Diequote:
Ik bedoel juist dat je in zo een gehucht gewent bent aan vertragingen. Als de bus weer eens door glijd door een koeievlaai oid tja dan duurt t al snel weer 10 minuten langer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe valt mee. Ik zit er vaak genoeg in... maar heb nooit te klagen moet ik zeggen.
Hey we hebben hier wel auto's hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat je in zo een gehucht gewent bent aan vertragingen. Als de bus weer eens door glijd door een koeievlaai oid tja dan duurt t al snel weer 10 minuten langer.Dus als je dan in de trein zit en je hebt een half uur vertraging kijk je er niet van op.
het is een SRV wagenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hey we hebben hier wel auto's hoorZo erg is het ook weer niet... alhoewel dorpen hier in de buurt wel dramatisch zijn.. Daar komt de CRV wagen nog en heb je een buurtbus om de 3 uur...
![]()
Mhaw ik vind vertraging van 1 t/m 10 min niks bijzonders.. dat kan, maar veel mensen beginnen denk ik dan al te piepen in die onderzoeken, lees NederlandHet zal ook nooit goed zijn, zeker niet als er meer treinen moeten komen en het spoorweg systeem al overvol is. Ja meer rails, maar dat is dan ook weer niet goed.... Nee blijf lekker relax en pak een bakkie als je trein wat later is
dat kunnen we niet controleren natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blegh lelijke tikfout.. ik zei ook gewoon hardop SRV
Hier rijd ook nog een buurtbusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hey we hebben hier wel auto's hoorZo erg is het ook weer niet... alhoewel dorpen hier in de buurt wel dramatisch zijn.. Daar komt de CRV wagen nog en heb je een buurtbus om de 3 uur...
![]()
Mhaw ik vind vertraging van 1 t/m 10 min niks bijzonders.. dat kan, maar veel mensen beginnen denk ik dan al te piepen in die onderzoeken, lees NederlandHet zal ook nooit goed zijn, zeker niet als er meer treinen moeten komen en het spoorweg systeem al overvol is. Ja meer rails, maar dat is dan ook weer niet goed.... Nee blijf lekker relax en pak een bakkie als je trein wat later is
als ik het zo lees, moet de gemeente voor het bestemmingsplan maar eens bij jou te raden gaan..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier rijd ook nog een buurtbusAll1 weet ik niet hoe vaak aangezien t all1 voor de bejaarde is. (Ja ik kan er binnen kort ook in mee rijden.
)
Ze rijden met een verkeerd systeem hier. Er kunnen nog veel meer treinen bij. Als ze maar een nader systeem gaan gebruiken.
Tja als je je verbinding mist door een vertraging dan kan ik me voorstellen dat je je er aan irriteert. Daarnaast kunnen ze gewoon op tijd rijden hoor. Ze moeten all1 eens wat meer moeite en expertise in huis halen. Niet op zn Nederlands alles denken te kunnen regelen.
Waar heb ik het over een bestemmingsplan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik het zo lees, moet de gemeente voor het bestemmingsplan maar eens bij jou te raden gaan..
Dat is echt een geldkwestie als je kijkt hoeveel het daar mag kosten + hoe schoon alles is. Als wij als volk ook eens wat minder asociaal zijn en niet alles vernielen waar we gebruik van maken zou dat al een berg schelen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een bestemmingsplan?Ik heb t over een systeem van de treinen op t spoor. In Japan rijden dr veel meer treinen en die zijn zelden tot nooit telaat.
Oh nee wacht daar hebben ze natuurlijk geen bladeren op t spoor!
Ja vast.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is echt een geldkwestie als je kijkt hoeveel het daar mag kosten + hoe schoon alles is. Als wij als volk ook eens wat minder asociaal zijn en niet alles vernielen waar we gebruik van maken zou dat al een berg schelen..
Nog iets fantastisch aan het OV in Japan: Als er vertraging is krijg je een briefje voor je werk dat je er niks aan kon doen dat je te laat bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is echt een geldkwestie als je kijkt hoeveel het daar mag kosten + hoe schoon alles is. Als wij als volk ook eens wat minder asociaal zijn en niet alles vernielen waar we gebruik van maken zou dat al een berg schelen..
Dat was daar idd ook echt zo! En de mensen zijn idd ook gewoon een stuk beschaafder...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een bestemmingsplan?Ik heb t over een systeem van de treinen op t spoor. In Japan rijden dr veel meer treinen en die zijn zelden tot nooit telaat.
Oh nee wacht daar hebben ze natuurlijk geen bladeren op t spoor!
Als je kijkt hoe schoon het daar is... Echt Possie daar kunnen wij als Europeanen nog wat van leren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vast.Daar ligt t allemaal aan. Net alsof er daar geen aso's zijn en of er nooit wat vernielt wordt.
Nog 1 :
NS Kapot, mooie tijd om deze te vervangen door Japan Rails (JR)
Nee en nee eigenlijk, wat Drasss zegt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vast.Daar ligt t allemaal aan. Net alsof er daar geen aso's zijn en of er nooit wat vernielt wordt.
Nog 1 :
NS Kapot, mooie tijd om deze te vervangen door Japan Rails (JR)
Om er (als voorbeeld) dus voor te zorgen dat ik 7u deed over een ritje van Parijs naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was daar idd ook echt zo! En de mensen zijn idd ook gewoon een stuk beschaafder...
Nu zag ik laatst dat hun spoornetwerk tien keer zolang is, maar in verhouding 10 keer zo weinig wissels. Dat schijnt hier nogal een probleem te zijn, dat er in de loop van de jaren teveel wissels zijn gelegd... dus die gaan ze er nu maar weer uitslopen...
Possie wanneer dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Om er (als voorbeeld) dus voor te zorgen dat ik 7u deed over een ritje van Parijs naar Rotterdam.
.
Ok dat was in Frankrijk gedeeltelijk door dat de tgv niet te hard mocht rijden ivp de sneeuw maar Zeker door Prorail die in het weekend dat de kerstvakantie begon had besloten maar even een stuk spoor dicht te gooien omdat ze er aan wilde werken.![]()
Ik weet dat je er pas bent geweest maar toch geloof ik je niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee en nee eigenlijk, wat Drasss zegt.
Ik snap dat het een keer moet en het gaat me nu niet om mezelf maar welke oetlul doet dat nou in 1 van de drukste weekenden van t jaar!quote:
Nee... en toch, ik dacht ook niet dat het echt zo zijn als 'in de verhalen' ik twijfelde ook, dacht dat er vast wel wat zou gebeuren, maar nu ben ik er zelf ook van overtuigd dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet dat je er pas bent geweest maar toch geloof ik je niet.Je hebt niet heel het land gezien en je bent er niet zo lang geweest dat je alles mee kreeg wat er gebeurde.
Nouja laten we er maar over op houden. Ik ben veul te eigenwijs en we komen er toch niet uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee... en toch, ik dacht ook niet dat het echt zo zijn als 'in de verhalen' ik twijfelde ook, dacht dat er vast wel wat zou gebeuren, maar nu ben ik er zelf ook van overtuigd dat dat niet zo is.
Ik had ook niet de ambitie je te overtuigen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja laten we er maar over op houden. Ik ben veul te eigenwijs en we komen er toch niet uit.
Daarbij gaat ik mn bedje opzoeken.
Ach die paar vakantiegangers? In verhouding altijd nog beter dan mensen die naar hun werk moeten lijkt me. Vakantiegangers kunnen veel makkelijker plannen en zo'n werkzaamheden zijn altijd maanden van te voren afgesprokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat het een keer moet en het gaat me nu niet om mezelf maar welke oetlul doet dat nou in 1 van de drukste weekenden van t jaar!(ivm vakantiegangers)
Ja, toch nog nieuws in Egypte he...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef BrandX het volgende:
"people are getting back to the streets"
ik word een beetje Egypte-moe eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, toch nog nieuws in Egypte he...
Volgende week gewoon een nieuw land, welke zullen we uitkiezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik word een beetje Egypte-moe eigenlijk...
Wit-Rusland lijkt me wel wat..lekker dichtbij..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende week gewoon een nieuw land, welke zullen we uitkiezen?
Ik vind dat zo'n sovjetland he..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wit-Rusland lijkt me wel wat..lekker dichtbij..
ja maar ook dictatoriaal.. dus wat dat betreft is het een goede opvolger..quote:
Zo zijn er nog veel meer. Ik gok op een nog een land in Noord Afrika.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar ook dictatoriaal.. dus wat dat betreft is het een goede opvolger..
Alvast gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gemist is een groot woord.
Nog 2 dagen en dan is deze jongen jarig.
wie weet krijg je een leuke TU cadeauquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gemist is een groot woord.
Nog 2 dagen en dan is deze jongen jarig.
Vrees dat dat tegen gaat vallen maar ben niet zo goed op de hoogte van wat er gaat poppen zoals andere hier wel zijn dus wie weet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wie weet krijg je een leuke TU cadeau
Dan zou ik spelhervatten gaan trainen, weet je zeker dat je cadeaus krijgtquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Vrees dat dat tegen gaat vallen maar ben niet zo goed op de hoogte van wat er gaat poppen zoals andere hier wel zijn dus wie weet.
Zolang de vorm maar gelijkwaardig blijft of beter wordt.
goeie tip..quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zou ik spelhervatten gaan trainen, weet je zeker dat je cadeaus krijgt
Belgie hier....quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
Morgen!
Mijn spelers zijn weer heel gebleven in India, nu maar hopen dat ze morgen weer terug komen...
Dat is een erg lekkere speler.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kees van der Vlis [playerid=285650928]
19 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2011
Total Skill Index (TSI): 18 250
Loon: 4 090 ¤/week 65 440 ¤/ seizoen
Specialiteit: Koppen
Keepen rampzalig
Verdedigen wonderbaarlijk +1
Positiespel slecht
Vleugelspel redelijk
Passen goed
Scoren slecht
Spelhervatting rampzalig
Ondergetekende en scouting/beoogde koper konden het helaas niet eens worden, mede doordat de transfervergelijking (die Kees sinds 30/01 heeft) totaal niet representatief is. Niettemin staat Kees nu dan toch op de TL voor a.s. zaterdag.
Deadline: 05-02-2011 13:25, vraagprijs 3,5 miljoen
Op verzoek van de NL-scouting graag trainen op vleugelspel als je interesse hebt..
dat doet me er aan herinneren dat ik ook nog een speler op de TL moet zetten..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kees van der Vlis [playerid=285650928]
19 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2011
Total Skill Index (TSI): 18 250
Loon: 4 090 ¤/week 65 440 ¤/ seizoen
Specialiteit: Koppen
Keepen rampzalig
Verdedigen wonderbaarlijk +1
Positiespel slecht
Vleugelspel redelijk
Passen goed
Scoren slecht
Spelhervatting rampzalig
Ondergetekende en scouting/beoogde koper konden het helaas niet eens worden, mede doordat de transfervergelijking (die Kees sinds 30/01 heeft) totaal niet representatief is. Niettemin staat Kees nu dan toch op de TL voor a.s. zaterdag.
Deadline: 05-02-2011 13:25, vraagprijs 3,5 miljoen
Op verzoek van de NL-scouting graag trainen op vleugelspel als je interesse hebt..
En mij ook, bedankt dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat doet me er aan herinneren dat ik ook nog een speler op de TL moet zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |