Ken je dat liedje niet?quote:
Ik doe niet aan haifs. Nee in dit toppa.quote:
KOELKAST DRAAI HEM EVEN ZE KENT HEM NIET!!!quote:
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KOELKAST DRAAI HEM EVEN ZE KENT HEM NIET!!!
doe maar nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Moira. het volgende:
Koelkast, draai ff een nummer van The Lonely Island. Maakt niet uit welke; ze zijn allemaal goed
Of de nieuwe met Akon: I just had sex
quote:
Nieuwe zegt ze danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Moira. het volgende:
Koelkast, draai ff een nummer van The Lonely Island. Maakt niet uit welke; ze zijn allemaal goed
Of de nieuwe met Akon: I just had sex
Hoeven ze jou toch alleen maar te bellenquote:
quote:
Ja nieuwste, er bestaat geen nieuwerequote:
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nieuwste, er bestaat geen nieuwere
Maar eerst Kale kano en dan the lonely island
Ja en dan moet ik ze eigenlijk afwimpelen hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoeven ze jou toch alleen maar te bellen![]()
Rijmen kan 'ie ook nog, is er iets wat deze man niet kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Naatje wordt geneukt in een donker straatje.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Rijmen kan 'ie ook nog, is er iets wat deze man niet kan?
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Rijmen kan 'ie ook nog, is er iets wat deze man niet kan?
Pics?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof me maar, die zijn kaal.
Oke, mooizoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]![]()
![]()
JIJ BENT OOK BAAS HOOR KLOONTJE VAN ME
OVER 15 MINUUTJES OFZO GA IK BELLEN
Naar Noorwegen geweest met een vriend van mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
ZWEDENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatjeee!!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil je wel aanrakenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben 3 keer in Noorwegen geweest en 6 keer in Zweden. Aanbid mij.
Wij hebben smaak...quote:
Heb je je lul in Arisch vleesch gezet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
Iszo, rustug a mattie!quote:
daarvan heb je in totaal 0 keer noorse/zweedse chicks geneuktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Mijn vriend heeft waarschijnlijk ergens een kindje (of meer) van hem rondlopen in Zwedenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Naar Noorwegen geweest met een vriend van me
mooiste 2 weken van me leven
Oh Hell yeaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je je lul in Arisch vleesch gezet?
dat gaat way te ver..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft waarschijnlijk ergens een kindje (of meer) van hem rondlopen in Zweden
Doet ie goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft waarschijnlijk ergens een kindje (of meer) van hem rondlopen in Zweden
hopelijk een dochterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben nu met Dromenvangertje op MSN. We zijn aan het sexchatten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oh Hell yea![]()
heb er zelfs nog 1 op MSN
Gefeliquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben nu met Dromenvangertje op MSN. We zijn aan het sexchatten...
Dit is zeer irrelevant,,,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben nu met Dromenvangertje op MSN. We zijn aan het sexchatten...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik niet, alleen via mail een paar keerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb erotische gesprekken met Yvonne over de PM
BAASquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik ejaculeerdequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Nitrouz het volgende:
Na 2 posts stopte mijn laptop er al mee, nu werkt het internet ook al niet mee.
Maak van de PM maar Oh En Zettie Radioquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef Monopoly het volgende:
aaaaaaaaaaaawquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Nitrouz het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
Wat is die msn? Ik kan niet teruglezen hij doet raarrrr
Nitta, boks eh sahbi.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Nitrouz het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
Heeft u goud dat u niet meer nodig hebt?
Heeft Rockiejj machten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer zeggen van DJ Rock, anders wordt het topic gesloten
Heeft hij maden?quote:
Baik baik, heb net kretek geblaast met mc-Piel. Oceanview is ook present alles.quote:
Ai, plankenkoortsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ragboer. sexchatten? je zegt amper wat.
kretek is lekker mang, die sigarettengquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baik baik, heb net kretek geblaast met mc-Piel. Oceanview is ook present alles.
Is dat die van Yvonne?quote:
Sukkelquote:
Ahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hij wees op een eerdere post van SwJ
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ragboer. sexchatten? je zegt amper wat.
Moeilijke tijden a sahbi, leuke berichtjes gaan komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah
Maar dat vond ik de leukste berichtjes van jouw
Omdat dat leuk is. Zelfs met jouw accentquote:
noquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is. Zelfs met jouw accent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef Nitrouz het volgende:
Ik heb een foto van de moeder van utopie gevonden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb een foto van de moeder van utopie gevonden..leuke moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een foto van de moeder van utopie gevonden..Lueken moedertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik de groene of de kat weer nemen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe UI's
Ik heb een foto van de moeder van utopie gevonden..Is dat je chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, nep bloed dus
Een leuke, die niet beweegtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik de groene of de kat weer nemen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef Nitrouz het volgende:
Hier nogmaals de moeder van Dora:DoraaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, nep bloed dus![]()
Hier nogmaals de moeder van Dora:Dora is de moeder toch? dus dat is Utopie's oma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, nep bloed dus¯_(ツ)_/¯
Hier nogmaals de moeder van Dora:wat is daar gescrambled?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, nep bloed dus
maar dan is het weeeeer een andere... weet trouwens niet eens of ik er wel 1 heb die niet beweegtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een leuke, die niet beweegt
Foutje bedanktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dora is de moeder toch? dus dat is Utopie's oma?
Is ze NL?quote:
Jup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jup.
Hier de oma van utopieDus de moeder van Dora
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jup.
Hier de oma van utopieDus de moeder van Dora
Zow.. das een lekkerdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Laat hem bellen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff zelfs mn zoon verteld betere moppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel, en als het in je oog komt ga je dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Compenseer me uiterlijk met me inkomen
Nee nee!!quote:
Sharr over 10 jaarquote:
Dat wil ik wel horenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!!
Mijn zoon kennende gaat hij het dan over de homo Bart hebben en over bh's losmaken
quote:
Nee. Hij moet naar bed want Cito toetsquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Hij moet naar bed want Cito toets
LALALALA IK HOOR JULLIE NIETquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef sharr het volgende:
ik moet er niet op ingaan
ennnnnnn stijn
Waar geen taxi's meer zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Ragboer is gangster. Hij hangt bij HC op taxiplateau.
Dit dus!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Ragboer is gangster. Hij hangt bij HC op taxiplateau.
Deze man begrijpt hetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef Pizzalucht het volgende:
ah swa nitrouz komt uit utrecht achterwijk kanaleneiland niet haten
Andersom schatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Moira. het volgende:
Lieve mensjes, ik ga!
Ga gauw weer naar Radio ONZ luisteren
Kusjeee
P.S.: Dit is ook gewoon gejat van SummerJam!
Heb jij al in singles lopen vertellen dat ze moeten luisteren?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Moira. het volgende:
Lieve mensjes, ik ga!
Kusjeee
Doeeeiiiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Moira. het volgende:
Lieve mensjes, ik ga!
Kusjeee
Wtf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Moira. het volgende:
HIER IJZELT HET EN IS HET SPEKGLADquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef trolololo het volgende:
WAAROM IK KRIJG ZOMERGEVOEL HET SNEEUWT HIER FUCKING MIN 16 GRADEN
Raggastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef EggsTC het volgende:
Raggast wat is die msn van ze? ik buffer steeds dus als ze m gezegd hebben in de radio hoor ik het niet
propagandaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wat is trouwens het nut van die MSN?
Nee, dat durf ik niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij al in singles lopen vertellen dat ze moeten luisteren?
Als je dit meentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Moira. het volgende:
Lieve mensjes, ik ga!
Kusjeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |