Verslaap je je niet met oordoppen EN oogkleppen (of hoe noem je die dingen)?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
M'n koelkast maakt een rinkelend geluid van binnenuit de pomp dus kan het niet fixen
Toch maar met oordopjes in slapen, dunkt mij.
M'n telefoon trilt ook, daar heb ik mijn hoop een beetje op gevestigdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verslaap je je niet met oordoppen EN oogkleppen (of hoe noem je die dingen)?
telefoon onder je kussen leggen, dat voel je wel morgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n telefoon trilt ook, daar heb ik mijn hoop een beetje op gevestigd
Of het zijn 2 flessen die te dicht tegen elkaar aan liggen. Even de koelkast verschuiven wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
M'n koelkast maakt een rinkelend geluid van binnenuit de pomp dus kan het niet fixen
Toch wel grappig om zo expliciet complimenten te krijgenquote:Hai TAV,
Ik wil je even complimenteren met een prachtige presentatie die je voor (of samen met, dat weet ik niet) XX gemaakt hebt.
Ik vond de inhoud perfect en de lay out, de stijl, de achtergrond en wijze van opmaak heel stijlvol.
Echt, wat heb jij toch een groot talent voor dit soort dingen!
Ik hoop zo nog wat van je te leren op dit gebied want daar liggen niet mijn sterkste punten.
Tot maandag, groeten,
M
Toen ik op kamers woonde had ik een hoogslaper, en m'n koelkast stond eronder. Je went er wel aan hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef golfer het volgende:
Of het zijn 2 flessen die te dicht tegen elkaar aan liggen. Even de koelkast verschuiven wil ook wel eens helpen.
Pfff, moet toch een maf gevoel zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef golfer het volgende:
Leuk, TAV.![]()
Daar doe je het voor.
Ik kreeg vandaag ook mail van mijn werk: ontbindingsovereenkomst gaat op de post en ik ben vanaf vandaag officieel na 39 jaar werken geen officiële deelnemer meer aan de arbeidsmarkt.
In m'n vorige studio had ik ook een klapperende koelkast, weinig last van, maar deze rinkelt binnein de pomp, als een ouderwetse wekker met twee van die bellen... ik heb hem al wat trilvrij weten te maken, maar de rinkeling houdt binnenin de pomp aan....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toen ik op kamers woonde had ik een hoogslaper, en m'n koelkast stond eronder. Je went er wel aan hoor.
Pff. Realistisch gezien geen comeback meer mogelijk, of wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef golfer het volgende:
Leuk, TAV.![]()
Daar doe je het voor.
Ik kreeg vandaag ook mail van mijn werk: ontbindingsovereenkomst gaat op de post en ik ben vanaf vandaag officieel na 39 jaar werken geen officiële deelnemer meer aan de arbeidsmarkt.
de Chinese Boeddha heeft een dikke buik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Boeddha was niet dik volgens mij, niet volgens echte oude beelden iig
Poepchinezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef z80 het volgende:
[..]
de Chinese Boeddha heeft een dikke buik.
in de rest van de wereld is het een man/beeld met een normaal postuur.
Heb er vrede mee en begin er aan te wennen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef Duderella het volgende:
Pfff, moet toch een maf gevoel zijn.
Dat kan altijd nog, maar een netwerk muteert vrij snel als je er geruime tijd uit bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Pff. Realistisch gezien geen comeback meer mogelijk, of wel?
Kan je voor jezelf beginnen misschien? Je hebt toch een aardig netwerk opgebouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |