenschap verandert en is eigenlijk ook een soort geloof. Mensen hebben eeuwenlang gedacht dat tijd constant is, en toen dat ineens niet bleek te zijn, vocht iedereen er hard tegen. Omdat ze dat idee niet kwijt willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee
Ik kan me een ons lezen over horoscopen, ze hebben geen wetenschappelijke basis.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:02 schreef AnneX het volgende:
Ach Rijstekorrel is weer down to earth ... welcome back.
Heb je het je vader ook even laten weten ?
Man ! je hebt nog een heel leven voor je om het allemaal uit te zoeken en
terug te vinden. Zen zit in zoveel dingen.
Dat ga ik nu ook doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, vader is er tegen en rijst laat z'n principes varen?
Is er geen tussenoplossing mogelijk? Die happiness principes aanhangen maar toch doorgaan met je studie?
Geloof op basis van bewijs. Als je nieuw bewijs hebt dat zwaartekracht naar boven gaat en niet naar beneden, dan wil ik je best geloven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wetenschap verandert en is eigenlijk ook een soort geloof. Mensen hebben eeuwenlang gedacht dat tijd constant is, en toen dat ineens niet bleek te zijn, vocht iedereen er hard tegen. Omdat ze dat idee niet kwijt willen.
Knie aan het scannen, trein nog niet op nu.nl gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef LieLie het volgende:
Hoe is het met je knie Steer? En de trein?
*shrug* , zal goIfer ook beamen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Rijst, weet je zeker dat het niet allemaal gewoon een rijst-grap was?
Sapje voor je inschenken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik riep te hard dat het hier lekker ging. Nieuwe update voor het patiëntensysteem gehad en nu doet het niet meer wat ik nodig heb
Graagquote:
Leuk he, ITquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik riep te hard dat het hier lekker ging. Nieuwe update voor het patiëntensysteem gehad en nu doet het niet meer wat ik nodig heb
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geloof op basis van bewijs. Als je nieuw bewijs hebt dat zwaartekracht naar boven gaat en niet naar beneden, dan wil ik je best geloven.
Verder is dit een compleet zinloze discussie die ik met minder dan 5 bier niet met je ga voeren.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Wanneer gaan we dan eens bijeen zitten met een kratje?
Zei ik gisteravond alquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Knie aan het scannen, trein nog niet op nu.nl gezien
Nou, ze vervelen zich op de helpdesk of zo. Er kwamen drie (3!!) mannen kijken wat er nou precies loos wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk he, ITMisschien moet je functioneel beheerder worden. Je bent er nerderig genoeg voor maar zit toch lekker dicht tegen de eindgebruikers aan
Nee, sorry, LieLie! Maar taart: lekker, doen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef LieLie het volgende:
Isa, heb je m'n taart gezien en is het goed als ik die maak?
Absoluut! Vooral de klinkers in de buurt waren een ijsbaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef LieLie het volgende:
Was het bij jou ook glas gister Isa?
De parkeerplaats bij de Tamboer was spek- en spekglad!
'Ej, die meid met de volle boezem bij de balie had problemen'quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze vervelen zich op de helpdesk of zo. Er kwamen drie (3!!) mannen kijken wat er nou precies loos was
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze vervelen zich op de helpdesk of zo. Er kwamen drie (3!!) mannen kijken wat er nou precies loos was
Inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst; je springt wel van het ene naar het andere uiterste zeg
Als ze nog over meid praten bij een helpdesk dan heb je iets goeds gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Ej, die meid met de volle boezem bij de balie had problemen'
Kan ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen bureau in mijn eigen kantoor/ontvangstruimte!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik ben goudeerlijk. Het is ook zo moeilijk uit te leggen wat ik ervaren heb.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens een beetje zure en pijnlijke grap voor Bluezz, rijst, omdat haar zoon hetgeen jij beschreef wél is overkomen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Loyaliteit 2.0 Lieve Korrel, you can go your own way, maar hou contact met 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |